Niet op de OS, dacht ik?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is de reuzenslalom, je hebt ook nog de kleinere slalom
Een diploma is ook schitterend.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:35 schreef franklop het volgende:
Vrees dat het lastig wordt voor brons. Maar desondanks al een mooie verrassing dit.
Sloveense staat iets beter te boarden ja. Maar goed, we zullen er op hopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:35 schreef franklop het volgende:
Vrees dat het lastig wordt voor brons. Maar desondanks al een mooie verrassing dit.
in de kwali waren ze 13e en 14equote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sloveense staat iets beter te boarden ja. Maar goed, we zullen er op hopen.
Jazeker, maar hele ochtend al iets scherper wel had ik het idee. Maar goed, vierdes is ook mooi. A-status genot.quote:
MICHELLE GAAT DOOR.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:38 schreef franklop het volgende:
2 seconde na de val 'WAT MAG ZE TROTS ZIJN'
Kan daar slecht tegen.
Sauerbreij zei dat ook bij Eurosportquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:38 schreef franklop het volgende:
2 seconde na de val 'WAT MAG ZE TROTS ZIJN'
Kan daar slecht tegen.
Daar keek ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sauerbreij zei dat ook bij Eurosport
Zat volgens mij in halve en strijd 3/4 sowieso stuk verder van de poortjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef Starflyer het volgende:
In het begin misschien iets te voorzichtig en dan te veel risico moeten nemen om nog bij te komen.
Serieus?quote:
Lijkt me niet.quote:
Het is geen sjortrek.quote:
Wij hopen op winst op de Super-G.quote:
Het Pogačar-effect.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:43 schreef TheVulture het volgende:
Slovenie heeft trouwens wel enorm goede Spelen tot nu toe
Door Roglic is het Sloveense schansspringen op de kaart gezet.quote:
Wild had vorig jaar anders ook brons.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:46 schreef Starflyer het volgende:
Wild na 8 jaar weer een medaille. Karl na 12 jaar weer.
Heeft die aan schansspringen gedaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door Roglic is het Sloveense schansspringen op de kaart gezet.
quote:
Over 10 minuten langlaufenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:49 schreef superniger het volgende:
Mooie vinale.
En nu een powernap van 40 minuten.
Garnbretquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:43 schreef TheVulture het volgende:
Slovenie heeft trouwens wel enorm goede Spelen tot nu toe
Dat was t/m Sochi ook zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer van laatste 2 runs van Dekker, ik heb in ieder geval genoten.
Ik dacht overigens dat het twee runs per ronde was zodat ieder blauw en rood doet. Maar ik zal wel abuis zijn.
Grote kans dat dat in toekomst wel zo gaat zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IJsklimmen is geen olympische sport helaas
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Ook best veel zin in de snowboard-cross
Zijn er trouwens naast Glenn de Blois bij de mannen ook Nederlandse vrouwen actief op dat onderdeel in het Wereldbekercircuit?
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IJsklimmen is geen olympische sport helaas
Of van Bankes, Moioli of Trespeuchquote:
Regelmatig voorin ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jacobellis er nog steeds bij ja?
Dat blijft toch een episch verhaalquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jacobellis er nog steeds bij ja?
Samková of Moioli maar hopelijk dan toch Jacobellis.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:42 schreef superniger het volgende:
Ik gun Team GeeBee en Charlotte Banks geen medaille.
Tot en met Pyeongchang inderdaad, sindsdien voor de Britten met hun scherpere kanten en gladdere wax.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bankes kwam toch altijd uit voor Frankrijk?
Die ging twee keer onderuit in de kwalificatiesquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik wilde juichen voor Andorra maar die komt niet opdagen
Rondere boards.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot en met Pyeongchang inderdaad, sindsdien voor de Britten met hun scherpere kanten en gladdere wax.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ging twee keer onderuit in de kwalificaties
Nu pasquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:15 schreef Starflyer het volgende:
Britse commentatoren hebben niet door dat Jacobellis de hele race op kop lag?
Rood in de achtste finales, maar nu niet. Dikke paniekquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:15 schreef Starflyer het volgende:
Britse commentatoren hebben niet door dat Jacobellis de hele race op kop lag?
En de altijd relaxte Thomas van Bemmelen, als ik me niet vergisquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:19 schreef Pino112 het volgende:
ES NL is met Britt Berghuis, prima om naar te luisteren
Mja, heeft nog wel moeite om een coherent verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:19 schreef Pino112 het volgende:
ES NL is met Britt Berghuis, prima om naar te luisteren
Wel een sicke commentator ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de altijd relaxte Thomas van Bemmelen, als ik me niet vergis
Die is overigens kleurenblind, wat soms wat onhandig is in een sport met heats waarbij het kleur hesje een groot deel van de identificerende factor is.
Ik heb liever Ivo, maar die zal wel bij het langlaufen zitten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, heeft nog wel moeite om een coherent verhaal te vertellen.
Vandaag niet in elk gevalquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Ivo, maar die zal wel bij het langlaufen zitten?
Vette race jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de race van de dag denk ik
Ik kon gelukkig MUTE doen voordat ik een naam hoordequote:
Ja ik had de afstandsbediening ook binnen bereik, precies voor dit soort dingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig MUTE doen voordat ik een naam hoorde
Dit gaat in de finale weer foutquote:
Welnee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Jacobellis hem dan toch nog winnen?
Ik ga ook uit van de choke, maar dat zou toch wel een leuk verhaal maken voor other times sport op weetikwelke commerciele boer bij Amerika.quote:
2dequote:
Nope!quote:
Ja ik zag het verkeerdquote:
Nee, niet dat ik weet. Duurde blijkbaar even voordat Brockhoff op het bord stond.quote:
Weer op tijdquote:
Ik was net te laat, gelukkig was het toch maar de big air oid volgens mij, dat boeit me niet zoveel.quote:
Nee, Brockhoff was duidelijk tweedequote:Op woensdag 9 februari 2022 08:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik dacht dat de 2 Canadezen als eersten over de finish kwamen.
Oh dan had ik geluk, dat is de enige finale die ik nog wil zien op het moment. Dat komt hierna wel als er drie uur lang niks anders is dan een rondje schansspringen in de NoKo en een potje ijshockey.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was net te laat, gelukkig was het toch maar de big air volgens mij, dat boeit me niet zoveel.
Dan stond het verkeerd in beeld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Brockhoff was duidelijk tweede
Ik vind dat dus wel zo ontzettend saai. Zolang ik maar niets hoor over de reuzenslalom vind ik het best (volgens mij zijn er geen andere finales geweest nog toch?)quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dan had ik geluk, dat is de enige finale die ik nog wil zien op het moment. Dat komt hierna wel als er drie uur lang niks anders is dan een rondje schansspringen in de NoKo en een potje ijshockey.
Ja ze brengen het grafisch een beetje raar in beeld, ik trapte er ook inquote:
Big air en reuzenslalom is volgens mij inderdaad het enige dat tot nu toe is beslist vandaag. Ik vind big air wel lekker om te kijken, samen met vriendin een beetje gokken hoeveel punten ze krijgen enzoquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat dus wel zo ontzettend saai. Zolang ik maar niets hoor over de reuzenslalom vind ik het best (volgens mij zijn er geen andere finales geweest nog toch?)
Gewone slalomquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Big air en reuzenslalom is volgens mij inderdaad het enige dat tot nu toe is beslist vandaag. Ik vind big air wel lekker om te kijken, samen met vriendin een beetje gokken hoeveel punten ze krijgen enzo
Ik kan mijn aandacht er nooit bij houden, slopestyle vind ik altijd nog wel gaan, maar big air is gewoon slopestyle met maar 1 sprong. Halfpipe vind ik ook geen biet aan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Big air en reuzenslalom is volgens mij inderdaad het enige dat tot nu toe is beslist vandaag. Ik vind big air wel lekker om te kijken, samen met vriendin een beetje gokken hoeveel punten ze krijgen enzo
Stop de tijd!quote:
Uh ja, uiteraard. Niet goed wakkerquote:
Brockhoff was tweede, maar stond pas later goed op het bord om een of andere vage reden. Commentatoren waren ook in de war hierdoor.quote:
Ze racen nu met 4 mensen ipv 6.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:47 schreef raptorix het volgende:
Is het particulier niet een stuk minder spectaculair dan vorige keren? Had idee dat het toen veel meer smijt en kwakwerk was.
Komt volgens mij ook omdat ze helaas maar met 4 i.p.v. 6 tegelijk gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:47 schreef raptorix het volgende:
Is het particulier niet een stuk minder spectaculair dan vorige keren? Had idee dat het toen veel meer smijt en kwakwerk was.
Het is strenger geworden, ook maar met vieren in de race ipv zes.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:47 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het idee dat deze baan veel breder is dan normaal, niet bevorderlijk voor de gevechten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:47 schreef raptorix het volgende:
Beetje stoer doen op die laatste bult toen, dat was geniaalquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk voor Jacobellis. Ik ben oud genoeg om me 2006 nog goed te herinneren.
1984 is mijn eerst OS die ik herinner, het tofste moment vond ik dit bij de openingquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk voor Jacobellis. Ik ben oud genoeg om me 2006 nog goed te herinneren.
Van Langen, waarschijnlijk ook eerste keer Guerilla marketing op nationale TVquote:
In 1998 ben ik bij handenarbeid de klas uit gelopen om de race van Ritsma op de 1500 meter in het wijkcentrum te zien. Het was een gevalletje ‘wat de gevolgen ook zien, dit is belangrijker’quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:03 schreef Szura het volgende:
2000 hier, tv op zo’n kar in de klas om Pieter en Inge te kijken
Ziek of "ziek"?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
In 1988 maakte mijn broer me wakker om voor het ontbijt naar de Olympische Spelen in Seoul te kijken.
Maar mijn liefde voor de OS begon pas echt in 1992, ik was ziek en mocht hele dagen naar de Spelen in Albertville kijken.
Big air is wel het minste ja. Die kun je uitstekend terugkijken met de PLAYER en dan steeds doorspoelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan mijn aandacht er nooit bij houden, slopestyle vind ik altijd nog wel gaan, maar big air is gewoon slopestyle met maar 1 sprong. Halfpipe vind ik ook geen biet aan.
Nou vooruit dan:quote:
1976 kan ik me nog vaag herinneren met Kleine en Van Helden.quote:
Had het niet meegekregen. Dit vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:07 schreef Redefine het volgende:
Heb het net terug gekeken. Knap gedaan van Jacobellis. En mooi dat ze nu eindelijk goud heeft.
Ze gaan allemaal door, dus eigenlijk boeit die Seeding heel weinig, behalve indeling voor de 1/8 Final.quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:14 schreef franklop het volgende:
De Blois 25e en dus klaar
Komt, op dit moment, 0,03 tekort
Of gaan ze nou wel allemaal door, snap het niet helemaal
Yes , zie mijn niet zo ninja edit!quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal door, dus eigenlijk boeit die Seeding heel weinig, behalve indeling voor de 1/8 Final.
Slechtquote:
Of een windvlaag (heel toevallig in beide runs)quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:27 schreef Max23 het volgende:
Hij zou wellicht verkeerde wax onder zijn bord hebben, aldus Wopke de Vegt
quote:
Moet toch wat als je niet kunt optreden in deze tijd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:00 schreef Pino112 het volgende:
Adam Lambert, leuk dat ie ook kan snowboarden.
Hij lijkt me nogal eigenwijs dat het daar niet aan lagquote:Op donderdag 10 februari 2022 06:44 schreef heywoodu het volgende:
De Blois heeft het eigenlijk uitstekend getroffen wat de heats betreft nu, de andere helft is véél sterker. Als die wax nou geregeld kan worden..
Snelheid op het rechte stuk was echt laag jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |