SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik geloof zeker dat Tobias nog populair is. Iedereen kan een paar off-days hebben, maar ik hoop voor hem dat hij zich herpakt, want anders kan het op lange termijn vervelend worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Poll met betrekking de populairiteit.
[ link | afbeelding ]
hoop dat wij als kijkers dat mogen beslissen LOL..quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Mijn gevoel zegt me dat ik thuishoor bij de laatste 6
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft afscheidsbriefjes geschreven aan Julio, Nouchine en Leroy. Kan ze nu mooi weg op zaterdag.
Hoop het ook. Zonde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh, ik geloof zeker dat Tobias nog populair is. Iedereen kan een paar off-days hebben, maar ik hoop voor hem dat hij zich herpakt, want anders kan het op lange termijn vervelend worden.
Zou zeggen dat is automatisch nominatie..maar de queen mag alles of zou het zo zijn dat nawel al heeft aangegeven bij bb ik wil weg en dat ze het zo doen ?quote:
Voor Nawel zijn er andere regels.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mocht toch nooit
[ afbeelding ]
Alles mag, als Nawel hier maar bij betrokken is...zo rollen de stenen bij de FEBO, je weet toch...quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mocht toch nooit
[ afbeelding ]
GRRRRR, zit nu te kijken op weer een motivatiesessie van Julio met ditmaal Nousquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef lonneberga het volgende:
Salar lekker bezig in de keuken,leuk
Ohhw.. Nawee, dat zegt idd alles.. Het Lieverdje Van Feboquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor Nawel zijn er andere regels.
Niet stiekem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mocht toch nooit
[ afbeelding ]
Sterkte dan,ik kan het nog geen minuut aanhoren, dan krijg ik al gooineigingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
GRRRRR, zit nu te kijken op weer een motivatiesessie van Julio met ditmaal Nous
![]()
![]()
Hoop eigenlijk Nawel als die erop staat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Peter gezien is zaterdag....
Wat mag er juist niet ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor Nawel zijn er andere regels.
Die staat erop. Kan bijna niet anders, maar die blijft nog wel hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk Nawel als die erop staat.
Zou een mooie twist zijn aan het nomineren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Ik hoorde de bewoners wel praten vanmiddag over dat brieven schrijven niet mag, omdat je dan dingen kunt doorgeven zonder te praten. Weet niet meer wie het waren. Maar dat er in de dagboekkamer iets over gezegd was? Geen idee of het klopt hoor…
Nee, onmogelijk want Peter is een Belg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Peter gezien is zaterdag....
als dat zo is betekend dat dus een officele waarschuwing voor de queen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Ik hoorde de bewoners wel praten vanmiddag over dat brieven schrijven niet mag, omdat je dan dingen kunt doorgeven zonder te praten. Weet niet meer wie het waren. Maar dat er in de dagboekkamer iets over gezegd was? Geen idee of het klopt hoor…
Briefjes schrijven naar medebewonersquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:40 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Wat mag er juist niet ?
Vergeef de vraagsteller... hij is al een uur naar Julio aan het luisteren
Als het 2 Belgen zijn kan het niet anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk want Peter is een Belg.
Klopt, Grace moest de pen naar DBK brengenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Al klopt het wel, BB geeft geen hol om z'n eigen regelsquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Maar dan blijft nawel nog maar vertrekt leroy... maar alles beter dan nietsquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou een mooie twist zijn aan het nomineren.
Allen die briefjes hebben geschreven en aangenomen staan genomineerd.
De rest niet![]()
Ik droom verder
Nieuwe afleveringen van Orange Is The New Black?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:24 schreef Ebinas het volgende:
Leroy leest voor wat Nawel aan hem geschreven heeft.
Julio heeft ook een briefje gehad.
[ afbeelding ]
Leroy kan niet weg want immuun.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:43 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Maar dan blijft nawel nog maar vertrekt leroy... maar alles beter dan niets
Als ik zou mogen kiezen mag leroy ook eerst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:43 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Maar dan blijft nawel nog maar vertrekt leroy... maar alles beter dan niets
Hummie kijkt vanaf haar Roze Wolk naar beneden... en knikt goekeurend.. de ratten moeten elkaar afmaken, tot vlák aan de Finale..quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Begrijp niet waarom die gifkamer zoveel aandacht krijgt.
Al bijna de hele dag!
Het is koken of roddelen.
Wissel een keer af.
moest even klikken op mijn eigen cap om het te vattenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen van Orange Is The New Black?
Die stream zou ik kijken!quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:44 schreef Ptr67 het volgende:
ach ik zal vanavond dromen dat ik in big brother zit en een spel won.
BB vraagt aan mij wat wil je een pin of een ander cadeau ?
Een nieuwe bakpan om te gebruiken tegen bepaalde personen als ik nog langer naar dat geleuter moet luisteren.
als dat zo is voordat ze briefjes schreef dan zouden ze dus aktie moeten ondernemen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt, Grace moest de pen naar DBK brengen
Hij blijft er toch in. En zo gaan ze zien dat ie rete populair is, en dan worden ze bang om hem te nomineren want als je ernaast zit vlieg je eruit. Jill effect.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:15 schreef lonneberga het volgende:
Waarom nu altijd Salar????
Zet gotver eens een Julio of Nouchine erop
Ja weet ik, maar je was voorheen nogal vasthoudend in je eigen theorie dat er persé om de beurt een Nederlander en een Belg uit moesten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het 2 Belgen zijn kan het niet anders.
Laat me raden, daar komt dan geen antwoord op van de verantwoordelijke...quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef Ireth het volgende:
Zal toch wel geen reactie/verandering op komen![]()
[ afbeelding ]
Al een paar uur. Helaas niet veel van gezien. Die weet hem wel op te beuren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft nu een tijdje met Grace gezeten en wie weet heeft haar aandacht ook goed gedaan.
Maar dan niet vlak voor de stemming gaan uitdelen dat is niet slim, maar ze vertelde ook haar stemmen en die van leroy aan nouchine terwijl die nog moetst gaan stemmenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef humpty het volgende:
Kristof er bij ..is ook oke
Over die briefjes die heeft Nawel volgens mij
zaterdag geschreven voor als ze weg moest
soort afscheidsbriefjes
vreselijk wichtquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar dan niet vlak voor de stemming gaan uitdelen dat is niet slim, maar ze vertelde ook haar stemmen en die van leroy aan nouchine terwijl die nog moetst gaan stemmen
Das alleen op z'n Nouchinesquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
In het Vlaams is het beggamel saus??? Of alleen in het Nouchines ?
Daar krijg je idd geen antwoord/reactie op.. heb een tijd terug ook een bericht gestuurd geen antwoord terug gehadquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef Ireth het volgende:
Zal toch wel geen reactie/verandering op komen![]()
[ afbeelding ]
Een BB-Week loopt van Zondag tot Donderdag.. dat is nu toch wel bekend hoop ik?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Shutters dicht, zou er toch nog wat komen morgen? Of zou dat alleen zijn omdat ze morgenochtend vroeg de schommel en het bad komen verwijderen.
Dat kan toch ook wel eens veranderen me dunkt?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een BB-Week loopt van Zondag tot Donderdag.. dat is nu toch wel bekend hoop ik?
Dat zal morgen dan wel gebeuren, en wellicht in de yard.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Moeten trouwens nog de helopdracht uitvoeren.
Zal een lekkere stevige wortelstamp wezen danquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
Wortelstamppot inderdaad. Wortel zat in een van de blikken die Peter in de minimall had gekocht.
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze, de cijfers deugen toch? Ze kachelen zo door tot Jan Lul Toob gewonnen heeft ...quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook wel eens veranderen me dunkt?
Aardappelstoemp met 'n vleugje carrotquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet wel goed zoeken naar de wortel.
Leuke geheime opdracht zou zijn verschoon nawel der bed zonder dat ze het ziet... is namelijk onmogelijk ligt er constant inquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Moeten trouwens nog de helopdracht uitvoeren.
Tja, 1 blik voor 11 personen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet wel goed zoeken naar de wortel.
En dat smaakt naar niks he... getver.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Echt die saus overal overheen.
Waarom koken ze de rest nog , maak alleen bechamel
In de oven gestoofde bechamelsaus op een bedje van verse bechamelsaus, gegratineerd met bechamelsaus en met een bechamelsaus on the side.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Bechamelsaus indikken tot je het kan snijden en daar dan frieten van maken, lekker metquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de oven gestoofde bechamelsaus op een bedje van verse bechamelsaus, gegratineerd met bechamelsaus en met een bechamelsaus on the side.![]()
En toe bechamelijs.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
Wortelstamppot inderdaad. Wortel zat in een van de blikken die Peter in de minimall had gekocht.
[ afbeelding ]
Voor Nawel is het Jawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mocht toch nooit
[ afbeelding ]
Nou, volgens mij zijn het geen winterpenen, en dat is toch wel een vereiste vind ik voor hutspotquote:
en uien?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn het geen winterpenen, en dat is toch wel een vereiste vind ik voor hutspot
straf van jezekequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:02 schreef Kinga het volgende:
Leroy heeft de bakkebaarden van Toby weer verneukt zie ik.
En ook geen ui.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn het geen winterpenen, en dat is toch wel een vereiste vind ik voor hutspot
Kristof had dat idee deze namiddag om eens wortelpuree te maken ipv weer die spruitjes. Ze zitten deze week evenveel op WC als Nawel in haar bed.quote:
zijn die eilandjes ook groen en goud?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:04 schreef spapaars het volgende:
Julio moet hoognodig weer kaal geschoren worden, er verschijnen duidelijk zichtbaar eilandjes met haar
Die moet nog iets serieus verkeerd doen, maar voorlopig is hij mijn winnaar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:55 schreef humpty het volgende:
Salar is toch de vrolijke noot daar...zit aan het hoofd van de tafel
eigenlijk hoort dat ook zo zegt hij
Hutsepot is in vlaanderen eigenlijk niet zo gekend als bij jullie. Wel vreemd, want is eigenlijk opwerken van resten destijds.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dann kregen alle de dunnequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:01 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kristof had dat idee deze namiddag om eens wortelpuree te maken ipv weer die spruitjes. Ze zitten deze week evenveel op WC als Nawel in haar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Ireth op 09-02-2022 18:49:38 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
"op fb verschenen"quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef Ireth het volgende:
Nav wat iemand min of meer uit de gesprekken heeft opgevangen is dit lijstje met mogelijke nominaties op fb verschenen. Afgaande van 2, worden het Nawel en Peter.
Mochten het er 3 worden kan daar Kristof of Salar nog bijkomen...
[ afbeelding ]
Ik hoop op die tweestrijd, anders gaat Nawel weer winnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef Ireth het volgende:
Nav wat iemand min of meer uit de gesprekken heeft opgevangen is dit lijstje met mogelijke nominaties op fb verschenen. Afgaande van 2, worden het Nawel en Peter.
[ afbeelding ]
Dit is het lijstje van Li0nheart volgens mij. Zit in de eerste posts hier.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus??? De poster daar doet alsof het van hem is!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"op fb verschenen"
Dat is het lijstje van @:Li0nHeart uit dit topic.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Vanuit de lapo. Op Tobias, Salar, Kristof en Leroy, Nawel en Leroy na is dit speculatie.. wordt wel weer spannend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik niet, Er is al eerder sprake van geweest dat er iemand volledige reacties van hier, inclusief caps en gifjes op fb zet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss post @:Li0nHeart zelf nog ergens anders.
Zou nog kunnen
ik herken de lijstjes van Lion uit duizendenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"op fb verschenen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ai, da's lelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Er is al eerder sprake van geweest dat er iemand volledige reacties van hier, inclusief caps en gifjes op fb zet.
Maar diegene heeft hier nog niet eerlijk gemeld dat hij/zij dat doet.
Dat dacht ik ook meteen toen ik hem zagquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"op fb verschenen"
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:48 schreef Ireth het volgende:
Voor het geval ik weer met oud nieuws kom aankakken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dit
Op het Instagram account van RealityFBI lazen we namelijk dat Alex Maas van Temptation Island achter de stem van Big Brother zou zitten. Uiteraard is de stem van Big Brother zoals altijd vervormd, dus je moet goed luisteren om de overeenkomsten te horen.19 jan. 2022![]()
-edit-ik ga tekort door de bocht. niet goed gelezen.
Sorry
Nope... Alleen CoS is leukquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss post @:Li0nHeart zelf nog ergens anders.
Zou nog kunnen
Nee, de banden worden steeds duidelijker.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou ook weer enorm triest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Li0nHeart in BB / [COS #374] De pastoor preektquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"op fb verschenen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |