SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik geloof zeker dat Tobias nog populair is. Iedereen kan een paar off-days hebben, maar ik hoop voor hem dat hij zich herpakt, want anders kan het op lange termijn vervelend worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Poll met betrekking de populairiteit.
[ link | afbeelding ]
hoop dat wij als kijkers dat mogen beslissen LOL..quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Mijn gevoel zegt me dat ik thuishoor bij de laatste 6
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft afscheidsbriefjes geschreven aan Julio, Nouchine en Leroy. Kan ze nu mooi weg op zaterdag.
Hoop het ook. Zonde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh, ik geloof zeker dat Tobias nog populair is. Iedereen kan een paar off-days hebben, maar ik hoop voor hem dat hij zich herpakt, want anders kan het op lange termijn vervelend worden.
Zou zeggen dat is automatisch nominatie..maar de queen mag alles of zou het zo zijn dat nawel al heeft aangegeven bij bb ik wil weg en dat ze het zo doen ?quote:
Voor Nawel zijn er andere regels.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mocht toch nooit
[ afbeelding ]
Alles mag, als Nawel hier maar bij betrokken is...zo rollen de stenen bij de FEBO, je weet toch...quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mocht toch nooit
[ afbeelding ]
GRRRRR, zit nu te kijken op weer een motivatiesessie van Julio met ditmaal Nousquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef lonneberga het volgende:
Salar lekker bezig in de keuken,leuk
Ohhw.. Nawee, dat zegt idd alles.. Het Lieverdje Van Feboquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor Nawel zijn er andere regels.
Niet stiekem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat mocht toch nooit
[ afbeelding ]
Sterkte dan,ik kan het nog geen minuut aanhoren, dan krijg ik al gooineigingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
GRRRRR, zit nu te kijken op weer een motivatiesessie van Julio met ditmaal Nous
![]()
![]()
Hoop eigenlijk Nawel als die erop staat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Peter gezien is zaterdag....
Wat mag er juist niet ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor Nawel zijn er andere regels.
Die staat erop. Kan bijna niet anders, maar die blijft nog wel hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk Nawel als die erop staat.
Zou een mooie twist zijn aan het nomineren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Ik hoorde de bewoners wel praten vanmiddag over dat brieven schrijven niet mag, omdat je dan dingen kunt doorgeven zonder te praten. Weet niet meer wie het waren. Maar dat er in de dagboekkamer iets over gezegd was? Geen idee of het klopt hoor…
Nee, onmogelijk want Peter is een Belg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Peter gezien is zaterdag....
als dat zo is betekend dat dus een officele waarschuwing voor de queen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Ik hoorde de bewoners wel praten vanmiddag over dat brieven schrijven niet mag, omdat je dan dingen kunt doorgeven zonder te praten. Weet niet meer wie het waren. Maar dat er in de dagboekkamer iets over gezegd was? Geen idee of het klopt hoor…
Briefjes schrijven naar medebewonersquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:40 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Wat mag er juist niet ?
Vergeef de vraagsteller... hij is al een uur naar Julio aan het luisteren
Als het 2 Belgen zijn kan het niet anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk want Peter is een Belg.
Klopt, Grace moest de pen naar DBK brengenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Al klopt het wel, BB geeft geen hol om z'n eigen regelsquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef jorietje het volgende:
Maar dan blijft nawel nog maar vertrekt leroy... maar alles beter dan nietsquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou een mooie twist zijn aan het nomineren.
Allen die briefjes hebben geschreven en aangenomen staan genomineerd.
De rest niet![]()
Ik droom verder
Nieuwe afleveringen van Orange Is The New Black?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:24 schreef Ebinas het volgende:
Leroy leest voor wat Nawel aan hem geschreven heeft.
Julio heeft ook een briefje gehad.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |