SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hij heeft dus pin of geld gepakt voor 5000 euro of zo
Da's toch briljant? Voor dit soort dingen kijk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Het is dus Peter zijn schuld dat Leroy die pin heeft gepakt.
Heb hier voor nu ook even een hele nare bijsmaak vanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet dat BB leroy de kans geeft om daar te blijven. En als hij ook nog iemand mag vrij maken dan is nawel weer vrijgesteld.
Niet als leroy nog iemand mag vrijspelenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:26 schreef Tamaartje het volgende:
Maar dit betekend hopelijk wel dat Nawel dan deze week weg gaat
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:26 schreef Tamaartje het volgende:
Maar dit betekend hopelijk wel dat Nawel dan deze week weg gaat
Jaaa, ik vind dit ook leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's toch briljant? Voor dit soort dingen kijk ik.
Dat iemand een grap uithaalt, die uiteindelijk zorgt dat iemand iets doet waardoor alle plannen op de schop moeten. Iedereen boos
die is echt zwakbegaafd die leroy. Die mocht echt wegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Ireth het volgende:
Steen, papier, schaar!!!! Echt, ik bezeik me!!!!
Hou op hoor haha, dat mag niet deze weekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet als leroy nog iemand mag vrijspelen
Hoop tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Die pin is misschien wel een twist. Je bent genomineerd.
Of er is nu paniek bij de febo...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb hier voor nu ook even een hele nare bijsmaak van
Lijkt wel of hij ook beschermt wordt, weer gered van de bank
Helweekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Die pin is misschien wel een twist. Je bent genomineerd.
Zwakbegaafd. Simpel. Tokkie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die is echt zwakbegaafd die leroy. Die mocht echt weg
Dat hoop ik maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Het was toch een neppin? Dus leroy heeft toch geen imuniteit?
Ja gekocht voor 5000 ze konden kiezen of ze een pin wilde hebben. Hij heeft bij 5000 euro gezegd ikke.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hebben net iets moeten spelen en daarbij konden ze geld voor de pot winnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |