SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Benen zijn optioneelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Leroy geinteresseerd in in alles wat 2 benen en borsten heeft.
Kan ze ook niet wegrennen.quote:
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef Hunter het volgende:
Even gejat van Twitter:
Dus ik begrijp dat het spel met de meest betrouwbare bewoner te maken had en ze allemaal in een bepaalde volgorde konden kiezen voor geld of de pin. Tobias mocht waarschijnlijk als laatste kiezen (wanneer er veel geld in de pot zat) om dan ook voor geld te gaan
Die heeft een grote ruzie gekregen met Kris..nu is ieder erover uit dat ze zich geen zorgen hoeft te maken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leroy immuniteit gehaalddit kan toch niet mensen wahaha
Grotere kans dat Nawel gaat optyfen
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef Silves het volgende:
Wat ben je toch een matennaaier Hanna..we gaan na links , we gaan na rechts..wat vertelde je gisteren de hele tijd!!
Denk ook wel dat hij grote kans heeft om nu genomineerd te wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En iedereen kan blijkbaar Peter levend villen? de wasmuntjes grap viel niet bij iedereen in de goede smaak
Haha die zegt net, ik hoef me deze week geen zorgen te maken..wordt spannend de nominaties, geen overleg meer moglijk nu..met de 2 bondjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ook nu nog nu dit zo uit de hand gelopen is?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Hij had een aantal mensen ingelicht over de grap en die konden de grap wel waarderen
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
en ik begreep dat kristof boos was dat Leroy als 5e voor de pin ging, dat had later gekund , dan had hij het beter begrepen.
Dat vermoed ik dus ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Aha, dus werd de de pin steeds goedkoper, en daarom moest de meest betrouwbare achteraan staan
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij zoekt hij wel telkens op een dergelijke manier op, heb ik het idee
Whaattt???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
en amy vertelde ook al dat hij over haar muurtje had gekeken toen ze douchtequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit wie het is, hij heeft nawel vol op haar mond gezoend terwijl ze nergens naartoe kon omdat hij haar hoofd vast hield, hij heeft ook grace op haar mond proberen te zoenen maarhaar lukte het wel om te ontwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |