Daarom denk ik ook dat het gaat over dat akkefietje waar gravenberch, timber en Salah edinne bij betrokken waren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat iemand daarvoor aangifte doet.
Dat is toch geen 'bekende voetballer'?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat dat niet over die jeugdspeler die zich van de zomer had misdragen? Want als het gaat om dat verhaal dat een speler had gevraagd aan een of andere kantoor miep of ze seks wou dan is het wel heel treurig.
Je hebt het over roddelpraat die vinden de keeper van Jong nog een bekende voetballer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch geen 'bekende voetballer'?
Daarover gesproken, gister zei iemand hier dat Gorter zou keepen. Vieze opa?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het over roddelpraat die vinden de keeper van Jong nog een bekende voetballer.
Welk akkefietje gaat dat over, dat is volledig langs mij heen gegaan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het gaat over dat akkefietje waar gravenberch, timber en Salah edinne bij betrokken waren.
Liever even geen Ajax aubquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef RipCity het volgende:
Om 6 uur nieuws over aangifte tegen voetballer. Ben benieuwd
Was toch iets met een boot die gehuurd was en dat daar een opstootje is ontstaan. Maar dit was in de zomer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk akkefietje gaat dat over, dat is volledig langs mij heen gegaan?
Gravenberch was wel 'ziek'.
Ik hoop op Berghuis.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De gevolgen zijn voor een Overmars nu vele malen groter dan voor de "slachtoffers".
Nog liever dan Toornstra?quote:
nee dat nietquote:
Doe mij maar Guus Til. Die scoort mij iets te vaak.quote:
Je kunt de Rotterdammer wel uit Rotterdam halen, maar Rotterdam niet uit de Rotterdammer. Zou érg typisch zijn.quote:
Linssen of Toornstra of allebei ...dan zijn mijin gebeden gehoord dat ik die nooit meer in een Feyenoord shirt wil zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Doe mij maar Guus Til. Die scoort mij iets te vaak.
Berghuis komt uit Apeldoornquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je kunt de Rotterdammer wel uit Rotterdam halen, maar Rotterdam niet uit de Rotterdammer. Zou érg typisch zijn.
Slachtoffers tussen de haakjes en uitspraak op zich....quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De gevolgen zijn voor een Overmars nu vele malen groter dan voor de "slachtoffers".
Benieuwd naar opstelling. Hoop dat Tagliafico in basis start.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:10 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we nu over de pot van vanavond hebben, ben wel een beetje klaar met Overmars.
Eensch, bijzonder goede post dit. Shirt in de broek en een goede upskaer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd naar opstelling. Hoop dat Tagliafico in basis start.
Hopelijk winst in 90 minuten, zodat zowel Ajax als Vitesse komend weekend fris zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:10 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we nu over de pot van vanavond hebben, ben wel een beetje klaar met Overmars.
Dat zou ik als Feijenoorder fantastisch nieuws vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zet in op Marco van Basten als nieuwe TD
Zelfs met Vlugge Japie als TD zal Feyenoord nooit in de buurt komen van Ajax.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou ik als Feijenoorder fantastisch nieuws vinden.![]()
![]()
Ik sla van Basten hoog aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou ik als Feijenoorder fantastisch nieuws vinden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik sla van Basten hoog aan
hoger dan overmars
overmars heeft geen reet verstand van voetbal hij heeft mazzel gehad
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zelfs met Vlugge Japie als TD zal Feyenoord nooit in de buurt komen van Ajax.
Ik vind nu dat je zeer denigrerend doet over Vlugge Japie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zelfs met Vlugge Japie als TD zal Feyenoord nooit in de buurt komen van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |