Leuk! Ik mag ook weer 3 dagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
Benoemingsbrief tot stembureaulid is binnen!
Wel een groot probleem inderdaad. Er is veel rondom prostitutie gebeurt daar de laatste jaren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat ook echt het grootste probleem is in Gouda
Illegale prostitutie waar amper toezicht op is, heeft een vlucht genomen omdat de legale sector de nek om is gedraaid.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wel een groot probleem inderdaad. Er is veel rondom prostitutie gebeurt daar de laatste jaren.
Maar als je op de twitter van CU Gouda kijkt, zie je dat het in een reeks "waar gaat de CU zich voor in zetten in Gouda" staat, met dus veel meer onderdelen die speerpunten zijn.
En voor de CU is het ook een punt waarmee het zich onderscheidt van de andere partijen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wel een groot probleem inderdaad. Er is veel rondom prostitutie gebeurt daar de laatste jaren.
Maar als je op de twitter van CU Gouda kijkt, zie je dat het in een reeks "waar gaat de CU zich voor in zetten in Gouda" staat, met dus veel meer onderdelen die speerpunten zijn.
Dat lees ik hier niet: https://cugouda.nl/cu/prostitutie/quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Illegale prostitutie waar amper toezicht op is, heeft een vlucht genomen omdat de legale sector de nek om is gedraaid.
Dat laatste zal de CU wel prima vinden.
Ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat lees ik hier niet: https://cugouda.nl/cu/prostitutie/
Ik lees dat er alleen controle op moet zijn.
enquote:De ChristenUnie is voor een uitsterfbeleid voor bestaande seksinrichtingen en het voorkomen van de vestiging van nieuwe.
Controleren is 'n stuk lastiger als het allemaal uit het zicht en illegaal gebeurt.quote:Voor exploitanten moet ondernemen in de prostitutiesector zo moeilijk mogelijk gemaakt worden. Daarvoor komt er een one-strike-you’re-out-beleid. Na de ‘out’ wordt een pand herbestemd door de raad.
Wacht maar, dit hartje staat voor liefde, hij heeft ook nog geloof en hoop. Zodra hij geloof en erbij sleept is het al een stuk minder aangenaam. En hoop is een anker, wat denk je dat dat gaat doen met je poepert?quote:
Sterker nog, in veel gemeenten op dikke winst.quote:
De pederast achter die tweet is niet in de positie om wie dan ook de maat te nemen. Verder vindt er op gemeenteniveau af en toe symboolpolitiek plaats in de vorm van een 'gaybrapad', genderneutrale toiletten, of andere uitingen van LGBTI-acceptatie. Dat is ieders goed recht, maar de verkiezingsposter van FvD is politiek relevant.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wtf heeft dit met gemeentepolitiek te maken?
[ twitter ]
Jonge jongetjes hadden de eer en het privilege om aan zijn piemetje te mogen zuigen. Maar Smeets was D66 Kamerlid, heeft hier niets mee te maken. Of is hij voor D66 op een lokale kieslijst terecht gekomen?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:53 schreef Halcon het volgende:
Is Sidney Smeets niet diegene die jonge jongetjes lastig viel?
En een positieve coronatest, dus ik zal me morgen maar afmeldenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
Benoemingsbrief tot stembureaulid is binnen!
Vervelend. Beterschap, hoop dat de verschijnselen mild zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
En een positieve coronatest, dus ik zal me morgen maar afmelden
Wow. Dat er geen partij is die jouw positie inneemt....quote:Op maandag 14 maart 2022 09:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Stemwijzer gedaan en weet het nu nog niet. (zucht)
Als je politieke voorkeur ergens in het midden ligt en niet op een religieuze partij wilt stemmen, dan kom je in een politiek niemandsland terecht. En dat is gelijk het probleem in Nederland, je wordt gedwongen een bepaalde 'kant' te kiezen. Waarom hebben we geen middenpartijen (meer) die gewoon heel pragmatisch verstandige besluiten kunnen nemen die voor iedereen gunstig zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |