SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
weet niet of je er al aan gedacht hebt, maar je kan bij action een los toetsenbordje kopen, zijn niet duur.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Even off: ik word helemaal gek van mijn laptop, sommige toetsen doen het niet echt lekker meer omdat ze stuk zijn en ik heb ze vastgeplakt met plakband en juist die je veel gebruikt, maar een zin typen is drama moet de toetsen soms wel 4x over doen![]()
![]()
![]()
Even naar live schuiven heb ik ook al last van hele dagquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Huh?? Op stream 1 Peter en Julio in de tuin, op stream 2 Julio zingend in de keuken???
En nu op 2 weer leroy bij Peter in de tuin???
Die man vermenigvuldigt zich ter plekke?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Huh?? Op stream 1 Peter en Julio in de tuin, op stream 2 Julio zingend in de keuken???
Was vandaag vakerr, dat 1 stream hetzelfde uitzending van een paar uur eerder. Het gesprek van juki en peter was einde middag al.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Nee dat doet ie dus niet??? Op een andere device hetzelfde??quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Even naar live schuiven heb ik ook al last van hele dag
Op ik heb Julio met Peter op 1? Op 2 leroy met Peter?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
neeeeee
nawel stream 1
peter en Julio stream 2
nawel zegt dat peter het licht heeft gezien en dat hij kristof ziet als haantje de voorste. Waar is peter mee bezig. Die schuift straks zo aan bij groen en hebben nog langer dat gezeik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef zodeju het volgende:
En nu weer Leroy en Nawel weer opnieuw het verhaal tussen hem en Peter....
je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op ik heb Julio met Peter op 1? Op 2 leroy met Peter?
Kan niet want Leroy kan niemand veilig stellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef Magean het volgende:
Zag zojuist in de vorige cos een lijstje staan met de verwachtte nominaties. Wat mij geweldig lijkt is als er vier personen genomineerd worden. (Nawel, Salar, Kristof en Peter) Leroy mag dan iemand vrijstellen dat zal de waarschijnlijk Nawel worden. Dan weer heerlijke drama in het huis.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat doet ie dus niet??? Op een andere device hetzelfde??
Op de ene Peter met Julio en op de andere Peter met leroy?
Snap niet waarom wij dit de hele dag moeten zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef zodeju het volgende:
En nu weer Leroy en Nawel weer opnieuw het verhaal tussen hem en Peter....
pfff gelukkig maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan niet want Leroy kan niemand veilig stellen.
des te meer hij praatquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Snap niet waarom wij dit de hele dag moeten zien.
Lijkt wel of doe gladjakker de meeste stream tijd krijgt op het moment. Gaat hem niet helpen. Mensen kreeg steeds meer hekel aan hem.
leroy is geen litlle brother hequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef Magean het volgende:
Zag zojuist in de vorige cos een lijstje staan met de verwachtte nominaties. Wat mij geweldig lijkt is als er vier personen genomineerd worden. (Nawel, Salar, Kristof en Peter) Leroy mag dan iemand vrijstellen dat zal de waarschijnlijk Nawel worden. Dan weer heerlijke drama in het huis.
Hoe vettiger hoe prettiger ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laat nouch nou scheet terwijl ze met eten loopt
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet niet of je er al aan gedacht hebt, maar je kan bij action een los toetsenbordje kopen, zijn niet duur.
ja moet ik maar eens gaan kijken want dit is dramaquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet niet of je er al aan gedacht hebt, maar je kan bij action een los toetsenbordje kopen, zijn niet duur.
Moguhquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Poedelpoes het volgende:
HAHAHAHAHA ZIJN DE IMUNITEITSPINNEN WAREN EIGENLIJK WASMUNTJES?😭😭😭😭😦
even naar de action morgenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou ik heb gekeken en ik heb 2 toetsenborden maar beide met oude stekker om aan te sluiten wat niet kan op de laptop
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef odie22 het volgende:
samenvatting van vandaag ;
1 : uto is terug![]()
ik ben er vandoor, tot later vanavond misschien
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef odie22 het volgende:
We worden niet verwend met goede streamsquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Oke dan maar geen streams...
Of Peter en Julio of Peter en Leroy...
Voor de ultieme frustratiesquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
ik heb echt hanne en tobias etc op stream 2quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
utopia?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef odie22 het volgende:
is belangrijk vor mequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
s de uitzending vanavond wat we gisteren
niet gezien hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |