SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik heb de film juist nooit gezien, maar het liedje kende ik wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Aladdin heb ik in de bioscoop gezien, maar het muziekje was niet blijven hangen
Wij waren min of meer toevallig in Disney Land in Florida toen die daar in premiere ging.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Aladdin heb ik in de bioscoop gezien, maar het muziekje was niet blijven hangen
dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film juist nooit gezien, maar het liedje kende ik wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Best handig zo'n echtgenote die Disney gek is...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Best handig zo'n echtgenote die Disney gek is...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word hier echt wel vrolijk van...
Sorry, maar gelukkig heb ik niet de 7 minuten durende versie ingestart...quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik niet zo mooi als het origineel.
Was toevallig geen plaat vanwege het Nederlands elftal, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk...
toen kon dat nogquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk...
Nee, dit komt ook uit de film 'Soldaat van Oranje'...quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Was toevallig geen plaat vanwege het Nederlands elftal, toch?
Voordat je het weetquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf geen foto meer te versturen...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf geen foto meer te versturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |