Af en toe ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een bericht post de "invoeren" knop op "Bezig..." blijft hangen?
Adblocker ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een bericht post de "Invoeren" knop op "Bezig..." blijft hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt door die honderdduizenden extra cossersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Fok is gewoon sloom de laatste maand
Nee, want dan krijg je meteen een verontwaardigde mededeling van FOKquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het? Ja heb wel een adblocker.
Was bij mij de adblocker .. daarna was het over.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het? Ja heb wel een adblocker.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
komt door die honderdduizenden extra cossers![]()
Hadden ze niet net nieuwe servers?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Fok is gewoon sloom de laatste maand
@Danny is daar de baas overquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hadden ze niet net nieuwe servers?
Ga ik daar eens naar kijken. Bedankt!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was bij mij de adblocker .. daarna was het over.
je kunt het ook in het Bugs topic meldenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
Even kijken of het nu beter gaat.
Edit: Ja nu werkt het wel gewoon goed.
Edit2: Half goed. De Wijzigingen doorvoeren knop werkt dan maar weer half.
Peter is vanaf nu AFquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
Peter vond kristof minst betrouwbaar.en nawel ook. Salar werd genoemd een paar keer en ook Peter zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |