Prima dat je zijn tweets plaatst, maar laten we in een topic met een nieuwtje alle leukdoenerij enigszins beperken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:09 schreef Zipportal het volgende:
VBL / BREKEND Edgar Davids volgt Henk Fraser op als assistent-bondscoach
Waarom verdwijnen hier onschuldige posts?
tijdje terug mijn eerste genomenquote:
Nee zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijdje terug mijn eerste genomen
maar vond dat een beetje raar om te betalen terwijl ik niet in BTC kan
Dat is wat mij betreft niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom wordt openlijke homofobie al paginalang toegestaan? #dtv
Ik denk het niet. Voor zover er nog sprake van een discussie was ging die al niet eens zo meer over de roze kameraden op zich en blijkbaar lukt het ook maar moeilijk om de discussie enigszins normaal te houden, dus dan maar geen 'discussie'.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat ik namens de voltallige community spreek wanneer ik vertel dat ik het erg verwarrend en vervelend vind dat in een topic met de titel "HUP ROZE KAMERADEN" niet over deze betreffende roze kameraden gediscussieerd mag worden. Er zijn al zoveel constructieve bijdragen van mij over dit specifieke onderwerp verwijderd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Ik besteed erg veel zorg en aandacht aan mijn postings dus het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat deze on topic reacties zomaar even weggehaald worden van dit platform.
Om aan alle onduidelijkheid een einde te maken heb ik het initiatief genomen om een oplossing voor dit probleem te bedenken: Verander de titel van het topic VBL / Het Feijenoordtopic #2645: HUP ROZE KAMERADEN in de volgende tekst: "Hup Feyenoord".
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
De discussie ging uitgebreid over de roze kameraden maar vrijwel alles is weggehaald door een van jouw handlangers. We hebben nu dus een topic waarin in koeienletters ROZE KAMERADEN in de titel staat, maar tegelijkertijd zijn de roze kameraden tot verboden onderwerp verklaard in ditzelfde topic. Besef je wel hoe imbeciel dit is? De titel aanpassen is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Voor zover er nog sprake van een discussie was ging die al niet eens zo meer over de roze kameraden op zich en blijkbaar lukt het ook maar moeilijk om de discussie enigszins normaal te houden, dus dan maar geen 'discussie'.
Het is helemaal geen verboden onderwerp, er werd alleen een discussie even afgekapt voor nu. De TT is dan ook weinig mis mee, maar prima.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De discussie ging uitgebreid over de roze kameraden maar vrijwel alles is weggehaald door een van jouw handlangers. We hebben nu dus een topic waarin in koeienletters ROZE KAMERADEN in de titel staat, maar tegelijkertijd zijn de roze kameraden tot verboden onderwerp verklaard in ditzelfde topic. Besef je wel hoe imbeciel dit is? De titel aanpassen is teveel gevraagd.
Maar jullie zoeken het maar uit. Stelletje vermoeiende dombo's bij elkaar hier.
Dat was ik, want de TT die jij had was niet zo fraai.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan die ene fluitketel van een FA even van mijn TTs afblijven? Bedankt.
Droplul.
Oh jij ook al, nou vooruit maar weer.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was ik, want de TT die jij had was niet zo fraai.
Mooie TT heb je gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was ik, want de TT die jij had was niet zo fraai.
Het was het EK. En een finale mag toch wel een fatsoenlijke OP hebben en topic? Maar prima, laatste keer dat ik een topic heb geopend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was al een U17 Wk topic
VBL / Oranje U17 EK
Dus ik heb ze SAMENGEVOEGD
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:23 schreef tong80 het volgende:
'Nee, meneer.' Voor jou.
ONZ / Ze pissen in hun broek voor het WK-2022.....
Zou moeten lukken nu.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik had het trieste nieuws van Siemen Mulder in het scheidsrechter topic willen plaatsen maar dat lijkt niet te kunnen:
VBL / Scheidsrechters #5: Haalt Nederland ooit nog een CL finale?
Dat Feyenoord tegen degradatie zou vechten is natuurlijk niet wat de betreffende user ooit gezegd heeft maar het geeft je een prima reden om niet op zijn argumenten te reageren. Volgende voorbeeld:quote:Beginnen over ‘realisme’ terwijl je bijna ieder seizoen verkondigt dat Feyenoord tegen degradatie gaat vechten is sowieso wel grappig.
Onzin natuurlijk, betreffende user geeft gewoon wat argumenten waarom hij vindt dat het niet zo goed gaat. Volgende voorbeeld:quote:Terwijl de enige hier die in paniek is ... en die komt nog net niet in een langdurige depressie terecht als de O21 een potje verliest (lol)
Verwijzing naar een eerdere reactie van mij, ik zou ooit gezegd hebben dat je met Linssen 15 goals haalt. Iets wat keurig is uitgekomen, Linssen was in 2020 een meer dan logische transfervrije aanwinst die inderdaad het verwachte aantal goals heeft gemaakt. Maar op een of andere manier is het grappig om belachelijk te maken. Volgende voorbeeld, selectief quoten:quote:Feyenoord heeft een type Linssen nodig, daar koop je toch gewoon 15 goals mee.
De echte quote was een stuk genuanceerder, namelijk:quote:Never forget.
Op zondag 26 juni 2022 19:14 schreef ... het volgende:
[..] Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.
Dat de transferzomer een momentopname is, is duidelijk. Dat Feyenoord er 2 weken later veel minder voorstaat (door het wegvallen van Til en Sinisterra, het niet komen van Maatsen en Gnonto waar ik op dat moment op rekende) moge ook duidelijk zijn.quote:Laat ik nou ook eerst maar even afwachten tot alle handtekeningen staan. Maar zoals ik het op dit moment zie worden er verstandige keuzes gemaakt bij Feyenoord. Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.
Je bent al een held als je in die topics probeert te posten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Op deze manier is het erg weinig aan om in het Feyenoord-topic te blijven posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |