SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
weet niet of je er al aan gedacht hebt, maar je kan bij action een los toetsenbordje kopen, zijn niet duur.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Even off: ik word helemaal gek van mijn laptop, sommige toetsen doen het niet echt lekker meer omdat ze stuk zijn en ik heb ze vastgeplakt met plakband en juist die je veel gebruikt, maar een zin typen is drama moet de toetsen soms wel 4x over doen![]()
![]()
![]()
Even naar live schuiven heb ik ook al last van hele dagquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Huh?? Op stream 1 Peter en Julio in de tuin, op stream 2 Julio zingend in de keuken???
En nu op 2 weer leroy bij Peter in de tuin???
Die man vermenigvuldigt zich ter plekke?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Huh?? Op stream 1 Peter en Julio in de tuin, op stream 2 Julio zingend in de keuken???
Was vandaag vakerr, dat 1 stream hetzelfde uitzending van een paar uur eerder. Het gesprek van juki en peter was einde middag al.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Nee dat doet ie dus niet??? Op een andere device hetzelfde??quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Even naar live schuiven heb ik ook al last van hele dag
Op ik heb Julio met Peter op 1? Op 2 leroy met Peter?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
neeeeee
nawel stream 1
peter en Julio stream 2
nawel zegt dat peter het licht heeft gezien en dat hij kristof ziet als haantje de voorste. Waar is peter mee bezig. Die schuift straks zo aan bij groen en hebben nog langer dat gezeik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef zodeju het volgende:
En nu weer Leroy en Nawel weer opnieuw het verhaal tussen hem en Peter....
je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op ik heb Julio met Peter op 1? Op 2 leroy met Peter?
Kan niet want Leroy kan niemand veilig stellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef Magean het volgende:
Zag zojuist in de vorige cos een lijstje staan met de verwachtte nominaties. Wat mij geweldig lijkt is als er vier personen genomineerd worden. (Nawel, Salar, Kristof en Peter) Leroy mag dan iemand vrijstellen dat zal de waarschijnlijk Nawel worden. Dan weer heerlijke drama in het huis.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat doet ie dus niet??? Op een andere device hetzelfde??
Op de ene Peter met Julio en op de andere Peter met leroy?
Snap niet waarom wij dit de hele dag moeten zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef zodeju het volgende:
En nu weer Leroy en Nawel weer opnieuw het verhaal tussen hem en Peter....
pfff gelukkig maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan niet want Leroy kan niemand veilig stellen.
des te meer hij praatquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Snap niet waarom wij dit de hele dag moeten zien.
Lijkt wel of doe gladjakker de meeste stream tijd krijgt op het moment. Gaat hem niet helpen. Mensen kreeg steeds meer hekel aan hem.
leroy is geen litlle brother hequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef Magean het volgende:
Zag zojuist in de vorige cos een lijstje staan met de verwachtte nominaties. Wat mij geweldig lijkt is als er vier personen genomineerd worden. (Nawel, Salar, Kristof en Peter) Leroy mag dan iemand vrijstellen dat zal de waarschijnlijk Nawel worden. Dan weer heerlijke drama in het huis.
Hoe vettiger hoe prettiger ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laat nouch nou scheet terwijl ze met eten loopt
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet niet of je er al aan gedacht hebt, maar je kan bij action een los toetsenbordje kopen, zijn niet duur.
ja moet ik maar eens gaan kijken want dit is dramaquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet niet of je er al aan gedacht hebt, maar je kan bij action een los toetsenbordje kopen, zijn niet duur.
Moguhquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Poedelpoes het volgende:
HAHAHAHAHA ZIJN DE IMUNITEITSPINNEN WAREN EIGENLIJK WASMUNTJES?😭😭😭😭😦
even naar de action morgenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou ik heb gekeken en ik heb 2 toetsenborden maar beide met oude stekker om aan te sluiten wat niet kan op de laptop
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef odie22 het volgende:
samenvatting van vandaag ;
1 : uto is terug![]()
ik ben er vandoor, tot later vanavond misschien
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef odie22 het volgende:
We worden niet verwend met goede streamsquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Oke dan maar geen streams...
Of Peter en Julio of Peter en Leroy...
Voor de ultieme frustratiesquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
ik heb echt hanne en tobias etc op stream 2quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
utopia?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef odie22 het volgende:
is belangrijk vor mequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
s de uitzending vanavond wat we gisteren
niet gezien hebben?
heb je al opnieuw opgestart? hier is het goedquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Maakt niet uit, het werd meteen besproken in cos. Het heeft iig voor heel wat reuring gezorgd in de streams vandaag, allemaal boos en huilie doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ahahaha sorry ik heb de streams niet gekeken
Jij was wegquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We worden niet verwend met goede streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan klikken tot ik een ons weeg op "live" er gebeurt niks, al vanaf dag 1 niet. Kan ook niet terug spoelen. Werkt ook niet. Heb er een filmpje van maar weet niet hoe die online te krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt hanne en tobias etc op stream 2
heb je beide op live?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jij was weg![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Yep ook al, ook al op andere device geprobeerd.... zelfde verhaal...quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb je al opnieuw opgestart? hier is het goed
Ik heb hetzelfde maar dan aantal toetsen foetsie door de kat die iedere keer op de laptopquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhhhh daar zeg je wat ohhh shit ja heb ik wel maar nog met z'n ouderwetse stekker een ronde gekleurde dus geen usb, ga wel even mijn toetsenbord nakijken van mijn PC, thnx voor geheugen steuntje
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan klikken tot ik een ons weeg op "live" er gebeurt niks, al vanaf dag 1 niet. Kan ook niet terug spoelen. Werkt ook niet. Heb er een filmpje van maar weet niet hoe die online te krijgen
Even op pijltje terug klikken en dan weer op je profiel klikken, dit heefy bij mij vaak gewerktquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan klikken tot ik een ons weeg op "live" er gebeurt niks, al vanaf dag 1 niet. Kan ook niet terug spoelen. Werkt ook niet. Heb er een filmpje van maar weet niet hoe die online te krijgen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik heb hetzelfde probleem, stream 2 start niet automatisch op live, dus handmatig op live zetten 😉quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Dat werkt dus niet hierquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, stream 2 start niet automatisch op live, dus handmatig op live zetten 😉
ik vind er een enorm verschil inzittenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Anders he kristof nu je kans maakt om er zelf op te komen.
ze hadden het over meest en minst betrouwbarequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vergissen zich zo in julio denk ik. Kristof noemt allemaal namen op die net op hem zouden stemmen
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genomen met Gyazo
Beter dan Nouchine en Nawel iig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef Cosima het volgende:
Ik kan Peter Julio en Leroy echt niet meer aanhoren, hun stemmen en de manier waarop ze praten en ja ook wát ze zeggen.. 1 grote ergernis.
En had Peter trouwens altijd al zo'n snorretje of vind ik die nu ineens vies sinds ik Peter heb zien dansen?
Zelfs als je die mannen in een zwembad steken met 1000 piranha's komen ze er nog lachend uit. Die piranha's zijn kansloos...die sterven van saaiheid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef Cosima het volgende:
Ik kan Peter Julio en Leroy echt niet meer aanhoren, hun stemmen en de manier waarop ze praten en ja ook wát ze zeggen.. 1 grote ergernis.
En had Peter trouwens altijd al zo'n snorretje of vind ik die nu ineens vies sinds ik Peter heb zien dansen?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit werkt...
https://youtube.com/shorts/lXHYz7D2Kn8?feature=share
Peter kijkt ook alsof die voelt dat hij genomen wordtquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genomen met Gyazo
firefox chrome verschil? c cleaner gedraaid ? c clean eerst schoonmaken, daarna problemen oplossenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep ook al, ook al op andere device geprobeerd.... zelfde verhaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zelfs de gif werken wel
[ afbeelding ]
Het rondje klikken en vasthouden dan 's huivenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
En de Videoland app even verwijderen en er opnieuw opzetten....quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
ja het is een drama dan met typen he,je hebt soms geen eens zin om te gaan typen hahaquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan aantal toetsen foetsie door de kat die iedere keer op de laptop
gaat zitten en dan eraf springt samen met wat toetsen door de nageltjes. Morgen maar ff naar
A.C.tion voor 'n draadloze toetsenbord voor erbij.
Salar en Tobi hebben door dat Peter heel lang met Leroy en Julio aan het praten is.....weten dat dat niet normaal is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vergissen zich zo in julio denk ik. Kristof noemt allemaal namen op die net op hem zouden stemmen
heel misschien bekendmaking van de nominatiequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat er wat op het programma dan?
Werkt nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het rondje klikken en vasthouden dan 's huiven
Heb uitzending nu aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Werkt nietschuifje, rondje, niks reageert, al vanaf dag 1.
Heb nu de badkamer op 2, kristof onder de douche, ben ik weer bij???
https://youtube.com/shorts/nhSCxhVqVAQ?feature=share
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
firefox chrome verschil? c cleaner gedraaid ? c clean eerst schoonmaken, daarna problemen oplossenZit gewoon via de videoland app op mobiel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja ik vind Salar oprecht de mooiste man die ik ooit heb gezien. Uiterlijk boeit me verder niks, kan zelf elke man aantrekkelijk vinden als ik verliefd word op het innerlijk bijv. Maar hij is gewoon bijna perfect?? Elk haartje zit ook goed, en z'n huid is zo gladquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
mooi? ja vor je misschien je bent en meid
Denk eerder dat Salar van 2 walletjes eetquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer zou Salar uit de kast komen. Hij is zo verwijfd.
Over wie zal je het nu hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
CryBaby altijd zijn handen voor z'n ogen als die droge tranen huilt
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder dat Salar van 2 walletjes eet
Hij heeft daar nog niets over los gelaten, het is nog gissen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Cosima het volgende:
ja vind het kut van mezelf, want zou niet relevant moeten zijn.. maar ben zo nieuwsgierig op welk geslacht Salar valt. Heeft hij daar ooit iets over verteld?
Vrouwenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Cosima het volgende:
ja vind het kut van mezelf, want zou niet relevant moeten zijn.. maar ben zo nieuwsgierig op welk geslacht Salar valt. Heeft hij daar ooit iets over verteld?
Poppetjes zei hij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Cosima het volgende:
Boeit ja eigenlijk ook niet. Mensen denken van mij ook dat ik een player benquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft daar nog niets over los gelaten, het is nog gissen.
waarom is dat in vredesnaam relevant?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Cosima het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeit ja eigenlijk ook niet. Mensen denken van mij ook dat ik een player ben
Ben je toch ook......quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
wanneer kom je weer buiten playen dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cosplayerquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
of smurfjesquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat kan dus Barbi of Ken zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer kom je weer buiten playen dan?
1quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
Oke, stream 1 grace in gouden slaapkamer waar mannen in bed liggen.
Op 2 grace en salar in de keuken
Welke klopt???
ja dat is het niet, zeg ik toch ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom is dat in vredesnaam relevant?
Oke, dan gaan we 2 maar ff lekker negeren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ach het is gewoon een vraag en ik zou het ook wel willen weten eigenlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:53 schreef Cosima het volgende:
[..]
ja dat is het niet, zeg ik toch ookMaar ben nieuwsgierig, ken dr ook niks aan doen
slechte nacht gehadquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:53 schreef spapaars het volgende:
WTF.
Nog geen 9 uur en ze liggen in hun nest.
hij zat er gisteren al inquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij boulevard hadden ze gezegd dat dat van Leroy meegenomen werd in de uitzending gewoon maar dus niet
Dus dat. Krijg soms het gevoel, dat het nog moet beginnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus regie gooi er nu eens 'n hunger game in die tot morgenochtend duurt, tot het licht
wordt op 1 stoeptegel staan met in hun hand 'n lepel met 'n ei of zo. Verzin eens iets!
Misschien zaterdag in de live??? *wishfull thinking*quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij boulevard hadden ze gezegd dat dat van Leroy meegenomen werd in de uitzending gewoon maar dus niet
niks over Nous dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zaterdag in de live, mag Lotte zeker uitleg geven.
Klopt, die avond vroeg ook Julio aan hem of hij wel wist hoe hij steen papier en schaar moest spelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:39 schreef Verida het volgende:
volgens mij snap leroy het hele spel van steen papier schaar niet, Hij denkt dat wie het eerste iets doet dat die wint
Hij denkt echt dat degene wint die het eerste een steen, papier of een schaar maakt met zijn hand, en niet dat het een sterker is dan het andere.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, die avond vroeg ook Julio aan hem of hij wel wist hoe hij steen papier en schaar moest spelen.
Jahoor zei Leroy.
Nee, maar dat maakt ook eigenlijk niet uit , je vindt het een mooi mens of niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Cosima het volgende:
ja, en dan wordt er in de uitzending gezegd dat Goud een lijst aan het maken is om te nomineren. die hebben er misschien 3 minuten over gesproken terwijl het overloze gezever over nomineren van groen dus niet getoond wordtquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:06 schreef Ireth het volgende:
Maar groen doet niet aan overleggen zeggen ze dan nog![]()
![]()
Beetje symbolisch die blikjes waren lang niet genoeg voor de hele groepquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:05 schreef Verida het volgende:
Peter kon overigens niets anders kiezen dan blikvoer
maar er wordt totaal niet gestuurd hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dan wordt er in de uitzending gezegd dat Goud een lijst aan het maken is om te nomineren. die hebben er misschien 3 minuten over gesproken terwijl het overloze gezever over nomineren van groen dus niet getoond wordt
vind groen beetje alle losers bij elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:06 schreef Ireth het volgende:
Maar groen doet niet aan overleggen zeggen ze dan nog![]()
![]()
Ja dat sowieso hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt ook eigenlijk niet uit , je vindt het een mooi mens of niet.
Paranoïde losers inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vind groen beetje alle losers bij elkaar
en je wilde nogal wel dat Tobi met ze bonddequote:
Leroy is goed met Nawel, Nawel is de lieveling van de Febo, dus profiteert Leroy hiervan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom lijkt het alsof Leroy een goeie edit in de alflevering krijgt? Nu lijkt het alsof Nouchine de emotionele instable one is, terwijl hij dat ook heeft en haar zo erg heeft liggen gaslighten of uit proberen te lullen tijdens hun 'goedmaak' gesprek en dat is er allemaal uitgeknipt.
gaat het wel goed met je??quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:13 schreef Poedelpoes het volgende:
OMG HET WORDT UITGEZONDEN DAT VAN LEROY
Hoopte alleen dat hij een gesprek met Nawel zou hebben. Die 2 kerels kunnen meteen weg. Zag gisteren ook dat dat geen zin heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je wilde nogal wel dat Tobi met ze bondde![]()
bij twitter noemen zequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die jongen heet Leroy....... of Crybaby
Ja sorry ben gewoon excited dat ze het uitzenden en erover hebben ipv dat ze het negeren...quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat het wel goed met je??
die capslock is nergens voor nodig
wel mooie naam want hij heeft veel gewonnen door lego lopenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die jongen heet Leroy....... of Crybaby
Om het te laten overkomen alsof het niets voorsteldequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:13 schreef Poedelpoes het volgende:
OMG HET WORDT UITGEZONDEN DAT VAN LEROY
Het spel? Ben vooral benieuwd op de ontploffing van Kristofquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
man man man
ik spoiler niet maar man man man
ja maar wel zo dat grace in de dbk zegt hij kan niets zien en nouchine van nee niet gekeken maar op het moment dat het gebeurde zei ze wel he niet kijken. En dat snikkel betasten laten ze niet eens zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:17 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja sorry ben gewoon excited dat ze het uitzenden en erover hebben ipv dat ze het negeren...
hij mag er wel mee spelen alleen niet als er andere in de badkamer bij zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:13 schreef rinardo het volgende:
Die avond wordt leroy naar de dbk geroepen er word hem verteld dat hij niet over de muurtjes mag kijken en met zn geslachtsdeel mag spelen![]()
![]()
![]()
uitzending op 31 minuten
hoe oud ben jij???quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:17 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja sorry ben gewoon excited dat ze het uitzenden en erover hebben ipv dat ze het negeren...
Ze hebben de cancel-Leroy beelden moeten aanpassen nadat ie de pin heeft gepakt in dat spel...quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja maar wel zo dat grace in de dbk zegt hij kan niets zien en nouchine van nee niet gekeken maar op het moment dat het gebeurde zei ze wel he niet kijken. En dat snikkel betasten laten ze niet eens zien
ja he en zelfs grace werkt daar aan mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Om het te laten overkomen alsof het niets voorstelde
Die weet niets van zijn kleine Leroytjequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja he en zelfs grace werkt daar aan mee.
die hebben geen ideequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja he en zelfs grace werkt daar aan mee.
Zag hem het ook niet wassen, hij gaf het een handje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:17 schreef Whuzz het volgende:
Het stukje dat hij zijn lul wast / pik friemelt / aftrekt (kies zelf je interpretatie maar) zat dan weer niet in de uitzending.
Jaa pfffquote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/imgo] Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja maar wel zo dat grace in de dbk zegt hij kan niets zien en nouchine van nee niet gekeken maar op het moment dat het gebeurde zei ze wel he niet kijken. En dat snikkel betasten laten ze niet eens zien
en hij stond ook niet in het bad, maar op de badrand volgens mijquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace: als ik daar in het bad sta kan ik niets zien....... nee trut je bent 'n kop kleiner dan Leroy
heb je ook de kleurenspel gezien dat hanne en vera gewonnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:14 schreef spapaars het volgende:
Gek dat er al een video is waar hij uitleg geeft aan de medebewoner Nowel (compleet met ondertiteling)
En dimitri vertelde dat hij als hij zou kijken de vrouwen van boven zou kunnen zien. En Leroy stond hoger in dat bad kwam vanaf zijn borstkas boven het muurtje uitquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:23 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij stond ook niet in het bad, maar op de badrand volgens mij
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef Ireth het volgende:
13 graden??? Ammehoela, dan hadden ze wel onder de dekbedjes gaan zitten binnen.
HIJ kan toch naar het toilet en zichzelf helpen. Of desnoods in de douche...bah dan hadden de streamers het niet gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
hij mag er wel mee spelen alleen niet als er andere in de badkamer bij zijn
idd dimitri verteld in dit filmpje dat hij er makkelijk over heen kan kijken als hij wilde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dimitri vertelde dat hij als hij zou kijken de vrouwen van boven zou kunnen zien. En Leroy stond hoger in dat bad kwam vanaf zijn borstkas boven het muurtje uit
Hahahaha, ja goed he, gisteren 15 en vandaag 13... ondertussen zie je beelden van mensen in tshirts.... denken ze echt dat die twittermoeders zo dom zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef Ireth het volgende:
13 graden??? Ammehoela, dan hadden ze wel onder de dekbedjes gaan zitten binnen.
twitter zit niet echt kort en pittigquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahahaha, ja goed he, gisteren 15 en vandaag 13... ondertussen zie je beelden van mensen in tshirts.... denken ze echt dat die 'FBmoeders zo dom zijn?
handje schudden bedoel je.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag hem het ook niet wassen, hij gaf het een handje.
En keek wel, maar meer als een mislukte grap, denk dat hij vanuit die positie niet veel kon zien.
Grace is anders niet op haar bekkie gevallen en vergeet niet dat Grace en Nous niet konden zien wat hij in bad deed. Maar het is en blijft verkeerd wat hij gedaan heeftquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik kan me ergens ook voorstellen dat Nouch (en misschien ook Grace, al zou ie denken dat die er juist wel er iets van zeggen als het een iets minder subtiele situatie was) bang is/zijn om ruzie met Leroy als ze toegeven dat het ze oncomfortabel waren.
We moeten niet vergeten dat dit soort situaties bijna dagelijks voor komen en veel vrouwen al jammer genoeg gewend zijn dat mannen hun zo objectifyen. Het heeft geen zin om er iets van te zeggen ook al is het zoiets kleins, mannen blijven zich zo gedragen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
is grace nu nog aan het vertellen?
ja, descarade hij zei wat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
even verder luisteren dan hoor je dat Tobi het niet wilquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Kinga het volgende:
OK. dus Kristof kiest dus dat tobias een pin moest pakken.. ik snap dat dit een beetje koekoek is.
maar hij stelde enkel wat voorquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Kinga het volgende:
OK. dus Kristof kiest dus dat tobias een pin moest pakken.. ik snap dat dit een beetje koekoek is.
Kristoff voelt zich de bedrijfsleider van de Aldiquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Kinga het volgende:
Ik vond de uitleg niet erg duidelijk...quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
Inderdaad de gemiddelde kort pittige facebook gebruiker
Je loopt achter met kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je ook de kleurenspel gezien dat hanne en vera gewonnen
hebben? denk je was dat gisteren?
En wat deed hij dan in bad?, en ja ik heb het gezien, aftrekken kan ik het niet noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Grace is anders niet op haar bekkie gevallen en vergeet niet dat Grace en Nous niet konden zien wat hij in bad deed. Maar het is en blijft verkeerd wat hij gedaan heeft![]()
nee he, is weer heel erg overdreven door de 3 groene inwoners en peterquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hij stelde enkel wat voor![]()
![]()
zon drama is het niet
peter en de pastoor zijn aan klagen over dat de vrouwen alles laten slingeren ( op 2)quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nawel is aan het zingen op stream 2
En wat doe jij dan met mannen in de manier waarop je schrijft?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik kan me ergens ook voorstellen dat Nouch (en misschien ook Grace, al zou ie denken dat die er juist wel er iets van zeggen als het een iets minder subtiele situatie was) bang is/zijn om ruzie met Leroy als ze toegeven dat het ze oncomfortabel waren.
We moeten niet vergeten dat dit soort situaties bijna dagelijks voor komen en veel vrouwen al jammer genoeg gewend zijn dat mannen hun zo objectifyen. Het heeft geen zin om er iets van te zeggen ook al is het zoiets kleins, mannen blijven zich zo gedragen.
ik heb niet uitgebreid gekeken, straks krijg ik de naam dat ik een gluurder benquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En wat deed hij dan in bad?, en ja ik heb het gezien, aftrekken kan ik het niet noemen.
Ja dat snap ik.. maar zo komt het nu niet over op mij... en ook niet op de andere bewoners, gezien de drama hierna ontstond... Wat recht heeft hij om te kiezen wie immuniteit krijgt? Doe dan democratisch stemmen wie als 10e gaat... dat gaat niet om de meest betrouwbare persoon op die plek... want je moet personen 1 t/m 9 kunnen vertrouwen. En nummer 5 fucked up.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hij stelde enkel wat voor![]()
![]()
zon drama is het niet
Ik snapte wel wat kristof bedoelde. Tobias was de meest betrouwbare, heeft de pin dus waarschijnlijk niet nodig, dus laat hem hem nemen, dan strijd de rest gewoon verder. Dus zeg maar, uitschakeling van de macht van de pin. Alleen dat ie serieus dacht dat Groen dat zou accepteren en die pin zou laten schieten is ietwat naïefquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Enkele mannen..... de rest van de mannen daar heb ik dat nooit zien doen. Ook niet als ze douchen expres even over het randje kijken.....Leroy is echt een geval apart daar. Het totale plaatje liegt er niet om.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef Poedelpoes het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb niet uitgebreid gekeken, straks krijg ik de naam dat ik een gluurder ben
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
Kijk maar eerst de aflevering helemaal uit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk episode 33, maar is dat spel met de
kleuren niet gisteren geweest?
Je hoorde ze toch zelf zeggen op welke plaats ze zouden willen. Volgens mij hoor je zelfs Leroy zeggen dat hij op 5 wil en Grace op drie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. maar zo komt het nu niet over op mij... en ook niet op de andere bewoners, gezien de drama hierna ontstond... Wat recht heeft hij om te kiezen wie immuniteit krijgt? Doe dan democratisch stemmen wie als 10e gaat... dat gaat niet om de meest betrouwbare persoon op die plek... want je moet personen 1 t/m 9 kunnen vertrouwen. En nummer 5 fucked up.
nee vorige weekquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk episode 33, maar is dat spel met de
kleuren niet gisteren geweest?
ze maakt heel wat mee in haar leven...quote:
nou....Julio komt ook heel vaak, gemaakt achteloos, binnenlopen als de dames onder de douche staan of zich aan het omkleden zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Enkele mannen..... de rest van de mannen daar heb ik dat nooit zien doen. Ook niet als ze douchen expres even over het randje kijken.....Leroy is echt een geval apart daar. Het totale plaatje liegt er niet om.
Oh, ze verzint het ter plekkequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
is een verhaaltje voor het slapen gaan
het drama onstond vooral omdat anderen dachten dat er al 3 immu pinnen waren dankzij Peterquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. maar zo komt het nu niet over op mij... en ook niet op de andere bewoners, gezien de drama hierna ontstond... Wat recht heeft hij om te kiezen wie immuniteit krijgt? Doe dan democratisch stemmen wie als 10e gaat... dat gaat niet om de meest betrouwbare persoon op die plek... want je moet personen 1 t/m 9 kunnen vertrouwen. En nummer 5 fucked up.
Ik denk dat hij als homo waanzinnig veel belangstelling voor vrouwen heeftquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....Julio komt ook heel vaak, gemaakt achteloos, binnenlopen als de dames onder de douche staan of zich aan het omkleden zijn
Mario loopt altijd achterquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is afhankelijk van Videoland, dus als je wat later de video start, loop je achter.
Ze hadden duidelijker moeten afspreken wie de pin pakt op de 10e plek... VOORAF, voordat ze begonnen met dat kutspel. Dus ze zijn het zelf schuld ergens, op die uitslag kon je wachten, dat iemand je naait...quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hoorde ze toch zelf zeggen op welke plaats ze zouden willen. Volgens mij hoor je zelfs Leroy zeggen dat hij op 5 wil en Grace op drie.
Het is Kristoff's manier om dingen snel uit te leggen en to the point te komen, zijn manier van praten.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als homo waanzinnig veel belangstelling voor vrouwen heeft
Soort van horrorstory a la Screamquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij vertelt ze weer een film die ze gezien heeft of een boek.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ze maakt heel wat mee in haar leven...
en heeft 'n aparte vriendenkring
Nou.... zou ik geen weddenschap op af durven sluitenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze hadden gewoon steen papier schaar moeten spelen wie er als eerste moest, hadden ze al dat gezeik niet gehad.
Echt he heel stilletjes eerst dacht ik nog dat hij de boel juist in de gaten hield dat daar niks gebeurde maar denk er nu heel anders over.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....Julio komt ook heel vaak, gemaakt achteloos, binnenlopen als de dames onder de douche staan of zich aan het omkleden zijn
uiteindelijk is het wel een reden dat mensen heel graag de pin willenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:42 schreef Kinga het volgende:
Die uitspraak van Julio vanmiddag ergens "Die grap van Peter heeft ons 5000 euro gekost" Vind ik belachelijk.
Gebeurt ook als er mannen zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als homo waanzinnig veel belangstelling voor vrouwen heeft
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt vast door die extentions, soort van kortsluiting in d'r bovenkamer
waarom vraag je dan als je het wel weet, je vraagt altijd, en als iemand het foute antwoord geeft ,verbeter jij het met het goede antwoord, waarom vraag je dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann niet,de aflev. is van 9.2
Die heeft voldoende bagagequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ze maakt heel wat mee in haar leven...
en heeft 'n aparte vriendenkring
en levenservaringquote:
Hey Koos, wel een heel lang verhaaltjequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
we hebben toch de kleurenspel niet live op streamquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
waarom vraag je dan als je het wel weet, je vraagt altijd, en als iemand het foute antwoord geeft ,verbeter jij het met het goede antwoord, waarom vraag je dan?
Er zou precies hetzelfde gebeurenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sorry maar ook al had Peter die grap niet uitgehaald, was de kans groot geweest dat iemand uit de groene kamer de pin gepakt had. Julio zal denk ik eerder balen dat hij de pin niet heeft kunnen pakken.
maar dan had iemand misschien gekozen om als 10de te gaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sorry maar ook al had Peter die grap niet uitgehaald, was de kans groot geweest dat iemand uit de groene kamer de pin gepakt had. Julio zal denk ik eerder balen dat hij de pin niet heeft kunnen pakken.
Zat achter een streamlock...quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
we hebben toch de kleurenspel niet live op stream
gezien
en van die stem van Grace val ik niet in slaapquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey Koos, wel een heel lang verhaaltje
de laatste 11quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben misschien dom hoor maar als de 10e de pin.pakte gaat er toch 10.000 uit de pot want als de 11e hem pakte was de hele pot weg dus als 10 hem pakt hadden ze 1000 toch of snap ik het niet
Nee, pin werd steeds goedkoper maar bij de allerlaatste 10000, dus iemand moest hem pakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben misschien dom hoor maar als de 10e de pin.pakte gaat er toch 10.000 uit de pot want als de 11e hem pakte was de hele pot weg dus als 10 hem pakt hadden ze 1000 toch of snap ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |