Ja dat was meer vanwege de dag op kantoor, ze probeerden me allemaal gek te makenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lucht je hart maar even....![]()
![]()
Je was gisteravond ook al zo rete sjaggo
Of jij bent snel natuurlijkquote:
Yeahhhhh, doe een sourtjequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was meer vanwege de dag op kantoor, ze probeerden me allemaal gek te maken![]()
Ik had na het inloggen echt het idee dat ik met iedereen, nou ja bijna iedereen ruzie kon zoeken
Nou nee dat niet echt, maar ongezouten mijn mening wordt vaak niet op prijs gesteld (ik heb het niet over 40+ ).quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij kijkt uiteraard heel anders![]()
Gok ik
Hela die is echt lang weg jaquote:
Een weekquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WowHoe lang ben je daarmee bezig geweest?
1 + 1 = 2 jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is sinds BB weer is begonnen
Ghe ghe het is al gezakt, maar hier kan ik dat de volgende keer wel doenquote:
Ow ja, dat was ik ook van plan, maar vergetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
En @:Deisyy, het is beter om dat tweede plaatje in een spoiler te zetten.
Anders staat de oplossing van die puzzle straks op Google images.
Altijd weer BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is sinds BB weer is begonnen
Hele kleine stukjesquote:
Nee was ook flauw van mij. Buiten de subforums waar jij op modereert ben je natuurlijk ook gewoon user van het forum.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee dat niet echt, maar ongezouten mijn mening wordt vaak niet op prijs gesteld (ik heb het niet over 40+ ).
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien moet trouwens Advokaat maar naar ajax.. dan is een Dickpick geen probleem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien moet trouwens Advokaat maar naar ajax.. dan is een Dickpick geen probleem![]()
[ afbeelding ]
Waarom? is in het gesloten topic.. Wie komt daar nog?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, dat was ik ook van plan, maar vergeten![]()
Ga ik nog even doen.
Godverrquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbertsquote:
Search engine botsquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? is in het gesloten topic.. Wie komt daar nog?
Het is jullie gegund.quote:
Het is al een paar keer gebeurd dat ik de wind van voren krijg als ik mijn mening in SHO geef, ik heb daar zo de balen van, "want jij als mod....", rot op joh, ik ben in eerste plaats user, ik baal daar echt van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee was ook flauw van mij. Buiten de subforums waar jij op modereert ben je natuurlijk ook gewoon user van het forum.
Ik stel juist de mening van iedere user op prijs. Mod of niet . Zo zou het ook moeten zijn vind ik.
ik heb de laatste wel moeite met het dat FOK! zelf moeite met kritiek van users heeft. Maar dat is een ander punt.
Er zijn echt nog steeds users die terug lezen/lurkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? is in het gesloten topic.. Wie komt daar nog?
quote:
Ik heb op het trainingskamp de serie over Feyenoord gevolgdquote:
Een week.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef puzziepie het volgende:
Hoe lang ben je met die puzzel bezig geweest @:Deisyy ?
skien kombinationquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is jullie gegund.
Welke sport was het deze keer?
latersquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:33 schreef pullup het volgende:
Oeh, ik moet op weg naar Utrecht.
Tot later mensen
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
skien kombination
maar live heb ik het niet
klaar gekregt te zien
Schelden is niet okay , daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al een paar keer gebeurd dat ik de wind van voren krijg als ik mijn mening in SHO geef, ik heb daar zo de balen van, "want jij als mod....", rot op joh, ik ben in eerste plaats user, ik baal daar echt van.
Ik zelf vind het belachelijk dat users geen mening over crew lijken mogen te hebben, helemaal als dat op een normale manier gezegd wordt, dus zonder schelden, maar schelden tussen users is net zo stom.
Om iemand dan meteen te bannen als hij/zij eens uit de bocht vliegt vind ik best ver gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schelden is niet okay , daar heb je gelijk in![]()
Ik probeer dat ook niet te doen.
Ik ben wel voor duidelijkheid, en soms ben ik dan wat grover om dat punt te maken. En dat doe ik dan ook met de wetenschap dat het me wat gaat kosten![]()
En jouw mening doet er net zo toe als ieder andere mening van users. Jammer dat je dan ineens wel op je mod zijn wordt gewezen, terwijl net zo goed user bent.
Kan maar zo hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om iemand dan meteen te bannen als hij/zij eens uit de bocht vliegt vind ik best ver gaan.
Je kan ook je mening ventileren zonder dat je ontploft. Eerst even koffie zetten en dan pas reageren helpt meestal wel.quote:
DAT BEPAAL IK ZELF WEL.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan ook je mening ventileren zonder dat je ontploft. Eerst even koffie zetten en dan pas reageren helpt meestal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK ZELF WEL.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:
Ontploffen is natuurlijk ook wel een paar stappen verder dan zeggen dat de mod een baasspeler isquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan ook je mening ventileren zonder dat je ontploft. Eerst even koffie zetten en dan pas reageren helpt meestal wel.
Vaak als je tot 10 telt kan je wel beter ontploffen jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt wel de kans op een herhaald effect kleinerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt wel de kans op een herhaald effect kleiner
Nu wij weerquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:20 schreef mario390 het volgende:
als ik eten was
gebeurte de 4te
gold vor oostenrijk
Ja toch? Dan is het een gecontroleerde explosiequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaak als je tot 10 telt kan je wel beter ontploffen ja
Wij zijn ook geen wintersportland..quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:27 schreef mario390 het volgende:
Land Gold Silber Bronze Gesamt
1. Norwegen 5 3 4 12
2. Deutschland 5 3 0 8
3. USA 4 5 1 10
4. Österreich 4 4 4 12
5. Schweden 4 1 2 7
6. Niederlande 3 3 1 7
be booswoestquote:
Feestvieren.. want bijna carnaval...quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
be booswoest![]()
![]()
,in brasil hebben ze de slapende
barbara 2 keer waker gemakt, en obwohl zij dronken
was heeft zij en bewohner weer nach buiten megenomen![]()
het is van bb verpflicht te vieren![]()
maar niet als jemand bijna niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestvieren.. want bijna carnaval...
Ja dan moet ze naar huisquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet als jemand bijna niet meer
selfs lopen kann
waarom naar huis?quote:
OK danmoet ze minder drinkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom naar huis?
nee in bb brasil is zo dat alles samen hort, proefing,
vieren, ruzie,en bank paredao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |