Zolang je niet gaat vliegen, man.... ik ben in 2.5 maanden Spanje misschien 2X om QR gevraagd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoef mijn booster pas in mei te halen als je uitgaat van de binnenlandse limiet. In andere vakantie landen zijn ze alleen wat strenger, dus even kijken hoe dat ontwikkelt. Ik haal hem ook alleen maar vanwege het vinkje. Medisch gezien acht ik het onnodig voor mezelf.
Zie, uiteindelijk komt het vroeg of laat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Mammietje het volgende:
De dag die je wist dat zou komen...![]()
Na 2 jaar en 3 tieners in huis eindelijk de 1e besmet.
1 QR-code binnen, nog 2 te gaan.
Wel verschillende bakjes pakken voor de nootjes hé.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Mammietje het volgende:
En nu opsluiten op 1 kamer net zolang tot ze alle drie een code hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb 0 keer corona gehad. Afgelopen 5 jaar geen doktorbezoek.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dan booster je voor de verkeerde redenen in mijn optiek.
Net zoals Geoffrey:
[ twitter ]
Ze blijft van de nootjes af!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wel verschillende bakjes pakken voor de nootjes hé.
Al dat stapelen is inderdaad de grootst mogelijke onzin.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar als je nu je vaccinatie gehad hebt, en je booster, en je gaat je dan ook nog even testen, dan mag je met een mondkapje op en op anderhalve meter afstand van je vrienden weer genieten van je vrijheid!
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
En nu opsluiten op 1 kamer net zolang tot ze alle drie een code hebben
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We blijven rommelen met CTB en uiteraard verdwijnen de maskers en de 1,5 meter nog niet.
Wij waren een week in Spanje en elke dag werd die QR gecontroleerd in restaurantsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat vliegen, man.... ik ben in 2.5 maanden Spanje misschien 2X om QR gevraagd.
Waarvan 1x in de fucking McDonalds waar ik alleen een ijsje wilde afhalen
Nederland regeltjesland hoor...pffff
Heb ik al gezegd dat ik spijt heb om weer teruggekomen te zijn?
Prikstratenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Noem mij eens 1 plek waar mensen nog afstand houden.
Klopt, maar als je als vereniging een evenement wilt houden in je clubhuis, heb je daar officieel wel mee te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Noem mij eens 1 plek waar mensen nog afstand houden.
Zie je wel dat de lockdown werkt.quote:En de bezetting in de ziekenhuizen is ook behoorlijk beter dan toen we in lockdown gingen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:09 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ok ok afgelopen weekend 1 corona besteld tijdens het etentje in een restaurant
Nee. Die moet z'n regeringsbeleid uit gaan leggen in de 1e kamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |