Ook twee uit de VS.quote:
Jaquote:
Vier jaar geleden gingen die ook al erg lekker toch? Biatlonestafette enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Zweden gaat ons zo weer voorbij op de medaillespiegel, die gaan wel naar een recordspelen toe op deze manier
Zweden zit wel vaker zo rond de zes, zeven gouden medailles.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vier jaar geleden gingen die ook al erg lekker toch? Biatlonestafette enzo.
4 jaar geleden 7 keer goud in totaal, de teller staat nu al op 4quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vier jaar geleden gingen die ook al erg lekker toch? Biatlonestafette enzo.
Diggins heeft intussen toch ook een hele aardige erelijst. Geen sinecure aangezien ze tegen o.a. Björgen, Kalla, Kowalczyk en Johaug streed.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Diggins heeft intussen toch ook een hele aardige erelijst. Geen sinecure aangezien ze tegen o.a. Björgen, Kalla, Kowalczyk en Johaug streed.
Nee tijdrekken.quote:
Volgens mij alleen niet gestart op de sprint.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:23 schreef Faraday01 het volgende:
Ik mis echt vanalles door drukke werkweekIs Bolshunov helemaal weg van de OWS of alleen afgemeld voor de sprint?
Parmakoski verloor al iets op Johaug net. Wie weet wat Niskanen doetquote:
quote:
Dat escaleerde snel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:16 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport krijg jeuk met je schakelen naar andere wedstrijden en dus het spoileren
Je mag er wel vanuit gaan dat Johaug steeds meer op stoom gaat komen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:26 schreef franklop het volgende:
Dat scheelt niet veel. @:wimderon was iets te snel.
0.6 seconden verschil halverwege.quote:
Ja, maar ik noem het Labello terwijl ik een of ander vaag merk uit de VS gebruik dat ik nog had liggen na een vakantie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk wel eens lippenbalsem?
Ja hier noem ik ook alles Labelloquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ik noem het Labello terwijl ik een of ander vaag merk uit de VS gebruik dat ik nog had liggen na een vakantie.
1.3 seconden nog.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:44 schreef franklop het volgende:
Als Niskanen nu ook gaat verliezen dan kan het spannend worden
Een MOKERSLAG voor het Finse langlaufen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:51 schreef Felagund het volgende:
De Finse Erben Wennemars gooit met bakstenen naar zijn scherm.
8 seconden achterstand, ik denk niet dat ze dat nog gaat goedmaken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:54 schreef franklop het volgende:
Brons voor Nepryaeva wordt wel krap denk ik.
0.1squote:Op donderdag 10 februari 2022 08:54 schreef franklop het volgende:
Brons voor Nepryaeva wordt wel krap denk ik.
Had ik duidelijk gelijkquote:
Pärmäkoski ging daar ook wel stuk volgens mij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:59 schreef wimderon het volgende:
Wat een laatste stuk van Nepryaeva nog
Een chocolade medaille.quote:
Ik had liever Niskanen gehad ja, ach.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:01 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat de altijd doperende klootzak Johaug dit won.
Niskanen en Bolshunov staan in principe vrij ver boven de rest. Wellicht dat er een verrassing kan komen van een Holund, De Fabiani, Golberg, Chervotkin of Yakimushkin ofzo, maar die eerste twee zouden normaliter om het goud moeten strijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:16 schreef franklop het volgende:
Wie zijn de topfavorieten straks @:heywoodu ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:58 schreef franklop het volgende:
Ze starten ook nog eens allemaal laat. Maar denk elke halve minuut start toch?
Wel beter dan alles bij de eerste 20. Al had dat misschien nu iets handiger geweest voor het schaatsenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En eerst wat mindere goden, dan om en om een topper en mindere god en dan vanaf startnummer 71 de nog wat mindere mindere goden, oplopend naar de minste god. Qua punten dan
Bolshunov is met bib 70 de laatste kanshebber die start, dat is dan wel overzichtelijk.
Zou precies uit moeten komen. Bolshunov start om 08.35 uur en zou dan op z'n laatst om 09.15 wel binnen moeten zijn (ik denk heel iets eerder). Dan begint Roestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel beter dan alles bij de eerste 20. Al had dat misschien nu iets handiger geweest voor het schaatsen
Ik heb er hier thuis een paar liggen inmiddels, onder meer van de World Cup (dat zal hetzelfde zijn qua kwaliteit enzo), en ze voelen elastisch genoeg om op een heel breed scala aan lichamen te passenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:11 schreef franklop het volgende:
Wat ik dan opeens bedenk. Ze hebben allemaal een hesje met nummer. Maar zou de organisatie deze in elke maat klaar moeten hebben leggen? En hergebruiken ze deze ook?
Ja sorry, dat soort dingen komt dan bij mij op
Op zich zou voor elke gekwalificeerde een gepersonaliseerde maken allicht goedkoper zijn. Maar dan misschien weer lastiger omdat er dan juist geen nummers op staanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er hier thuis een paar liggen inmiddels, onder meer van de World Cup (dat zal hetzelfde zijn qua kwaliteit enzo), en ze voelen elastisch genoeg om op een heel breed scala aan lichamen te passen
Echt hergebruiken doen ze volgens mij meestal niet, ze zullen wel gewoon enkele tientallen setjes hebben
Ach, 2,1 miljard voor een bobbaan, dan kunnen die paar hesjes er ook nog wel af. Of zal het IOC ze betalen? Geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich zou voor elke gekwalificeerde een gepersonaliseerde maken allicht goedkoper zijn. Maar dan misschien weer lastiger omdat er dan juist geen nummers op staan
Als men zelfs in het Braziliaanse rollerskicircuit geen moeite heeft met 100 hesjes, moet dat op de Spelen ook wel lukken, gok ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, 2,1 miljard voor een bobbaan, dan kunnen die paar hesjes er ook nog wel af. Of zal het IOC ze betalen? Geen idee.
De 4x10 wel. De sprintestafette wisselt per Olympiade af tussen klassiek en vrij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:21 schreef franklop het volgende:
Is de estafette met 2x klassiek, 2x vrij?
Althans dat maak ik op uit de woorden van de commentator
En de reguliere sprint dan ook denk ik. Zie dat het dit keer klassiek bij team is en vrij bij individueelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 4x10 wel. De sprintestafette wisselt per Olympiade af tussen klassiek en vrij.
Heeft lang geduurd voor deze legende hier genoemd werd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef wimderon het volgende:
Overigens kan er geen OS voorbij gaan zonder Johann even te vernoemen.
[ afbeelding ]
Ziet hij eruit alsof ie doping had gebruikt @:Mani89?
De individuele sprint, individuele afstandswedstrijd (die van vandaag dus), teamsprint en massastart wisselen allemaal elk groot toernooi van stijl (Spelen - WK - WK - Spelen - WK - WK - Spelen).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
En de reguliere sprint dan ook denk ik. Zie dat het dit keer klassiek bij team is en vrij bij individueel
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:33 schreef MC-M het volgende:
Gouden rit van Iivo Bolshunov is begonnen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef wimderon het volgende:
Overigens kan er geen OS voorbij gaan zonder Johann even te vernoemen.
[ afbeelding ]
Ziet hij eruit alsof ie doping had gebruikt @:Mani89?
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn ontbijtje zit er ook weer in. Ter info.
Dan heb ik hetzelfde ontbijt op als B!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Hier net een ontbijtje gesmeerd, een boterham met kaas en één met hagelslag. Zo mijn eigen lunch maar even pakken.
Chocolaatjes al op?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Hier net een ontbijtje gesmeerd, een boterham met kaas en één met hagelslag. Zo mijn eigen lunch maar even pakken.
Daar gaat dagelijks wat van naar binnen ja en volgens mij bedenk ik me nu dat ik in de hectiek helemaal vergeten ben om een ieder namens haar te bedankenquote:
Toch wel pure hagelslag hè?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Nee, mevrouw blieft melkhagelslagquote:
Gewone chocoladerepen wel melkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, mevrouw blieft melkhagelslag
Ik eet natuurlijk wel gewoon puur
Melk hagelslagquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, mevrouw blieft melkhagelslag
Ik eet natuurlijk wel gewoon puur
Gewone repen moeten dan weer puur zijn. Wat zeker terecht is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewone chocoladerepen wel melk![]()
(al zijn de kogels van Lindt in alle smaken genottelijk)
Ik hoop op Finland, maar het zal wel Zweden worden ja.quote:
Het gaat in elk geval zweten wordenquote:
Jazekerquote:
Let dan ook opquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook de sympathieke Letten, helaas
Lijkt me iets te vroeg voor die conclusie.quote:
Ja het zag er uit dat het gat al groter wasquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me iets te vroeg voor die conclusie.
Een half uur geleden was het al niet te vroeg meer voor die conclusie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me iets te vroeg voor die conclusie.
Goede wax?quote:
Nou moet wel gezegd worden dat Sauerbrey en Hennig op klassiek met afstand het sterkste stuk is van Duitsland, in principe. Zeker Hennig is gewoon wereld(sub)top.quote:
Had jij verwacht dat Duitsland een kleine halve minuut voor zou liggen na Johaug?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou moet wel gezegd worden dat Sauerbrey en Hennig op klassiek met afstand het sterkste stuk is van Duitsland, in principe. Zeker Hennig is gewoon wereld(sub)top.
Het is vooral te kort voor haar, ze trekt dat sprintje nog bergop en veel meer kan ze ook niet doen denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Johaug geeft geen fuck om het landsbelang.
Dat niet, maar ook niet dat Noorwegen voorin zou zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Duitsland een kleine halve minuut voor zou liggen na Johaug?
Misschien voor zilver, maar zo goed is Haga ook niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:12 schreef Starflyer het volgende:
Eens kijken of Noorwegen dit nog goed kan maken.
gaat vooralsnog achteruitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:12 schreef Starflyer het volgende:
Eens kijken of Noorwegen dit nog goed kan maken.
Voor de kijkspanning.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart dat zowel Duitsland als Rusland hun 'slechtste' loopster aan het eind hebben.
Anders hebben ze sowieso geen kans?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart dat zowel Duitsland als Rusland hun 'slechtste' loopster aan het eind hebben.
Nou ja, Carl en Sorina aan het einde is ook niet slecht, maar inderdaad, hadden ze dan in deze positie gezeten...?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders hebben ze sowieso geen kans?
Krehl, denk ik wel. Maar Stepanova zou haar er wel af kunnen knallen nog.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef Leatherface het volgende:
Wie is van deze twee voorop de snelste sprinter?
Ik zie hetquote:
Ik zeg vierdes.quote:
Dan had je de eerste rit van de Tour of Oman eens moeten bekijken.quote:
Die kan samen met de Noorse coach naar de goelag, Russen willen wel een tripje sponsorenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, regisseur met de blunder van zijn leven.
Die sla ik wel eens over.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je de eerste rit van de Tour of Oman eens moeten bekijken.
quote:
quote:
Gelachen.quote:
quote:
Briljantquote:
Doet het niet.quote:
Weggehaald ja. Klootzakkerij.quote:
Snelheid of afstandquote:Op zondag 13 februari 2022 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het verschil in km tussen vrouwen en mannen echt immens altijd
Afstand, anders zou het wel km/u zijn he?quote:
Fair enoughquote:Op zondag 13 februari 2022 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afstand, anders zou het wel km/u zijn he?
Had iemand iets anders verwacht?quote:
Op naar het biatlontopicquote:
Alpineskien run 2 natuurlijk.quote:
De bookmakers hielden het op ~60/40 vooraf (als je alleen naar Rusland en Noorwegen kijkt), je had dus rijk kunnen worden!quote:Op zondag 13 februari 2022 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had iemand iets anders verwacht?
Was beetje gechargeerdquote:Op zondag 13 februari 2022 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alpineskien run 2 natuurlijk.
(of zijn ze die aan het aflassen?)
Dat is ook al gespeeld.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alpineskien run 2 natuurlijk.
(of zijn ze die aan het aflassen?)
Rusland is in bloedvorm toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 08:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
De bookmakers hielden het op ~60/40 vooraf (als je alleen naar Rusland en Noorwegen kijkt), je had dus rijk kunnen worden!
Eerste run nog niet gezien, dus dat weet ik niet. Die gaan we straks eerst eens terugkijken, dus ik ga alpine sowieso niet live kijken.quote:
Eurosport met Ivoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |