hebben we hem gevonden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij stiekem de troll-kloon van mch?
ik heb zin in chipsquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lees iets over karamel zeezout en zie ijsjes, en nu heb ik dus zin in die combi
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij stiekem de troll-kloon van mch?
Daar hadden we het gisteren over Koenquote:
Ik vroeg dit maar kreeg geen antwoordquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer een taakje voor @:Prisha dan, maar die is er nu niet
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit je nou vooraan of hoe kijk je eigenlijk langs iedereen heen? Of heb je zo een verhoginkje meegenomen? #durftevragen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren over Koen
Djiezes, jij bent écht traag
quote:
Dat is te traag gedraaidquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
* Aoibhin schuift een zak chips naar Koen om het goed te maken
Das een koei hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is te traag gedraaid
Die is vissenvoer
Alles is OP MOEAHAHAHAHAquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
over wekle chips ging het gisteren?
Die andere natuurlijkquote:
Ik heb het ook gemist gisteren. Maar nu heb ik ook zin in chips.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ging vooral over salt & vinegar, maar de chips die ik jou heb toegeschoven daarvan mag je zelf bepalen wat het wordtquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
salt&vinegar en bier, godencombiquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ging vooral over salt & vinegar, maar de chips die ik jou heb toegeschoven daarvan mag je zelf bepalen wat het wordt
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af![]()
Sowieso zijn er lekkerdere chipsoorten
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favoriet vinden de meeste mensen heel vies, dus dat bespaar ik je![]()
Maar ik ben gek op gewone naturelchips en op tortillachips, en ook chips met kaassmaak vind ik vaak lekker
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42, blauw, cavia en space shuttle
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh nu ik toch doorga op chips met zout; je hebt ook zo'n variant met alleen zout en zwarte peper, die vind ik ook erg lekker
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een buurtsuper denk ik niet nee. Maar een supermarkt heeft die smaak zeker welTyrrell's vind ik een goede tweede na Burts; bij die laatste vind ik de verhouding van salt en vinegar het best, maar die is niet echt in Nederland te verkrijgen
Zout+Peper kende ik alleen van de Lidl, die was heerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh nu ik toch doorga op chips met zout; je hebt ook zo'n variant met alleen zout en zwarte peper, die vind ik ook erg lekker
Dat is wel héél bijzondere chips.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ging vooral over salt & vinegar, maar de chips die ik jou heb toegeschoven daarvan mag je zelf bepalen wat het wordt
daar moet ze patent op aanvragen, goudmijntjequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel héél bijzondere chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |