Ook lekker, die had ik afgelopen weekquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al beter![]()
Ik had een championsoepje
Ow welk post nr is dat?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, die had ik afgelopen week![]()
Ondertussen zit ik me te verbazen over een post van @:Domnivoor
?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, die had ik afgelopen week![]()
Ondertussen zit ik me te verbazen over een post van @:Domnivoor
Ik snap deze post nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:57 schreef pullup het volgende:
Die mummie leeft zich weer uit in de scrolltekst hierboven
Ook lekker ik had een broodje met kruidenkaasquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:55 schreef Deisyy het volgende:
Crackers met oude kaas en Groningse mosterd
5thencounter ( de rls huis mummie) loopt maand in maand uit te doneren om zijn teksten in de scrollbalk te krijgen.quote:
DIe is van pullupquote:
Ik kan me niet herinneren ooit eerder gezien te hebben dat Domni dit soort taalgebruik bezigt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Het is seel bij spekzevers!![]()
Irritante kutreclame
Owquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:02 schreef pullup het volgende:
[..]
5thencounter ( de rls huis mummie) loopt maand in maand uit te doneren om zijn teksten in de scrollbalk te krijgen.
Altijd iets over covid en vaccinaties
OMGquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:02 schreef pullup het volgende:
[..]
5thencounter ( de rls huis mummie) loopt maand in maand uit te doneren om zijn teksten in de scrollbalk te krijgen.
Altijd iets over covid en vaccinaties
Ik ken die reclame nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit eerder gezien te hebben dat Domni dit soort taalgebruik bezigt.
Dat zijn inderdaad twee verschillendequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
DIe is van pullupDat is geen Domni
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMGIk ben zo blij dat ik dat uitgeschakeld heb
Ik ook niet, ik zie geen reclame, maar het ging niet om de reclame het ging om het woord kutquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMGIk ben zo blij dat ik dat uitgeschakeld heb
Dan was het wel heel erg denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zie geen reclame, maar het ging niet om de reclame het ging om het woord kut
Dat moet wel, ik vind het bijna jammer dat ik de reclame niet ken, bijna.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan was het wel heel erg denk ik
Mij hoor je het daar niet over hebben , ik heb em immers uitgeschakeldquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat, dus niet meer over praten hier..
Ja dat gescroll hierboven is een hoogstens een amusant intermezzoquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik erger me aan hele andere dingen op Fok!
Ja maar jij bent modquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuttuttut.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat, dus niet meer over praten hier..
Ik dacht dat het in het betreffende topic wel oké wasquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit eerder gezien te hebben dat Domni dit soort taalgebruik bezigt.
Dat dusquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in het betreffende topic wel oké was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Deisyy op 10-02-2022 12:24:18 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Prijs jezelf gelukkig.quote:
Ik vind het mega irritant , en ik word er door afgeleid , dit is lekker rustig. Ik vind het natuurlijk wel tof dat mensen FOK! daarmee 'ondersteunen' maar niet met wappie gedoequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat gescroll hierboven is een hoogstens een amusant intermezzo
Het topic is ervoorquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in het betreffende topic wel oké was
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Of anders ff copy/paste en benoemen
Wajooquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
@:Domnivoor hij is af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucht je hart maar even....quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Of anders ff copy/paste en benoemen
Jij kijkt uiteraard heel andersquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat juist het probleem
Ik vind het juist wel leuk, maar er heeft ook wel het e.e.a. aan bagger op gestaan, maar ook baggert levert geld opquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het mega irritant , en ik word er door afgeleid , dit is lekker rustig. Ik vind het natuurlijk wel tof dat mensen FOK! daarmee 'ondersteunen' maar niet met wappie gedoe
Wowquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |