Het was ook geen aanval. Ik geloof zelf dat de beste methode de methode is wat het prettigst voor je voelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klopt. En als jij je lichaam daarop kunt vertrouwen, is dat heel fijn en kun je het zo doen.
Ik heb daar moeite mee. Ik heb nogal snel het gevoel dat ik iets moet eten, maar dat zal voor een groot deel van de tijd niet fysieke honger zijn, maar eerder mijn brein dat me ingeeft dat ik iets moet eten. Daar heb ik nu minder last van. Als ik tussen 12-20 uur in ieder geval twee echte maaltijden eet in de vorm van lunch en avondeten, dan ben ik toch wel redelijk voldaan. Ik heb dan ook inderdaad geen hongergevoel, wat een gevoel is dat ik nu wel een beetje begin te herkennen.
Acteren op een gevoel van honger klinkt natuurlijk helemaal goed, maar dat vind ik nog niet zo gemakkelijk.
Sorry, maar het klonk gewoon een beetje raar. Ik weet zelf ook wel dat je best lang zonder eten kan. Is waarschijnlijk ook een reden dat ik vaak vergeet te lunchen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen duurt dat veel langer dan je zou denken. Maar goed, ik neem aan dat dat per persoon ook wat verschilt. Mijn lichaam kan blijkbaar best lang zonder eten voor ik echt voel dat ik wat moet eten. Maar als ik eenmaal iets eet, dan lijkt het net een bodemloze putIt's complicated.
Je reactie klonk alsof je met IF jezelf uithongert. Dat is zeker niet het geval. Ik eet verder helemaal gewoon. Ik kies er daarmee wel voor om tot 12 uur een eventueel gevoel van honger even te accepteren in de wetenschap dat ik om 12 uur weer kan eten. Ik vind het zelfs bevrijdend om dat hongergevoel er te kunnen laten zijn zonder naar eten te grijpen. En dus te leren accepteren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het was ook geen aanval. Ik geloof zelf dat de beste methode de methode is wat het prettigst voor je voelt.
Oh nee hoor. Ik ben helemaal niet van mening dat je met IF jezelf uithongert.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je reactie klonk alsof je met IF jezelf uithongert. Dat is zeker niet het geval. Ik eet verder helemaal gewoon. Ik kies er daarmee wel voor om tot 12 uur een eventueel gevoel van honger even te accepteren in de wetenschap dat ik om 12 uur weer kan eten. Ik vind het zelfs bevrijdend om dat hongergevoel er te kunnen laten zijn zonder naar eten te grijpen. En dus te leren accepteren.
Wat tof dat je een gezonde verslaving hebt!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:28 schreef BE het volgende:
Het grappig is dat ik nu ook de neiging heb om te gaan, maar vanavond dus de training met mijn clubje, dus dat zou wat te veel van het goede zijn.
Het was de afgelopen weken aardig rustig qua werk, dus dan kan het ook. Nu nog zorgen dat ik het vol ga houden als ik wel weer een drukkere week heb.
Grote voordeel is dat het veel vroeger licht wordt, dus ik kan er iig ook 's ochtends vroeg meteen op uit.
Ik heb vroeger Hatha Yoga gedaan, maar mijn lijf vindt het helaas echt niet meer leuk, zo jammerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ben dankzij een kennis geīnteresseerd geraakt in yoga, wie van jullie doet dat?
Ik heb het dan over ''zachte yoga'', geen enge zware dingen
Snap ik, dat is best heftig nogquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Hatha Yoga gedaan, maar mijn lijf vindt het helaas echt niet meer leuk, zo jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me zo leuk maar helaas doen zet het alleen op zondag. En ik zit hier alleen door de week (defensie en intern)
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:11 schreef Pinuts het volgende:
Ik kwam overigens dit tegen bij een bootcamp site:Omg. Zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me zo leuk maar helaas doen zet het alleen op zondag. En ik zit hier alleen door de week (defensie en intern)
Sterkheidsbaas van alles.
+1quote:
Voor als je in de buurt van water woont: kajakken. Ik heb zelf een opblaasbare kajak gekocht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:04 schreef Pinuts het volgende:
. Maar ik merk dat ik fitnessen meestal snel zat ben dus ik zoek eigenlijk iets waardoor je gewoon lekker bezig blijft maar niet je helemaal hoeft te comitten aan een team enzo. Dus tips zijn welkom
Dat is heel mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:12 schreef BE het volgende:
Volgens mij is er nu toch echt wel een kilo af!
Van dat plaatje hierboven zijn die laatste vijf bolletjes nu ook vinkjes.Dus de afgelopen vier weken heb ik maar twee dagen niet bewogen.
![]()
Op dit moment voelt het idd heel makkelijk. Dat je niet snapt waarom je dit niet al jaren doet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is heel mooiVoelt het ook makkelijk of is het een struggle? Bij mij lijkt het altijd het een of het ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |