SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Moet je ongesteld worden? Ben je gaan trainen sinds een paar dagen? Veel zout gegeten? Wordt je ziek of ben je net ziek geweest? Alcohol gedronken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:20 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Jij durft![]()
Heb nog nooit zoveel vocht vastgehouden, echt vaag dit.. Ik drink wel wat extra water en thee vandaag, kijken of ik de boel weer kan lozen
Ik heb een jasje waar nepleer vanaf bladdert. En ik maar denken dat zoiets gerust 10 jaar of langer mee moet gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik ging eens een deel van mijn collectie laarzen passen, het resultaat: 7 paar gepast, 3 paar passen weer prima, dus ik ging net boodschappen doen op een paar, zie ik thuis bij het uittrekken dat de bovenlaag van het nepleer compleet afbladdert. Jammer joh, die mogen dus in de kliko
Dat herken ik helaas ook, gek word ik ervan, ik heb het afgelopen jaar zoveel jassen en schoenen van nepleer weg moeten gooien daardoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een jasje waar nepleer vanaf bladdert. En ik maar denken dat zoiets gerust 10 jaar of langer mee moet gaan.
Nee op alles. Heb ook zere tetten, ben gewoon schijnzwanger ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Ben je gaan trainen sinds een paar dagen? Veel zout gegeten? Wordt je ziek of ben je net ziek geweest? Alcohol gedronken?
Er zijn legio redenen dat je lijf ineens vocht vast houdt. En soms ook echt veel. Gaat vanzelf weer over.
...ovulatie?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nee op alles. Heb ook zere tetten, ben gewoon schijnzwanger ofzo
Prikpil, ik ovuleer helemaal niet..quote:
Dan heb je gewoon verkeerd gekeken naar iets.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Prikpil, ik ovuleer helemaal niet..
Ik vind't maar stom. 4 mokken gemberthee en anderhalf liter water verder; plas is inmiddels doorzichtigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon verkeerd gekeken naar iets.
Ik ging het gisteren eens proberen. M'n vrees was gegrond.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds niet op de weegschaal gestaan sinds vorige week. Durf niet.
Misschien valt het wel erg meequote:Op woensdag 9 februari 2022 07:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds niet op de weegschaal gestaan sinds vorige week. Durf niet.![]()
Vandaag:
S: 20 minuten narigheid
O: skyr met blauwe bessen, whey, vlokken
L: wrap met kip, ei, blt.
T: taart (als het lekkere taart is) want mijn moeder is jarig.
D: zal wel afhaal worden.
Ik wou net vragen of 70 kg niet wat weinig is voor een man, maar je bent een vrouw.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:24 schreef Pinuts het volgende:
Vorige en deze week een aantal etentjes op het programma staan die natuurlijk niet meehelpen. Maandag een slechte dag gehad. Slecht geslapen en te veel gegeten. Maar gelukkig daarna de draad wel weer gewoon opgepakt. Vanmorgen 73.2. Als ik dit weekend 73.0 kan noteren zit ik nog perfect op schema om met ong. 0.5 kg per week aan het einde van maart eindelijk de 70 kg aan te tikken. En zo niet, jammer dan, het is geen sprint.
Weet niet of ik het helemaal streefgewicht moet noemen want dan ben ik nog steeds wel wat steviger. Maar dan ben ik tevreden. 2 jaar geleden heb ik dat ook bereikt maar toen het helaas weer laten versloffen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of 70 kg niet wat weinig is voor een man, maar je bent een vrouw.Fijn dat je nog op schema zit! Is 70 kg je streefgewicht en gaan we eind maart afscheid van je nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |