Spelen na Twente sowieso pas 6 maart weer thuis, dat moet lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Vanaf volgend weekend hoogstwaarschijnlijk ook weer volle stadions met weinig beperkingen meer.
Benfica thuis sowieso voor een vol stadion, dat is pas over een week of 4. Dat is toch wel lekker.
Doe eens rustig joh. Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij je teen dubbelklapt tegen een kast of deurpost met je ranzige Roddelpraat.
Iedereen is een beetje mad vandaag, niets van aantrekken. Over een paar weekjes gaat de zon weer schijnen en zijn we weer één grote Fok community.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Gaat het wel goed met je?
Ga eens lekker Ajax kijken ofzo. Zal je goed doen.
Ik voel zelden woede maar het feit dat Jan Roos en die Twentse sukkel daadwerkelijk succes lijken te hebben met deze prut steekt tot diep in mijn ziel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Gaat het wel goed met je?
Ga eens lekker Ajax kijken ofzo. Zal je goed doen.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel zelden woede maar het feit dat Jan Roos en die Twentse sukkel daadwerkelijk succes lijken te hebben met deze prut steekt tot diep in mijn ziel.
De VPRO zend vast een mooie documentaire uit vanavond voor je.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel zelden woede maar het feit dat Jan Roos en die Twentse sukkel daadwerkelijk succes lijken te hebben met deze prut steekt tot diep in mijn ziel.
Braddie schijnt zelfs succes te hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wel een vrij ijzersterke reactie van EtH.
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij je teen dubbelklapt tegen een kast of deurpost met je ranzige Roddelpraat.
Mag ik hopen anders gaan alle interviews met spelers ook maar over 1 ding en dat is niet de gespeelde wedstrijden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat VDS na wedstrijd wel media te woord gaat staan
Ditquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wel een vrij ijzersterke reactie van EtH.
Bron AD:quote:
Niet meer dan normaal toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bron AD:
,,Ik was totaal verbijsterd. Het leed dat hen is aangedaan is heel erg. Daar heb ik het moeilijk mee. Ik trek me dan vaak terug, ik ben wat stiller dan normaal. Ik moet energie uitstralen naar mijn elftal, maar in de dagen na het nieuws is dat moeilijk. Natuurlijk leef ik met hem mee, maar vooral ook met de vrouwen. Ik voel me zelf niet verraden. Ik ken ook de feiten niet. Dat is allemaal privacy. Er zal een goed intern onderzoek moeten worden gedaan. Natuurlijk zijn er stappen genomen, dus er zal aanleiding voor zijn geweest. Marc heeft voor zichzelf een conclusie getrokken.’’
Ja tuurlijk, maar de manier waarop hij het uitsprak vond ik ook wel krachtigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |