SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet bij 'n plot twist dat hij bij verlies van 'n game zijn pin in moet leveren en zijn
immuniteit kwijt is!
Gehackt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:46 schreef rinardo het volgende:
Ik wakker, kan nergens de cos vinden, wat was er
Wegtrekker?quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:46 schreef rinardo het volgende:
Ik wakker, kan nergens de cos vinden, wat was er
Het is tenslotte woensdag.quote:
Het duurde wat langer. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gm , nu ff serieus, of keek ik niet goed
Het duurde lang voor er 'n nieuwe topic was, ik was ook bezig maar krijg dan twijfels of ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gm , nu ff serieus, of keek ik niet goed
Overduidelijk dat deze 4 niet in deze samenstelling over moeten blijven...quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik weet wel dat ze dit soort acties niet te vaak moeten doen, want zo een saaie dag met die 4 op de streams doet me zeker weten afhaken. Moet er niet aan denken dat deze 4 nog heel lang er in zitten als er steeds minder mensen zijn
Op fb word er ook over geklaagd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik weet wel dat ze dit soort acties niet te vaak moeten doen, want zo een saaie dag met die 4 op de streams doet me zeker weten afhaken. Moet er niet aan denken dat deze 4 nog heel lang er in zitten als er steeds minder mensen zijn
GM sneupke.quote:
Thnx voor je mention, ik heb hem geslotenquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:48 schreef Ireth het volgende:
Magean had niet door hoe je een nieuwe gereekste COS kon openen denk ik, ze had een "los" topic geopend.
IK heb hier een uitleg hoe je een nieuwe TT opent Fritsie, het is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het duurde lang voor er 'n nieuwe topic was, ik was ook bezig maar krijg dan twijfels of ik
het wel goed doe.
Fritsie kan het heus wel.In UTO had hij zelfs een eigen topic.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb hier een uitleg hoe je een nieuwe TT opent Fritsie, het is niet zo moeilijk.
Dotteke in BB / [BB SC #1] Nog even wachten...
Ik las ditquote:
Dan hoeft hij toch ook niet te twijfelen of hij het goed doetquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fritsie kan het heus wel.In UTO had hij zelfs een eigen topic.
Er wordt online gespeculeerd dat Alex Maas de "stem" is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:04 schreef rinardo het volgende:
Lees op Twitter
"Leroy is de kapper van BB (Alex Maas) Dat zijn vast gezellige momenten in de dagboekkamer. "
Is die Alex Maas een hoge Piet bij BB?
Werk ze.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er wordt online gespeculeerd dat Alex Maas de "stem" is.
Ik ga werken luitjes! Later!
Lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoeft hij toch ook niet te twijfelen of hij het goed doet
Nou ik hoef die 4 nog even niet te zien, doe het licht maar aan als de anderen weer bij ze terug zijn hahaquote:
Neem aan dat ze allang wakker zijn met die slechte matjesquote:
Dat weet niemand dotquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling geweest van het splitsen en niet op de slaapkamers slapen?
Weet het niet, moet denk hel betekenen in de gameroom verblijven. Vorig jaar konden we die mannen nog zien en nu helemaal geen een beeld ervan. En nog eerder terwijl er een hoop gedoe was flikten ze dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling geweest van het splitsen en niet op de slaapkamers slapen?
Tobias en Peter liggen op de bank, ik zie hanne op matje liggen en denk nawel achter haarquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:10 schreef Mickytjuh het volgende:
In de huiskamer liggen ze niet op het matje in ieder geval
Ik heb ook echt geen idee, gaat nergens over...quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
2 liggen op een matje,1 op de groene bank.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:10 schreef Mickytjuh het volgende:
In de huiskamer liggen ze niet op het matje in ieder geval
Goed geregeld.quote:
Maar waar is Nawel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 liggen op een matje,1 op de groene bank.
Heel eng.... brrrrquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Eng geluidje op de streams en de lampen gaan aan
Naast Hanne.quote:
Het leek even op een kinderfeestjequote:
Ik zie het al, Beide mannen op de banken, de vrouwen op de grond.quote:
Ik zie de berichten al voor me.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zie het al, Beide mannen op de banken, de vrouwen op de grond.
Komen vast klachten over
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
En weer beide streams op de woonkamer
En met een deel van de input wordt ook nog eens niets gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:19 schreef Sestra666 het volgende:
1 grote faal weer deze bigbrother...
Dacht dat we ook meer input kregen.. elke woensdag en zaterdag.......................???
Tobias blijft bij de anderen, peter kan wisselen dat is de persoon die dan weer met die op kan schieten en dan weer op een ander. Ik durf ook te wedden dat hij nu hij niet op leroy kan stemmen weer kiest voor Vera. Denk dat groen voor Kristof en Peter gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop dat Peter, Tobias, Nawel en Hanne iets van een bondjes gevoel hebben gekregen door hun samenzijn in zo'n klein groepje.
Nee. Mijn mail met het voorstel voor zwaardvechten voor immuniteit is tot op heden niks mee gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En met een deel van de input wordt ook nog eens niets gedaan.
Alleen goud heeft niet meer kunnen overleggen na pin voor leroy. Denk nu dat er een paar op nouchine gaan. Jammer genoeg weten ze niet wat Julio allemaal zegt over ze.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:21 schreef Silves het volgende:
vandaag nomineren..kunnen niet overleggen meer, een heel andere kijk op een nieuwe bank..
Ja de marketing afdeling heeft het leuk verzonnen op papier, in de praktijk komt er bar weinig van terecht.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:19 schreef Sestra666 het volgende:
1 grote faal weer deze bigbrother...
Dacht dat we ook meer input kregen.. elke woensdag en zaterdag.......................???
Sja... ze snappen zelfs getal 0 niet in zero tolerance, dus al het andere is dan echt veel te moeilijk voor ze.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja de marketing afdeling heeft het leuk verzonnen op papier, in de praktijk komt er bar weinig van terecht.
Kijkers een worst voorhouden en vervolgens met een kluitje het riet insturen.
Welkom bij BB 2022 harder en spannender dan ooit.
klein en toch vol venijn ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:23 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne was gister ook weer veel aan het doorvertellen tegen Nawel over de gouden kamer
Het is natuurlijk wel RTL ..die begrijpen zoveel niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja... ze snappen zelfs getal 0 niet in zero tolerance, dus al het andere is dan echt veel te moeilijk voor ze.
Morguh Bennyquote:
Ja Ik denk ook dat dit de bedoeling is geweest voor BB..om een andere bank te krijgen..Hoop natuurlijk dat iedereen gewoon op Nawel blijft gaan..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alleen goud heeft niet meer kunnen overleggen na pin voor leroy. Denk nu dat er een paar op nouchine gaan. Jammer genoeg weten ze niet wat Julio allemaal zegt over ze.
Die is gewoon te erg, had Kristof het toch bij het juiste end..niet te vertrouwen die meid..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:23 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne was gister ook weer veel aan het doorvertellen tegen Nawel over de gouden kamer
Heel eerlijk... Ik begin er gewoon klaar mee te geraken. Er zijn allerlei beloftes gedaan voordat deze editie begon. We zouden meer te zeggen hebben, het zou er heftiger aan toe gaan, etc., etc. Maar ik zie het gewoon niet. Na 3 werkdagen is er genoeg materiaal voor de uitzendingen en is er vervolgens geen bal meer aan om te volgen. Er gebeurt dan ook letterlijk niks. En met steeds minder bewoners gaat het er natuurlijk ook niet beter op worden. Integendeel. De gespreksonderwerpen raken op een gegeven moment ook op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Benny
Een week waarin weer weinig gebeurd het. Het is voor de bewoners misschien leuk maar voor de streamers wordt het steeds minder interessant om te kijken
Jij mag helemaal niet stoppen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Ik begin er gewoon klaar mee te geraken. Er zijn allerlei beloftes gedaan voordat deze editie begon. We zouden meer te zeggen hebben, het zou er heftiger aan toe gaan, etc., etc. Maar ik zie het gewoon niet. Na 3 werkdagen is er genoeg materiaal voor de uitzendingen en is er vervolgens geen bal meer aan om te volgen. Er gebeurt dan ook letterlijk niks. En met steeds minder bewoners gaat het er natuurlijk ook niet beter op worden. Integendeel. De gespreksonderwerpen raken op een gegeven moment ook op.
Er was een week - Ik geloof week 2 - dat ik dacht "Dit kan nog weleens een goede editie worden". Maar na die ene week werd het slapper en slapper.
Ik heb serieus meermaals overwogen om te stoppen. Niet aan te kondigen, maar gewoon te stoppen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Die Hanna brengt het slechtste in mij naar boven.
Ik hoop dat ze op haar bek valt!
Lopen in een slaapzak![]()
De badjas is vervangen door de slaapzak.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Die Hanna brengt het slechtste in mij naar boven.
Ik hoop dat ze op haar bek valt!
Lopen in een slaapzak![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen mezelf.
Maar het helpt niet.
Zou het niet weten .. nog nooit gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Het zou best wel die Alex Maas kunnen zijn...ik herken die stem wel van temtation island..
IK snap het en ik denk ook meerdere die net zo denken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Ik begin er gewoon klaar mee te geraken. Er zijn allerlei beloftes gedaan voordat deze editie begon. We zouden meer te zeggen hebben, het zou er heftiger aan toe gaan, etc., etc. Maar ik zie het gewoon niet. Na 3 werkdagen is er genoeg materiaal voor de uitzendingen en is er vervolgens geen bal meer aan om te volgen. Er gebeurt dan ook letterlijk niks. En met steeds minder bewoners gaat het er natuurlijk ook niet beter op worden. Integendeel. De gespreksonderwerpen raken op een gegeven moment ook op.
Er was een week - Ik geloof week 2 - dat ik dacht "Dit kan nog weleens een goede editie worden". Maar na die ene week werd het slapper en slapper.
Ik heb serieus meermaals overwogen om te stoppen. Niet aan te kondigen, maar gewoon te stoppen.
Je mist ook niks... gekeken uit pure verveling..😉quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zou het niet weten .. nog nooit gezien.
100% mee eens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Net als BB2022 dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je mist ook niks... gekeken uit pure verveling..😉
Hij is piswoedendquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy DIRECT over de munten die geen pinnen zijn
Ambras is ruzie jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:39 schreef Whuzz het volgende:
Zou nous nou "we hebben dikke bras gehad in de gameroom he!".
Is bras vlaams voor ruzie
En hou ze dan ook even uitquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah zie dus dat ik die streams uit moet laten
Ja op stream 1 ............2 doet het nogquote:
LIlilola was toch al eerder jarig? En wie is Linda?quote:
dochter julioquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
LIlilola was toch al eerder jarig? En wie is Linda?
:Linda is de dochter van Julioquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
En ze moesten warme kleren meenemenquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : Het was echt heeeel warm daar binnen .. in de avond werd het een beetje aangenaam, en vanochtend was het eindelijk wat koeler. Ik heb geslapen in mn bh en onderbroek.
Dat las ik ook hier,die was 3 dagen geleden ook al jarig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
De dochter van Julioquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Linda is 24 geworden. Wie is Linda?
Kan het niet met horen ..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Ik doe de boodschappen boodschappen boodschappen elke dag weer naar de supermarkt. boodschappen boodschappen boodschappen
Geen wonder dan. Die houdt wel van 'vieze spelletjes'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:04 schreef rinardo het volgende:
Lees op Twitter
"Leroy is de kapper van BB (Alex Maas) Dat zijn vast gezellige momenten in de dagboekkamer. "
Is die Alex Maas een hoge Piet bij BB?
Erg he..kreeg het ook mee..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leroy zag Nawel en begon gelijk over Peter en de munten enzo.
Zijn ze allemaal gezakt nu danquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Weer maar 1 stream.
Als ik van te voren had geweten dat er maar 1 stream zou zijn was ik er niet aan begonnen.
Soms denk ik dat dit programma wordt gemaakt door scholieren voor studie punten.
Yes! Hell Week gaat beginnen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Shutters moesten dicht .... dus zo weer opdracht buiten.
Niet horen vooral..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:45 schreef Cargamelk het volgende:
Kan die creep niet meer kijken als die op stream is
Het is elke week een andere groep denk ik. Studiepunt voor de ervaring.quote:
Ja en met een ontplofte Julioquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:51 schreef Silves het volgende:
Flinke discussie dus geweest in de gameroom...
BOOSWOEST was hijquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio was razend .. omdat hij het niet wist.
Onbegrijpelijk he..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:53 schreef Whuzz het volgende:
Julio verdedigt Leroy.
Die's dus ook af op twitter nu
Moa. Ik vind het een mooie grapquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Leroy heeft wel gelijk dat deze prank sowieso te lang had geduurd, want mensen zitten daar zwaar over in de stress. En nu spreekt hij Leroy aan dat het onzin is dat hij zich er kut over voelt
Jij zit niet in het spel...;quote:
Jij ook niet. Dus het voor ons beiden simpelweg een meningquote:
Ja je moet het hem vergeven! Nederlands in Nederland is ook soms raar om lezen. echt Kapotboos.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Van wie is deze "woestboos" ?? van een inwoner of een cosser??
Nee.... met het spel kon 10000 verdiend worden. Ze zijn 5000 misgelopen door Leroy.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:56 schreef RobjeGeus het volgende:
Heeft Leroy nou 5000 betaald uit de pot voor een pin ?
Ze hadden 10000 kunnen krijgen maar hij pakte bij 5000 de pinquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:56 schreef RobjeGeus het volgende:
Heeft Leroy nou 5000 betaald uit de pot voor een pin ?
Ik ook.quote:
Dacht te lezen, dat degene is gestopt met filmpjes maken..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nog ff de vraag over Nawel en Hanne gistermiddag heeft diegene die hier de filmpjes plaats deze ook toevallig? Ik vind het top de filmpjes zo blijf ik bij. Ik lees op FB veel over Hanne, dat ze alles heeft doorverteld. Dus vandaar mijn vraag? Wie? Iemand?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nog ff de vraag over Nawel en Hanne gistermiddag heeft diegene die hier de filmpjes plaats deze ook toevallig? Ik vind het top de filmpjes zo blijf ik bij. Ik lees op FB veel over Hanne, dat ze alles heeft doorverteld. Dus vandaar mijn vraag? Wie? Iemand?
Is echt jammer dat ze dat niet kunnen zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Julio zeik niet zo, de manier waarop jullie bezig waren in de groene kamer erover dat was pas echt lelijk
en nog 24 u zeiken over de pinnen..quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:01 schreef Whuzz het volgende:
Nou, alles weer uitgepraat, iedereen weer blij, alles weer vergeven, Leroy nog steeds een pin
SL incomingquote:
Yup. Maar Leroy komt er nu dus dubbel als winnaar uit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:01 schreef Silves het volgende:
[..]
en nog 24 u zeiken over de pinnen..
Daarom hij had het altijd gedaan en doet nu voorkomen alsof de muntjes de schuld warenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:03 schreef juul. het volgende:
Alsof Leroy de pin niet had gepakt zonder de " wasmuntjes "
Dat heet het spel spelenquote:
snaptesnaptesnaptesnaptesnaptesnapteNEENEEsnaptesnaptesnaptesnaptesnapteJAsnaptesnaptesnaptesnaptequote:
Beterquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja Kristof nu ineens super begripvol, zak hooi
En over p-s-squote:Op woensdag 9 februari 2022 09:01 schreef Silves het volgende:
[..]
en nog 24 u zeiken over de pinnen..
laten we hopen..ga zelfs een kaarsje branden..quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Maar Leroy komt er nu dus dubbel als winnaar uit.
De boosheid over zijn "pin-pak-actie" is nu grotendeels weg, omdat hij het excuus van Peter's "prank" heeft. Dus de kans bestaat best dat hij nu volgende week door iedereen wordt genomineerd.
Ik was een cruciaal woordje vergeten... De kans is nu juist groter dat men hem NIET nomineert.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
laten we hopen..ga zelfs een kaarsje branden..![]()
Dan is hij nu toch wel dom, om Kristof te nomineren..want Groen ging al op Peter..dan staan ze zometeen samen eropquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter
Peter heeft hem al onder de bus gegooid
Wat hij zelf niet eens weet
Klopt en nu hebben ze ook hanne erbij want die was gister weer helemaal fan van nawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan is hij nu toch wel dom, om Kristof te nomineren..want Groen ging al op Peter..dan staan ze zometeen samen erop
Dan blaas ik snel mijn kaarsje uit...quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik was een cruciaal woordje vergeten... De kans is nu juist groter dat men hem NIET nomineert.
Voordat de pin-prank bekend was, waren mensen boos op hem en was hij denk ik bij voorbaat genomineerd voor volgende keer. Maar nu heeft hij een "geldig excuus".
Hij zegt net we hebben geen 11.000 verloren he maar 5000 gewonnen 🤣 toen verbeterde iemand hem nog even dat het om 10.000 ging. Hij probeert het goed te praten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:07 schreef zodeju het volgende:
Leroy, was een duur grapje.....heeft het totaal niet over zijn vrijstelling op rij drie.
Kan geen hoogte van haar krijgen, tegen Tobias in de douche had ze grote twijfels over groen. Tobias bleef in zijn rol en zei dat ze het helemaal zelf moet bepalen op wie ze gaat. Eigen gevoel gebruiken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt en nu hebben ze ook hanne erbij want die was gister weer helemaal fan van nawel.
Haha ik denk niet bij Leroy, die gaat het er de hele dag nog over hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:12 schreef Whuzz het volgende:
Nou, het kippenhok is weer compleet. Vijf minuten "pinbespreking" en alles is weer bij het oude
Heerlijk is gelijk een stuk prettiger om te streamen ipv die saaie lui gisterquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:17 schreef Silves het volgende:
En Grace is me weer een portie aanwezig zeg.
Ja dit is ook wel zo..zolang ze maar niet gaat zingen..quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk is gelijk een stuk prettiger om te streamen ipv die saaie lui gister
Hebben ze flink gebruikt,2 in bad geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
Die minuten van gisteren zijn ze kwijt ??
quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit is ook wel zo..zolang ze maar niet gaat zingen..
Maar het grootste deel dus nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze flink gebruikt,2 in bad geweest.
Gaat vast nog wel iemand over zeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar het grootste deel dus niet
Lekker zuur
BB is dikke faalquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:24 schreef zodeju het volgende:
Niemand heeft zijn angsten onder ogen moeten zien??
Zou nawel nog wel op peter gaan als ik dat zie hoe ze samen slijmen bij elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nawel zegt hij mening blijft hetzelfde over kristof. Oke safa zegt peter
Ja, mooi lullig is dat, aangezien ik al de beste ben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
Je zult toch altijd de beste willen zijn
Het wordt met de week minder..quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is dikke faal
Het lijkt er ook niet beter op te worden
Jij bent absoluut de beste in dom lulllenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, mooi lullig is dat, aangezien ik al de beste ben.
dat vond hij niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
Jij wil zeker weer in bad? Tegen Leroy.![]()
![]()
Ik begrijp er echt niks van... wat een slechte week dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:24 schreef zodeju het volgende:
Niemand heeft zijn angsten onder ogen moeten zien??
Wie zei dit?quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
Jij wil zeker weer in bad? Tegen Leroy.![]()
![]()
Alle weken zijn tot nu toe slechte weken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt niks van... wat een slechte week dit.
Ik wel.quote:
Wel in bad en op de schommel geweestquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias is nog helemaal niet de schommel geweest. Ook niet in bad. Toch?
Ik hoor hem steeds zeggen, ik ga wel kort douchen.
Allebei door Tobias gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hij heeft beide wel gedaan van de weekquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
is ook geweestquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef Tamaartje het volgende:
Knap dat Julio op de schommel ging. Hij heeft last van zn evenwicht.
Waarom gaat Hanne niet??
is net geweestquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef Tamaartje het volgende:
Knap dat Julio op de schommel ging. Hij heeft last van zn evenwicht.
Waarom gaat Hanne niet??
Hij wil weer in bad spelen ...quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Wel een beetje een uitslover die Leroy
Wel het bad, en twijfel over schommel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Denk dat dit toch blijft spelen dat raakt hij niet kwijt meer. Zodra hij op de bank komt is hij wegquote:
Ook al,en nu weer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel het bad, en twijfel over schommel.
Jawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Een beetje?? Een vreselijke uitslover.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Wel een beetje een uitslover die Leroy
is ook gewoon een BS verhaal..quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb leroy nog niet over zijn dochtertje gehoord die vandaag jarig is. Hij mistte haar zo van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |