Stukje is ingestuurd door de dader waarschijnlijk.quote:
In het geval van Wilders zou je het als een doodsbedreiging kunnen zien. Maar ja, die ontvangt hij dagelijks.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo is dit 'supereng'?
Onwenselijk, ja. Eng, nee.
Mischien heeft ie het er zelf wel opgeschreven met zijn linkerhand.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hehe, wel een goede grap. Vrij onschuldig toch?
Flauw van Wilders om hier moeilijk over te doen.
Nuance is dat zijn verpakte post is geopend en er een briefje is toegevoegd. Dat kan en mag niet, ongeacht welk tekst erop staat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wilders, de man die geen Moslim ongeledigd heeft gelaten gaat nu janken om 3 onschuldige en tegelijkertijd ontzettend feitelijke zinnetjes.
Jason.²
Ik denk dat minderheden in moslimlanden er niet om kunnen lachen.quote:
Is geen goede grap, want de dader deed anoniem een boodschap geven aan Geert Wilders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hehe, wel een goede grap. Vrij onschuldig toch?
Flauw van Wilders om hier moeilijk over te doen.
Dit is werkelijk het enige wat er aan de hand is. Iemand heeft het briefgeheim geschonden en dat mag niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nuance is dat zijn verpakte post is geopend en er een briefje is toegevoegd. Dat kan en mag niet, ongeacht welk tekst erop staat.
Klopt. Alhoewel Wilders vast niet om die grap kan lachen is het enige bezwaarlijke hier dat zijn post is geopend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dit is werkelijk het enige wat er aan de hand is. Iemand heeft het briefgeheim geschonden en dat mag niet.
Denk niet dat het een moslim is, daarvoor liggen dat "Salaam" en "meer Marokkanen" er te nep bovenop.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef SpaceOddity het volgende:
Onderzoekje instellen.
Ontslaan.
Klaar.
En dan hoogstwaarschijnlijk weer een moslim die zal janken dat ie racistisch behandeld is.
Mja. De meeste van ons zullen serieuze (openlijke) doodsbedreigingen gelukkig bespaard blijven. Wilders moet er al 17 jaar lang mee dealen. Aan de ene kant; Joh Geertje, stel je niet aan, je bent zo inmiddels toch wel erger ''gewend'', aan de andere kant snap ik ook dat ie zodoende alles aan onwenselijke shit aangrijpt om zijn positie te verbeteren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:00 schreef Harvest89 het volgende:
Wat gaan janken om een briefje.
Ben het overigens niet eens met de postbezorger. Minder moslims zou erg fijn zijn.
Ach daar is de godwin al.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef -XOR- het volgende:
Tja, dat krijg je ervan als je in een zaaltje als een soort mini-Hitler gaat staan schreeuwen.
Tja, en nu? Hij stond toch ook Hitleresk te briesen, met overigens als resultaat dat er sindsdien alleen nog maar zwakzinnigen op hem stemmen.quote:
Als die tekst onder het plastic zat dan zal de verantwoordelijke ergens in de keten tussen het toevoegen van het adres (waardoor duidelijk was dat het blad voor Wilders bedoeld was) en het wikkelen in plastic (waarna er niet meer op het blad geschreven kan worden).quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:51 schreef Werkman het volgende:
Wie zegt dat de postbezorger verantwoordelijk is? Die enveloppen gaan tussen afzender tot ontvanger door honderden handen.
Ja we snappen inmiddels dat mensen met dergelijke beperkte bubbels dit zo ervaren. Het doet de discussie weinig goeds, maar ook jullie mogen jullie zegje doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tja, en nu? Hij stond toch ook Hitleresk te briesen
Mwah, ronduit beweren dat je minder Marokkanen wil en daar bovenop nog aan toevoegen dat je niet alleen op criminele maar op alle Marokkanen doelt... dan is zo'n link wel snel gelegd. Zeker in combinatie met het willen verbieden van de koran en moskee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja we snappen inmiddels dat mensen met dergelijke beperkte bubbels dit zo ervaren. Het doet de discussie weinig goeds, maar ook jullie mogen jullie zegje doen.
Fijn. Ik snap ook echt wel dat mensen met een wat lager iq wel bevattelijk zijn voor dergelijk fascistoide gebral dus dat hij in zekere zin daarmee zijn binding met een groot gedeelte van zijn achterban bestendigde. Hij moet alleen nu niet gaan janken dat een Marokkaan op een postsorteercentrum denkt: "Ah, G.Wilders te Venlo, laat ik daar eens een geintje mee uithalen". We zijn nog altijd in Nederland. Als hij niet tegen kwajongensstreken kan verhuist hij beter naar Zwitserland of een ander zouteloos conservatief recht-zo-die-gaat-bastion.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja we snappen inmiddels dat mensen met dergelijke beperkte bubbels dit zo ervaren. Het doet de discussie weinig goeds, maar ook jullie mogen jullie zegje doen.
Het is zo. Maar ze hebben woorden en termen verzonnen om het onmogelijk te maken om zaken te duiden zoals ze daadwerkelijk zijn. Anti-semitisme is ook zo'n woordje. Of wat dacht je van selfhating jew.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tja, en nu? Hij stond toch ook Hitleresk te briesen, met overigens als resultaat dat er sindsdien alleen nog maar zwakzinnigen op hem stemmen.
Misschien, Maar er wordt niet vermeld op het plastic al kapot was of niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als die tekst onder het plastic zat dan zal de verantwoordelijke ergens in de keten tussen het toevoegen van het adres (waardoor duidelijk was dat het blad voor Wilders bedoeld was) en het wikkelen in plastic (waarna er niet meer op het blad geschreven kan worden).
Dat werkt mischien in het begin en voor een tijdje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is zo. Maar ze hebben woorden en termen verzonnen om het onmogelijk te maken om zaken te duiden zoals ze daadwerkelijk zijn. Anti-semitisme is ook zo'n woordje. Of wat dacht je van selfhating jew.
Je komt daardoor in een mijnenveld terecht in een debat waar je net de dingen die niet kunt zeggen die het de ander moeilijk maken. Slim verzonnen. Dat wel.
Jason.²
Nou ja, als je bereid bent om een volledig volk te deporteren en niet meer een onderscheid maakt tussen daadwerkelijk overlastgevend of niet dan ben je ook behoorlijk van het padje af. Er komen dan weliswaar geen gaskamers aan te pas, maar dat is het dan ook wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:57 schreef SpaceOddity het volgende:
Ja ik snap inmiddels wel dat als je het IQ van een aardappel hebt en zodoende van mening bent dat het UITROEIEN van één volk praktisch hetzelfde is als van mening zijn dat één volk beter naar ''huis'' kan gaan wegens de relatieve overlast die het veroorzaakt, maar met die beperkte optiek zijn we natuurlijk weinig tot niets geholpen.
Hitler schreeuwde in die begintijd in die kleine zaaltjes ook alleen over deporteren. Madagaskar plan, wel eens van gehoord? Dus de vergelijking klopt nog steeds.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:57 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja ik snap inmiddels wel dat als je het IQ van een aardappel hebt en zodoende van mening bent dat het UITROEIEN van één volk praktisch hetzelfde is als van mening zijn dat één volk beter naar ''huis'' kan gaan wegens de relatieve overlast die het veroorzaakt, maar met die beperkte optiek zijn we natuurlijk weinig tot niets geholpen.
Hoe beredeneer jij dit tot een doodsbedreiging? Ik zie het meer als 'je krijgt lekker je zin niet, in tegendeel, nananana.' Beetje kinderachtig, maar meer niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
In het geval van Wilders zou je het als een doodsbedreiging kunnen zien.
Meer moslims>meer bedreigingen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe beredeneer jij dit tot een doodsbedreiging? Ik zie het meer als 'je krijgt lekker je zin niet, in tegendeel, nananana.' Beetje kinderachtig, maar meer niet.
Wauw.. Dan is het willen van meer asfalt (dus meer auto's) ook een doodsbedreiging.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Meer moslims>meer bedreigingen.
Echt geen rocket science.
Als jij die vergelijking wilt maken, prima.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wauw.. Dan is het willen van meer asfalt (dus meer auto's) ook een doodsbedreiging.
Precies van hetzelfde niveau als wat Kaag laatst overkwam inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo is dit 'supereng'?
Onwenselijk, ja. Eng, nee.
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:15 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Precies van hetzelfde niveau als wat Kaag laatst overkwam inderdaad.
Nee het is precies hetzelfde, een ontevreden persoon die zijn mening uit. Vervelend, meer niet. Al is de lading bij Wilders wel veel zwaarder en dus gevaarlijker. Maar Kaag heeft het uitgemolken tot het bot alsof ze echt in gevaar was. Vele mensen kwam dit goed uit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoeld.
Briefgeheim schenden is strafbaar. Verder is dit alleen een mening geven, niet meer en niets minder. Met een brandede fakkel voor de brievenbus zwaaien is net even van een andere orde natuurlijk.
Heel simpel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:50 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Nee het is precies hetzelfde, een ontevreden persoon die zijn mening uit. Vervelend, meer niet. Al is de lading bij Wilders wel veel zwaarder en dus gevaarlijker. Maar Kaag heeft het uitgemolken tot het bot alsof ze echt in gevaar was. Vele mensen kwam dit goed uit.
En nu insinueer je gewoon dat Wilders dat wel wil gaan doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hitler schreeuwde in die begintijd in die kleine zaaltjes ook alleen over deporteren. Madagaskar plan, wel eens van gehoord? Dus de vergelijking klopt nog steeds.
Okee, nou weet je wat?quote:Op donderdag 10 februari 2022 01:56 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, als je bereid bent om een volledig volk te deporteren en niet meer een onderscheid maakt tussen daadwerkelijk overlastgevend of niet dan ben je ook behoorlijk van het padje af. Er komen dan weliswaar geen gaskamers aan te pas, maar dat is het dan ook wel.
Jij bent dus zo iemand die het goed uit kwam.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Heel simpel.
Iemand die met en fakkel voor je deur je staat uit te schelden is een regelrechte bedreiging van lijf en goederen.
Iemand die op stiekeme (verboden) wijze je een boodschapje doet toekomen waar je het niet mee eens bent is geen bedreiging Tenzij het briefje een stof bevatte waarvan je onmiddellijk ter aarde stort, maar als GW daar bang voor is moet ie alle post (laten) controleren.
Dus de wijze van bezorging was hier niet legaal, de boodschap wel en volkomen niet bedreigend.
Bij Kaag was de boodschap duidelijk een bedreiging en de manier van overbrengen al helemaal.
Nu niet meer janken
inb4: Hullie
Ik zou niet weten wat mij goed uit komt. Het feit dat Kaag bedreigd is niet en het feit dat iemands briefgeheim geschonden is vind ik echt niet niet kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:59 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Jij bent dus zo iemand die het goed uit kwam.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:31 schreef Poem_ het volgende:
Mwah, ronduit beweren dat je minder Marokkanen wil en daar bovenop nog aan toevoegen dat je niet alleen op criminele maar op alle Marokkanen doelt
Nou niet dus he. Geen reactie meer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef SpaceOddity het volgende:
Okee, nou weet je wat?
Laten we eerst maar eens even kijken of het echt wel zo is dat Wilders een volledig volk wil ''deporteren''. Ik kom niet veel verder dan ''minder Marokkanen'' en ''criminele Marokkanen''. In dit filmpje alle marokkanen uitspraken op een rijtje. Valt allemaal wel mee volgens mij, zeker als je die uitspraken vergelijkt met uitlatingen van bijvoorbeeld Samsom en Spekman.
Tis aan jou nu om hier te laten zien dat Wilders wel degelijk alle Marokkanen bedoelt, en kom niet met zon doorzichtige draaikonten actie zoals die ex-criminele schrijver Eus.
Nou nou, bij meerdere personen een beetje stevig op de man spelen en dan denken dat je daarmee gaat scoren...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Nou niet dus he. Geen reactie meer.
Gewoon een stukje uit de duim gezogen deugbuikerij gebral, zoals @:Lord_Vetinari zich ook graag laat kennen.
En dan toon je nu ook een flink stuk gebrek aan goed fatsoen door er maar niet meer op terug te komen. Ook al zoals @:Lord_Vetinari zich graag laat kennen.
En zo leren we jou ook weer een beetje beter kennen. Je toont het zelf immer aan; je verzint leugens die je verspreidt en gebruikt om jouw gelijk te halen in en discussie en bent gewoonweg laf.
1; Als je geen leugenaar genoemd wil worden, moet je geen dingen verzinnen en dat dan verkopen als de waarheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nou nou, bij meerdere personen een beetje stevig op de man spelen en dan denken dat je daarmee gaat scoren...
Inhoudelijk is de rechter het in ieder geval niet met je eens. Ik denk dat je het daar maar mee moet doen.
Nou nou, bij meerdere personen een beetje stevig op de man spelen en dan denken dat je daarmee gaat scoren...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
1; Als je geen leugenaar genoemd wil worden, moet je geen dingen verzinnen en dat dan verkopen als de waarheid.
2; Als je niet laf genoemd wil worden, moet je gewoon je mannetje staan, en er op terug komen.
Ik ben schijtziek van al alle laffe lieg spelletjes. Weg ermee.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Meer moslims>meer bedreigingen.
Echt geen rocket science.
Wel van andere dingen...quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als jij die vergelijking wilt maken, prima.
Wij hebben gelukkig geen last van zoiets.
Wie haal ik erbij?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nou nou, bij meerdere personen een beetje stevig op de man spelen en dan denken dat je daarmee gaat scoren...
Inhoudelijk is de rechter het in ieder geval niet met je eens. Ik denk dat je het daar maar mee moet doen.
Ik val dus in herhaling.
Je haalt er zelf iemand bij die niet eens in dit topic mee doet
Inhoudelijk heb je kennelijk nog niet zo erg gelijk kunnen krijgen. Dat ga je afreageren en dat maakt weinig indruk.
Of in het WTC, de metro in Madrid, London met messen, Charlie Hebdo, in de tram in Utrecht en dan hou ik het redelijk beperktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:04 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Wel van andere dingen...
Meer moslims, meer Marokanen is in geen enkel land een doodsbedreiging.
Behalve in de efteling.
Ben je beperkt in lezen of zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of in het WTC, de metro in Madrid, London met messen, Charlie Hebdo, in de tram in Utrecht en dan hou ik het redelijk beperkt.
Meer moslims is in elk land meer dood. Dat zijn feiten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:51 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Ben je beperkt in lezen of zo?
De boodschap " meer moslims, meer Marokkanen" is in geen enkel land een doodsbedreiging.. en het gaat om de boodschap die Wilders kreeg.. Duidelijk een knipoog naar Wilders zijn "minder, minder"....
Echt, ga ergens begrijpend lezen leren
Voertuigen zijn moedwillig in het doden van auto's ja?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wauw.. Dan is het willen van meer asfalt (dus meer auto's) ook een doodsbedreiging.
Probeer je eens te verplaatsen in een Wilders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:04 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Wel van andere dingen...
Meer moslims, meer Marokanen is in geen enkel land een doodsbedreiging.
Behalve in de efteling.
Waarom zou ik mij moeten verplaatsen in autist Wilders. Verplaatste die man zich maar eens in de miljoenen moslims en Marokkanen die WEL goed van zin zijn.. Die man kamt iedereen bij dezelfde kapper.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Probeer je eens te verplaatsen in een Wilders.
Wat ik trouwens al geschreven had.
Is ongetwijfeld moeilijk voor je.
Je moet niks, maar van een beetje relativeren is niemand slechter geworden…quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:00 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij moeten verplaatsen in autist Wilders. Verplaatste die man zich maar eens in de miljoenen moslims en Marokkanen die WEL goed van zin zijn.. Die man kamt iedereen bij dezelfde kapper.
Het was gewoon een domme grap, van waarschijnlijk een linkse Nederlander (54e generatie).
Iemand een autist noemen terwijl je onderdeel uitmaakt van de grootste psychose ter wereld, religie.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:00 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij moeten verplaatsen in autist Wilders. Verplaatste die man zich maar eens in de miljoenen moslims en Marokkanen die WEL goed van zin zijn.. Die man kamt iedereen bij dezelfde kapper.
Het was gewoon een domme grap, van waarschijnlijk een linkse Nederlander (54e generatie).
Richten jij en die miljoenen moslims de pijlen maar eens op degenen die niet goed van zin zijn ipv op Wilders. Jij en je miljoenen moslims hebben van hen het één en ander te vrezen, niet van Wildersquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:00 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Het Westen staat op 1 wereldwijd qua aantal doden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:53 schreef HeatWave het volgende:
Meer moslims is in elk land meer dood. Dat zijn feiten.
Ja, laten we het advies overnemen van iemand die van de wieg geindoctrineerd is met 1 visie en waarbij elke kritiek op die visie met de dood bekopen moet worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Het Westen staat op 1 wereldwijd qua aantal doden.
Daarnaast geef je niets om doden, anders had je wel alcohol, tabak, drugs, etc. verboden zoals islam voorschrijft. Islam red levens.
Wie zegt dat ik religieus ben? Ik ben helemaal niet religieus en al helemaal niet moslim..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand een autist noemen terwijl je onderdeel uitmaakt van de grootste psychose ter wereld, religie.
Wel lef
Haha, je hebt het over wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je moet niks, maar van een beetje relativeren is niemand slechter geworden…
Hoewel, in sommige theocratieën is dat wel gevaarlijk.
Ook jij bent schrijnend... Meteen denken dat je moslim bent omdat je voor moslims opkomt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Richten jij en die miljoenen moslims de pijlen maar eens op degenen die niet goed van zin zijn ipv op Wilders. Jij en je miljoenen moslims hebben van hen het één en ander te vrezen, niet van Wilders
Hou je nog altijd miljoenen moslims over die niet goed van zin zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:00 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Als ik dacht dat jij een moslim was had ik wel "jullie" gezegdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:29 schreef KereldeGrote het volgende:
Ook jij bent schrijnend... Meteen denken dat je moslim bent omdat je voor moslims opkomt.
Wilders is al 10 jaar bezig met dingen roepen als "islam is kwaad" "koran moet verboden worden" "mein kampf is beter dan koran" etc..
Je zou maar een goedbedoelende moslim zijn die dit al 10 jaar hoort..Neen, van Wilders hebben ze niks te vrezen. Als dat zo was dan is hij een nep politicus. Maar ik denk dat als PVV de grootste word hij buitenlandertje gaat pesten.
Nou ok, dan ben je geen moslim, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:29 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik religieus ben? Ik ben helemaal niet religieus en al helemaal niet moslim..
Toch wel grappig dat sommige mensen denken dat je moslim bent als je eens voor moslims of marokkanen opkomt. Over psychose gesproken.
[..]
Haha, je hebt het over wie?
Wilders die bang word van een grappig bedoeld kaartje? Even relativeren..
Mensen die beweren dat een berichtje als "meer marokkanen, meer moslims" een doodsbedreiging is. Even relativeren. Als er iemand iemand relativeert ben ik het wel..
[..]
Ook jij bent schrijnend... Meteen denken dat je moslim bent omdat je voor moslims opkomt.
Wilders is al 10 jaar bezig met dingen roepen als "islam is kwaad" "koran moet verboden worden" "mein kampf is beter dan koran" etc..
Je zou maar een goedbedoelende moslim zijn die dit al 10 jaar hoort..Neen, van Wilders hebben ze niks te vrezen. Als dat zo was dan is hij een nep politicus. Maar ik denk dat als PVV de grootste word hij buitenlandertje gaat pesten.
Volgens sommige mensen is een Boko Haram of een Taliban natuurlijk geen islam.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, dan ben je geen moslim, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd;
Een religie die vrouwen stenigt omdat ze verkracht zijn, of het gore lef hebben geen hoofddoekje op te willen of mensen van een flatgebouw afgooit omdat ze homo zijn verdedigen is kwalijk, zeer kwalijk.
Er worden vrouwen vermoord in moslimlanden omdat ze opkomen voor vrouwenrechten en hier zouden we sympathie voor datzelfde kwaad moeten hebben?!
Nee.
Terwijl uit enquetes wereldwijd blijkt dat de meeste moslims, waar ze ook wonen, de sharia willen invoeren. Zie ook de post van int-user, islam redt levens!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen is een Boko Haram of een Taliban natuurlijk geen islam.
True Scotsman- principe.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:55 schreef qajariaq het volgende:
Je haalt er zelf iemand bij die niet eens in dit topic mee doet
Inhoudelijk heb je kennelijk nog niet zo erg gelijk kunnen krijgen. Dat ga je afreageren en dat maakt weinig indruk.
Op tikken van deze reactie was je twee uur geleden op fok, dus dan heb je mn quote gezien, maar je reageert er niet meer op.quote:
Je hebt ook weinig keuze als alcomobilist Rai Vloet je kind doodrijdt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan er voor kiezen niet te roken, drinken, drugs te nemen. Ik heb weinig keuze dan doodgaan als ik toevallig in de verkeerde tram. metro, flat, cartoonmaker zit.
Je maakt kennelijk te weinig indruk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:01 schreef SpaceOddity het volgende:
Op tikken van deze reactie was je twee uur geleden op fok, dus dan heb je mn quote gezien, maar je reageert er niet meer op.
Laffe uitweg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:01 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je maakt kennelijk te weinig indruk.
https://www.dumpert.nl/item/6629875_a9abe71bquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef SpaceOddity het volgende:
Okee, nou weet je wat?
Laten we eerst maar eens even kijken of het echt wel zo is dat Wilders een volledig volk wil ''deporteren''. Ik kom niet veel verder dan ''minder Marokkanen'' en ''criminele Marokkanen''. In dit filmpje alle marokkanen uitspraken op een rijtje. Valt allemaal wel mee volgens mij, zeker als je die uitspraken vergelijkt met uitlatingen van bijvoorbeeld Samsom en Spekman.
Tis aan jou nu om hier te laten zien dat Wilders wel degelijk alle Marokkanen bedoelt, en kom niet met zon doorzichtige draaikonten actie zoals die ex-criminele schrijver Eus.
En 95% is ook gewoon crimineel, dat brengt het weer in evenwicht.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:04 schreef Poem_ het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/6629875_a9abe71b
Hij zegt hier dat het hem om álle 'Marokkanen' gaat. Als het hem alleen om 'criminele Marokkanen' zou gaan zou hij dat immers wel gezegd hebben.
Even tussen aanhalingstekens overigens, want 95% is gewoon Nederlands.
Neuh, niet bepaald.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
En 95% is ook gewoon crimineel, dat brengt het weer in evenwicht.
Ja, het kan inderdaad een procentje minder zijn, maar dan heb je het ook wel gehad.quote:
Neuh, nog niet eens de helft.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, het kan inderdaad een procentje minder zijn, maar dan heb je het ook wel gehad.
quote:
Als jij denkt dat die groep enkel bestaat uit jochies tussen de 13 en 26 dan heb je ongetwijfeld gelijk, maar dat moet zelfs voor jou toch wel een tikkeltje dom zijn om te denken.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]dat bord voor je kop is wel erg groot he?
Ik sluit inderdaad niet uit dat dit gewoon in scene is gezet door Wilders of iemand in zijn eigen omgeving. Het is vrij veilig om dit te ensceneren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Mischien heeft ie het er zelf wel opgeschreven met zijn linkerhand.
Krijgt ie weer lekker aandacht.
Dat is dan ook het enige wat ie na twintig jaar schreeuwen voor elkaar heeft gekregen.
Zelfs voor mij?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:02 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als jij denkt dat die groep enkel bestaat uit jochies tussen de 13 en 26 dan heb je ongetwijfeld gelijk, maar dat moet zelfs voor jou toch wel een tikkeltje dom zijn om te denken.
Ga je nou quasi-beledigd zitten doen terwijl je mij net verwijt een bord voor m'n kop te hebben?quote:
Ja?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ga je nou quasi-beledigd zitten doen terwijl je mij net verwijt een bord voor m'n kop te hebben?
Allemachtig.quote:
Nee, maar ze doen maar vrij weinig om die teringlijertjes op te voeden, dus ze zijn net zo schuldig.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:07 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Allemachtig.
Maar vertel eens, wijs orakel... Jij meent dat die hele bevolkingsgroep louter bestaat uit jochies van ergens tussen de 13 en de 27?
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen maar vrij weinig om die teringlijertjes op te voeden, dus ze zijn net zo schuldig.
Ja lache he?quote:
Marokkanen steunen en faciliteren toch slechts Marokkanen of die wel of niet crimineel zijn? Ieder zinnig mens kan dan tot geen andere conclusie komen dat alle Marokkanen crimineel zijn. Of niet soms?.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:04 schreef Poem_ het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/6629875_a9abe71b
Hij zegt hier dat het hem om álle 'Marokkanen' gaat. Als het hem alleen om 'criminele Marokkanen' zou gaan zou hij dat immers wel gezegd hebben.
Even tussen aanhalingstekens overigens, want 95% is gewoon Nederlands.
Even buiten de discussie die je aan het voeren bent.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:07 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Allemachtig.
Maar vertel eens, wijs orakel... Jij meent dat die hele bevolkingsgroep louter bestaat uit jochies van ergens tussen de 13 en de 27?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |