Af en toe ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een bericht post de "invoeren" knop op "Bezig..." blijft hangen?
Adblocker ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een bericht post de "Invoeren" knop op "Bezig..." blijft hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt door die honderdduizenden extra cossersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Fok is gewoon sloom de laatste maand
Nee, want dan krijg je meteen een verontwaardigde mededeling van FOKquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het? Ja heb wel een adblocker.
Was bij mij de adblocker .. daarna was het over.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het? Ja heb wel een adblocker.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
komt door die honderdduizenden extra cossers![]()
Hadden ze niet net nieuwe servers?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Fok is gewoon sloom de laatste maand
@Danny is daar de baas overquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hadden ze niet net nieuwe servers?
Ga ik daar eens naar kijken. Bedankt!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was bij mij de adblocker .. daarna was het over.
je kunt het ook in het Bugs topic meldenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
Even kijken of het nu beter gaat.
Edit: Ja nu werkt het wel gewoon goed.
Edit2: Half goed. De Wijzigingen doorvoeren knop werkt dan maar weer half.
Peter is vanaf nu AFquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
Peter vond kristof minst betrouwbaar.en nawel ook. Salar werd genoemd een paar keer en ook Peter zelf
Maantjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Fok is gewoon sloom de laatste maand paar jaar.
quote:
hmmmmquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
BB FEBO begint de zelfde kwaliteit te krijgen als de kwaliteit van de gelijknamige snackbar keten.
ja DTS is dicht dus ik ben maar hier gaan trollen, want hier komen @Paul, @SwJ en @Flippiee nietquote:
hier mag je niet trollenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja DTS is dicht dus ik ben maar hier gaan trollen, want hier komen @:paul, @:swj en @:flippiee niet
hoezo mag je hier niet @trollen ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier mag je niet trollen
en @:PauI komt hier wel
Dode Topique Spelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
In de categorie domme vragen bestaan niet, waar staat DTS voor ?
is een spel in ONZquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
In de categorie domme vragen bestaan niet, waar staat DTS voor ?
was een spel in ONZquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een spel in ONZ
je krijgt een punt als er na jou meer dan een minuut niemand post
isquote:
ik ben maar eens gaan kijken in TVquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben mijn administratie maar gaan doen
Is daar al een filmpje van....heb dat gemist.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Was zo jammer vanmiddag toen ze terug kwamen de streams was er een pittige ruzie waar leroy en kristof bij betrokken waren. Leroy zei later ik heb 3000 in de pot getracht met legoblokjes. Toen zei grace van hij daarmee op. Iedere litle brother had ober die steentjes gelopen en geld binnen gehaald. Zij leroy maar niet zo veel. Grace toen misschien wel meer.vera was ook boos op hem omdat zij en Julio geen kans hadden ergens op door hem.
https://streamable.com/i073nmquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is daar al een filmpje van....heb dat gemist.
zit ook te kijken. wel belachelijk hoe hij het vroeg. recht erachteraan nml en niet mij noemen want dan ben je een kontenlikker (of kruiper) en dan met zn gore smoel en die blik. hij had hem echt van me gekregen hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:03 schreef rinardo het volgende:
in de uitz aandringen van Leroy over met wie nouchine in de uitzending wil staan , komt echt heftig over, ze hebben er zo een dreunend muziekje achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |