De spijker op z'n kop!quote:
Gisteren seizoen 1 uitgekeken... Goede serie inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind het tof. Strong silent type met droge humor en een beetje bijdehand doen. leuk!
En niet alleen Superman speelt erin maar ook Kristin Kreuk die Lana Lang speelde in Smallville.
Prima gevechten ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Heb die 2 films van Cruise nu ook gezien...quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:49 schreef Netsplitter het volgende:
De hoofdrol word gespeeld door Alan Ritchson. Hij geeft Reacher de uitstraling die hij behoord te hebben.
Boomlang en gespierd als een beer. Niet zoals Tom Cruise.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gisteren seizoen 1 uitgekeken... Goede serie inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 04:40 schreef hollandia02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Dat is wat mij vooral aan de eerste aflevering stoorde aan die stare-down in de eerste minuten. Ik dacht letterlijk: ffs trek op zijn minst een wenkbrauw op of knijp een beetje met je oogleden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Best vermakelijk, eigenlijk wel wat ik ervan verwacht heb ook wel wat boekjes gelezen. Maar wat een vreselijke eendimensionale acteur. (ik ken het karakter uit het boek, maar dit is wel heel overdreven. Deze acteur heeft één blik)
Dit cijfer heb ik eerder gezien in dit topic.Seizoen 2 keek weer lekker weg en vond ik iets vermakelijker dan seizoen 1.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:50 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik heb seizoen 1 opnieuw gekeken omdat ik alweer vergeten was waar het nou eigenlijk over ging
Hier is mijn review:
7/10
Eigenlijk gewoon cheesy actiezooi zonder al te veel inhoud, maar wel vermakelijk.
Verwacht binnen 1 á 2 weken mijn review voor seizoen 2 (ik zou dit topic dus zeker in de gaten blijven houden)
Oepsquote:Op maandag 22 januari 2024 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit cijfer heb ik eerder gezien in dit topic.
Dikke serie is dat hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 21:49 schreef Bocaj het volgende:
Seizoen 3 (20-02-2025) komt eraan en met een Nederlands tintje.
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |