quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TR ingediend wegens stupide OP.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Lievers niets dan caramel zouzeet, alleen uit principe al
Dan moet je me maar op mijn woord gelovenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Staan geen namen bij de notes...
Jammer weer
Even doorposten dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat had een leukere TT kunnen zijn en tevens OP.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat had een leukere TT kunnen zijn en tevens OP.
Jij vraagt gewoon om een nieuwe Romano picquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:46 schreef pullup het volgende:
Hoppa we springen vol goede moed dit nieuwe topic in
[ afbeelding ]
Meer een taakje voor @Prisha dan, maar die is er nu nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef pullup het volgende:
Solid die naar de TR knop zoekt
[ afbeelding ]
Ben jij stiekem de troll-kloon van mch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij vraagt gewoon om een nieuwe Romano pic
hebben we hem gevonden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij stiekem de troll-kloon van mch?
ik heb zin in chipsquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lees iets over karamel zeezout en zie ijsjes, en nu heb ik dus zin in die combi
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij stiekem de troll-kloon van mch?
Daar hadden we het gisteren over Koenquote:
Ik vroeg dit maar kreeg geen antwoordquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer een taakje voor @:Prisha dan, maar die is er nu niet
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit je nou vooraan of hoe kijk je eigenlijk langs iedereen heen? Of heb je zo een verhoginkje meegenomen? #durftevragen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren over Koen
Djiezes, jij bent écht traag
quote:
Dat is te traag gedraaidquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
* Aoibhin schuift een zak chips naar Koen om het goed te maken
Das een koei hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is te traag gedraaid
Die is vissenvoer
Alles is OP MOEAHAHAHAHAquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
over wekle chips ging het gisteren?
Die andere natuurlijkquote:
Ik heb het ook gemist gisteren. Maar nu heb ik ook zin in chips.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ging vooral over salt & vinegar, maar de chips die ik jou heb toegeschoven daarvan mag je zelf bepalen wat het wordtquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
salt&vinegar en bier, godencombiquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ging vooral over salt & vinegar, maar de chips die ik jou heb toegeschoven daarvan mag je zelf bepalen wat het wordt
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af![]()
Sowieso zijn er lekkerdere chipsoorten
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favoriet vinden de meeste mensen heel vies, dus dat bespaar ik je![]()
Maar ik ben gek op gewone naturelchips en op tortillachips, en ook chips met kaassmaak vind ik vaak lekker
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42, blauw, cavia en space shuttle
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh nu ik toch doorga op chips met zout; je hebt ook zo'n variant met alleen zout en zwarte peper, die vind ik ook erg lekker
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een buurtsuper denk ik niet nee. Maar een supermarkt heeft die smaak zeker welTyrrell's vind ik een goede tweede na Burts; bij die laatste vind ik de verhouding van salt en vinegar het best, maar die is niet echt in Nederland te verkrijgen
Zout+Peper kende ik alleen van de Lidl, die was heerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh nu ik toch doorga op chips met zout; je hebt ook zo'n variant met alleen zout en zwarte peper, die vind ik ook erg lekker
Dat is wel héél bijzondere chips.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ging vooral over salt & vinegar, maar de chips die ik jou heb toegeschoven daarvan mag je zelf bepalen wat het wordt
daar moet ze patent op aanvragen, goudmijntjequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel héél bijzondere chips.
Dat is goed voor je motivatie om een beetje door te fietsenquote:
Ik zit nu uit deze te eten, vind hem lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zout+Peper kende ik alleen van de Lidl, die was heerlijk
Nicequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Plaatje van de dag uit Utrecht:
[ afbeelding ]
Zijn de plaatjes die je de laatste tijd post ook plaatjes die je op die dag gemaakt hebt?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Plaatje van de dag uit Utrecht:
[ afbeelding ]
ah, von der Aldiquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit nu uit deze te eten, vind hem lekker:
[ afbeelding ]
Zou je niet eens delen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit nu uit deze te eten, vind hem lekker:
[ afbeelding ]
Meestal wel. Deze niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn de plaatjes die je de laatste tijd post ook plaatjes die je op die dag gemaakt hebt?
Toch is dit in de gemeente Utrecht (en uiteraard ook in de provincie).quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ziet er landelijk uit voor Utrecht
Die gaat hier dol op zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dees wilde opvrolijken maar je zoekt nu gewoon ruzie met haar.
Haarzuilen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch is dit in de gemeente Utrecht (en uiteraard ook in de provincie).
Ik ga er graag op uitquote:
Met een s erachterquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |