SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik heb de film juist nooit gezien, maar het liedje kende ik wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Aladdin heb ik in de bioscoop gezien, maar het muziekje was niet blijven hangen
Wij waren min of meer toevallig in Disney Land in Florida toen die daar in premiere ging.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Aladdin heb ik in de bioscoop gezien, maar het muziekje was niet blijven hangen
dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film juist nooit gezien, maar het liedje kende ik wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Best handig zo'n echtgenote die Disney gek is...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Best handig zo'n echtgenote die Disney gek is...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word hier echt wel vrolijk van...
Sorry, maar gelukkig heb ik niet de 7 minuten durende versie ingestart...quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik niet zo mooi als het origineel.
Was toevallig geen plaat vanwege het Nederlands elftal, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk...
toen kon dat nogquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk...
Nee, dit komt ook uit de film 'Soldaat van Oranje'...quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Was toevallig geen plaat vanwege het Nederlands elftal, toch?
Voordat je het weetquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf geen foto meer te versturen...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf geen foto meer te versturen...
Hoe laat is het einde gepland?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Langzaam afbouwen, naar het einde toe...Exit Music (For A Film) - Radiohead
Mooi moment om nog even wat te lezen voor het slapen gaan.quote:
quote:19:00 : The Drifters - Saturday Night At The Movies
19:03 : Bee Gees - Night Fever
19:07 : Christopher Cross - Arthur's Theme (Best That You Can Do)
19:11 : Scott McKenzie - Like An Old Time Movie
19:14 : Meco - Star Wars Title Theme
19:18 : Dolly Dots - Moviestar
19:20 : - America (Anita, Bernardo, the Sharks and Girls)
19:25 : Disney Classics - You Can Fly! You Can Fly!
19:30 : Het Goede Doel - 4 Films (Een Filmster Blijft Voor Eeuwig Leven)
19:34 : Movie Sounds Unlimited - Colonel Bogey March (From ''Bridge of the River Kwai'')
19:37 : Robert And Richard Sherman - Colonel Hathi's March
19:40 : Nina Hagen - Du Hast Den Farbfilm Vergessen
19:43 : Cunningham - Norma Jean Wants To Be A Movie Star
19:46 : Toontje Lager - Net Als In De Film
19:50 : - Gonna Fly Now (Theme from Rocky)
19:52 : Disney Chorus - Yo Ho [A Pirate's Life For Me] [The Pirates Of The Caribbean]
19:53 : Hans Zimmer - The Heart of Davy Jones (Dead Man's Chest)
19:56 : Pirates of the Caribbean - Hes A Pirate (Tiesto Radio Edit)
20:00 : Ennio Morricone - The Man With a Harmonica (Once Upon a Time in the West)
20:04 : Andrew Lloyd Webber - Angel Of Music (From Phantom Of The Opera)
20:05 : Andrew Lloyd Webber - Angel of Music
20:07 : Charlie Clouser - Hello Zepp
20:10 : Mo - Fred Astaire
20:13 : Harry Potter - Prologue
20:15 : Mike Batt With The London Philharmonic Orchestra - Caravan On The Move
20:19 : Robin Williams - Prince Ali
20:22 : Rogier Van Otterloo - Turks Fruit (Ost Turks Fruit) (1973)
20:26 : Erich Kunzel & Cincinnati Pops Orchestra - Medley from Mary Poppins
20:34 : The Dwarf Chorus - Music In Your Soup
20:37 : The Dwarf Chorus - The Silly Song (The Dwarfs' Yodel Song)
20:41 : Harpo - Moviestar
20:45 : Moby - James Bond Theme
20:48 : Ben Liebrand - Jaws Remix
20:52 : Rogier Van Otterloo - Soldaat Van Oranje (Ost Soldaat Van Oranje) (1977)
20:54 : Rogier Van Otterloo - Ik Gooi Heel Duitsland Plat (Ost Soldaat Van Oranje) (1977)
20:55 : Duran Duran - Girls On Film (Night Version)
21:01 : Radiohead - Exit Music (for a Film)
21:05 : Doors - The End
Ik dacht al dat het aan mijn koptelefoon lag.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
Dank voor de fijne muziekjes, Mad.![]()
Welterusten voor straks allemaal.
Ah, daar zijn de tekstenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Even de stereo versie er bij gepakt...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
Dat was weer een fijne uitzending, MadMaster. Dank je!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:09 schreef just me het volgende:
ik heb er enorm van genoten
![]()
dank je wel!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Was wel weer een erg fijn thema![]()
Muito obrigado
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuke show, gezellige avond, dank aan de DJ en het gezelschap
Goedemorgen deze morgen.quote:
Eerlijk? Het maakt me eigenlijk niks uit. Zoals ik me nu voel ga ik liever niet naar kantoor om te werken en met de laatste versoepelingen die er al waren vond ik het al prima. Ik ben eerder een beetje bang dat ze nu willen dat ik naar kantoor ga eigenlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Wat vind jij ervan, als het doorgaat, van de versoepelingen komende dinsdag?
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerlijk? Het maakt me eigenlijk niks uit. Zoals ik me nu voel ga ik liever niet naar kantoor om te werken en met de laatste versoepelingen die er al waren vond ik het al prima. Ik ben eerder een beetje bang dat ze nu willen dat ik naar kantoor ga eigenlijk
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Oeh lekker. Ik bak broodjes inmiddels af in de airfryer, dat gaat echt vlot. Ik wilde gisteren croissantjes kopen, maar ze waren opquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef Rafeiro het volgende:
Croissantjes aan het afbakken in mijn oventje
en dan zo wat kaas er overheen![]()
Ik kreeg er juist 1 via de kerstpakketten actie, was echt flabbergasted, nu leren hoe echt te koken met een oven Pizza is simpel, maar echte ovenschotels of lasagne , moet even in opleiding bij mijn zwager binnenkort, haha.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Pizza in de airfryer wordt lastig ja, verder ben ik echt positief verbaasd sinds ik noodgedwongen de airfryer gebruik voor vanalles. De defecte oven is nu een bergplaats geworden.
Overbuurman hier is al 2 dagen met een slijptol in de weer, ook zo fijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, twee huizen verderop wordt verbouwd, het getimmer en geboor dreunt lekker door hier in huis, we zitten allemaal een beetje dom aan elkaar vast
Een slijptol is dramatisch qua geluid jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Overbuurman hier is al 2 dagen met een slijptol in de weer, ook zo fijn.
Lijkt wel oud en nieuw met die vonken, das leuk, maar die herrie
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
GVD hoor net dat een van mijn favo ooms morgen begraven gaat worden.
Wist niet een dat hij was overleden.
Zit echt even te janken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh wat verdrietig, stom dat ze je niet op de hoogte gebracht hebben!quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte Raf.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel sterkte Rafquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik ben speciaal voor jouw show meteen na mijn werk gaan wandelen, Melting. En kwam om 18.56 weer binnen. Timing!
Nee, het was eigenlijk heel lekker weer. Droog, niet koud en weinig wind.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]Wat een commitment.
Regende het niet bij jullie? Hier wel namelijk.
Dat klinkt als goed te doen inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het was eigenlijk heel lekker weer. Droog, niet koud en weinig wind.
Goedenavond Doedezemaarquote:
Ik hoop wel dat je eten wat gezakt is. Anders gebeurd dat nu wel met dat gespring.quote:
Ik vind het allemaal niet kunnen, heb gelukkig nog nooit een ongewenste foto ontvangen,quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:10 schreef Melting het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de dames hier tegen al die schandalen aankijken die de laatste maand spelen?
Symph ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Doedezemaar![]()
Ik heb het schaatsen weer niet gezien
Helemaal mee eens. Ik vind het ook niet kunnen. Maar momenteel vind ik het ook doorslaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet kunnen, heb ook nog nooit een ongewenste foto ontvangen,
ik "verkeer niet in die kringen".
Maar het moet ook niet doorslaan
Just me dacht daar anders over.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Deze versie van Volare moeten ze verbieden
Ik kreeg van iemand van Concordia wel eens appjes met een kusje, zit ik daar niet op te wachten, daar reageer ik niet op en het was ook snel afgelopen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het ook niet kunnen. Maar momenteel vind ik het ook doorslaan.
Je moet bij alles wat je tegen een vrouw zegt zo enorm opletten, anders wordt je aan de schandpaal genageld.
Ik gebruik ook in mijn emails naar collega's wel eens smileys. Dus ook wel eens de knipoog smiley.
Oppassen geblazen dat dit niet verkeerd geïnterpreteerd wordt.
Ik denk dat je als vrouw toch ook wel snel genoeg doorhebt hoe het bedoeld is?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg van iemand van Concordia wel eens appjes met een kusje, zit ik daar niet op te wachten, daar reageer ik niet op en het was ook snel afgelopen.
ik wil het niet meteen zo noemen maar ik ben er gewoon niet van gediend. Maar er zijn ook vrouwen die apart gedrag naar mannen toe vertonen...quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je als vrouw toch ook wel snel genoeg doorhebt hoe het bedoeld is?
Vind het sowieso raar als je exhibities gedrag vertoond.
Daarom....quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil het niet meteen zo noemen maar ik ben er gewoon niet van gediend. Maar er zijn ook vrouwen die apart gedrag naar mannen toe vertonen...
Tja, niet zoveel. Ik heb ook niet zoveel meegemaakt op dit punt. Ik straal wel redelijk uit dat men van me af moet blijven, geloof ik. Ik heb er altijd moeite mee dat als 1 iemand iets aan kaart, dat dan ineens iedereen die ooit iets mee heeft gemaakt dat ook ineens moet benoemen en dat iedereen vogelvrij lijkt te zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:10 schreef Melting het volgende:
Of mag dit soort hoesjes tegenwoordig ook niet meer.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de dames hier tegen al die schandalen aankijken die de laatste maand spelen?
Het is onfatsoenlijk als een man dat doet maar dat is met meer dingen zoquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom....
Maar mag een vrouw nagefloten worden op straat?
(Niet dat ik dat doe overigens)
Mee eens.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Het is onfatsoenlijk als een man dat doet maar dat is met meer dingen zo
Nee, dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom....
Maar mag een vrouw nagefloten worden op straat?
(Niet dat ik dat doe overigens)
Ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, niet zoveel. Ik heb ook niet zoveel meegemaakt op dit punt. Ik straal wel redelijk uit dat men van me af moet blijven, geloof ik. Ik heb er altijd moeite mee dat als 1 iemand iets aan kaart, dat dan ineens iedereen die ooit iets mee heeft gemaakt dat ook ineens moet benoemen en dat iedereen vogelvrij lijkt te zijn.
Maar ik moet hier ook voorzichtig mee zijn natuurlijk, want ik wil ook niks bagatelliseren. En het naroepen, na-sissen, ongevraagd aanraken en erger is op geen enkele manier goed te praten. En het sturen van dickpics zal ik gewoon nooit begrijpen. Maar de heksenjacht en de cancel-cultuur hoeft voor mij ook weer niet.
Mijn dochter hoor ik er nooit zo veel over, maar ze gaat niet graag 's avonds alleen over straat en ze is wel eens gevolgd vanaf de bushalte naar huis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:22 schreef just me het volgende:
@:livelink, heeft jouw dochter er last van of straalt ze ook iets uit waardoor dit niet gebeurd ?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter hoor ik er nooit zo veel over, maar ze gaat niet graag 's avonds alleen over straat en ze is wel eens gevolgd vanaf de bushalte naar huis.
Zij krijgt wel eens berichtjes dat mannen haar sugardaddy willen worden, maar daar lachen we dan samen om en daarna blokkeert ze hen.
Goed van haar !!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter hoor ik er nooit zo veel over, maar ze gaat niet graag 's avonds alleen over straat en ze is wel eens gevolgd vanaf de bushalte naar huis.
Zij krijgt wel eens berichtjes dat mannen haar sugardaddy willen worden, maar daar lachen we dan samen om en daarna blokkeert ze hen.
Dus ik stuur al die berichtjes voor niets?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort zaken sowieso meer in de steden gebeuren dan bij ons op de dorpen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Al heb je ook types die dat juist als een uitdaging zien, als je uitstraalt dat je je mannetje wel staat
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus ik stuur al die berichtjes voor niets?![]()
Maar serieus.... ik vraag me dan altijd af, hoe dat soort mannen aan de nummers van zo'n jonge vrouwen komen.quote:
Dat gaat allemaal via instagram.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar serieus.... ik vraag me dan altijd af, hoe dat soort mannen aan de nummers van zo'n jonge vrouwen komen.
uit een groepsapp bijvoorbeeld waar je niet iedereen kent ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar serieus.... ik vraag me dan altijd af, hoe dat soort mannen aan de nummers van zo'n jonge vrouwen komen.
Ah..... verdorie..... dat doe ik dus verkeerd!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal via instagram.
Goede avond en welkom.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Melting is bezig met een kruisverhoor…
Goedenavond!
Dubbelzinnige opmerkingen heb ik dan weer geen probleem mee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Melting is bezig met een kruisverhoor…
Goedenavond!
Het maakt mij wel uit wie een dubbelzinnige opmerking maaktquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dubbelzinnige opmerkingen heb ik dan weer geen probleem mee.
ik denk dat er op fok ook het nodige gebeurd met dm enzoquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Via facebook gebeuren dergelijke dingen ook, sowieso snap ik de lol niet van willekeurige mensen via sociale media benaderen, maar sommige mensen voegen werkelijk iedereen gewoon toe
Hi!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd vanmiddag 2 keer achtereenvolgens gebeld door een mij onbekend 06 nummer, waarbij iemand alleen 'Hi' zei. Hopla, de blokkade in…
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat er op fok ook het nodige gebeurd met dm enzo
R49 had toch ook van die maffe gasten ooit ?
Nee, daar zit ik nooit zo mee. Schunnige grapjes ook niet. Als ik het echt irritant vind zeg ik er wel wat van. Ik vind het erger als mannen praten over 'de vrouwtjes' of zo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Het maakt mij wel uit wie een dubbelzinnige opmerking maakt
Ik zal geen namen noemen, maar ik heb 'bijzondere' foto's en meer ontvangen van een dame…quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat er op fok ook het nodige gebeurd met dm enzo
R49 had toch ook van die maffe gasten ooit ?
of dingen die ooit op een meet bij Possie gebeurd zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat kan ik me niet herinneren.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal geen namen noemen, maar ik heb 'bijzondere' foto's en meer ontvangen van dame…
Ah.... nu weet ik wel waar je het over hebt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
of dingen die ooit op een meet bij Possie gebeurd zijn?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal geen namen noemen, maar ik heb 'bijzondere' foto's en meer ontvangen van dame…
Noem maar gewoon namen hoor... en gewoon zomaar uit het niets?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal geen namen noemen, maar ik heb 'bijzondere' foto's en meer ontvangen van een dame…
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
Ik kreeg een poosje geleden ook een DM van een user, die vroeg hoe lang ik al op fok zat enzo. Gezegd dat ik tegelijk met mijn dochter (!!) op fok kwam. Hoop bla bla en vroeg toen mijn facebook of insta want hij ging zo graag met oudere vrouwen om
![]()
Neeequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
Ik kreeg een poosje geleden ook een DM van een user, die vroeg hoe lang ik al op fok zat enzo. Gezegd dat ik tegelijk met mijn dochter (!!) op fok kwam. Hoop bla bla en vroeg toen mijn facebook of insta want hij ging zo graag met oudere vrouwen om
![]()
![]()
Nee, ik hou die naam voor me.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Noem maar gewoon namen hoor... en gewoon zomaar uit het niets?
Wat heb je Symph geantwoord?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
![]()
dat ik tzt graag het logeerbed kwam uitproberenquote:
Tsja….. foto’s van een muts?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal geen namen noemen, maar ik heb 'bijzondere' foto's en meer ontvangen van een dame…
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
dat ik tzt graag het logeerbed kwam uitproberen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
dat ik tzt graag het logeerbed kwam uitproberen
Geen idee, kennelijk hebben ze zelf een bepaalde behoefte…quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe bedenken mensen m/v toch dat mensen op dergelijke dingen zitten te wachten?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
De laatste keer dat ik zomaar werd aangesproken op straat door een man kreeg ik het advies van hem om wat vaker naar de sportschool te gaan
Oh ja, dat herinner ik me nogquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
De laatste keer dat ik zomaar werd aangesproken op straat door een man kreeg ik het advies van hem om wat vaker naar de sportschool te gaan
Ja, dat was inderdaad afgelopen zomer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, dat herinner ik me nog
Ik was het niet!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad afgelopen zomer.
Die man die jou wel interessant vond, maar niet fysiek?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad afgelopen zomer.
Ja, die. Story of my lifequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die man die jou wel interessant vond, maar niet fysiek?
Dat is maar net wat je er zelf van wil maken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor insinuerende hoes?
Anders had ik het wel op de alcohol gegooid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dan maar ter vrijwaring bevestigen dat jij niet de dame was waar ik het net over had…
Hoe kom je aan zoveel wasmiddel dan? Hamster je het?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef just me het volgende:
Ik heb de badkamers eens goed uit- en opgeruimd en ik heb genoeg wasmiddel om de komende 5 jaar door te komen
komt je dat bekend voor Symph en DDM ?
Symph en DDM, of jullie nou eindelijk jullie badkamer eens goed willen opruimen…quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef just me het volgende:
Ik heb de badkamers eens goed uit- en opgeruimd en ik heb genoeg wasmiddel om de komende 5 jaar door te komen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph en DDM, of jullie nou eindelijk jullie badkamer eens goed willen opruimen…
Lijkt er wel op hè maar ik heb het nooit bewust gedaan. Wasmiddel is vaak in de aanbieding en dan neem ik een fles mee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel wasmiddel dan? Hamster je het?
Ah ja, ik neem ook altijd wasmiddel mee in de aanbieding, maar dan red ik het er net mee tot de volgende keer dat het in de aanbieding is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt er wel op hè maar ik heb het nooit bewust gedaan. Wasmiddel is vaak in de aanbieding en dan neem ik een fles mee.
Symph's moeder was van 't hamsteren
Meer meenemen dan als het in de aanbieding is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ja, ik neem ook altijd wasmiddel mee in de aanbieding, maar dan red ik het er net mee tot de volgende keer dat het in de aanbieding is.
Ja, maar ik moet het ook allemaal sjouwen, dus ik ben neem nooit echt tig pakken van iets mee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Meer meenemen dan als het in de aanbieding is.
Dan heb je zeker genoeg.
Ik heb vanmiddag weer 3 flessen whisky besteld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Meer meenemen dan als het in de aanbieding is.
Dan heb je zeker genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
Morgen heb ik vrij. En ik zit er aan te denken om naar de dierentuin te gaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag weer 3 flessen whisky besteld.
Mw. MM vond dat wat minder, maar ik deed het juist voor haar:toch weer lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die fles is dan ook wel super schattig
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
Morgen heb ik vrij. En ik zit er aan te denken om naar de dierentuin te gaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag weer 3 flessen whisky besteld.
Mw. MM vond dat wat minder, maar ik deed het juist voor haar:Drinkt mw MM ook whisky dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nauwelijks, maar ze is gek op zwarte katten…
En deze toch ook, die kan ik niet laten staan…quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
toch weer lief van je
die fles is dan ook wel super schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En deze toch ook, die kan ik niet laten staan…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En deze toch ook, die kan ik niet laten staan…En zijn die ook een beetje te drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zie mijn post hierboven, geen idee dus…quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
En zijn die ook een beetje te drinken?
Mama Symph was de ultieme hamsteraarquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef just me het volgende:
Je gaat ze toch niet laten kiezen? Want dan is de avond voorbij voor ze een keuze hebben gemaakt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Morgen komen buuf en buuf eindelijk langs, 1 van de twee wil graag een whisky'tje komen proeven…
Wie gaat er trouwen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij kochten gisteren een zak met 4,5 kg rijst
quote:Kabinet wil weer volle theaters en stadions, sluitingstijd horeca naar 1.00 uur
gezellig tochquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Morgen komen buuf en buuf eindelijk langs, 1 van de twee wil graag een whisky'tje komen proeven…
Zeker. Nu nog mondkapjes flauwekul afschaffen.quote:
Ik heb zo'n 85 flessen open staan en daar mogen ze uit kiezen…quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet laten kiezen? Want dan is de avond voorbij voor ze een keuze hebben gemaakt.
Je gaat ze vast wel iets over de smaken vertellenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 85 flessen open staan en daar mogen ze uit kiezen…
Ein Festival der Liebe is nog net ff fijnerquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht wel dat je dit zou kunnen waarderen.
[ afbeelding ]
het geregel blijft toch ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Op het werk van Symph gaan ze ook versoepelen: na de vakantie mogen de examenlokalen 75% bezetting krijgen. De gedachtegang erachter is volstrekt onduidelijk, maar ok
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit voor aanstootgevende tekst?
Ik weet niet of buuf A daarin geïnteresseerd is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat ze vast wel iets over de smaken vertellen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of buuf A daarin geïnteresseerd is.
Ik weet wel dat ze aardig kan doordrinken…
Die voer je dan gewoon de wat minder geslaagde flessen, komen die ook een keer leegquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of buuf A daarin geïnteresseerd is.
Ik weet wel dat ze aardig kan doordrinken…
DDM is weer lekker praktischquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die voer je dan gewoon de wat minder geslaagde flessen, komen die ook een keer leeg
Die zet ik wel vooraan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die voer je dan gewoon de wat minder geslaagde flessen, komen die ook een keer leeg
het is echt buuf en buuf?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zet ik wel vooraan.
Rize strikje er om heen, dan hapt ze wel…
quote:
Is het niets voor just me?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
Onze gemeente heeft wel een flinke fout gemaakt.
Dit zetten ze op FB:
De cursus grensoverschrijdend gedrag voor vrijwilligers van verenigingen gaat op 15 februari van start! Vanwege corona en de nieuwe data kan er een enkele plek vrij komen. Meld je dus gerust nog aan via ........
Ik heb maar gevraagd welke vereniging er in godsnaam grensoverschrijdende vrijwilligers zoekt.
Ze drinkt dus niet alleen aardig wat weg, ze verslijt ook aardig wat weg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst was het buuf en buum, eigenlijk zelfs 2 achtereenvolgende buumen.
Maar die buumen zijn allebei uit buuf's leven vertrokken en nu is buuf samen met buuf.
Ik ga alleen niet weer haar (3e) huwelijksfeest, mocht dat er komen…
Buuf zit in ieder geval niet achter de geraniumsquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst was het buuf en buum, eigenlijk zelfs 2 achtereenvolgende buumen.
Maar die buumen zijn allebei uit buuf's leven vertrokken en nu is buuf samen met buuf.
Ik ga alleen niet weer haar (3e) huwelijksfeest, mocht dat er komen…
Ik begrijp dan niet waarom dat weer vrijwilligerswerk moet zijn. Ik wil me wel graag betaald grensoverschrijdend gedragen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
Onze gemeente heeft wel een flinke fout gemaakt.
Dit zetten ze op FB:
De cursus grensoverschrijdend gedrag voor vrijwilligers van verenigingen gaat op 15 februari van start! Vanwege corona en de nieuwe data kan er een enkele plek vrij komen. Meld je dus gerust nog aan via ........
Ik heb maar gevraagd welke vereniging er in godsnaam grensoverschrijdende vrijwilligers zoekt.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Buuf zit in ieder geval niet achter de geraniums![]()
Ik had aan de overkant buuf en buuf en toen buum erbij en die is er toen vandoor gegaan met een van de buufs
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet waarom dat weer vrijwilligerswerk moet zijn. Ik wil me wel graag betaald grensoverschrijdend gedragen.
Nee, buuf A is het drankorgel en is relatief nieuw hier, buuf B is de grote verslijtster.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze drinkt dus niet alleen aardig wat weg, ze verslijt ook aardig wat weg.
zo leren we weer een andere kant van livelink kennenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet waarom dat weer vrijwilligerswerk moet zijn. Ik wil me wel graag betaald grensoverschrijdend gedragen.
Gtst is er niks bijquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had aan de overkant buuf en buuf en toen buum erbij en die is er toen vandoor gegaan met een van de buufs
Inderdaad.... dat had ik nooit verwacht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
zo leren we weer een andere kant van livelink kennen
en jij hebt livelink ontmoetquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... dat had ik nooit verwacht.
Die heeft wel heel goed toneel gespeeld dan.quote:
Er is een vacature in de Arena..quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze klinken ook wel leuk hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, buuf A is het drankorgel en is relatief nieuw hier, buuf B is de grote verslijtster.
Maar het zijn allebei leuke dames, dus alles wat ik heb gezegd over ze neem ik meteen terug, mochten ze me aanklagen…
Nee, maar een echte vrijdoos lijkt ze me ook niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
En nu is er 1 buuf zielig achtergebleven?quote:Ik had aan de overkant buuf en buuf en toen buum erbij en die is er toen vandoor gegaan met een van de buufs
Ik kies dan voor de PvdA. Daar hoef ik niet echt iets voor te kunnen verder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is een vacature in de Arena..
Jurylid bij the Voice iets voor jou?
Of gewoon bij de PvdA kan ook nog
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een nicht die in haar eentje ook GTST is
die is uiteindelijk ook vertrokken naar ??? de verhalen gaan dat ze ook in de goede tijden met z'n 3-en het bed gedeeld hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar een echte vrijdoos lijkt ze me ook niet.
Denk dat ze slecht tegen alleen zijn kan…
[..]
En nu is er 1 buuf zielig achtergebleven?
Toen trokken er hele gezinnen bij elkaar in…quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden vroeger ook een buuf die bij een andere buuf introk (en buum vertrok, uiteraard). En meer van dat soort acties, jaren 70 he?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
die is uiteindelijk ook vertrokken naar ??? de verhalen gaan dat ze ook in de goede tijden met z'n 3-en het bed gedeeld hebben
ik heb me laten vertellen dat er gewoon sleutels in 'n bak gegooid werden en je mocht een sleutel kiezen en met die persoon meegaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen trokken er hele gezinnen bij elkaar in…
Ik heb zo'n zus, ik noem haar ook zo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een nicht die in haar eentje ook GTST is
dat ze ook met 3-en in hetzelfde bed sliepen en dat moet toch gezellig geweest zijnquote:
Ja, partnerruil en zo. Moest allemaal maar kunnen en zo. Toch zijn al die partnerruil-stellen op het plein van mijn ouders uiteindelijk gescheiden en mijn ouders ouderwets nog steeds bij elkaar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden vroeger ook een buuf die bij een andere buuf introk (en buum vertrok, uiteraard). En meer van dat soort acties, jaren 70 he?
Daar komt dan vast de term 'sleutelpositie' vandaan… 🤔quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat er gewoon sleutels in 'n bak gegooid werden en je mocht een sleutel kiezen en met die persoon meegaan.
Ik had vroeger een collega die er eentje bijnam. Zijn originele vrouw heeft hij er na een paar maanden uitgeknikkerd. Erg succesvol allemaal… Raarrrrrrquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
die is uiteindelijk ook vertrokken naar ??? de verhalen gaan dat ze ook in de goede tijden met z'n 3-en het bed gedeeld hebben
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar komt dan vast de term 'sleutelpositie' vandaan… 🤔
We maken allemaal wat mee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die er eentje bijnam. Zijn originele vrouw heeft hij er na een paar maanden uitgeknikkerd. Erg succesvol allemaal… Raarrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |