abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203570710

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:25:22 #2
130755 Kinga
versier hier
pi_203570714
Waarheid als een koe wat Peter nu zegt. Salar is niet tactisch, Kristof is het brein en Salar volgt alleen maar.
pi_203570720
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.
pi_203570731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.
Benen zijn optioneel
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203570746
Wat ben je toch een matennaaier Hanna..we gaan na links , we gaan na rechts..wat vertelde je gisteren de hele tijd!!
pi_203570747
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Hunter het volgende:

[..]
Benen zijn optioneel
Kan ze ook niet wegrennen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203570749
Leroy immuniteit gehaald _O- dit kan toch niet mensen wahaha :')

Grotere kans dat Nawel gaat optyfen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203570757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef Hunter het volgende:
Even gejat van Twitter:

Dus ik begrijp dat het spel met de meest betrouwbare bewoner te maken had en ze allemaal in een bepaalde volgorde konden kiezen voor geld of de pin. Tobias mocht waarschijnlijk als laatste kiezen (wanneer er veel geld in de pot zat) om dan ook voor geld te gaan
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_203570758
En wie gaat de pot spekken als Kris weg is.. _O-
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:29:12 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203570769
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203570782
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leroy immuniteit gehaald _O- dit kan toch niet mensen wahaha :')

Grotere kans dat Nawel gaat optyfen
Die heeft een grote ruzie gekregen met Kris..nu is ieder erover uit dat ze zich geen zorgen hoeft te maken...
pi_203570783
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak :P
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderen
pi_203570787
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef Silves het volgende:
Wat ben je toch een matennaaier Hanna..we gaan na links , we gaan na rechts..wat vertelde je gisteren de hele tijd!!
:{w Ze kan je niet horen hoor
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203570791
quote:
Denk ook wel dat hij grote kans heeft om nu genomineerd te worden
pi_203570798
quote:
Haha die zegt net, ik hoef me deze week geen zorgen te maken..wordt spannend de nominaties, geen overleg meer moglijk nu..met de 2 bondjes.
pi_203570802
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef Verida het volgende:

[..]
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderen
Maar ook nu nog nu dit zo uit de hand gelopen is?
pi_203570805
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef rinardo het volgende:

[..]
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staan
pi_203570814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:31 schreef Hunter het volgende:

[..]
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staan
Dat vermoed ik dus ook
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:32:55 #19
Belg
pi_203570820
Dus we kijken nu naar een stream van 4 man?

De andere 7 geen stream van ? :(
pi_203570823
Op allebei de streams hanne en peter.
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:33:28 #21
Belg
pi_203570829
Stream 1 en 2 zijn zelfs nu hetzelfde beeld
pi_203570840
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
pi_203570844
Maar waarom waren Vera, Grace en Kristof wel na dit gedoe even te zien? En zijn ze nu weer weg?
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:35:04 #24
Belg
pi_203570854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
Whaattt???
pi_203570874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
en amy vertelde ook al dat hij over haar muurtje had gekeken toen ze douchte
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:37:04 #26
Belg
pi_203570884
man man 2x op een rij u
imuun zijn. Wat een gelukskont die leroy :r
pi_203570889
Geen idee wat Leroy hier precies zegt, maar was even 2 seconden hoorbaar.. heeft Kylie kunnen onderhandelen voor recht ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:38:13 #28
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203570906
`Nou leuk 2 x hetzelfde op de streams.
En dat ze de grap van Peter niet kunnen waarderen is niet zo gek, zelden een BB bewoner meegemaakt met een goed gevoel voor humor.
pi_203570907
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen idee wat Leroy hier precies zegt, maar was even 2 seconden hoorbaar.. Kylie handelen / onderhandelen voor recht ...

SPOILER
Kei ...?
pi_203570912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
man man 2x op een rij u
imuun zijn. Wat een gelukskont die leroy :r
Eigenlijk vind ik ook dat dat niet mogelijk mag zijn... zo heeft iedereen een kans
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:39:18 #31
Belg
pi_203570927
Dan hoop ik dat Nawel tegen een sterke speler staat.
pi_203570929
Ik snap Leroy wel, die zag ook wel dat hij de nominaties niet zou overleven.
pi_203570934
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan hoop ik dat Nawel tegen een sterke speler staat.
Hoop nu tegen Nous..
pi_203570936
Tobias en Peter dat Kristof hiermee zijn ruiten heeft ingegooid bij de mensen van de anderen kant. Dat hij wel op de bank komt. Durf de te wedden dat Peter weer op Vera gaat stemmen als 2e keus.. Alleen goud moet nu iemand anders kiezen voor leroy en dat kan dan Hanne of Nouchine worden.
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:40:10 #35
Belg
pi_203570941
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef Silves het volgende:

[..]
Hoop nu tegen Nous..
Ja zou schitterend zijn dit!
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2022 @ 15:40:18 #36
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_203570942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:38 schreef Hunter het volgende:

[..]
Kei ...?
ik kan niet kunnen handelen voor recht ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_203570951
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Whaattt???
Niet meegekregen?, Nawel was na eliminatie zaterdag, grace weet ik niet wanneer dat was. Van beide gevallen zijn er filmpjes
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:40:50 #38
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203570952
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef Hunter het volgende:
1 week uitstel, en dan gaat iedereen op hem.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:41:16 #39
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203570962
Aaarrrg, Bad is het nieuwe bed, voor tante Nawee
pi_203570968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias en Peter dat Kristof hiermee zijn ruiten heeft ingegooid bij de mensen van de anderen kant. Dat hij wel op de bank komt. Durf de te wedden dat Peter weer op Vera gaat stemmen als 2e keus.. Alleen goud moet nu iemand anders kiezen voor leroy en dat kan dan Hanne of Nouchine worden.
als het aan Tobias ligt is het Nous..is al 2 dagen aan het vertellen over Nous en haar rare handelingen.
pi_203570986
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef Silves het volgende:

[..]
als het aan Tobias ligt is het Nous..is al 2 dagen aan het vertellen over Nous en haar rare handelingen.
doet salar zeker weten niet. Die Hanne is ook een persoon die overal tussendoor glipt. Gister nog dat leroy weg moest en nu weer is het kristof.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:43:30 #42
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203570988
Nou, genoeg Naweestreams voor vandaag. Ik kom later wel weer terug🤣🤣🤣🤣🤣
pi_203570990
En de gouden kamer had of heeft niet in de gaten , dat de groene al op Kristof wilde gaan stemmen..het was Peter en Kris,..
pi_203571000
Nog wat twitters

Volgens mij stopte Leroy het spel bij 5000 euro terwijl ze tot 10.000 konden gaan. Kristof probeerde zeer dwingend iedereen voor de pot te laten gaan en is helemaal kwaad geworden. Kristof heeft wel z’n excuses voor z’n woorden aangeboden overigens.

k zie een Kristof tegen Leroy excuses maken. En dat hij Leroy snapt maar had gehoopt later te pakken, zodat er minder geld verloren was.
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:44:14 #45
Belg
pi_203571001
iemand een idee hoe die groepen zijn gemaakt?
pi_203571006
Hell week voor de kijkers. Twee streams met nawel of lange streamlocks.
pi_203571008
quote:

[..]
Tobias valt ook steeds vaker van zijn voetstuk., Die wordt steeds minder de ideale schoonzoon die zo oprecht in het leven staat....
pi_203571010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja even teruglezen
pi_203571011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
doet salar zeker weten niet.
Nee ..Vera, Grace, hanna en Kris en Peter daar is hij bij langs geweest..
pi_203571018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Verida het volgende:

[..]
Tobias valt ook steeds vaker van zijn voetstuk., Die wordt steeds minder de ideale schoonzoon die zo oprecht in het leven staat....
Ik heb nouchine ook horen zeggen dat ze het niet erg meer zou vinden om naar huis te gaan. Dat was na het leroy gedoe.
pi_203571026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef Kinga het volgende:
Waarheid als een koe wat Peter nu zegt. Salar is niet tactisch, Kristof is het brein en Salar volgt alleen maar.
Weet ik zo niet. Salar is volgens mij intelligent genoeg om Kristof door te hebben, en doet alsof hij hem volgt.
pi_203571033
nawel is met haar borsten aan het spelen, waarschuwing aub :p
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:45:53 #53
Belg
pi_203571034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Hunter het volgende:

[..]
Ja even teruglezen
heb streamverslagen gelezen maar vind het niet zo

quote:
- Het huis is opgesplitst en beide slaapkamers mogen niet worden gebruikt.
- 1 groep van 7 (groep "Gameroom", Vera, Grace, Nouchine, Kristof, Julio, Leroy, Salar) heeft alleen de gameroom en de voorraadkamer ter beschikking.
- de anderen 4 (groep "Woonkamer", Tobias, Peter, Nawel, Hanne) hebben de rest van het huis + tuin.
- Er liggen in de woonkamer (gameroom hebben we nog niet gezien) slaapzakken en er staan thermosflessen en een pot marshmallows.
- Groep woonkamer heeft de voorraadkamer mogen voorzien van een deel van de weekly basics.
- Er is een spel gespeeld waarbij Leroy een immuniteitspin heeft gepakt ten koste van ¤ 5000 voor de pot. Kristof heeft zich in de ogen van een deel van de groep dominant gedragen en heeft woorden gehad met Nawel en Leroy.
- De grap van Peter met de wasmuntjes is nu bij iedereen bekend en is slecht gevallen vooral bij Leroy.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:46:02 #54
130755 Kinga
versier hier
pi_203571037
quote:
Nog wat twitters

Volgens mij stopte Leroy het spel bij 5000 euro terwijl ze tot 10.000 konden gaan. Kristof probeerde zeer dwingend iedereen voor de pot te laten gaan en is helemaal kwaad geworden. Kristof heeft wel z’n excuses voor z’n woorden aangeboden overigens.

k zie een Kristof tegen Leroy excuses maken. En dat hij Leroy snapt maar had gehoopt later te pakken, zodat er minder geld verloren was.
Ja ja, en hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat iemand anders hem pakt dan...
pi_203571039
quote:
Nog wat twitters

ja klopt, zo heb ik het ook gehoord
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:46:10 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203571040
quote:

[..]
Tobias ziet Nous als een grote kanshebster voor de eindoverwinning.
En is meer met het spel bezig dan hij wil laten zien met zijn ik begrijp je imago
pi_203571069
Dit is toch drama als we het met dit groepje moeten doen op streams :(
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:47:32 #58
Belg
pi_203571075
Wel flauwtjes van BB dat ze helemaal niets van de gameroom tonen.
pi_203571080
Hanna zit weer alles door te kleppen, maar vergeet te zeggen, dat ze op Leroy ging..bah
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:48:02 #60
Belg
pi_203571082
Peter en Tobias zijn toch iets interessanter
pi_203571094
Tobi en Peter delen wat complimentjes uit aan BB en opeens switchen we naar dat gesprek😂
pi_203571098
En waarom moesten ze zich nu zooooo warm aankleden??
pi_203571104
Tobias verteld dat in de game room pittige gesprekken waren toen hij langs liep. En dat kristof excuses aanbood
pi_203571107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
heb streamverslagen gelezen maar vind het niet zo
Er was 10000 in de pot. Ze mochten op volgorde van betrouwbaarheid (minst naar meest) kiezen voor een immuniteitspin. Hoe verder in het spel, hoe goedkoper de pin. Leroy was de cut of. Iedereen die na hem had kunnen kiezen zit in de huiskamer.
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:50:01 #65
Belg
pi_203571109
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zijn met een busje naar lapland
pi_203571111
quote:
omdat ze moeten logeren in de gameroom en het daar koud is.
pi_203571117
quote:
Het is koud in de game room
pi_203571123
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
omdat ze moeten logeren in de gameroom en het daar koud is.
Oke :)
pi_203571130
Die vreet ook aan 1 stuk door , bang wat te kort te komen.
pi_203571131
Wat vergissen ze zich toch gigantisch in Julio die twee mannen. En wat smerig van Hanne ook dat nu weer alles doorvertellen aan Nawel van wat gister is besproken in goud
pi_203571134
Mooi om te zien dat iedereen laaiend is over die muntjes, terwijl ze er zelf een gigantisch hersenspinsel van hebben gemaakt met al die plannen plotten :') zegt veel over hun
pi_203571145
Het zal toch niet zo zijn dat we tot morgen alleen deze 4 saaie personen op de streams hebben
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:53:25 #73
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_203571148
wat is nu los bij deze kut bb ?
pi_203571162
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef Silves het volgende:
Hanna zit weer alles door te kleppen, maar vergeet te zeggen, dat ze op Leroy ging..bah
Hanna valt zo tegen....met ik kan niet kiezen, nee nee.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:54:23 #75
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_203571163
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:53 schreef mario390 het volgende:
Haha...... :)
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_203571173
Wat een kneus die Leroy.....die pakt de pin omdat het zijn geld was voor een groot gedeelte.??
pi_203571175
Tobi is zich weer aan het ophemelen..god wat ben ik toch goed, en betrouwbaar en speel geen spel, nee die slaat alles stuk als hij verliest. :Y
pi_203571194
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
Tobi is zich weer aan het ophemelen..god wat ben ik toch goed, en betrouwbaar en speel geen spel, nee die slaat alles stuk als hij verliest. :Y
Ik hoor dat niet, tuurlijk speelt hij het spel maar heb nooit gezien dat hij dingen stuk slaat??
pi_203571205
Waarom zien we die andere room nog steeds niet? Dubbele stream nu
Allemaal cabaretteketet!
pi_203571222
wat een waardeloos iets dit waar zijn de anderen this one sucks BB Big Time
pi_203571228
quote:
SPOILER
pi_203571233
Nah, ik ben boos... teleurgesteld en verdrietig....
Gewoon omdat het kan!
pi_203571250
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:57 schreef zodeju het volgende:

[..]
Ik hoor dat niet, tuurlijk speelt hij het spel maar heb nooit gezien dat hij dingen stuk slaat??
Zijn eigen woorden dat hij de slechte verliezer ooit is..en heel kwaad wordt ect..
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:01:11 #84
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203571252
Ik lees wel in de streamverslagen terug wat er vanaf nu gebeurt met deze 4....

* Ireth sluit streams...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203571256
Wat een k.. wending...
Gewoon omdat het kan!
pi_203571275
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef Silves het volgende:

[..]
Zijn eigen woorden dat hij de slechte verliezer ooit is..en heel kwaad wordt ect..
Ja, maar dat weet hij zelf en kan daar mee aan de slag. Ook bood hij zijn excuus aan. Fanatiekelingen zijn dat. En ik heb het een keer gezien..
Het is erger als je er niks mee doet
Toevallig heeft hij het erover....
pi_203571277
Hanne: zoals de wind waait, waait mijn rokje. Ze gaat zo met iemand mee waar ze mee praat, praat ze weer met een ander, gaat zo zo weer met die persoon mee.
if it's meant to be, it will be
pi_203571292
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
Wat een kneus die Leroy.....die pakt de pin omdat het zijn geld was voor een groot gedeelte.??
Ja want hij heeft over lego gelopen. Je weet toch...
Oh en hij had eigenlijk 2x gewonnen van Peter met steen-papier-schaar

🤭
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:05:51 #89
446112 mario390
pi_203571300
wat is dat vor scheisse :( :( :(
pi_203571303
Hoezo kunnen we die andere niet zien..vage shit dit..en Leroy de pin, het moet niet gekker worden..
Gewoon omdat het kan!
pi_203571311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:06 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo kunnen we die andere niet zien..vage shit dit..en Leroy de pin, het moet niet gekker worden..
[ link | afbeelding ]
En waarom niet hanne en nawel op de andere stream. Deze stemmen val je van in slaap.
pi_203571314
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:05 schreef Tamaartje het volgende:

[..]
Ja want hij heeft over lego gelopen. Je weet toch...
Oh en hij had eigenlijk 2x gewonnen van Peter met steen-papier-schaar

🤭
Ben zo benieuwd wat voor draai ze eraan geven.....kan toch niet zo zijn dat hij mag blijven....dit is ook weer een egoistische zet......
pi_203571315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:05 schreef mario390 het volgende:
wat is dat vor scheisse :( :( :(
Voor deze ene keer ben ik het met je eens
pi_203571320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:06 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
En waarom niet hanne en nawel op de andere stream. Deze stemmen val je van in slaap.
Ja inderdaad... saaie meuk..
Gewoon omdat het kan!
pi_203571322
quote:
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
pi_203571351
Ik denk nu dat Tobias als eerste had moeten kiezen en toen de gameroom kon verlaten, daarna ook de andere drie. En dat Leroy dus de pin koos, maar daarom ook de reden is dat de anderen nu in de gameroom vastzitten
pi_203571362
zzzzz zzzzzzz zzzzzzz
pi_203571367
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Verida het volgende:

[..]
gluiperd van binnen en ideale schoonzoon van buiten
pi_203571369
Sjees ipv hell week voor de bewoners is het hell week voor de streamers. })
pi_203571389
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:11 schreef Angelflush het volgende:
Sjees ipv hell week voor de bewoners is het hell week voor de streamers. })
Dat wisten we toch al :'(
pi_203571397
Leroy beloont met een pin
Streamers gestraft.
Dat zal ze leren oO/
pi_203571407
Ik heb streams uitgegooid de emoties van tijdje terug zijn ondertussen al voorbij. En heb geen zin in dit gezemel tussen die 2 mannen en anders het wijzen naar anderen van nawel.
pi_203571417
Ik ook niet Koos1958 heb ze ook niet aan.
Kwam even hier gluren om te zien of het al beter was.
Niet dus.
pi_203571420
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:15:42 #105
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_203571421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef Hunter het volgende:
Ik denk nu dat Tobias als eerste had moeten kiezen en toen de gameroom kon verlaten, daarna ook de andere drie. En dat Leroy dus de pin koos, maar daarom ook de reden is dat de anderen nu in de gameroom vastzitten
Hij heeft misschien een vrijstelling gewonnen maar daar kan wel nog aan vast zitten dat met dat bedrag hij het huis moet verlaten.....of is dat wishful thinking??
Dan dat hij erop staat en de buitenstaanders op hem gaan stemmen.....nu heeft hij nog wat geld en kan weg na of voor de stemming.
pi_203571425
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:15 schreef danilel het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
pi_203571433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb streams uitgegooid de emoties van tijdje terug zijn ondertussen al voorbij. En heb geen zin in dit gezemel tussen die 2 mannen en anders het wijzen naar anderen van nawel.
ik heb ze ook uitgepleurd
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:16:24 #108
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203571434
Die 5000 is toch niet in de pot gegaan? daar was die pin voor betaald toch? want bij SV komt het anders over
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_203571442
pi_203571444
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Die 5000 is toch niet in de pot gegaan? daar was die pin voor betaald toch? want bij SV komt het anders over
SV klopt, ze hadden voor 10k kunnen gaan
pi_203571452
quote:
Er was 10.000 te verdienen. Leroy heeft daar 5000 afgehaald voor de pin. De rest ging in de pot.
pi_203571464
quote:
Ze konden 10.000 winnen en elke keer ging er 1000 af denk ik :)
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:18:57 #113
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:18 schreef Hunter het volgende:

[..]
Er was 10.000 te verdienen. Leroy heeft daar 5000 afgehaald voor de pin. De rest ging in de pot.
Leroy Held. Smerige, vieze, grensoverschijdende held, dat dan weer wel.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:20:06 #114
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203571472
Zit Hanne toch weer mee te lullen met Nawel?

Meid, ze hebben je helemaal afgekraakt gisteren in de groene kamer. :')
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_203571494
hanne is sukkelinneke
pi_203571497
Dit is allemaal script hoor. Maak u geen ilusie, ze zijn op pagina 53 in het draaiboek.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:22:37 #117
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_203571509
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:20 schreef BB-King het volgende:
Zit Hanne toch weer mee te lullen met Nawel?

Meid, ze hebben je helemaal afgekraakt gisteren in de groene kamer. :')
Ja hoor, ook hier de streams uit. Waarom niet 1 de mannen (ook niet echt boeien) en 1 op de lieve dames. ( ik kan dat niet meer horen)
pi_203571514
Snapte? 😑
pi_203571519
Ei moe da ga pijpe...die bedslet blijft er weer in hange
pi_203571522
BB draait zichzelf de nek om. Ik zeg lekker bezig :(
if it's meant to be, it will be
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:24:41 #121
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203571526
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:22 schreef zodeju het volgende:

[..]
Ja hoor, ook hier de streams uit. Waarom niet 1 de mannen (ook niet echt boeien) en 1 op de lieve dames. ( ik kan dat niet meer horen)
Kan die streams 2 niet eens verstaan .. in de badkamer en Naarwel zonder microfoon .
Duhh !
pi_203571530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:17 schreef Ebinas het volgende:

[..]
SV klopt, ze hadden voor 10k kunnen gaan
Hoe is het mogelijk dat hij daar de kans voor gekregen heeft ...
Gewoon omdat het kan!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:25:30 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_203571532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef Hunter het volgende:
Wow, slim bedacht, denk dat het klopt wat je zegt. Maar wat zou de consequentie kunnen zijn? Slapen in de gameroom, waar het echt koud is? Wellicht staat daar een deur open dan, want normaal is het daar warm.
pi_203571536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef Cargamelk het volgende:

[..]
Kan die streams 2 niet eens verstaan .. in de badkamer en Naarwel zonder microfoon .
Ik hoor alleen maar over pijpen
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:26:05 #125
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_203571541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:21 schreef suzi1 het volgende:
hanne is sukkelinneke
Suzi wat een leuke Ul .....pracht profiel foto van haar. :D
pi_203571550
Ga van ellende maar een lekker broodje Hema rookworst maken.. emo food 😜
Gewoon omdat het kan!
pi_203571552
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hoe is het mogelijk dat hij daar de kans voor gekregen heeft ...
Ik heb er werkelijk waar geen enkele uitleg voor.
Ik kan er niets goeds in bedenken, echt helemaal niets.
pi_203571561
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Juud79 het volgende:

[..]
Wow, slim bedacht, denk dat het klopt wat je zegt. Maar wat zou de consequentie kunnen zijn? Slapen in de gameroom, waar het echt koud is? Wellicht staat daar een deur open dan, want normaal is het daar warm.
Maar wat ik niet snap is dat toen het blijkbaar net afgelopen was ik Kristof Vera en Grace nog heb gezien. Daarna moest ik weg en ik heb ze daarna niet meer gezien?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:27:14 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_203571565
Helemaal ruk overigens dat we de gameroom niet mogen zien. En dit gaat dus waarschijnlijk tot morgenvroeg duren. Pfff, zo niet leuk.
Zet ik de streams wel uit, Nawel kan ik echt niet meer horen of zien.
pi_203571567
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef Hunter het volgende:
Truukje van BB. Leroy dit weekend terug in de nederlandse maatschappij sturen. Is doodvonnis. Dus houden we hem maar een weekje langer tot de storm is geluwd.
pi_203571569
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef zodeju het volgende:

[..]
ja ze heeft haar ogen open..of bijna gesloten. *)
pi_203571585
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef Frummelie het volgende:
Ga van ellende maar een lekker broodje Hema rookworst maken.. emo food 😜
Duurt wel ff voordat je het kan laten landen.
Zou er maar twee maken
pi_203571590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door ouders die beter een condoom hadden aangedaan.
pi_203571594
Ik ben wel klaar met deze streams, hopelijk vanavond nog wat leuks..
pi_203571597
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Ik heb er werkelijk waar geen enkele uitleg voor.
Ik kan er niets goeds in bedenken, echt helemaal niets.
Wordt verplicht de aflevering kijken, irritant doe ik nooit maar wil nu wel echt weten van de hoed en de rand...😉
Gewoon omdat het kan!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:29:07 #136
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_203571600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:27 schreef Tamaartje het volgende:

[..]
Maar wat ik niet snap is dat toen het blijkbaar net afgelopen was ik Kristof Vera en Grace nog heb gezien. Daarna moest ik weg en ik heb ze daarna niet meer gezien?
Ja zij waren in het washok, daar mogen ze wellicht ook in vanwege toilet en kookgelegenheid. Dan kunnen ze via de buitendeur naar de gameroom volgens mij.
pi_203571601
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:27 schreef Tamaartje het volgende:

[..]
Er zijn nog spullen verdeeld, dat mocht nog.
Wellicht heb je ze toen gezien.
Zag ook dat Vera nog iets meer mee wilde nemen, dan toegestaan.
ze werd teruggefloten
pi_203571618
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Wordt verplicht de aflevering kijken, irritant doe ik nooit maar wil nu wel echt weten van de hoed en de rand...😉
Mwah die afleveringen zijn ook zo ver geknipt en geplakt, dat je het fijne nog niet weet.
pi_203571619
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Juud79 het volgende:

[..]
Ja zij waren in het washok, daar mogen ze wellicht ook in vanwege toilet en kookgelegenheid. Dan kunnen ze via de buitendeur naar de gameroom volgens mij.
Oh thanx! Dat zal het zijn dan ja :)
pi_203571628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:28 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Duurt wel ff voordat je het kan laten landen.
Zou er maar twee maken
Roomboter maakt een hoop goed... 😁
Gewoon omdat het kan!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:31:17 #141
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_203571629
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hoor je vanzelf terug, ik kijk never nooit uitzendingen. Zelfs de exit kijk ik op de streams. Uitzendingen zijn altijd van die rare gesprekken. En uit zijn verband getrokken verhaallijn.
pi_203571632
Gameroom vol met psycholoog, maatschappelijke werker, slachtofferhulp, life supporter, Talpa, advokaten, notaris...dadelijk mogen ze weer uitzenden en zijn de bewoners weer helemaal beter...
pi_203571633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Roomboter maakt een hoop goed... 😁
En dan ben ik de ransuil.
Roomboter onder een Hema rookworst :o :Y)
pi_203571634
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Juud79 het volgende:

[..]
Er is een deur direct tussen de voorraadkamer en de gameroom.

pi_203571637
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Er zijn nog spullen verdeeld, dat mocht nog.
Wellicht heb je ze toen gezien.
Zag ook dat Vera nog iets meer mee wilde nemen, dan toegestaan.
ze werd teruggefloten
Hanne wilde nog brood toen het snurkapparaat naar binnen moest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:32:20 #146
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_203571639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Er is een deur direct tussen de voorraadkamer en de gameroom.
Ah thanks!
pi_203571640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:30 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Mwah die afleveringen zijn ook zo ver geknipt en geplakt, dat je het fijne nog niet weet.
Ja heb je ook weer gelijk in, dit is echt ruk.
Gewoon omdat het kan!
pi_203571641
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
Gameroom vol met psycholoog, maatschappelijke werker, slachtofferhulp, life supporter, Talpa, advokaten, notaris...dadelijk mogen ze weer uitzenden en zijn de bewoners weer helemaal beter...
pi_203571650
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hanne wilde nog brood toen het snurkapparaat naar binnen moest.
Oja, nou ja, oja.
Dat van dat snurkapparaat had ik kunnen weten.
Brood niet.
Wel slim van d'r. helaas mislukt
pi_203571658
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef zodeju het volgende:

[..]
dank! ik zag die foto nu al voor de 2e keer voorbij komen (denk van hunter?) en wilde hem hebben :D
pi_203571662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Ebinas het volgende:

[..]
En dan ben ik de ransuil.
Roomboter onder een Hema rookworst :o :Y)
Jajajaja..
Gewoon omdat het kan!
pi_203571667
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:

[..]
dank! ik zag die foto nu al voor de 2e keer voorbij komen (denk van hunter?) en wilde hem hebben :D
Oh die UI.
Verhip ik herkende je niet eens.
Nice ding ^O^
pi_203571672
Omg je zal maar opgescheept zitten met Nawel 🙄
pi_203571679
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:35 schreef Tamaartje het volgende:
Omg je zal maar opgescheept zitten met Nawel 🙄
Top, dat zitten wij _O-
pi_203571681
Niet te doen ... of saaiboys of snapte .. en je kunt ook niet wisselen af en toe...
pi_203571683
Hebben jullie al wat gezien uit de andere kamer?
Allemaal cabaretteketet!
pi_203571685
Nawel zo aan het ratelen tegen Hanne, en dan "Euh, wat was mijn punt ???". Luistert zelfs niet naar zichzelf.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:35:54 #158
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203571687
Is die klote viezerik er al uitgezet?
pi_203571691
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Juud79 het volgende:

[..]
Hoor je vanzelf terug, ik kijk never nooit uitzendingen. Zelfs de exit kijk ik op de streams. Uitzendingen zijn altijd van die rare gesprekken. En uit zijn verband getrokken verhaallijn.
Hier net zo, kijk ook nooit een aflevering..
Gewoon omdat het kan!
pi_203571692
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet te doen ... of saaiboys of snapte .. en je kunt ook niet wisselen af en toe...
Het zal wel para zijn, maar ik krijg echt het idee dat de streamertjes even een kopje kleiner worden gemaakt.
pi_203571696
Maaruh... als die theorie over het spel en de verdeling van de ruimtes klopt zat Nawel dus bij de top 4 meest betrouwbare bewoners...
pi_203571697
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:35 schreef Draak31 het volgende:
Integendeel. Immuniteit !
pi_203571698
quote:
Hij heeft immuniteit 🙄
pi_203571700
Zelfs met maar 4 personen in huis weet Nawel een splitsing te veroorzaken.
Intussen heeft ze Hanne ook weer in de zak.
pi_203571701
quote:
haha.. nee... ze hebben 'm immuniteit gegeven..
pi_203571704
quote:
nouchine bedoel je?
pi_203571705
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:35 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Top, dat zitten wij _O-
Haha zucht... zo vermoeiend...
pi_203571707
quote:

[..]
Jammer dat ie 90 graden naar links is gedraaid :P
pi_203571719
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zelfs met maar 4 personen in huis weet Nawel een splitsing te veroorzaken.
Intussen heeft ze Hanne ook weer in de zak.
In de psychiatrie spreken ze van splitting. Borderline persoonlijkheidsstoornis.
pi_203571722
Nawel : Jij [Hanne] zit wel in mijn top 5 he
pi_203571731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
Maaruh... als die theorie over het spel en de verdeling van de ruimtes klopt zat Nawel dus bij de top 4 meest betrouwbare bewoners...
Klopt niet denk ik, in het filmpje na SL hoor je bijvoorbeeld grace zeggen 'daarom dacht ik ik ga wel eerst' omdat ze zich veilig voelde ofzo
pi_203571743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne zou moeten antwoorden dat Nawel ook in haar top 11 zit. Die Nawel gaat dat zelfs niet door hebben, maar zelfs geflatteerd zijn.
pi_203571745
Wat een eenzijdige streams.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203571760
Fantastische streams!
Ik ben om!
Heb zoveel nawel gehoord dat ik nu nawel fan ben w/
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 16:42:27 #175
388664 crew  Dotteke
pi_203571761
Kan die Nawel en Hanne aub van een stream af ....... :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:43:03 #177
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203571773
Nawel krijgt ook weer de mogelijkheid om in alle rust Hanne om te lullen.

Nu begint Hanne ook over dat gesprekje met Peter over die pinnen en vrijstellen vraag.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_203571778
Waar zijn Salar en de andere?
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:44:18 #179
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_203571783
Zou Leroy 4 mensen hebben mogen kiezen die in het huis mogen overnachten ipv de gameroom?
pi_203571786
Slangen die twee daar in de badkamer.
Hanne is ook weg voor mij :W
pi_203571792
quote:
Dat zegt ze ook zo tegen Grace volgens mij
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:46:22 #182
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203571797
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:18 schreef Hunter het volgende:

[..]
aha ok zo ik had het zo nog niet gehoord en gelezen
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_203571800
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:42 schreef Blackprinces het volgende:
Fantastische streams!
Ik ben om!
Heb zoveel nawel gehoord dat ik nu nawel fan ben w/
Inderdaad voor het eerst dat we haar nu zien, normaal ligt ze altijd in bed.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:48:26 #184
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571808
Staat die Peter daar nou gewoon te gluren naar een vrouw in bad :? :o

AF!
pi_203571810
quote:

[..]
:Y ;)
pi_203571814
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:44 schreef Juud79 het volgende:
Zou Leroy 4 mensen hebben mogen kiezen die in het huis mogen overnachten ipv de gameroom?
Nee, dit is de volgorde waarin ze het spel voltooid hebben. Nummer 5 (Leroy) heeft de pin gekozen, dus vanaf Leroy in de gameroom.
pi_203571818
quote:
Nee hij heeft een vrijstelling
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:49:14 #188
446112 mario390
pi_203571822
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:37 schreef duyvisoke het volgende:

[..]
nouchine bedoel je?
wat deed nouchine?
pi_203571824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
Staat die Peter daar nou gewoon te gluren naar een vrouw in bad :? :o

AF!
Zit jij nou te gluren naar Peter die gluurt naar een vrouw die in bad zit???!!!!!11??
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:49:42 #190
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203571827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Inderdaad voor het eerst dat we haar nu zien, normaal ligt ze altijd in bed.
Nu in bad .. voordeel van het bad is ze kan er in verzuipen.
Duhh !
pi_203571829
quote:
Nee, en hij wordt van de streams gehouden. Typisch gevalletje damage control van RTL/Endemol.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:49:45 #192
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:49 schreef Hunter het volgende:

[..]
Nee hij heeft een vrijstelling

Blijft mooi om dat aan mensen mee te delen.

Leroy weg??
- Nope, vrijgesteld
-O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:50:21 #193
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Zit jij nou te gluren naar Peter die gluurt naar een vrouw die in bad zit???!!!!!11??
Ik... uh... dat.. snapje... uh... kut.

SGOEDIKGAWELWEG |:)
pi_203571840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
_O- _O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:50:26 #195
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203571841
quote:
Het volk spreekt. Dit is dus NIET acceptabel. Smerig klote gedrag. Gatverdamme zeg. Geile bok dat het is. Getsie zeg.
pi_203571850
Goed zo Peter zeg het maar.
Dat de koningin er een keer uit moet komen.

Tobias krijgt kennelijk een bad nu.
pi_203571852
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Het volk spreekt. Dit is dus NIET acceptabel. Smerig klote gedrag. Gatverdamme zeg. Geile bok dat het is. Getsie zeg.
We zouden het hier niet over Overmars hebben.
pi_203571854
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef Draak31 het volgende:

[..]
En hij wordt nog beloond ook. De wereld op zijn kop!
Allemaal cabaretteketet!
pi_203571859
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Nee, dit is de volgorde waarin ze het spel voltooid hebben. Nummer 5 (Leroy) heeft de pin gekozen, dus vanaf Leroy in de gameroom.
Maar hebben dat de 4 in de woonkamer de keuze al wel of niet gehad? Aangezien Fikkert2 schreef dat Grace zei dat ze als eerste was geweest:

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:39 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Klopt niet denk ik, in het filmpje na SL hoor je bijvoorbeeld grace zeggen 'daarom dacht ik ik ga wel eerst' omdat ze zich veilig voelde ofzo
pi_203571862
quote:
Wijze woorden van de geïnterviewde oudere man: "Ik denk dat je dit gedrag wel kunt voorspellen. En als je daar niet tegen kunt moet je er niet aan mee doen..."
pi_203571866
Ik lees en hoor in de media dat Leroy een gesprek heeft gehad met een psycholoog. Was dat misschien Julio?
Waarom zei hij vannacht tegen Leroy, daar mag je niet over praten nog voordat Leroy zijn verhaal had gedaan.
pi_203571869
quote:
hehehe... ZERO tolerance betekent dat je nog een kans krijgt ... volgens mij snappen ze het getal 0 niet.
pi_203571871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Slangen die twee daar in de badkamer.
Hanne is ook weg voor mij :W
Bij mij ook. Flinke roddeltante.
pi_203571877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Donna1000 het volgende:
Ik lees en hoor in de media dat Leroy een gesprek heeft gehad met een psycholoog. Was dat misschien Julio?
Waarom zei hij vannacht tegen Leroy, daar mag je niet over praten nog voordat Leroy zijn verhaal had gedaan.
Die Julio is een pion van de Febo, dat is nu wel duidelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203571885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Donna1000 het volgende:
Haha nee, Julio zei dat omdat ze niets mogen vertellen over wat er in de DBK gebeurt. Daarbij is Julio niet echt een psycholoog, hij wordt soms zo genoemd voor de grap.
pi_203571887
Hoelang gaat deze ellende duren?
Gewoon omdat het kan!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:53:16 #207
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571891
Uh, waarom heb ik 2 Nawel-streams? :'( :(
pi_203571900
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:53 schreef Whuzz het volgende:
Uh, waarom heb ik 2 Nawel-streams? :'( :(
Ja, andere kamp krijgen we niet te zien om onbegrijpelijke redenen.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:54:17 #209
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571907
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:53 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja, andere kamp krijgen we niet te zien om onbegrijpelijke redenen.
Die zijn vast een orgie aan het houden dan :o
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:54:39 #210
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571918
ZENDERCHECK!

Nawel schrikt zich kapot. Tja. Hell-week!
pi_203571920
2u in bad..2 u voor de spiegel..en ze is klaar om te eten..
pi_203571926
is Hanne nu het bad aan het schoonmaken waar de queen net inzat?
pi_203571937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
is Hanne nu het bad aan het schoonmaken waar de queen net inzat?
Wilde het net typen.. :{w _O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:55:43 #214
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203571940
Hanne: Gatver die vieze badrand! (nadat Nawel net in bad is geweest)
Gaat ze hem nog lopen poetsen ook :')

"Hey Nawel, viezerd! Maak dat bad eens schoon. Ben je slaaf niet"
pi_203571945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:52 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Haha nee, Julio zei dat omdat ze niets mogen vertellen over wat er in de DBK gebeurt. Daarbij is Julio niet echt een psycholoog, hij wordt soms zo genoemd voor de grap.
Oke, ik ben bang dat het kijken naar BB ook schadelijk is voor ons streamers, De gekste gedachten komen in me op |:(
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:56:04 #216
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203571947
ik kon ze echt beide niet verstaan hoor door het gegalm van de badkamer en hun accent
pi_203571948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
hehehe... ZERO tolerance betekent dat je nog een kans krijgt ... volgens mij snappen ze het getal 0 niet.
Die klojo heeft nu dus al 3 weken immuniteit, terwijl het merendeel van het huis en Nederland hem er al die tijd al uit wil hebben.
Schandalig dit.
pi_203571951
Direct nomineren die Navel bewust BB negeren
pi_203571960
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:54 schreef Silves het volgende:
Ja chef Peter dient straks het eten op...
Gewoon omdat het kan!
pi_203571961
Slaafje Hanne mag het bad schoonmaken met het kutwater van de prinses.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:57:11 #221
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203571969
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:54 schreef Silves het volgende:
dacht om naar bed te gaan haha
pi_203571977
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:57 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Ze mogen niet in de slaapkamers.
pi_203571981
quote:
Nee eerst 2 hapjes eten en de rest laten staan natuurlijk!
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
pi_203571986
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]
Die klojo heeft nu dus al 3 weken immuniteit, terwijl het merendeel van het huis en Nederland hem er al die tijd al uit wil hebben.
Schandalig dit.
Meid toch. Start een petitie.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:58:06 #225
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203571987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ze mogen niet in de slaapkamers.
in de slaapzak dan
pi_203571994
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:58 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
in de slaapzak dan
Op de bank. :Y
pi_203571996
In stereo naar Peter kijken die spruitjes schoonmaakt.... zucht.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:59:12 #228
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203571999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
-O- we worden genaaid
pi_203572001
quote:

[..]
Het bad was haar bed voor ff..ze moet op een kussen slapen in de woonkamer..slaapkamer is dicht hahaha
pi_203572002
We worden weer lekker genaaid op deze manier. Scam zooi!
Allemaal cabaretteketet!
pi_203572011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Slow-tv om even bij te onthaasten. :P
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:00:24 #232
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203572017
ik vind het erg vreemd dat we de andere niet mogen zien
pi_203572022
Het is zo stil dat je zelfs het motortje hoort van Rudi II.
pi_203572025
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:00 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het erg vreemd dat we de andere niet mogen zien
Snap de reden ook niet, nu krijg je alleen nog maar meer speculaties.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203572027
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Maar hebben dat de 4 in de woonkamer de keuze al wel of niet gehad? Aangezien Fikkert2 schreef dat Grace zei dat ze als eerste was geweest:
[..]

Ik kan het verkeerd begrepen hebben hoor, heb nog een keer geprobeerd het filmpje te bekijken maar dat lukt me niet meer... kan leroy niet meer aanhoren 8-)
Kans dat nawel op 4 staat bij meest betrouwbaar lijkt me ook heel klein
pi_203572031
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef Silves het volgende:

[..]
Ja en heeft daar ook veel hulp voor gezocht en dat heeft hem juist enorm geholpen.

Dan vraag ik me toch een beetje af hoe die vroeger dan was :wtf:
pi_203572036
Blijf dit nog steeds vaag vinden .. eerder op de middag:

2 seconden hoorbaar.. het klinkt als : heeft Kylie kunnen onderhandelen voor recht ...

SPOILER
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:01:49 #238
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203572038
Zijn de kijkcijfers laag ofzo?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:01:52 #239
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203572039
Vrijdag in de uitzending voor 2 minuten.
Duhh !
pi_203572043
pi_203572044
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:03:30 #242
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203572057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
Die worden zo alleen maar lager.
Duhh !
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:03:52 #243
446112 mario390
pi_203572065
quote:
man man weer deze kolsprossen _O-
pi_203572068
Weet iemand al hoe laat de reallife downiewolven is vanavond in de gameroom?
pi_203572071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:

2 seconden hoorbaar.. het klinkt als : heeft Kylie kunnen onderhandelen voor recht ...

SPOILER
Ik hoor daar geen Kylie in eigenlijk.
Wat ik er van maak: die [...] kunnen allemaal nog wel re[...]
pi_203572073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
Nee helemaal niet. Beter dan vorig jaar zelfs.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203572082
Toch nog even gekeken, als beeld overgaat van huiskamer naar voorraadkamer hoor je grace meteen zeggen 'daarom zei ik ook, ik ga als eerste...'
pi_203572092
Ze kunnen toch iig de streams verdelen tussen de kamer en badkamer? Dan is er nog iets variatie.

Vreemd dat er geen streams zijn vanuit de gameroom.
Zelfde met dat feest. Zaten 5 minuten in de uitzending.
pi_203572097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En nu met deze ophef in de media nog meer kijkers..ben benieuwd of nu ook de sponsers zich terug trekken..
pi_203572113
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze kunnen toch iig de streams verdelen tussen de kamer en badkamer? Dan is er nog iets variatie.

Vreemd dat er geen streams zijn vanuit de gameroom.
Zelfde met dat feest. Zaten 5 minuten in de uitzending.
Zal wel weer hetzelfde zijn al met de DBK. Iemand moet de regie daarvoor doen. Dus hebben we maar 1 stream. Ze hadden een SL kunnen doen, maar ophef, want duurt uren. Dus krijgen we gewoon 2x dezelfde stream voorgeschoteld.
pi_203572114
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef Silves het volgende:

[..]
En nu met deze ophef in de media nog meer kijkers..ben benieuwd of nu ook de sponsers zich terug trekken..
Dat is waar, vanavond opeens 1 miljoen kijkers die toch eens willen zien wie die Leroy eigenlijk is. _O-
pi_203572120
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Dat is waar, vanavond opeens 1 miljoen kijkers die toch eens willen zien wie die Leroy eigenlijk is. _O-
Dit gaat echt geen effect hebben op de kijkcijfers, misschien een tijdelijke boost, maar zijn er na ook weer verdwenen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203572121
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Ptr67 het volgende:

[..]
Ja en heeft daar ook veel hulp voor gezocht en dat heeft hem juist enorm geholpen.

Dan vraag ik me toch een beetje af hoe die vroeger dan was :wtf:
Een verhaal dat ik mee kreeg was bij het voetbal, vechten en zijn vingers gebroken..
pi_203572122
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:

SPOILER
het is niet Kyle, maar K. dus de K van kristoff.
pi_203572124
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef Silves het volgende:

[..]
Hele huis leeg vanavond _O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:09:11 #256
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203572133
quote:

[..]
1 miljoen kijkers die hun dochters waarschuwen hoe een creep eruit ziet.
Duhh !
pi_203572143
quote:

[..]
Bb buigt niet voor de streamers...Videoland heeft een contract, de belgen ook..we moeten gewoon slikken wat hier gebeurt.
pi_203572147
heeft k(ristoff) niet kunnen onderhandelen met ... rek?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:10:36 #259
446112 mario390
pi_203572151
dit scheisse hier werd ik niet

meer lang kijken
pi_203572154
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Mwoah... Relatief wel, in absolute aantallen niet
pi_203572156
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:08 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Hele huis leeg vanavond _O-
alle boeren die niet meer leveren...nawel zei al we krijgen de mac vanavond
pi_203572161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:10 schreef mario390 het volgende:
dit scheisse hier werd ik niet

meer lang kijken
Heb je BB vips australie al gekeken?
pi_203572165
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:10 schreef Benny het volgende:

[..]
Mwoah... Relatief wel, in absolute aantallen niet
Die zijn niet belangrijk meer. Het gaat uiteindelijk hoe het uitgesteld kijken scoort met daarbij verrekend de kijkcijfers via Videoland streams, en dagelijkse uitzending.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:12:58 #264
446112 mario390
pi_203572174
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:11 schreef Silves het volgende:

[..]
Heb je BB vips australie al gekeken?
:N
pi_203572175
hoe langzaam scheert die jongen zich? ben ff een wijntje drinken.. :W
pi_203572179
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:12 schreef mario390 het volgende:

[..]
:N
https://shvideos.net/
pi_203572181
quote:
Te dom voor woorden... Als Hanne een beetje slim is weet ze nu, ah ik mag de finale dus niet mee spelen met u ?

Als ze echt finale-materiaal was voor Nawel had ze gezegd top 3 of 4.
pi_203572193
Ondertussen in de Gameroom:
pi_203572216
Leroy ALWEER immuniteit??
Maar hij heeft er wel 5000 euro voor uit de pot gehaald dus die staat er hoedanook volgende week op
pi_203572221
ik zou dat volgens mij heel goed kunnen, legolopen. loop vaak op blote voeten op grind en grindtegels. en vaak genoeg losse scherpe steentjes die ik niet eens zie liggen.

die vent moet eelt kweken :D
pi_203572227
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:17 schreef Stargazing het volgende:
Leroy ALWEER immuniteit??
Maar hij heeft er wel 5000 euro voor uit de pot gehaald dus die staat er hoedanook volgende week op
Staatsidioot ja. Maar volgende week is te laat. Hij moet daar zo snel mogelijk uit dus hopelijk blijkt die immuniteitspin geen immuniteitspin....
Allemaal cabaretteketet!
pi_203572228
lekker vieze eeltpoten
pi_203572233
die gaat nog wel een keer de grens over voor zaterdag :)
pi_203572236
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]
Schandalig dit.
België ook
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:20:04 #275
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_203572239
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Staatsidioot ja. Maar volgende week is te laat. Hij moet daar zo snel mogelijk uit dus hopelijk blijkt die immuniteitspin geen immuniteitspin....
Hoop ook op een hele mooie twist waar hij totaal niet aan denkt.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:20:17 #276
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203572242
Nawel: Het hele huis voor mij alleen, ik ben heel blij dat ik hier zit, misschien zijn jullie niet blij dat ik hier ben?
Peter: Waarom niet? Een grote groep is soms niet gemakkelijk,
Nawel: Ik heb nu niet meer, van die is vals of die is vals,
Peter: Alles is veranderlijk.
Nawel: Nou en dan sta ik er maar weer op, maar ik haat het om die koffer steeds in en uit te pakken.
Peter: Misschien krijgen we morgen wel koffie?
Hanne: En we gaan de zetel hoek zo ook gezellig maken, net of dat we op vakantie zijn.
pi_203572243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het mooste zou zijn dat die pin betekend: automatisch genomineerd ^p^
pi_203572246
2 soeplepels zout en 2 soeplepels gist? :o

Is dat Vlaams voor eetlepels?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:21:17 #279
446112 mario390
pi_203572248
quote:
dann kann je dit kort kijken

https://bbb.fm/online
pi_203572255
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:20 schreef Donna1000 het volgende:

[..]
Het mooste zou zijn dat die pin betekend: automatisch genomineerd ^p^
Die gedachten heb ik eerder deze middag ook al hier gedropt. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_203572259
waarom boycotten ze de andere bewoners en tot hoe lang gaat dit duren graag meer info anders BB meer info op de socials
pi_203572273
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:22 schreef C.A.I het volgende:
waarom boycotten ze de andere bewoners en tot hoe lang gaat dit duren graag meer info anders BB meer info op de socials
Ze zeggen in het huis, vanmiddag en vannacht.
pi_203572275
Misschien krijgen we straks alleen de andere room te zien. Misschien verdelen ze de stream tijd. Misschien kunnen de stagiaires het niet aan om 2 kamers te streamen. Terwijl dat vorig jaar prima kon, en toen die muur er stond.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:24:17 #284
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203572277
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:

Niet zo zeuren, gewoon de volle mep er in!

pi_203572283
Bij Tobi op de achtergrond hoor je BB : 'Leroy, kom naar beneden je microfoon aandoen'
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:25:33 #286
446112 mario390
pi_203572284
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Het hele huis voor mij alleen, ik ben heel blij dat ik hier zit, misschien zijn jullie niet blij dat ik hier ben?
Peter: Waarom niet? Een grote groep is soms niet gemakkelijk,
Nawel: Ik heb nu niet meer, van die is vals of die is vals,
Peter: Alles is veranderlijk.
Nawel: Nou en dan sta ik er maar weer op, maar ik haat het om die koffer steeds in en uit te pakken.
Peter: Misschien krijgen we morgen wel koffie?
Hanne: En we gaan de zetel hoek zo ook gezellig maken, net of dat we op vakantie zijn.
peter met zijn overlererpraat heb ik zo zat |:( |:(
pi_203572291
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij Tobi op de achtergrond hoor je BB : 'Leroy, kom naar beneden je microfoon aandoen'
Heeft Kristof hem op het dak gegooid?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:26:20 #288
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203572292
Peter: Ze weten dat we zo verlangen naar koffie.
Nawel: En ik ben over een paar dagen jarig, hoop zo dat mensen mij het gunnen om hier jarig te zijn.
Peter: Wanneer ben je dan jarig?
Nawel: 19 februari.
Hanne: Nou moeten we de hottub nog hebben.
Peter: Je moet niet te veel willen.
Hanne: Ja maar ik houd niet zo van de sauna. Er is hier ook weinig zon en al dat prikkeldraad er om heen, is net een gevangenis.
Peter: Dat moet, er loopt hier toch ook altijd iemand rond.
pi_203572296
Maar als Leroy deze week blijft omdat hij immuun is, zijn we misschien deze week eindelijk verlost van Nawel
pi_203572303
Nou, Nawel graag voor 19 Februari eruit!
Dat was haar wens, om daar haar verjaardag te vieren.
En dat is dan precies wat ik haar niet gun.
pi_203572304
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:26 schreef Stargazing het volgende:
Maar als Leroy deze week blijft omdat hij immuun is, zijn we misschien deze week eindelijk verlost van Nawel
Denk het niet, er gaat een Nederlander volgens de planning.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203572307
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Misschien krijgen we straks alleen de andere room te zien. Misschien verdelen ze de stream tijd. Misschien kunnen de stagiaires het niet aan om 2 kamers te streamen. Terwijl dat vorig jaar prima kon, en toen die muur er stond.
er zitten nu vast geen stagiares. Ze kunnen zich echt niet veroorloven dat er weer iets gebeurt.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:27:43 #293
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203572308
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:26 schreef Stargazing het volgende:
:Y
Duhh !
pi_203572309
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:

Ja misschien wel, om dingen te vermijden als eetvorken, en eetmessen, en eet.....
pi_203572330
Begin stillaan radeloos te worden in het bedenken van de gepaste naam voor Leroy (je ziet hier alles passeren).

LEGOman, PINman, PeepingTomman, Wankingman, Lonelyman, Stupidman,...

nog iets vergeten ?
pi_203572332
Nawel en Hanne hadden geen idee waar het BB huis stond.
pi_203572333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:27 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Denk het niet, er gaat een Nederlander volgens de planning.
Volgens de door jouw bedachte planning, omdat dat toevallig afgelopen weken zo was ja
Edit Iemand mag openen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')