Nu noem je me nog oud ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet "vanyel heeft een waardeloze kutconditie"
En nee, dat is niet zo hoog, dat heb ik ook. Mijn verbranding ligt evenwel ook stukken hoger dan die van iets jongere, iets fittere vriendinnen
Vind je dat wel wat?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon vandaag maar weer begonnen met m'n eten tracken in plaats van te wachten tot maandag, want fuck goed beginnen op een maandag.
Jeeejquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon vandaag maar weer begonnen met m'n eten tracken in plaats van te wachten tot maandag, want fuck goed beginnen op een maandag.
Lekker even ale spinnewebben uit je hoofd wandelen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Het is hier nu windkracht 6-7 met harde windstoten, dus erg uitnodigend is het niet om te gaan wandelen.
Ja, op zich boeit het me ook niet zo of ik "nette" dagen log of niet, ik moet gewoon weer in de gewoonte van het tracken komen. En dan kan ik wel wachten tot ik met een goede dag begin, maar beginnen en daarmee nette dagen afdwingen is efficiënter, denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jeeej
Je kunt ook een dag cheaten omdat het zo uitkomt.
Ik ga aankomend weekend twee keer uit eten. Eenmaal tapas voor mijn vaders 80e verjaardag en eenmaal Italiaans voor mijn schoonvaders verjaardag. Belooft niet veel goeds. En voor mijn vaders verjaardag maken dochter en ik nog een mooie taart. Dit weekend wordt drama. Maar goed, twee echt bijzondere gelegenheden, want ze zijn er allebei nog om hun verjaardag te vieren. Dat had ook anders kunnen zijn.
Goede spiritquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lekker even ale spinnewebben uit je hoofd wandelen.
Wij hebben gister een dagje efteling gedaan, volgens mijn apple watch ben ik net aan de 10.000 stappen gekomen. Als ik me dan ga inbeelden hoeveel stappen mijn kleintje wel niet gezet heeft ben ik altijd enorm onder de indruk...
Op een gewone thuisdag zonder werken zet ik ook altijd veel stappen. Ben dan veel fysieker bezig. Als ik werk zit ik altijd achter een schermquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Als ik een dagje lekker in de tuin werk, zet ik tussen de 15.000-20.000 stappen. Daar verbaas ik me telkens weer over.
Door m'n smartwatch ben ik me ervan bewust geworden dat ik op werkdagen al moeite heb om minstens één keer per uur een minuut te bewegen. Daar heb ik nu wel blijvend verandering in gebracht. En je raadt het al: de kilo's vliegen eraf. Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Op een gewone thuisdag zonder werken zet ik ook altijd veel stappen. Ben dan veel fysieker bezig. Als ik werk zit ik altijd achter een scherm
Hier een kilo erbij sinds gisteren met dank aan PMS. Niet erg, wel stom.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:15 schreef SQ het volgende:
En mijn weegschaal deed uitermate sympathiek vanmorgen, dus mijn vreetvijfdaagse is weer gecompenseerd
Kan, de mijne was (ondanks hormoonspiraal) ook serieus van de rel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:32 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik klaagde ja over vocht vasthouden. Blijkbaar heeft m'n lichaam (dankzij de booster?) een cyclus in gang gezet, had allemaal premenstruele klachten. Verse prikpil zit er net in, dus hopelijk nemen de klachten dan ook weer af.
Ik ging wel wandelen in de storm, heerlijk! Zolang het maar niet regent
Bizar toch!quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan, de mijne was (ondanks hormoonspiraal) ook serieus van de rel.
Eh, hangt van de risico's af. Met de info die we nu beschikbaar hebben, hoef ik ook niet zo nodig nķg een shot, maar ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:45 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Bizar toch!![]()
Geen vaccinaties voor mij meer
Vaccinaties horen "iets" met je lichaam te doen he. Anders hebben ze geen nut.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:45 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Bizar toch!![]()
Geen vaccinaties voor mij meer
De eerste twee deden niets, de derde hakte er dus flink inquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Vaccinaties horen "iets" met je lichaam te doen he. Anders hebben ze geen nut.
Ander vaccin wellicht?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
De eerste twee deden niets, de derde hakte er dus flink inNog steeds Coronavrij weten te blijven, dus het zal wel goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |