SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Benen zijn optioneelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.
Kan ze ook niet wegrennen.quote:
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef Hunter het volgende:
Even gejat van Twitter:
Dus ik begrijp dat het spel met de meest betrouwbare bewoner te maken had en ze allemaal in een bepaalde volgorde konden kiezen voor geld of de pin. Tobias mocht waarschijnlijk als laatste kiezen (wanneer er veel geld in de pot zat) om dan ook voor geld te gaan
Die heeft een grote ruzie gekregen met Kris..nu is ieder erover uit dat ze zich geen zorgen hoeft te maken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leroy immuniteit gehaalddit kan toch niet mensen wahaha
Grotere kans dat Nawel gaat optyfen
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef Silves het volgende:
Wat ben je toch een matennaaier Hanna..we gaan na links , we gaan na rechts..wat vertelde je gisteren de hele tijd!!
Denk ook wel dat hij grote kans heeft om nu genomineerd te wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak
Haha die zegt net, ik hoef me deze week geen zorgen te maken..wordt spannend de nominaties, geen overleg meer moglijk nu..met de 2 bondjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ook nu nog nu dit zo uit de hand gelopen is?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderen
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.
Dat vermoed ik dus ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staan
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Whaattt???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
en amy vertelde ook al dat hij over haar muurtje had gekeken toen ze douchtequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen idee wat Leroy hier precies zegt, maar was even 2 seconden hoorbaar.. Kylie handelen / onderhandelen voor recht ...Kei ...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Eigenlijk vind ik ook dat dat niet mogelijk mag zijn... zo heeft iedereen een kansquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
man man 2x op een rij u
imuun zijn. Wat een gelukskont die leroy
Hoop nu tegen Nous..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan hoop ik dat Nawel tegen een sterke speler staat.
Ja zou schitterend zijn dit!quote:
ik kan niet kunnen handelen voor recht ?quote:
Niet meegekregen?, Nawel was na eliminatie zaterdag, grace weet ik niet wanneer dat was. Van beide gevallen zijn er filmpjesquote:
1 week uitstel, en dan gaat iedereen op hem.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef Hunter het volgende:
Ik snap Leroy wel, die zag ook wel dat hij de nominaties niet zou overleven.
als het aan Tobias ligt is het Nous..is al 2 dagen aan het vertellen over Nous en haar rare handelingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias en Peter dat Kristof hiermee zijn ruiten heeft ingegooid bij de mensen van de anderen kant. Dat hij wel op de bank komt. Durf de te wedden dat Peter weer op Vera gaat stemmen als 2e keus.. Alleen goud moet nu iemand anders kiezen voor leroy en dat kan dan Hanne of Nouchine worden.
doet salar zeker weten niet. Die Hanne is ook een persoon die overal tussendoor glipt. Gister nog dat leroy weg moest en nu weer is het kristof.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef Silves het volgende:
[..]
als het aan Tobias ligt is het Nous..is al 2 dagen aan het vertellen over Nous en haar rare handelingen.
Tobias valt ook steeds vaker van zijn voetstuk., Die wordt steeds minder de ideale schoonzoon die zo oprecht in het leven staat....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef Silves het volgende:
[..]
als het aan Tobias ligt is het Nous..is al 2 dagen aan het vertellen over Nous en haar rare handelingen.
Ja even teruglezenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand een idee hoe die groepen zijn gemaakt?
Ik heb nouchine ook horen zeggen dat ze het niet erg meer zou vinden om naar huis te gaan. Dat was na het leroy gedoe.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias valt ook steeds vaker van zijn voetstuk., Die wordt steeds minder de ideale schoonzoon die zo oprecht in het leven staat....
Weet ik zo niet. Salar is volgens mij intelligent genoeg om Kristof door te hebben, en doet alsof hij hem volgt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef Kinga het volgende:
Waarheid als een koe wat Peter nu zegt. Salar is niet tactisch, Kristof is het brein en Salar volgt alleen maar.
heb streamverslagen gelezen maar vind het niet zoquote:
- De grap van Peter met de wasmuntjes is nu bij iedereen bekend en is slecht gevallen vooral bij Leroy.quote:- Het huis is opgesplitst en beide slaapkamers mogen niet worden gebruikt.
- 1 groep van 7 (groep "Gameroom", Vera, Grace, Nouchine, Kristof, Julio, Leroy, Salar) heeft alleen de gameroom en de voorraadkamer ter beschikking.
- de anderen 4 (groep "Woonkamer", Tobias, Peter, Nawel, Hanne) hebben de rest van het huis + tuin.
- Er liggen in de woonkamer (gameroom hebben we nog niet gezien) slaapzakken en er staan thermosflessen en een pot marshmallows.
- Groep woonkamer heeft de voorraadkamer mogen voorzien van een deel van de weekly basics.
- Er is een spel gespeeld waarbij Leroy een immuniteitspin heeft gepakt ten koste van ¤ 5000 voor de pot. Kristof heeft zich in de ogen van een deel van de groep dominant gedragen en heeft woorden gehad met Nawel en Leroy.
Ja ja, en hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat iemand anders hem pakt dan...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Hunter het volgende:
Nog wat twitters
Volgens mij stopte Leroy het spel bij 5000 euro terwijl ze tot 10.000 konden gaan. Kristof probeerde zeer dwingend iedereen voor de pot te laten gaan en is helemaal kwaad geworden. Kristof heeft wel z’n excuses voor z’n woorden aangeboden overigens.
k zie een Kristof tegen Leroy excuses maken. En dat hij Leroy snapt maar had gehoopt later te pakken, zodat er minder geld verloren was.
ja klopt, zo heb ik het ook gehoordquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Hunter het volgende:
Nog wat twitters
Volgens mij stopte Leroy het spel bij 5000 euro terwijl ze tot 10.000 konden gaan. Kristof probeerde zeer dwingend iedereen voor de pot te laten gaan en is helemaal kwaad geworden. Kristof heeft wel z’n excuses voor z’n woorden aangeboden overigens.
k zie een Kristof tegen Leroy excuses maken. En dat hij Leroy snapt maar had gehoopt later te pakken, zodat er minder geld verloren was.
Tobias ziet Nous als een grote kanshebster voor de eindoverwinning.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Er was 10000 in de pot. Ze mochten op volgorde van betrouwbaarheid (minst naar meest) kiezen voor een immuniteitspin. Hoe verder in het spel, hoe goedkoper de pin. Leroy was de cut of. Iedereen die na hem had kunnen kiezen zit in de huiskamer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb streamverslagen gelezen maar vind het niet zo
Ze zijn met een busje naar laplandquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
En waarom moesten ze zich nu zooooo warm aankleden??
omdat ze moeten logeren in de gameroom en het daar koud is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Het is koud in de game roomquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Okequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
omdat ze moeten logeren in de gameroom en het daar koud is.
Hanna valt zo tegen....met ik kan niet kiezen, nee nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef Silves het volgende:
Hanna zit weer alles door te kleppen, maar vergeet te zeggen, dat ze op Leroy ging..bah
Ik hoor dat niet, tuurlijk speelt hij het spel maar heb nooit gezien dat hij dingen stuk slaat??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
Tobi is zich weer aan het ophemelen..god wat ben ik toch goed, en betrouwbaar en speel geen spel, nee die slaat alles stuk als hij verliest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Zijn eigen woorden dat hij de slechte verliezer ooit is..en heel kwaad wordt ect..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoor dat niet, tuurlijk speelt hij het spel maar heb nooit gezien dat hij dingen stuk slaat??
Ja, maar dat weet hij zelf en kan daar mee aan de slag. Ook bood hij zijn excuus aan. Fanatiekelingen zijn dat. En ik heb het een keer gezien..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden dat hij de slechte verliezer ooit is..en heel kwaad wordt ect..
Ja want hij heeft over lego gelopen. Je weet toch...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
Wat een kneus die Leroy.....die pakt de pin omdat het zijn geld was voor een groot gedeelte.??
En waarom niet hanne en nawel op de andere stream. Deze stemmen val je van in slaap.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:06 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo kunnen we die andere niet zien..vage shit dit..en Leroy de pin, het moet niet gekker worden..
[ link | afbeelding ]
Ben zo benieuwd wat voor draai ze eraan geven.....kan toch niet zo zijn dat hij mag blijven....dit is ook weer een egoistische zet......quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja want hij heeft over lego gelopen. Je weet toch...
Oh en hij had eigenlijk 2x gewonnen van Peter met steen-papier-schaar
🤭
Ja inderdaad... saaie meuk..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En waarom niet hanne en nawel op de andere stream. Deze stemmen val je van in slaap.
gluiperd van binnen en ideale schoonzoon van buitenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias valt ook steeds vaker van zijn voetstuk., Die wordt steeds minder de ideale schoonzoon die zo oprecht in het leven staat....
Dat wisten we toch alquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:11 schreef Angelflush het volgende:
Sjees ipv hell week voor de bewoners is het hell week voor de streamers.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
Tobi is zich weer aan het ophemelen..god wat ben ik toch goed, en betrouwbaar en speel geen spel, nee die slaat alles stuk als hij verliest.
Hij heeft misschien een vrijstelling gewonnen maar daar kan wel nog aan vast zitten dat met dat bedrag hij het huis moet verlaten.....of is dat wishful thinking??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef Hunter het volgende:
Ik denk nu dat Tobias als eerste had moeten kiezen en toen de gameroom kon verlaten, daarna ook de andere drie. En dat Leroy dus de pin koos, maar daarom ook de reden is dat de anderen nu in de gameroom vastzitten
ik heb ze ook uitgepleurdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb streams uitgegooid de emoties van tijdje terug zijn ondertussen al voorbij. En heb geen zin in dit gezemel tussen die 2 mannen en anders het wijzen naar anderen van nawel.
SV klopt, ze hadden voor 10k kunnen gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Die 5000 is toch niet in de pot gegaan? daar was die pin voor betaald toch? want bij SV komt het anders over
Er was 10.000 te verdienen. Leroy heeft daar 5000 afgehaald voor de pin. De rest ging in de pot.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Die 5000 is toch niet in de pot gegaan? daar was die pin voor betaald toch? want bij SV komt het anders over
Ze konden 10.000 winnen en elke keer ging er 1000 af denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy Held. Smerige, vieze, grensoverschijdende held, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:18 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er was 10.000 te verdienen. Leroy heeft daar 5000 afgehaald voor de pin. De rest ging in de pot.
Ja hoor, ook hier de streams uit. Waarom niet 1 de mannen (ook niet echt boeien) en 1 op de lieve dames. ( ik kan dat niet meer horen)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:20 schreef BB-King het volgende:
Zit Hanne toch weer mee te lullen met Nawel?
Meid, ze hebben je helemaal afgekraakt gisteren in de groene kamer.
Kan die streams 2 niet eens verstaan .. in de badkamer en Naarwel zonder microfoon .quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hoor, ook hier de streams uit. Waarom niet 1 de mannen (ook niet echt boeien) en 1 op de lieve dames. ( ik kan dat niet meer horen)
Hoe is het mogelijk dat hij daar de kans voor gekregen heeft ...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
SV klopt, ze hadden voor 10k kunnen gaan
Wow, slim bedacht, denk dat het klopt wat je zegt. Maar wat zou de consequentie kunnen zijn? Slapen in de gameroom, waar het echt koud is? Wellicht staat daar een deur open dan, want normaal is het daar warm.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef Hunter het volgende:
Ik denk nu dat Tobias als eerste had moeten kiezen en toen de gameroom kon verlaten, daarna ook de andere drie. En dat Leroy dus de pin koos, maar daarom ook de reden is dat de anderen nu in de gameroom vastzitten
Ik hoor alleen maar over pijpenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kan die streams 2 niet eens verstaan .. in de badkamer en Naarwel zonder microfoon .
Ik heb er werkelijk waar geen enkele uitleg voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat hij daar de kans voor gekregen heeft ...
Maar wat ik niet snap is dat toen het blijkbaar net afgelopen was ik Kristof Vera en Grace nog heb gezien. Daarna moest ik weg en ik heb ze daarna niet meer gezien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wow, slim bedacht, denk dat het klopt wat je zegt. Maar wat zou de consequentie kunnen zijn? Slapen in de gameroom, waar het echt koud is? Wellicht staat daar een deur open dan, want normaal is het daar warm.
Truukje van BB. Leroy dit weekend terug in de nederlandse maatschappij sturen. Is doodvonnis. Dus houden we hem maar een weekje langer tot de storm is geluwd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:39 schreef Hunter het volgende:
Ik snap Leroy wel, die zag ook wel dat hij de nominaties niet zou overleven.
ja ze heeft haar ogen open..of bijna gesloten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Suzi wat een leuke Ul .....pracht profiel foto van haar.
Duurt wel ff voordat je het kan laten landen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef Frummelie het volgende:
Ga van ellende maar een lekker broodje Hema rookworst maken.. emo food 😜
Door ouders die beter een condoom hadden aangedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand een idee hoe die groepen zijn gemaakt?
Wordt verplicht de aflevering kijken, irritant doe ik nooit maar wil nu wel echt weten van de hoed en de rand...😉quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk waar geen enkele uitleg voor.
Ik kan er niets goeds in bedenken, echt helemaal niets.
Ja zij waren in het washok, daar mogen ze wellicht ook in vanwege toilet en kookgelegenheid. Dan kunnen ze via de buitendeur naar de gameroom volgens mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap is dat toen het blijkbaar net afgelopen was ik Kristof Vera en Grace nog heb gezien. Daarna moest ik weg en ik heb ze daarna niet meer gezien?
Er zijn nog spullen verdeeld, dat mocht nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap is dat toen het blijkbaar net afgelopen was ik Kristof Vera en Grace nog heb gezien. Daarna moest ik weg en ik heb ze daarna niet meer gezien?
Mwah die afleveringen zijn ook zo ver geknipt en geplakt, dat je het fijne nog niet weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wordt verplicht de aflevering kijken, irritant doe ik nooit maar wil nu wel echt weten van de hoed en de rand...😉
Oh thanx! Dat zal het zijn dan jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja zij waren in het washok, daar mogen ze wellicht ook in vanwege toilet en kookgelegenheid. Dan kunnen ze via de buitendeur naar de gameroom volgens mij.
Roomboter maakt een hoop goed... 😁quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Duurt wel ff voordat je het kan laten landen.
Zou er maar twee maken
Hoor je vanzelf terug, ik kijk never nooit uitzendingen. Zelfs de exit kijk ik op de streams. Uitzendingen zijn altijd van die rare gesprekken. En uit zijn verband getrokken verhaallijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wordt verplicht de aflevering kijken, irritant doe ik nooit maar wil nu wel echt weten van de hoed en de rand...😉
En dan ben ik de ransuil.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Roomboter maakt een hoop goed... 😁
Er is een deur direct tussen de voorraadkamer en de gameroom.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja zij waren in het washok, daar mogen ze wellicht ook in vanwege toilet en kookgelegenheid. Dan kunnen ze via de buitendeur naar de gameroom volgens mij.
Hanne wilde nog brood toen het snurkapparaat naar binnen moest.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er zijn nog spullen verdeeld, dat mocht nog.
Wellicht heb je ze toen gezien.
Zag ook dat Vera nog iets meer mee wilde nemen, dan toegestaan.
ze werd teruggefloten
Ah thanks!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is een deur direct tussen de voorraadkamer en de gameroom.
Ja heb je ook weer gelijk in, dit is echt ruk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah die afleveringen zijn ook zo ver geknipt en geplakt, dat je het fijne nog niet weet.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
Gameroom vol met psycholoog, maatschappelijke werker, slachtofferhulp, life supporter, Talpa, advokaten, notaris...dadelijk mogen ze weer uitzenden en zijn de bewoners weer helemaal beter...
Oja, nou ja, oja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hanne wilde nog brood toen het snurkapparaat naar binnen moest.
dank! ik zag die foto nu al voor de 2e keer voorbij komen (denk van hunter?) en wilde hem hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Suzi wat een leuke Ul .....pracht profiel foto van haar.
Jajajaja..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan ben ik de ransuil.
Roomboter onder een Hema rookworst![]()
Oh die UI.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dank! ik zag die foto nu al voor de 2e keer voorbij komen (denk van hunter?) en wilde hem hebben
Top, dat zitten wijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:35 schreef Tamaartje het volgende:
Omg je zal maar opgescheept zitten met Nawel 🙄
Hier net zo, kijk ook nooit een aflevering..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hoor je vanzelf terug, ik kijk never nooit uitzendingen. Zelfs de exit kijk ik op de streams. Uitzendingen zijn altijd van die rare gesprekken. En uit zijn verband getrokken verhaallijn.
Het zal wel para zijn, maar ik krijg echt het idee dat de streamertjes even een kopje kleiner worden gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet te doen ... of saaiboys of snapte .. en je kunt ook niet wisselen af en toe...
Jammer dat ie 90 graden naar links is gedraaidquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dank! ik zag die foto nu al voor de 2e keer voorbij komen (denk van hunter?) en wilde hem hebben
In de psychiatrie spreken ze van splitting. Borderline persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zelfs met maar 4 personen in huis weet Nawel een splitsing te veroorzaken.
Intussen heeft ze Hanne ook weer in de zak.
Klopt niet denk ik, in het filmpje na SL hoor je bijvoorbeeld grace zeggen 'daarom dacht ik ik ga wel eerst' omdat ze zich veilig voelde ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
Maaruh... als die theorie over het spel en de verdeling van de ruimtes klopt zat Nawel dus bij de top 4 meest betrouwbare bewoners...
Hanne zou moeten antwoorden dat Nawel ook in haar top 11 zit. Die Nawel gaat dat zelfs niet door hebben, maar zelfs geflatteerd zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Jij [Hanne] zit wel in mijn top 5 he
Dat zegt ze ook zo tegen Grace volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
aha ok zo ik had het zo nog niet gehoord en gelezenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:18 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er was 10.000 te verdienen. Leroy heeft daar 5000 afgehaald voor de pin. De rest ging in de pot.
Inderdaad voor het eerst dat we haar nu zien, normaal ligt ze altijd in bed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:42 schreef Blackprinces het volgende:
Fantastische streams!
Ik ben om!
Heb zoveel nawel gehoord dat ik nu nawel fan ben
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Nee, dit is de volgorde waarin ze het spel voltooid hebben. Nummer 5 (Leroy) heeft de pin gekozen, dus vanaf Leroy in de gameroom.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:44 schreef Juud79 het volgende:
Zou Leroy 4 mensen hebben mogen kiezen die in het huis mogen overnachten ipv de gameroom?
Nee hij heeft een vrijstellingquote:
Zit jij nou te gluren naar Peter die gluurt naar een vrouw die in bad zit???!!!!!11??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
Staat die Peter daar nou gewoon te gluren naar een vrouw in bad![]()
AF!
Nu in bad .. voordeel van het bad is ze kan er in verzuipen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad voor het eerst dat we haar nu zien, normaal ligt ze altijd in bed.
Nee, en hij wordt van de streams gehouden. Typisch gevalletje damage control van RTL/Endemol.quote:
quote:
Ik... uh... dat.. snapje... uh... kut.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zit jij nou te gluren naar Peter die gluurt naar een vrouw die in bad zit???!!!!!11??
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zit jij nou te gluren naar Peter die gluurt naar een vrouw die in bad zit???!!!!!11??
Het volk spreekt. Dit is dus NIET acceptabel. Smerig klote gedrag. Gatverdamme zeg. Geile bok dat het is. Getsie zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:42 schreef Donna1000 het volgende:
Voorpagina telegraaf:
https://www.telegraaf.nl/(...)dan-ben-je-een-creep
We zouden het hier niet over Overmars hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het volk spreekt. Dit is dus NIET acceptabel. Smerig klote gedrag. Gatverdamme zeg. Geile bok dat het is. Getsie zeg.
En hij wordt nog beloond ook. De wereld op zijn kop!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het volk spreekt. Dit is dus NIET acceptabel. Smerig klote gedrag. Gatverdamme zeg. Geile bok dat het is. Getsie zeg.
Maar hebben dat de 4 in de woonkamer de keuze al wel of niet gehad? Aangezien Fikkert2 schreef dat Grace zei dat ze als eerste was geweest:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dit is de volgorde waarin ze het spel voltooid hebben. Nummer 5 (Leroy) heeft de pin gekozen, dus vanaf Leroy in de gameroom.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Klopt niet denk ik, in het filmpje na SL hoor je bijvoorbeeld grace zeggen 'daarom dacht ik ik ga wel eerst' omdat ze zich veilig voelde ofzo
Wijze woorden van de geïnterviewde oudere man: "Ik denk dat je dit gedrag wel kunt voorspellen. En als je daar niet tegen kunt moet je er niet aan mee doen..."quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:42 schreef Donna1000 het volgende:
Voorpagina telegraaf:
hehehe... ZERO tolerance betekent dat je nog een kans krijgt ... volgens mij snappen ze het getal 0 niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:42 schreef Donna1000 het volgende:
Voorpagina telegraaf:
Bij mij ook. Flinke roddeltante.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Slangen die twee daar in de badkamer.
Hanne is ook weg voor mij
Die Julio is een pion van de Febo, dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Donna1000 het volgende:
Ik lees en hoor in de media dat Leroy een gesprek heeft gehad met een psycholoog. Was dat misschien Julio?
Waarom zei hij vannacht tegen Leroy, daar mag je niet over praten nog voordat Leroy zijn verhaal had gedaan.
Haha nee, Julio zei dat omdat ze niets mogen vertellen over wat er in de DBK gebeurt. Daarbij is Julio niet echt een psycholoog, hij wordt soms zo genoemd voor de grap.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Donna1000 het volgende:
Ik lees en hoor in de media dat Leroy een gesprek heeft gehad met een psycholoog. Was dat misschien Julio?
Waarom zei hij vannacht tegen Leroy, daar mag je niet over praten nog voordat Leroy zijn verhaal had gedaan.
Die zijn vast een orgie aan het houden danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, andere kamp krijgen we niet te zien om onbegrijpelijke redenen.
Wilde het net typen..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
is Hanne nu het bad aan het schoonmaken waar de queen net inzat?
Oke, ik ben bang dat het kijken naar BB ook schadelijk is voor ons streamers, De gekste gedachten komen in me opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha nee, Julio zei dat omdat ze niets mogen vertellen over wat er in de DBK gebeurt. Daarbij is Julio niet echt een psycholoog, hij wordt soms zo genoemd voor de grap.
Die klojo heeft nu dus al 3 weken immuniteit, terwijl het merendeel van het huis en Nederland hem er al die tijd al uit wil hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehehe... ZERO tolerance betekent dat je nog een kans krijgt ... volgens mij snappen ze het getal 0 niet.
Ja chef Peter dient straks het eten op...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:54 schreef Silves het volgende:
2u in bad..2 u voor de spiegel..en ze is klaar om te eten..
dacht om naar bed te gaan hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:54 schreef Silves het volgende:
2u in bad..2 u voor de spiegel..en ze is klaar om te eten..
Ze mogen niet in de slaapkamers.quote:
Nee eerst 2 hapjes eten en de rest laten staan natuurlijk!quote:
Meid toch. Start een petitie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die klojo heeft nu dus al 3 weken immuniteit, terwijl het merendeel van het huis en Nederland hem er al die tijd al uit wil hebben.
Schandalig dit.
in de slaapzak danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen niet in de slaapkamers.
Op de bank.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
In stereo naar Peter kijken die spruitjes schoonmaakt.... zucht.
Het bad was haar bed voor ff..ze moet op een kussen slapen in de woonkamer..slaapkamer is dicht hahahaquote:
Slow-tv om even bij te onthaasten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
In stereo naar Peter kijken die spruitjes schoonmaakt.... zucht.
Snap de reden ook niet, nu krijg je alleen nog maar meer speculaties.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:00 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het erg vreemd dat we de andere niet mogen zien
Ik kan het verkeerd begrepen hebben hoor, heb nog een keer geprobeerd het filmpje te bekijken maar dat lukt me niet meer... kan leroy niet meer aanhorenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar hebben dat de 4 in de woonkamer de keuze al wel of niet gehad? Aangezien Fikkert2 schreef dat Grace zei dat ze als eerste was geweest:
[..]
Ja en heeft daar ook veel hulp voor gezocht en dat heeft hem juist enorm geholpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden dat hij de slechte verliezer ooit is..en heel kwaad wordt ect..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijf dit nog steeds vaag vinden .. eerder op de middag:
2 seconden hoorbaar.. het klinkt als : heeft Kylie kunnen onderhandelen voor recht ...Ik hoor daar geen Kylie in eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik er van maak: die [...] kunnen allemaal nog wel re[...]
En nu met deze ophef in de media nog meer kijkers..ben benieuwd of nu ook de sponsers zich terug trekken..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Beter dan vorig jaar zelfs.
Zal wel weer hetzelfde zijn al met de DBK. Iemand moet de regie daarvoor doen. Dus hebben we maar 1 stream. Ze hadden een SL kunnen doen, maar ophef, want duurt uren. Dus krijgen we gewoon 2x dezelfde stream voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze kunnen toch iig de streams verdelen tussen de kamer en badkamer? Dan is er nog iets variatie.
Vreemd dat er geen streams zijn vanuit de gameroom.
Zelfde met dat feest. Zaten 5 minuten in de uitzending.
Dat is waar, vanavond opeens 1 miljoen kijkers die toch eens willen zien wie die Leroy eigenlijk is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu met deze ophef in de media nog meer kijkers..ben benieuwd of nu ook de sponsers zich terug trekken..
Dit gaat echt geen effect hebben op de kijkcijfers, misschien een tijdelijke boost, maar zijn er na ook weer verdwenen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is waar, vanavond opeens 1 miljoen kijkers die toch eens willen zien wie die Leroy eigenlijk is.
Een verhaal dat ik mee kreeg was bij het voetbal, vechten en zijn vingers gebroken..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja en heeft daar ook veel hulp voor gezocht en dat heeft hem juist enorm geholpen.
Dan vraag ik me toch een beetje af hoe die vroeger dan was
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijf dit nog steeds vaag vinden .. eerder op de middag:
2 seconden hoorbaar.. het klinkt als : heeft Kylie kunnen onderhandelen voor recht ...het is niet Kyle, maar K. dus de K van kristoff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele huis leeg vanavondquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu met deze ophef in de media nog meer kijkers..ben benieuwd of nu ook de sponsers zich terug trekken..
1 miljoen kijkers die hun dochters waarschuwen hoe een creep eruit ziet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is waar, vanavond opeens 1 miljoen kijkers die toch eens willen zien wie die Leroy eigenlijk is.
Bb buigt niet voor de streamers...Videoland heeft een contract, de belgen ook..we moeten gewoon slikken wat hier gebeurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mwoah... Relatief wel, in absolute aantallen nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Beter dan vorig jaar zelfs.
Heb je BB vips australie al gekeken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:10 schreef mario390 het volgende:
dit scheisse hier werd ik niet
meer lang kijken
Die zijn niet belangrijk meer. Het gaat uiteindelijk hoe het uitgesteld kijken scoort met daarbij verrekend de kijkcijfers via Videoland streams, en dagelijkse uitzending.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Mwoah... Relatief wel, in absolute aantallen niet
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je BB vips australie al gekeken?
Te dom voor woorden... Als Hanne een beetje slim is weet ze nu, ah ik mag de finale dus niet mee spelen met u ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Staatsidioot ja. Maar volgende week is te laat. Hij moet daar zo snel mogelijk uit dus hopelijk blijkt die immuniteitspin geen immuniteitspin....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:17 schreef Stargazing het volgende:
Leroy ALWEER immuniteit??
Maar hij heeft er wel 5000 euro voor uit de pot gehaald dus die staat er hoedanook volgende week op
België ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die klojo heeft nu dus al 3 weken immuniteit, terwijl het merendeel van het huis en Nederland hem er al die tijd al uit wil hebben.
Schandalig dit.
Hoop ook op een hele mooie twist waar hij totaal niet aan denkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staatsidioot ja. Maar volgende week is te laat. Hij moet daar zo snel mogelijk uit dus hopelijk blijkt die immuniteitspin geen immuniteitspin....
Het mooste zou zijn dat die pin betekend: automatisch genomineerdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staatsidioot ja. Maar volgende week is te laat. Hij moet daar zo snel mogelijk uit dus hopelijk blijkt die immuniteitspin geen immuniteitspin....
Die gedachten heb ik eerder deze middag ook al hier gedropt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:20 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Het mooste zou zijn dat die pin betekend: automatisch genomineerd
Ze zeggen in het huis, vanmiddag en vannacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:22 schreef C.A.I het volgende:
waarom boycotten ze de andere bewoners en tot hoe lang gaat dit duren graag meer info anders BB meer info op de socials
Niet zo zeuren, gewoon de volle mep er in!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
2 soeplepels zout en 2 soeplepels gist?![]()
Is dat Vlaams voor eetlepels?
peter met zijn overlererpraat heb ik zo zatquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Het hele huis voor mij alleen, ik ben heel blij dat ik hier zit, misschien zijn jullie niet blij dat ik hier ben?
Peter: Waarom niet? Een grote groep is soms niet gemakkelijk,
Nawel: Ik heb nu niet meer, van die is vals of die is vals,
Peter: Alles is veranderlijk.
Nawel: Nou en dan sta ik er maar weer op, maar ik haat het om die koffer steeds in en uit te pakken.
Peter: Misschien krijgen we morgen wel koffie?
Hanne: En we gaan de zetel hoek zo ook gezellig maken, net of dat we op vakantie zijn.
Heeft Kristof hem op het dak gegooid?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij Tobi op de achtergrond hoor je BB : 'Leroy, kom naar beneden je microfoon aandoen'
Denk het niet, er gaat een Nederlander volgens de planning.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:26 schreef Stargazing het volgende:
Maar als Leroy deze week blijft omdat hij immuun is, zijn we misschien deze week eindelijk verlost van Nawel
er zitten nu vast geen stagiares. Ze kunnen zich echt niet veroorloven dat er weer iets gebeurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Misschien krijgen we straks alleen de andere room te zien. Misschien verdelen ze de stream tijd. Misschien kunnen de stagiaires het niet aan om 2 kamers te streamen. Terwijl dat vorig jaar prima kon, en toen die muur er stond.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:26 schreef Stargazing het volgende:
Maar als Leroy deze week blijft omdat hij immuun is, zijn we misschien deze week eindelijk verlost van Nawel
Ja misschien wel, om dingen te vermijden als eetvorken, en eetmessen, en eet.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
2 soeplepels zout en 2 soeplepels gist?![]()
Is dat Vlaams voor eetlepels?
Volgens de door jouw bedachte planning, omdat dat toevallig afgelopen weken zo was jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet, er gaat een Nederlander volgens de planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |