SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hij heeft dus pin of geld gepakt voor 5000 euro of zo
Da's toch briljant? Voor dit soort dingen kijk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Het is dus Peter zijn schuld dat Leroy die pin heeft gepakt.
Heb hier voor nu ook even een hele nare bijsmaak vanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet dat BB leroy de kans geeft om daar te blijven. En als hij ook nog iemand mag vrij maken dan is nawel weer vrijgesteld.
Niet als leroy nog iemand mag vrijspelenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:26 schreef Tamaartje het volgende:
Maar dit betekend hopelijk wel dat Nawel dan deze week weg gaat
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:26 schreef Tamaartje het volgende:
Jaaa, ik vind dit ook leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's toch briljant? Voor dit soort dingen kijk ik.
Dat iemand een grap uithaalt, die uiteindelijk zorgt dat iemand iets doet waardoor alle plannen op de schop moeten. Iedereen boos
die is echt zwakbegaafd die leroy. Die mocht echt wegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Ireth het volgende:
Steen, papier, schaar!!!! Echt, ik bezeik me!!!!
Hou op hoor haha, dat mag niet deze weekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet als leroy nog iemand mag vrijspelen
Hoop tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Die pin is misschien wel een twist. Je bent genomineerd.
Of er is nu paniek bij de febo...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb hier voor nu ook even een hele nare bijsmaak van
Lijkt wel of hij ook beschermt wordt, weer gered van de bank
Helweekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Die pin is misschien wel een twist. Je bent genomineerd.
Zwakbegaafd. Simpel. Tokkie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die is echt zwakbegaafd die leroy. Die mocht echt weg
Dat hoop ik maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Het was toch een neppin? Dus leroy heeft toch geen imuniteit?
Ja gekocht voor 5000 ze konden kiezen of ze een pin wilde hebben. Hij heeft bij 5000 euro gezegd ikke.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hebben net iets moeten spelen en daarbij konden ze geld voor de pot winnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hebben kennelijk een spel gedaan waar de keuze geld of een pin wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
En ze hadden 10000 in de pot kunnen hebben dus 5000 door hem verlorenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hebben net iets moeten spelen en daarbij konden ze geld voor de pot winnen.
Was achter een SL
Leroy heeft voor 5000 euro een pin gepakt.
Nog erger nawel of julio ook nogquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Serieus, nog een week langer die Leroy?
Hissyfit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:28 schreef Whuzz het volgende:
Hehe, Leroy is inmiddels bij FoK-ers net zo "geliefd" als Jerrel was.
Half fok in een hissyfit omdat Leron misschien blijft
Welk script???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Er klopt niets meer van het script nu. Wat. Een. Zooitje! Hoe gaan ze dit uit leggen.
Schijnt weer bazig geweest te zijn en ging uit zijn plaat over de keuze van Leroyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Krambo het volgende:
Peter nu aan het Kristoff bashen![]()
Ik snap er geen fuk meer van
Nee minder in de pot gekomen door leroyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:32 schreef Kinga het volgende:
Maar is er dan 5000 euro uit de pot gehaald voor die pin?
Nee, nee nee! Hij moet nu of uiterlijk zaterdag!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:33 schreef Kinga het volgende:
Leroy kan er alleen in blijven door pinnen schijnbaar... het moment dat ie op de bank komt is het per direct exit. Dus no worries.
Moest wel lachen om grace dat ze tegen hem inging met dat lego dat iedereen die litle brother was dat had gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:33 schreef Kinga het volgende:
Leroy kan er alleen in blijven door pinnen schijnbaar... het moment dat ie op de bank komt is het per direct exit. Dus no worries.
En dat weet hij natuurlijk. Daarom kan het hem niks schelen dat een pin 5000 euro kost.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:33 schreef Kinga het volgende:
Gaat hem dus niet worden, gewaagde actie van BBquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, nee nee! Hij moet nu of uiterlijk zaterdag!
Ben alleen bang dat het niet tot hem doordringt..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moest wel lachen om grace dat ze tegen hem inging met dat lego dat iedereen die litle brother was dat had gedaan.
Denk groep in gameroom, groep in huiskamer en 1 in de winkel of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Die andere groep zit achter een SL dus.
Oke..thanks voor het antwoord..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:36 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn dus 2 issues.
Nawel ruzie met Kristof.
Leroy pakt pin ten koste van 5000 voor de pot.
Hele Julio nog niet gehoord of gezien...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:35 schreef Was-beer het volgende:
Iemand Julio zijn reactie al gehoord op de grap van Peter? Die was er ook zo mee bezig
Die zit in de gameroom bij de anderen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hele Julio nog niet gehoord of gezien...
Misschien als Ronald McDonald het komt brengenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Nawel denkt McDonalds te krijgen...in hell week...
Misschien ook Grace, Vera, Nouchine en Leroy in een groep?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De groep is uit elkaar kennelijk.
De 4 moeten in de woonkamer blijven.
Hanne, Peter, Nawel en Tobias.
Waar moeten de anderen blijven?
en dat is goed omdat>?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:38 schreef humpty het volgende:
Goed dat Nouch en Nawel uit elkaar zijn kan Nawel nu Hanne bespelen
vies weer van Peterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:38 schreef Ptr67 het volgende:
Lijkt mij vrij simpel om te lezen en te horen...
Peter zijn grap gaat ten koste van alles hetze... ontploft in zijn gezicht en voelt nattigheid, en daarom terug naar zijn oude ik; goud voor de bus gooien met in dit geval Kristof. Lafhartig maar dit is wellicht zijn manier van spelen. De schuld van zich wegtrekken of een laffe manier.
En als Leroy de pin heeft gewonnen, zal dit misschien ten koste zijn van zijn maatje Nawel lol
Kan niet daar is geen toilet en ze zitten met 7 personen bij elkaarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien ook Grace, Vera, Nouchine en Leroy in een groep?
Die stonden in de voorraadkamer dacht ik.
Dan blijven over> Kristof, Julio en Salar in winkel. Hun geluid klonk erg hol.
Kristoff was ook in de voorraadkamerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien ook Grace, Vera, Nouchine en Leroy in een groep?
Die stonden in de voorraadkamer dacht ik.
Dan blijven over> Kristof, Julio en Salar in winkel. Hun geluid klonk erg hol.
Hier gaat BB niet mee akkoord dat hij de pin heeft. Hij moet en zal er uit! Dus er is nog wel een twist.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:39 schreef BB-King het volgende:
Wat een plottwist.
Kan Leroy geen ongelijk geven dat hij voor de pin is gegaan.
Was al bang dat het grapje van Peter verkeerd zou gaan uitpakken.
We hebben in ieder geval drama!
Hadden ze een andere proef moeten gaan doen ipv dit kiezen. Ze hadden dat kunnen weten dat hij die zou pakkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hier gaat BB niet mee akkoord dat hij de pin heeft. Hij moet en zal er uit! Dus er is nog wel een twist.
Ik las dat er drie groepen waren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan niet daar is geen toilet en ze zitten met 7 personen bij elkaar
Hangt er van af hoe je ze samen stelt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:40 schreef Juud79 het volgende:
Weer de groep uit elkaar? Ja, want dat zijn echt leuke streams om naar te kijken.
Ja snap er ook niets van.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:40 schreef Juud79 het volgende:
Weer de groep uit elkaar? Ja, want dat zijn echt leuke streams om naar te kijken.
Dit gaat nog wel een media rel worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hadden ze een andere proef moeten gaan doen ipv dit kiezen. Ze hadden dat kunnen weten dat hij die zou pakken
BB heeft hem anders zelf die keuze gegeven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hier gaat BB niet mee akkoord dat hij de pin heeft. Hij moet en zal er uit! Dus er is nog wel een twist.
Nog niet echt te merken in de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
BB heeft hem anders zelf die keuze gegeven.
Hadden ze echt verwacht dat hij niet voor die pin zou gaan?
Volgens mij vinden ze het allemaal best want Leroy zorgt wel voor publiciteit.
vroeg ik me ook net afquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:41 schreef GayGuy het volgende:
Zitten er bewoners apart, ofzo? Omdat er dagvooraden klaar moeten worden gelegd?
Uitstel van executie, zeker als men weet dat die 5K eruit isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:39 schreef BB-King het volgende:
Wat een plottwist.
Kan Leroy geen ongelijk geven dat hij voor de pin is gegaan.
Was al bang dat het grapje van Peter verkeerd zou gaan uitpakken.
We hebben in ieder geval drama!
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Benny het volgende:
Leroy immuniteit. Nu begrijp ik waar Hell week op slaat
Maar Leroy ging niet te ver, die gunnen ze een vrijstellingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Silves het volgende:
Geen groene en geen gouden kamer meer...oke dit ging ook erg ver met die groene kamer.
Ze proberen te schakelen maar het lukt nog niet echt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom niet de gameroom laten zien aan ons
dit draaien ze niet meer terugquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Silves het volgende:
Geen groene en geen gouden kamer meer...oke dit ging ook erg ver met die groene kamer.
In het spel gebeurd kennelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:40 schreef Silves het volgende:
Grace en Tobias uitelkaar
Nous en Salar weer bij elkaar...vreemde splitsing, toevallig of een nieuwe manier om iedereen weer bij elkaar te brengen.
Ja, grote schande!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:45 schreef Poedelpoes het volgende:
HUH LEES IK NOU NET DAT LEROY IMMUNITEIT HEEFT?????
Voor 1 dag denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Silves het volgende:
Yep, dikke middelvinger van BBquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:45 schreef Poedelpoes het volgende:
HUH LEES IK NOU NET DAT LEROY IMMUNITEIT HEEFT?????
ruimtequote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:45 schreef Ireth het volgende:
Peter is blij dat hij daar niet zit...
Waarom niet??? Vragen, vragen, vragen....
Kristof mag nu wel stillaan stoppen met Peter te blijven verdedigen. Keer op keer spreekt Peter slecht over Kristof en wil hem nomineren... dacht dat er verbetering terug was... Maar nu met die drie pinnen/wasmuntjes kiest ie voor de verdediging en zal Petertje iedereen proberen te beïnvloeden om op Kristof te gaan. 1- er wordt niet meer op Peter gekeken, en 2- zware concurrent voor de finale misschien weg.quote:
je leest alleen mee hoe wij kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed zo lang die viespeuk van een Leroy er nog is weiger ik te kijken
Leroy en gracequote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:46 schreef Kinga het volgende:
Oke wacht, wie zitten er nu in de game room dan? Salar, Julio, Kristof, Vera en Nouchine?
Below deckquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:46 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Kristof mag nu wel stillaan stoppen met Peter te blijven verdedigen. Keer op keer spreekt Peter slecht over Kristof en wil hem nomineren... dacht dat er verbetering terug was... Maar nu met die drie pinnen/wasmuntjes kiest ie voor de verdediging en zal Petertje iedereen proberen te beïnvloeden om op Kristof te gaan. 1- er wordt niet meer op Peter gekeken, en 2- zware concurrent voor de finale misschien weg.
Denk dat de mensen in de buitenwereld dit echt gaan appreciëren Peter. Ook jouw klanten die dan ook geroezemoes gaan doen. Tsssss denk toch eens na man...
if you put your tit in de ringer, then own it (had dit eens gezien in Below Deck, en vond dit een gepaste uitspraak)
No worries, Het is niet te volgen momenteel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik volg het ook niet ... geen SV... Iemand die het snapt .. doe je best
Eens met jequote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:47 schreef Mikeshutup het volgende:
Zero tollerance…. Iedereen gewaarschuwd na tandpasta gate… vervolgens geven ze een officiële waarschuwing voor iets wat echt veel te ver ging… en vervolgens geef je diegene een optie om een pin te pakken?????? Sorry maar 🤮
BB strenger dan ooit…. Nee grotere faal dan ooit!
Ik ben weg 👋🏼
Wat versta jij onder de slechte invloed van Kristoff?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zijn ze in de gameroom?
Misschien veldbedjes of zo.
Lekker ruzie maken daar dan met Kristoff?
Nawel weg bij de slangen. Toby weg bij Kristoff. Misschien niet eens zo slecht. Nawel en Toby eindelijk bonden en onder de slechte invloed van Kristoff uit.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ik snap even de verdeling niet meer.
Bij elkaar zitten:
Peter,
Nawel
Tobias
Hanne
En in de andere groep:
Kristoff
Leroy
Grace
Salar
Nouchine
Vera
???Julio
wat een mongool 5000 euro uit de pot jatten voor zijn eigen hachie te redden, en waarom zijn de groepen verdeeld?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Was achter een SL
Hink ook een beetje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed zo lang die viespeuk van een Leroy er nog is weiger ik te kijken
Ik was aan het bij lezen, maar ben er mee gestopt zo snel duidelijk was dat Leroy Immuniteit heeft gepakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je leest alleen mee hoe wij kijken![]()
![]()
Peterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ik snap even de verdeling niet meer.
Bij elkaar zitten:
Peter,
Nawel
Tobias
??
En in de andere groep:
Kristoff
Leroy
Grace
???
Nawel is de slang!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zijn ze in de gameroom?
Misschien veldbedjes of zo.
Lekker ruzie maken daar dan met Kristoff?
Nawel weg bij de slangen. Toby weg bij Kristoff. Misschien niet eens zo slecht. Nawel en Toby eindelijk bonden en onder de slechte invloed van Kristoff uit.
Nee het is nu wel chaos voor ons met veel gissenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik volg het ook niet ... geen SV... Iemand die het snapt .. doe je best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hink ook een beetje.
sws vind ik het al heel erg schijt met die groenen.
De slappe spellen
En de vele streamlocks.
Nou nou, doe even rustig. Dat is gewoon onderdeel van het spel he. Als iemand die optie kiest is hij geen "mongool".quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een mongool 5000 euro uit de pot jatten voor zijn eigen hachie te redden,
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik was aan het bij lezen, maar ben er mee gestopt zo snel duidelijk was dat Leroy Immuniteit heeft gepakt.
Ik ben voorlopig weg
Dacht ook al , ik lees dit verkeerd..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel is de slang!!
Nawel en Tobi bonden waarom ?? waarvoor??
Kristof is de enige die iedereen een kans geeft in huis
en dan heeft hij een slechte invloed![]()
![]()
Kristof legde later uit dat hij had moeten wachten tot 9000 euro en dan pas pakkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou nou, doe even rustig. Dat is gewoon onderdeel van het spel he. Als iemand die optie kiest is hij geen "mongool".
nee dat was hij al om een andere redenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou nou, doe even rustig. Dat is gewoon onderdeel van het spel he. Als iemand die optie kiest is hij geen "mongool".
Hoe dan?, ze liet haar spelen door de minions en die zijn allemaal in de andere groepquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:50 schreef Silves het volgende:
Nawel wat nu alle kans heeft om haar game te spelen...haar wens komt uit..
Wie weet ontpopt er nu een hele andere Nawel, een leuke Nawel, zonder haar groene kamergenoten...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:50 schreef Silves het volgende:
Nawel wat nu alle kans heeft om haar game te spelen...haar wens komt uit..
die gozer had er vorige week al uit moeten gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
haha dikke vette middelvinger van leroy, jullie vinden mij een viespeuk stelletje mongolen?!
dan pak ik de pin en blijf nog een week langer en de pot heeft 5000 minder
nou dan moet hij wel even een heel goede ommekeer maken om dit voor de kijker goed te maken en 'weer' in de smaak te vallen
Of 3 groepen, 4, 4, 3 ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:51 schreef Rhosyn het volgende:
Op basis waarvan zijn die groepsindelingen gemaakt?
Hanne en Peter en Nawel en Tobias.
Waarom 7 en 4
Waarom net 6 en 5
Of waren die 4 eerste ergens van?
Of laatste?
Ik haat onduidelijkheid.
Die weet zelf ook wel hij er al zo goed als uit ligt. Dus dit gewoon een middelvinger en nog een weekje mogen blijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
haha dikke vette middelvinger van leroy, jullie vinden mij een viespeuk stelletje mongolen?!
nou dan moet hij wel even een heel goede ommekeer maken om dit voor de kijker goed te maken en 'weer' in de smaak te vallen
Waarom kon hij die keuze maken dan? Hij heeft verdorie vorige week ook al immuniteit gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Was achter een SL
ik vind het niet echt grappig meerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
Met wie gaat ze dan genomineerd zijn gok jij ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:26 schreef Tamaartje het volgende:
Nee je bent pas een mongool als je niet voor je eigen hachie de pin paktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt wishfull thinking... denk eerder proberen de middelen aan te grijpen om 1 of 2 naar groen te trekken zal haar mogelijkheid zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie weet ontpopt er nu een hele andere Nawel, een leuke Nawel, zonder haar groene kamergenoten...
(Jaja, whisfull thinking, i know...)
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
Ik denk dat hij de leider van de boys is. Is te nadrukkelijk afwezig. Is in de buitenwereld niet populair.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de slechte invloed van Kristoff?
Wat doet hij dan?
Ach. Ik ben ook helemaal klaar met Leroy, maar ik vind de oproer als hij nog een week blijft wel weer mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het niet echt grappig meer
![]()
![]()
![]()
die man![]()
![]()
Dat ook nog, daar schrok ik best van. Zag later wat er tegen hem gezegd werd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
en als @:Utopia2.0 dan ook nog afhaakt omdat Users bepaalde dingen zeggen
wordt het echt een heel stuk minder leuk
dat schreef ik tochquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die weet zelf ook wel hij er al zo goed als uit ligt. Dus dit gewoon een middelvinger en nog een weekje mogen blijven.
Nawel is de oprichter van de Gr.kamer...iedereen ging voor Nawel op de bank, nu heeft ze de kans om andere er overtuigen om op kris te gaan en haarzelf vrij pleitte..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoe dan?, ze liet haar spelen door de minions en die zijn allemaal in de andere groep
neequote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach. Ik ben ook helemaal klaar met Leroy, maar ik vind de oproer als hij nog een week blijft wel weer mooi
Beetje net als met Jerrel. Iedereen helemaal flippen
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Kinga het volgende:
Als Peter die grap niet had uitgehaald met die 3 wasmuntjes, had Leroy OOK die pin gewoon gepakt, come on now.
Hoop dat hij blijft. Lekker Greysbones pestenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ben daar nu wel klaar mee
iemand die zo overduidelijk schijt heeft aan alles
en dat is een kwade invloed? Hij probeert de boel te motiveren tijdens spellen. En hoezo te nadrukkelijk afwezig ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de leider van de boys is. Is te nadrukkelijk afwezig. Is in de buitenwereld niet populair.
En Peter wordt haar nieuwe bondgenootquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Nawel is de oprichter van de Gr.kamer...iedereen ging voor Nawel op de bank, nu heeft ze de kans om andere er overtuigen om op kris te gaan en haarzelf vrij pleitte..
En hij niet alleenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:53 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Tobi nu zeggen "ze kunnen zich niet bewegen hé..."
dat heb je helemaal juistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ook nog, daar schrok ik best van. Zag later wat er tegen hem gezegd werd.
Zou ik ook even moeten laten bezinken.
Hoop ook dat dat is wat hij doet en dat @:Utopia2.0 terugkomt.
Maar aan de andere kant de streams die wij voorgeschoteld krijgen helpen daar zeker niet aan bij.
En hij loopt ook al niet over van enthousiasme over deze streams.
Ben het eens met Greysbones.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoop dat hij blijft. Lekker Greysbones pesten
Als ze dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Nawel is de oprichter van de Gr.kamer...iedereen ging voor Nawel op de bank, nu heeft ze de kans om andere er overtuigen om op kris te gaan en haarzelf vrij pleitte..
Dit zei ik gisteren ook ben het hellemaal met je eens een IQ van 70 hooguitquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die is echt zwakbegaafd die leroy. Die mocht echt weg
dan neem ik denk ik ook even een pauzequote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoop dat hij blijft. Lekker Greysbones pesten
En er mee weg komt, sterker nog het loontquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Ergens heb ik het vermoeden dat we die niet gaan zien...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef C.A.I het volgende:
andere streams graag nu weten we het wel
Dit inderdaad. Een immuniteit is als een soort van beloning voor hemquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
NO !quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan neem ik denk ik ook even een pauze
jij denkt dat hij de leider is?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de leider van de boys is. Is te nadrukkelijk afwezig. Is in de buitenwereld niet populair.
excuses maar het is wel een sukkel op zijn minstquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk echt de groenen een dikke vinger in de pap hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb je helemaal juist
hij vind het nog niet echt wat
maar heel eerlijk
ben er ook nog niet weg van
kijk wel maar vorig jaar was het ondanks de saaiheid toch leuker.. waarom geen idee
en nu ook weer al dat Leroy gedoe
maakt het voor mij ook niet aantrekkelijker
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Kinga het volgende:
Als Peter die grap niet had uitgehaald met die 3 wasmuntjes, had Leroy OOK die pin gewoon gepakt, come on now.
Nawel zit in groep hel (maar het maakt voor haar niet uit in welke groep ze zit🤣)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:49 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
De ene groep is hel de andere groep hemel? Welke groep is hel en welke groep is hemel? Wie???
Oh zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias: zhebben genoeg te eten. Ze zullen geen honger krijgen want ze kunnen zich niet bewegen..
Maar.
Hoe gaan ze dan hun eten maken als ze niet kunnen bewegen?
sporten denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias: zhebben genoeg te eten. Ze zullen geen honger krijgen want ze kunnen zich niet bewegen..
Maar.
Knap als haar dat lukt, we zullen zienquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze dat voor elkaar krijgt
zijn die anderen ook geen knip voor de neus waard
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk echt de groenen een dikke vinger in de pap hebben.
Maar ook de nog meer valse beloftes van BB.
Het is net de politiek, we kijken en horen het aan en ondertussen worden we keihard genaaid.
Geen tuin in de gameroom, kunnen niet sporten?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
Maar.
Nawel moet en zal door en mag er niet uit ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:00 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
het gesprek vannacht was echt heftig met die 4 op de kamer, gewoon pure haat naar sommige bewoners. en nu in 1 keer deze opdracht..blijf het vreemd vinden.
Ik quote mezelf maar even....Hoe kun je te nadrukkelijk AFwezig zijn trouwens?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat is een kwade invloed? Hij probeert de boel te motiveren tijdens spellen. En hoezo te nadrukkelijk afwezig ?
en hoe weet jij dat hij in de buitenwereld niet populair is, en waarom zou die populariteit een slechte invloed zijn?
hele vreemde argumenten vind ik het
We maken ons eigen feestje!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:58 schreef suzi1 het volgende:
ik vind bb zelf beter dan vorig jaar hoor
en niemand die me hier weg zal krijgen
al zou bijna iedereen me uit![]()
dikkevoor ze
Juist en dat snap ik dus ook niet. Deze hadden ze ook een week kunnen opschuiven. En na vannacht walg ik gewoon van de groene kamer al vind ik nouchine de minst erge daar. Wat daar allemaal gesuggereerd werd was niet netjes. En die julio ook wat een minkukel is dat zeg. Mister slang met twee koppen. Leroy is nog echt dom maar hij doet zich zo goed voor en is gewoon een slangquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:00 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
het gesprek vannacht was echt heftig met die 4 op de kamer, gewoon pure haat naar sommige bewoners. en nu in 1 keer deze opdracht..blijf het vreemd vinden.
eet smakelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:02 schreef suzi1 het volgende:
en hier steeds dat gedreig met ik ga stoppen met streams kijken
of ik ga jou vanaf nu negeren, of stop de discussie met jou
ook onzin.
als ik het mis heb dan ga ik uit eten met leroy zodra hij uit huis is
ja zoiets...of nu een kans om dat vreselijk bondje op te breken..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel moet en zal door en mag er niet uit ofzo?
Daar lijkt het verdraaid veel op.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel moet en zal door en mag er niet uit ofzo?
Het spel gewonnen ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Blackprinces het volgende:
Maar als nawel enzo nu hemel hebben waarom zou leroy dan in hel zitten?
ik denk dat het voor Tobi heel slecht isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat het voor Tobias zelf niet slecht is om meer met Nawel te praten. Niet dat hij zich bij haar possie moet voegen.
Laviequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar lijkt het verdraaid veel op.
Zo waar!! en geen zendercheck van BB..ze waren hees van het fluisteren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist en dat snap ik dus ook niet. Deze hadden ze ook een week kunnen opschuiven. En na vannacht walg ik gewoon van de groene kamer al vind ik nouchine de minst erge daar. Wat daar allemaal gesuggereerd werd was niet netjes. En die julio ook wat een minkukel is dat zeg. Mister slang met twee koppen. Leroy is nog echt dom maar hij doet zich zo goed voor en is gewoon een slang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Interesting ( niet dat wij dat kunnen zien, maar toch🤣)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:07 schreef Hunter het volgende:
Degenen in de game room zijn precies degenen die bang zijn voor beestjes
Hanne is bang voor sprinkhanen, zit in de living.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:07 schreef Hunter het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leroy heeft een pin gepakt - 8 februari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
goed uitgelegd door Kristof
en schuift niet de schuld naar Peter zoals Peter dat dus wel deedThinking is difficult, that’s why most people judge
Zo blijft hij wel langer van de radar bij die slangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het voor Tobi heel slecht is
om met zo een toxic persoon te bonden
oh, dan zitten ze misschien wel vastgebonden terwijl er beestjes rondlopen of op hun lopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:07 schreef Hunter het volgende:
Welke buitenwereld dan? Ik neem het hem niet kwalijk hoor, en zo zijn er denk ik nog wel meer. En ik vind sowieso Tobias niet heilig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo blijft hij wel langer van de radar bij die slangen.
Zo bedoel ik het. Ben steeds bang dat ze hem gaan gebruiken om mensen weg te spelen, gezien zijn polurairiteit.
Ook in de buitenwereld wordt hem kwalijk genomen dat hij met Kristoff afspraken maakt.
O nee, toch nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:11 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Dacht dat Leroy gegarandeerd naar huis ging
Dat is toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:10 schreef Koos1958 het volgende:
kreeg net filmpje van instagram van dimi te zien. Dat hij kaartjes en kadootjes gaat sturen en dat hij vraagt naar welke bewoners hij iets gaat sturen. Zal die gozer dan niet alleen naar vera iets sturen maar ook naar anderen. Dan zal ze zich ook weer lekker speciaal voelen zeg als dat zo is.
jij geeft zelf ook aan dat hij beter bij kristof weg kan blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het. Ben steeds bang dat ze hem gaan gebruiken om mensen weg te spelen, gezien zijn polurairiteit.
Ook in de buitenwereld wordt hem kwalijk genomen dat hij met Kristoff afspraken maakt.
Liggen op de bank werkt ook....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:11 schreef Silves het volgende:
Nawel zal moeten afkicken van haar bed, en geroddel..en meedoen met de andere..mijn mening over de bedslet veranderd toch niet BB...
Het was toch je Tobi, die gister iedereen langsliep om over de nominatie te praten en voorstellen gaf..Nous en Leroy..zijn compas was zeker ff de weg kwijt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is zelfs beter samengevat dan ik eerder heb gelezen. Kan zo naar de SVquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Was even weg door snel door de streams en het topic gespoeld. Klopt dit ongeveer?
- Het huis is opgesplitst en beide slaapkamers mogen niet worden gebruikt.
- 1 groep van 7 (groep "Gameroom", Vera, Grace, Nouchine, Kristof, Julio, Leroy, Salar) heeft alleen de gameroom en de voorraadkamer ter beschikking.
- de anderen 4 (groep "Woonkamer", Tobias, Peter, Nawel, Hanne) hebben de rest van het huis + tuin.
- Er liggen in de woonkamer (gameroom hebben we nog niet gezien) slaapzakken en er staan thermosflessen en een pot marshmallows.
- Groep woonkamer heeft de voorraadkamer mogen voorzien van een deel van de weekly basics.
- Er is een spel gespeeld waarbij Leroy een immuniteitspin heeft gepakt ten koste van ¤ 5000 voor de pot. Kristof heeft zich in de ogen van een deel van de groep dominant gedragen en heeft woorden gehad met Nawel en Leroy.
- De grap van Peter met de wasmuntjes is nu bij iedereen bekend en is slecht gevallen vooral bij Leroy.
Donequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is zelfs beter samengevat dan ik eerder heb gelezen. Kan zo naar de SV
Hanna heeft altijd Kristof niet gemogen..mss omdat Kristof op haar heeft gestemd..de zweefteef.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:17 schreef juul. het volgende:
Peter en Hanne overwegen om Kristof morgen te nomineren
Het is idd nog even afwachten of het 2 of 3 groepen zijn, de kans op 3 lijkt me klein maar we weten het niet zeker.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Was even weg door snel door de streams en het topic gespoeld. Klopt dit ongeveer?
- 1 groep van 7 (groep "Gameroom", Vera, Grace, Nouchine, Kristof, Julio, Leroy, Salar) heeft alleen de gameroom en de voorraadkamer ter beschikking.
- de anderen 4 (groep "Woonkamer", Tobias, Peter, Nawel, Hanne) hebben de rest van het huis + tuin.
- Er liggen in de woonkamer (gameroom hebben we nog niet gezien) slaapzakken en er staan thermosflessen en een pot marshmallows.
- Groep woonkamer heeft de voorraadkamer mogen voorzien van een deel van de weekly basics.
- Er is een spel gespeeld waarbij Leroy een immuniteitspin heeft gepakt ten koste van ¤ 5000 voor de pot. Kristof heeft zich in de ogen van een deel van de groep dominant gedragen en heeft woorden gehad met Nawel en Leroy.
- De grap van Peter met de wasmuntjes is nu bij iedereen bekend en is slecht gevallen vooral bij Leroy.
In ieder geval in delen van Nouch, zoals we wetenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Nee bij mij ook niet..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef suzi1 het volgende:
kristoff heeft zijn eigen ruiten niet ingegooid. mss bij hanne en peter...
niet bij mij
ik vind hem ook beter kan niet zeggen dat ik het nog saai heb gevonden en als ik off ging tot nu toe nog steeds iedere ochtend wel weer wat gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:58 schreef suzi1 het volgende:
ik vind bb zelf beter dan vorig jaar hoor
en niemand die me hier weg zal krijgen
al zou bijna iedereen me uit![]()
dikkevoor ze
nee dat mag niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan neem ik denk ik ook even een pauze
Tobias of Leroy?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef Hunter het volgende:
Even gejat van Twitter:
Dus ik begrijp dat het spel met de meest betrouwbare bewoner te maken had en ze allemaal in een bepaalde volgorde konden kiezen voor geld of de pin. Tobias mocht waarschijnlijk als laatste kiezen (wanneer er veel geld in de pot zat) om dan ook voor geld te gaan
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef Hunter het volgende:
Even gejat van Twitter:
Dus ik begrijp dat het spel met de meest betrouwbare bewoner te maken had en ze allemaal in een bepaalde volgorde konden kiezen voor geld of de pin. Tobias mocht waarschijnlijk als laatste kiezen (wanneer er veel geld in de pot zat) om dan ook voor geld te gaan
Tobias, die was eerder als meest betrouwbaar aangemerkt door de bewoners.quote:
Dus ze zaten in de gameroom, en deze 4 waren buitengestapt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |