Ja dat was meer vanwege de dag op kantoor, ze probeerden me allemaal gek te makenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lucht je hart maar even....![]()
![]()
Je was gisteravond ook al zo rete sjaggo
Of jij bent snel natuurlijkquote:
Yeahhhhh, doe een sourtjequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was meer vanwege de dag op kantoor, ze probeerden me allemaal gek te maken![]()
Ik had na het inloggen echt het idee dat ik met iedereen, nou ja bijna iedereen ruzie kon zoeken
Nou nee dat niet echt, maar ongezouten mijn mening wordt vaak niet op prijs gesteld (ik heb het niet over 40+ ).quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij kijkt uiteraard heel anders![]()
Gok ik
Hela die is echt lang weg jaquote:
Een weekquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WowHoe lang ben je daarmee bezig geweest?
1 + 1 = 2 jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is sinds BB weer is begonnen
Ghe ghe het is al gezakt, maar hier kan ik dat de volgende keer wel doenquote:
Ow ja, dat was ik ook van plan, maar vergetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
En @:Deisyy, het is beter om dat tweede plaatje in een spoiler te zetten.
Anders staat de oplossing van die puzzle straks op Google images.
Altijd weer BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is sinds BB weer is begonnen
Hele kleine stukjesquote:
Nee was ook flauw van mij. Buiten de subforums waar jij op modereert ben je natuurlijk ook gewoon user van het forum.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee dat niet echt, maar ongezouten mijn mening wordt vaak niet op prijs gesteld (ik heb het niet over 40+ ).
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien moet trouwens Advokaat maar naar ajax.. dan is een Dickpick geen probleem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien moet trouwens Advokaat maar naar ajax.. dan is een Dickpick geen probleem![]()
[ afbeelding ]
Waarom? is in het gesloten topic.. Wie komt daar nog?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, dat was ik ook van plan, maar vergeten![]()
Ga ik nog even doen.
Godverrquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbertsquote:
Search engine botsquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? is in het gesloten topic.. Wie komt daar nog?
Het is jullie gegund.quote:
Het is al een paar keer gebeurd dat ik de wind van voren krijg als ik mijn mening in SHO geef, ik heb daar zo de balen van, "want jij als mod....", rot op joh, ik ben in eerste plaats user, ik baal daar echt van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee was ook flauw van mij. Buiten de subforums waar jij op modereert ben je natuurlijk ook gewoon user van het forum.
Ik stel juist de mening van iedere user op prijs. Mod of niet . Zo zou het ook moeten zijn vind ik.
ik heb de laatste wel moeite met het dat FOK! zelf moeite met kritiek van users heeft. Maar dat is een ander punt.
Er zijn echt nog steeds users die terug lezen/lurkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? is in het gesloten topic.. Wie komt daar nog?
quote:
Ik heb op het trainingskamp de serie over Feyenoord gevolgdquote:
Een week.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef puzziepie het volgende:
Hoe lang ben je met die puzzel bezig geweest @:Deisyy ?
skien kombinationquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is jullie gegund.
Welke sport was het deze keer?
latersquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:33 schreef pullup het volgende:
Oeh, ik moet op weg naar Utrecht.
Tot later mensen
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
skien kombination
maar live heb ik het niet
klaar gekregt te zien
Schelden is niet okay , daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al een paar keer gebeurd dat ik de wind van voren krijg als ik mijn mening in SHO geef, ik heb daar zo de balen van, "want jij als mod....", rot op joh, ik ben in eerste plaats user, ik baal daar echt van.
Ik zelf vind het belachelijk dat users geen mening over crew lijken mogen te hebben, helemaal als dat op een normale manier gezegd wordt, dus zonder schelden, maar schelden tussen users is net zo stom.
Om iemand dan meteen te bannen als hij/zij eens uit de bocht vliegt vind ik best ver gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schelden is niet okay , daar heb je gelijk in![]()
Ik probeer dat ook niet te doen.
Ik ben wel voor duidelijkheid, en soms ben ik dan wat grover om dat punt te maken. En dat doe ik dan ook met de wetenschap dat het me wat gaat kosten![]()
En jouw mening doet er net zo toe als ieder andere mening van users. Jammer dat je dan ineens wel op je mod zijn wordt gewezen, terwijl net zo goed user bent.
Kan maar zo hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om iemand dan meteen te bannen als hij/zij eens uit de bocht vliegt vind ik best ver gaan.
Je kan ook je mening ventileren zonder dat je ontploft. Eerst even koffie zetten en dan pas reageren helpt meestal wel.quote:
DAT BEPAAL IK ZELF WEL.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan ook je mening ventileren zonder dat je ontploft. Eerst even koffie zetten en dan pas reageren helpt meestal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK ZELF WEL.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:
Ontploffen is natuurlijk ook wel een paar stappen verder dan zeggen dat de mod een baasspeler isquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan ook je mening ventileren zonder dat je ontploft. Eerst even koffie zetten en dan pas reageren helpt meestal wel.
Vaak als je tot 10 telt kan je wel beter ontploffen jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt wel de kans op een herhaald effect kleinerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt wel de kans op een herhaald effect kleiner
Nu wij weerquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:20 schreef mario390 het volgende:
als ik eten was
gebeurte de 4te
gold vor oostenrijk
Ja toch? Dan is het een gecontroleerde explosiequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaak als je tot 10 telt kan je wel beter ontploffen ja
Wij zijn ook geen wintersportland..quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:27 schreef mario390 het volgende:
Land Gold Silber Bronze Gesamt
1. Norwegen 5 3 4 12
2. Deutschland 5 3 0 8
3. USA 4 5 1 10
4. Österreich 4 4 4 12
5. Schweden 4 1 2 7
6. Niederlande 3 3 1 7
be booswoestquote:
Feestvieren.. want bijna carnaval...quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
be booswoest![]()
![]()
,in brasil hebben ze de slapende
barbara 2 keer waker gemakt, en obwohl zij dronken
was heeft zij en bewohner weer nach buiten megenomen![]()
het is van bb verpflicht te vieren![]()
maar niet als jemand bijna niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestvieren.. want bijna carnaval...
Ja dan moet ze naar huisquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet als jemand bijna niet meer
selfs lopen kann
waarom naar huis?quote:
OK danmoet ze minder drinkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom naar huis?
nee in bb brasil is zo dat alles samen hort, proefing,
vieren, ruzie,en bank paredao
Ohw? Niks van gemerkt? Zo is ze toch altijd?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lucht je hart maar even....![]()
![]()
Je was gisteravond ook al zo rete sjaggo
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
@:Domnivoor hij is af
[ afbeelding ]Dus dit doe jij op je werk? Nu snap ik dat je je collegas lastig vond omdat je hiermee bezig wilde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2022 14:49:53 ]
Succesquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef mario390 het volgende:
nu misschien weer medaille
bij teambewerb rodeln
Hebben ze alleen Rodel goud? Zijn er dan 6 onderdelenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:35 schreef mario390 het volgende:
vor deze duitse rodelteam is het de
6ste keer gold
Ze staan nu wel bovenaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:45 schreef mario390 het volgende:
nee bij somigen olympischen spelen
bedoel ik
Nee, eigenlijk niet. Behalve morgen uitslapenquote:
Das vooral heel lekker tochquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Behalve morgen uitslapen
Zeker weten, maar niet erg spannend dus.quote:
Volgend weekend dat dan maarquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker weten, maar niet erg spannend dus.
Goeie. Ga ik nu alvast bedenken wat.quote:
Heb je nu een heel weekend voorquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Goeie. Ga ik nu alvast bedenken wat.
Ja en volgende week ook nog 4 dagen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nu een heel weekend voor
Dat zal een mooi plan tot uitslapen wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en volgende week ook nog 4 dagen.
Dat zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal een mooi plan tot uitslapen worden
Ja echt welquote:
Het wordt nog erger als je het filmpje erbij ziet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
![]()
![]()
![]()
GGD-priklocatie in Heerlen belaagd
Een GGD-priklocatie in Heerlen is belaagd door tegenstanders van de coronamaatregelen. Daarover bericht 1Limburg. Tijdens het incident ontstond er een hevige discussie met verschillende GGD-medewerkers en er was ook een handgemeen.
"Wij accepteren het niet dat op onze locaties medewerkers worden geprovoceerd en geļntimideerd en staan als één man achter hen!”, laat de GGD aan 1LImburg weten.
man3quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een GGD-priklocatie in Heerlen is belaagd door tegenstanders van de coronamaatregelen. Daarover bericht 1Limburg. Tijdens het incident ontstond er een hevige discussie met verschillende GGD-medewerkers en er was ook een handgemeen.
"Wij accepteren het niet dat op onze locaties medewerkers worden geprovoceerd en geļntimideerd en staan als één man achter hen!”, laat de GGD aan 1LImburg weten.
*begint op iemand in te slaanquote:
Jij werkt dus ook mee aan een rijksmoordprogramma hequote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*begint op iemand in te slaan
'Jullie zijn bezig met criminele activiteiten'
Ja ik ben een intens slecht mensquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij werkt dus ook mee aan een rijksmoordprogramma he
Ze zijn gewoon helemaal in de war, weten niet meer wat ze zelf verkeerd doen en mee bezig zijn..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*begint op iemand in te slaan
'Jullie zijn bezig met criminele activiteiten'
ze zijn de weg kwijt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon helemaal in de war, weten niet meer wat ze zelf verkeerd doen en mee bezig zijn..
Alles voor geld tochquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben een intens slecht mens
Of nog erger, ze weten wel wat ze doenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon helemaal in de war, weten niet meer wat ze zelf verkeerd doen en mee bezig zijn..
Maar hebben niet door, dat ze verkeerd bezig zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of nog erger, ze weten wel wat ze doen
Hoezo verkeerd? In hun beleving doen ze toch wat goed isquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hebben niet door, dat ze verkeerd bezig zijn?
Tering, wat een volk.quote:
Gaat gewoon té ver, blijf buiten staan en ga daar lekker demonsterenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tering, wat een volk.![]()
En dat mokkel dat die medewerkers gaat lopen meppen mag van mij een paar flinke vuisten tussen haar ogen krijgen.
Inderdaad. En laat die GGD medewerkers gewoon met rust.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat gewoon té ver, blijf buiten staan en ga daar lekker demonsteren
Wat vind jij van Breaking Bad? Hier bestaat maar 1 goed antwoord btwquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu lekker Little House on the PrairieEven wat wholesome tv
Ga ik terugkijken. Dank jequote:Op donderdag 10 februari 2022 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Begon om half7. Nu ander onderwerp.
Heeee, alles goed?quote:
Ik denk, dat het iedere week/dag terugkomt.quote:
Daar is ook niks mis mee.. Als ze gewoon maar aan de regels houden iddquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:59 schreef notturna het volgende:
Heb inmiddels meerdere cursisten gehad die niet gevaccineerd waren. Waren geen wappies, maar hadden hun eigen reden omdat niet te doen. Iedereen mag zijn mening hebben en zij hielden netjes afstand en maakten hun eigen werkplek schoon. Gelukkig bestaan er ook nog mensen die voor hun mening staan en zich toch aan de regels houden.
Schandaligquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die mensen zijn er ook, prima toch, want iedereen is vrij om zijn eigen keuze te maken wat vaccineren betreft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:59 schreef notturna het volgende:
Heb inmiddels meerdere cursisten gehad die niet gevaccineerd waren. Waren geen wappies, maar hadden hun eigen reden omdat niet te doen. Iedereen mag zijn mening hebben en zij hielden netjes afstand en maakten hun eigen werkplek schoon. Gelukkig bestaan er ook nog mensen die voor hun mening staan en zich toch aan de regels houden.
Dat dus. Mijn dochter/schoonzoon/kleinkinderen ook niet. Dochterlief is bang. Deze week Enrico geveld, 3 dagen echt goed ziek, daarna dochter en sinds vandaag jongste kleinzoon echt ziek.(21 maanden)quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:59 schreef notturna het volgende:
Wat een narigheid, ik zie in mijn omgeving ook dat niet gevaccineerden zieker worden, ik hoop op beter nieuws van jou de komende tijdquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn dochter/schoonzoon/kleinkinderen ook niet. Dochterlief is bang. Deze week Enrico geveld, 3 dagen echt goed ziek, daarna dochter en sinds vandaag jongste kleinzoon echt ziek.(21 maanden)
De zelftest(omdat hij een snottebel had) was positief. Hij wordt steeds beroerderhalf 8 afspraak ziekenhuis.
Heb met een cursist een lang gesprek gehad over wel of niet. Ze schaamde zich bijna om dat te vertellen, dat is zo triest. Door rare mensen, komen deze mensen in het gedrang.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen zijn er ook, prima toch, want iedereen is vrij om zijn eigen keuze te maken wat vaccineren betreft.
Dan word je al snel voor wappie uitgemaakt, beetje jammer, want er zijn genoeg redenen te bedenken om je niet te laten vaccineren, vooral voor jonge mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb met een cursist een lang gesprek gehad over wel of niet. Ze schaamde zich bijna om dat te vertellen, dat is zo triest. Door rare mensen, komen deze mensen in het gedrang.
Ik duim voor ze.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn dochter/schoonzoon/kleinkinderen ook niet. Dochterlief is bang. Deze week Enrico geveld, 3 dagen echt goed ziek, daarna dochter en sinds vandaag jongste kleinzoon echt ziek.(21 maanden)
De zelftest(omdat hij een snottebel had) was positief. Hij wordt steeds beroerderhalf 8 afspraak ziekenhuis.
Ja triest he?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan word je al snel voor wappie uitgemaakt, beetje jammer, want er zijn genoeg redenen te bedenken om je niet te laten vaccineren, vooral voor jonge mensen.
Ben er ook een beetje klaar meequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een narigheid, ik zie in mijn omgeving ook dat niet gevaccineerden zieker worden, ik hoop op beter nieuws van jou de komende tijd
Doe je grote tenen er ff bijquote:
Dat snap ik, het is wel een keer genoegquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben er ook een beetje klaar mee
Ja, precies. Er zijn mensen die niet gevaccineerd worden vanwege een medische indicatie. Het zijn de wappies die raaskallen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan word je al snel voor wappie uitgemaakt, beetje jammer, want er zijn genoeg redenen te bedenken om je niet te laten vaccineren, vooral voor jonge mensen.
Denk dat we dat allemaal zijn. Ik had heel graag de laatste meet zoals het jaar ervoor willen beleven. Blijf wel hoop houden dat we dat weer eens kunnen doen en hopelijk snel zonder regeltjes en angst.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben er ook een beetje klaar mee
Sterkte. Ik hoop dat het goed uitpakt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat naar. Hopelijk gaat het snel beter met zequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sodequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, precies. Er zijn mensen die niet gevaccineerd worden vanwege een medische indicatie. Het zijn de wappies die raaskallen.
Oh en, Dees!
Je werkgever is in mijn ogen dus een omgekeerde wappie. Die bestaan helaas ook. Er is zoiets als het recht op zelfbeschikking. Als mensen een mening onwelgevallig vinden is dat vaak een signaal dat ze zelf ook wel snappen dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode![]()
Dat is inderdaad nogal een verschil, mijn zwager, tevens mijn werkgever, vindt dat iedereen zich maar klakkeloos moet laten vaccineren en boosteren, dus ook het personeel, waarop ik zeg dat iedereen een keuze heeft en je niemand kan verplichten. Hij neemt het me niet in dank af.
Precies, het wordt gauw al erg zwart/wit gezien van "niet gevaccineerd = wappie", terwijl er zoveel redenen kunnen zijn waarom iemand dat niet wil of afwachtend is. Door dat soort rare figuren in dat filmpje is het dan knap lastig om ervoor uit te komen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb met een cursist een lang gesprek gehad over wel of niet. Ze schaamde zich bijna om dat te vertellen, dat is zo triest. Door rare mensen, komen deze mensen in het gedrang.
Als die SF ff niets breekt, bulten krijgt e.d. ga ik echt weer voor een meet. Maar dat duurt nog ff een paar maanden. Mooi weer, minste kans op lockdownsquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk dat we dat allemaal zijn. Ik had heel graag de laatste meet zoals het jaar ervoor willen beleven. Blijf wel hoop houden dat we dat weer eens kunnen doen en hopelijk snel zonder regeltjes en angst.
SF mag alleen maar binnenshuis blijven tot de volgende meet. We kunnen het risico niet nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als die SF ff niets breekt, bulten krijgt e.d. ga ik echt weer voor een meet. Maar dat duurt nog ff een paar maanden. Mooi weer, minste kans op lockdowns
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een omgekeerde wappie, dat zal ik volgende keer tegen hem zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je werkgever is in mijn ogen dus een omgekeerde wappie. Die bestaan helaas ook. Er is zoiets als het recht op zelfbeschikking. Als mensen een mening onwelgevallig vinden is dat vaak een signaal dat ze zelf ook wel snappen dat er iets niet klopt.
A vreselijk. Beterschap voor iedereen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar hebben we overigens een apart topic voorquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, hij mocht weer mee naar huis.Een zetpil tegen de koorts en heel goed in de gaten houden. Pasr x wakker maken vannacht, zodat hij niet te diep in slaap valt. Duurt een dag of 3 en dan zou het beter moeten gaan/zijn.
Tnx allen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we overigens een apart topic voor
En jij hebt de lapo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we overigens een apart topic voor
Wat een fijn nieuws!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, hij mocht weer mee naar huis.Een zetpil tegen de koorts en heel goed in de gaten houden. Pasr x wakker maken vannacht, zodat hij niet te diep in slaap valt. Duurt een dag of 3 en dan zou het beter moeten gaan/zijn.
Tnx allen
Fijn omaquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx allen
Neequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuws!![]()
Veel sterkte nog voor hem de komende dagen, en voor jou met het verzorgen en hem wakker maken; is ook voor jou natuurlijk een hele belasting
Beterschap voor de kleine Nijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx allen
Ohhh ik dacht even dat je het over Silverfox hadquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Needat moeten mama en papa zelf doen. De jongste kleinzoon wil niet slapen bij ons.
en nu met de long van opa neem ik ff geen risico.
Maar tnx
Tnxquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht even dat je het over Silverfox had![]()
![]()
Maar beterschap voor kleinzoon dan
Een beetje structuur zou helpen jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]geeft niet. Al die krakkemikken hier...geen touw aan vast te knopen
O dat is fijn. Hopelijk voelt hij zich morgen een stuk beter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx allen
Toppiequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx allen
Ik las de helft en dus ook verkeerdquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht even dat je het over Silverfox had![]()
![]()
Maar beterschap voor kleinzoon dan
Welke mod zal hier de eerste zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat lekker zo .. Waar kun je gokken wie de volgende zal zijn ..
Oh ja die zal er vast wel zijn ...quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke mod zal hier de eerste zijn?
ik zit eigenlijk al een tijdje te wachten tot Paul de Leeuw valtquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat lekker zo .. Waar kun je gokken wie de volgende zal zijn ..
Oh zie je een aanleiding ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk al een tijdje te wachten tot Paul de Leeuw valt
Er stond een keer een zeer dubieus filmpje van hem in de plaatjesbalk.quote:
OKquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er stond een keer een zeer dubieus filmpje van hem in de plaatjesbalk.
heb hem altijd een beetje een creep gevondenquote:
Denk je er wel even aan dat als hij valt de schokgolf groot kan zijn? Daar zijn de aardbevingen in Grunn niets bijquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb hem altijd een beetje een creep gevonden
En al sinds de 90's niet leuk meer, dus voor mij mag ie gecancelt
hoeft maar een jongetje te roepen dat ome Paul aan hem heeft gezetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je er wel even aan dat als hij valt de schokgolf groot kan zijn? Daar zijn de aardbevingen in Grunn niets bij
Ah, dus Paul hier is de eerste die omvaltquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeft maar een jongetje te roepen dat ome Paul aan hem heeft gezeten
Maar het is gemeen van me, sorry Paul
Ja leuk is allang niet meer idd ...quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met die veganstreaker?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er stond een keer een zeer dubieus filmpje van hem in de plaatjesbalk.
Ik vond hem wel leuk in dat raadspelletje: Ranking the stars. Maar in zijn eigen talkshow dan weer niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was je nu wel of niet torero?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die is nog eens opgepakt in een Arena waar ik dacht torero meende te zijn
Ze moet het niet van d'r werpkunsten hebben overduidelijkquote:
Een slechte .... Maar ik kan het gelukkig nog na vertellen .. wat blauwe plekken en slechts een gebroken neus bedacht ik me jaren later ..quote:
Daar zal ze niet direct voor gevraag zijn zo te zienquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze moet het niet van d'r werpkunsten hebben overduidelijk
O jaaa die.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Deze:
[ afbeelding ]
Dit kwam gewoon op tv.
Lang lang geleden keek niemand daar van opquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Deze:
[ afbeelding ]
Dit kwam gewoon op tv.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze daar allemaal naar kijkenquote:
Nee Nederland presteert het voor het 2e seizoen het meest saaie BB internationaal neer te zettenquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze daar allemaal naar kijken
Ik mis er dus nix aanquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Nederland presteert het voor het 2e seizoen het meest saaie BB internationaal neer te zetten
Vond het vorig jaar aan het begin wel grappig maar haakte snel af. Dit jaar niet eens begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt niet ... Als er wel wat gebeurt is het achter een SL
Ik ook niet...vorig jaar de intro gekeken, maar dat was het ook wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vond het vorig jaar aan het begin wel grappig maar haakte snel af. Dit jaar niet eens begonnen
In Nederland is er ook niets leuks aan .. In het buitenland is het meestal een stuk interresanterquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:41 schreef aloa het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er zo leuk is aan dat BB?
Geen idee. Ik ga het niet kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland is er ook niets leuks aan .. In het buitenland is het meestal een stuk interresanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2022 05:41:02 ]
Er is daar idd ook een Dinopark want 1 van de grootste Dinos van EU is daar in de buurt gevondenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie ook naar de dino's kijken?
Hey Nijnquote:
Morguh Tongquote:
Ik heb ze vanmorgen nog niet gehoord. Die kleine was om half 11 alweer wakker. Dus ik wacht wel even met berichtje,hopelijk slaapt de hele bende nog.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey NijnHoe is het in de ziekenboeg?
[..]
Morguh Tong![]()
Al wat gehoord via je huisarts?
Ja, ze heeft excuses gemaakt voor miscommunicatie en komt donderdag langs.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Tong![]()
Al wat gehoord via je huisarts?
Vervelend altijd als die kleintje ziek zijn. Laten we hopen dat het vandaag een heel stuk beter gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmorgen nog niet gehoord. Die kleine was om half 11 alweer wakker. Dus ik wacht wel even met berichtje,hopelijk slaapt de hele bende nog.
Dat is wel fijn, hopelijk weet ze ook hoe je sneller geholpen kan worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft excuses gemaakt voor miscommunicatie en komt donderdag langs.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend altijd als die kleintje ziek zijn. Laten we hopen dat het vandaag een heel stuk beter gaat
Ja gaat niet lekker daar helaas. Ze gaat ingeleid worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
En jij zit trappelend van ongeduld te wachten op je nieuwe kleinkind zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bijna weekendquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat niet lekker daar helaas. Ze gaat ingeleid worden.Oh bah, wat waardeloos. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en knapt ze snel wat op. Veel sterkte ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
Hey puzziequote:
M'n vrienden zijn weer niet uit bed te krijgenquote:
goede omstandigheden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
M'n vrienden zijn weer niet uit bed te krijgen
ff lekker niksquote:
Zaterdagochtend weg. Maar verder niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff lekker niks
alhoewel
zondag dan. zaterdag is junior jarig en div visite dus
Ja heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |