abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203570710

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:25:22 #2
130755 Kinga
versier hier
pi_203570714
Waarheid als een koe wat Peter nu zegt. Salar is niet tactisch, Kristof is het brein en Salar volgt alleen maar.
pi_203570720
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.
pi_203570731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.
Benen zijn optioneel
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203570746
Wat ben je toch een matennaaier Hanna..we gaan na links , we gaan na rechts..wat vertelde je gisteren de hele tijd!!
pi_203570747
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Hunter het volgende:

[..]
Benen zijn optioneel
Kan ze ook niet wegrennen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203570749
Leroy immuniteit gehaald _O- dit kan toch niet mensen wahaha :')

Grotere kans dat Nawel gaat optyfen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203570757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef Hunter het volgende:
Even gejat van Twitter:

Dus ik begrijp dat het spel met de meest betrouwbare bewoner te maken had en ze allemaal in een bepaalde volgorde konden kiezen voor geld of de pin. Tobias mocht waarschijnlijk als laatste kiezen (wanneer er veel geld in de pot zat) om dan ook voor geld te gaan
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_203570758
En wie gaat de pot spekken als Kris weg is.. _O-
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:29:12 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203570769
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203570782
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leroy immuniteit gehaald _O- dit kan toch niet mensen wahaha :')

Grotere kans dat Nawel gaat optyfen
Die heeft een grote ruzie gekregen met Kris..nu is ieder erover uit dat ze zich geen zorgen hoeft te maken...
pi_203570783
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak :P
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderen
pi_203570787
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef Silves het volgende:
Wat ben je toch een matennaaier Hanna..we gaan na links , we gaan na rechts..wat vertelde je gisteren de hele tijd!!
:{w Ze kan je niet horen hoor
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203570791
quote:
Denk ook wel dat hij grote kans heeft om nu genomineerd te worden
pi_203570798
quote:
Haha die zegt net, ik hoef me deze week geen zorgen te maken..wordt spannend de nominaties, geen overleg meer moglijk nu..met de 2 bondjes.
pi_203570802
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef Verida het volgende:

[..]
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderen
Maar ook nu nog nu dit zo uit de hand gelopen is?
pi_203570805
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef rinardo het volgende:

[..]
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staan
pi_203570814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:31 schreef Hunter het volgende:

[..]
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staan
Dat vermoed ik dus ook
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:32:55 #19
Belg
pi_203570820
Dus we kijken nu naar een stream van 4 man?

De andere 7 geen stream van ? :(
pi_203570823
Op allebei de streams hanne en peter.
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:33:28 #21
Belg
pi_203570829
Stream 1 en 2 zijn zelfs nu hetzelfde beeld
pi_203570840
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
pi_203570844
Maar waarom waren Vera, Grace en Kristof wel na dit gedoe even te zien? En zijn ze nu weer weg?
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 15:35:04 #24
Belg
pi_203570854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
Whaattt???
pi_203570874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
en amy vertelde ook al dat hij over haar muurtje had gekeken toen ze douchte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')