SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
ja, ik weet wat trollen is maar ik heb net geluisterd en ik ben het niet met je eens.quote:
Gaat dit over de aanranding die Nouchine bij Salar deed? Of heeft die advocaat ook boter op het hoofd?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:11 schreef Fritsie1960 het volgende: [..] Die advocaat zegt ook: John de Mol met zijn grote mond, zero tolorance dan had hij hier ook hard moeten ingrijpen en niet waarschuwen
![]()
zag je hoe Nawel met haar vingers knipte tegen Nous...van stopquote:Op maandag 7 februari 2022 23:18 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine wil niet meer luisteren en moet niet kinderachtig doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze hadden het over Leroyquote:Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat dit over de aanranding die Nouchine bij Salar deed? Of heeft die advocaat ook boter op het hoofd?
Dat weten ze bij Shownieuws niet eensquote:Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat dit over de aanranding die Nouchine bij Salar deed? Of heeft die advocaat ook boter op het hoofd?
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het stressen over de “immuniteitspinnen” van Peter volgens mij.
Vind het hypocriet dat juist een Shownieuws of all people juist hier een issue van maakt. Het is natuurlijk van RTL en hun zijn Talpa waar wel wat ergere dingen aan de hand zijn, mind you!quote:Op maandag 7 februari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja, ik weet wat trollen is maar ik heb net geluisterd en ik ben het niet met je eens.
het is toch van de zotte wat er her en der gebeurd ?
misschien ben ik dan een ouderwetse trut maar sommige dingen horen gewoon niet!
Hah.. Doe nou niet alsof je niet weet hoe dit werkt...quote:Op maandag 7 februari 2022 23:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het hypocriet dat juist een Shownieuws of all people juist hier een issue van maakt. Het is natuurlijk van RTL en hun zijn Talpa waar wel wat ergere dingen aan de hand zijn, mind you!
Tja, voor je het weet komt shownieuws morgen met "Gayguy beschuldigd Ronald van grensoverschreidend gedrag, foto's van Ronald R vielen tegen, moest mijn vergrootglas pakken om iets te kunnen zien" 🤣quote:
Ik weet precies hoe het werkt gast!quote:Op maandag 7 februari 2022 23:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah.. Doe nou niet alsof je niet weet hoe dit werkt...
Oh vertel !quote:Op maandag 7 februari 2022 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het werkt gast!
Dit dusquote:Op maandag 7 februari 2022 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ze heeft een punt. Het is lastig iemand te beschuldigen, maar hier staat het bewijs en de bevestiging van op beeld. Het is aan de andere kant sowieso wel makkelijk om over die muurtjes heen te kijken, maar de combinatie met het jezelf betasten en zeggen dat je tepeltjes hebt gezien is wat het te ver doet gaan.
Had ie zijn mond gehouden, en was ie 's avonds even onder de dekens bezig geweest met zichzelf was het een heel ander verhaal, dan hou je het in je eigen hoofd.
Ja, was geweldig van Peter ....quote:Op maandag 7 februari 2022 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het stressen over de “immuniteitspinnen” van Peter volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 7 februari 2022 23:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weten ze bij Shownieuws niet eens
Tooske Ragas is de vrouw van Bastian Ragas jaquote:
Het draait alweer om Nawel.......mogen een voor een praten anders raakt ze helemaal in de war. Nouschine denk misschien krijgt Nawel wel die pin want ze wordt er toch niet uitgezet.....Nawel helemaal hyper....hoezo en waarom.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
en nu bij sbs6 moderatiequote:Op maandag 7 februari 2022 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tooske Ragas is de vrouw van Bastian Ragas ja
Die zit er volgens mij ookbij, dacht hem net te horen... (sl is er ook vanaf)quote:
jij zei: Ik weet precies hoe het werkt gast!quote:Op maandag 7 februari 2022 23:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee waarom, ik heb het zojuist onderbouwd.
andere tijdenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
Sorry hoor! Maar ik vind Leroy ook helemaal niks, maar wat wordt dit ACHTERLIJK groot gemaakt allemaal. WTF het is in in NL op dit moment lijkt me. Kom op man, wij de fokkers zijn zooooo veel meer gewend in al die jaren. DGK gekeken? Eric lekker bezig met zichzelf in de jacuzzi, en dan al helemaal onze Huub. Wat hij allemaal in beeld heeft gedaan. En dan gaan mensen hierover zeiken? je ziet nogeens niet dat ie echt zich af aan het trekken is. En de meiden in het huis gaven er geen flikker om. Wat een onzin dit, het wordt veel te groot gemaakt![]()
Diepe zucht...quote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
Sorry hoor! Maar ik vind Leroy ook helemaal niks, maar wat wordt dit ACHTERLIJK groot gemaakt allemaal. WTF het is in in NL op dit moment lijkt me. Kom op man, wij de fokkers zijn zooooo veel meer gewend in al die jaren. DGK gekeken? Eric lekker bezig met zichzelf in de jacuzzi, en dan al helemaal onze Huub. Wat hij allemaal in beeld heeft gedaan. En dan gaan mensen hierover zeiken? je ziet nogeens niet dat ie echt zich af aan het trekken is. En de meiden in het huis gaven er geen flikker om. Wat een onzin dit, het wordt veel te groot gemaakt![]()
Nouch.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:25 schreef Silves het volgende:
Dammn wie zit er met zijn zender te spelen?
We zijn 14 jaar veder.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
Dat was een andere tijd, dat praat het niet goed maar het moreel kompas stond toen anders afgesteldquote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
Maar dat heeft amper ophef veroorzaakt. RTL reageert nu alleen omdat de ophef over Leroy te groot werd om te negeren.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Echt zo ontzettend dikke onzin.
Ja Leroy moet aangesproken worden....
Maar deze hetze??? Had tegen Nouchine moeten zijn... Wat zij deed was echt vele malen erger
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:26 schreef C.A.I het volgende:
Laat de regie eens ingrijpen in de avond nacht niet fluisteren in slaapkamers zoek andere plaatsen
In de broek van Leroyquote:
Echt hè, zit er dan helemaal niemand in de regiekamer mee te luisteren? Die moeten daar toch ook gek van worden? Totaal onbegrijpelijk.quote:
Hummie draait zich om, dat is wel duidelijk. Vooral de hypocrisie, maar het is TV uit de muur.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
. Door de zeikers wordt er een top RL soap verpest , en moeten ze allemaal lekker preuts blijven doen. NOU BEDANKT
Zonde, Leroy heeft hem net voor zijn functie nog een masage behandeling gegeven. En nu gaat het feest niet door.quote:
hoogmoedquote:Op maandag 7 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zijn zo ontzettend dom in die kamer, nawel zegt als peter mij safed dan kost het kristof zijn kop. En weer zegt nawel dat alleen kristof en peter tegen haar zijn. Hoe komt dat monster daar nu bij.
oh wat zijn ze toch dom daarquote:Op maandag 7 februari 2022 23:30 schreef Silves het volgende:
Jij vind alles lachwekkend Nadel..behalve je eigen shit.
zij zijn nawel soldaatjesquote:Op maandag 7 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy noemt nu dat peter allemaal soldaatjes heeft in de gouden kamer
Nawelquote:Op maandag 7 februari 2022 23:30 schreef Silves het volgende:
Jij vind alles lachwekkend Nadel..behalve je eigen shit.
Ik vrees met grote vrezen...quote:Op maandag 7 februari 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pitten, ik voorspel dat Leroy uiterlijk morgenvroeg alsnog vertrokken is...
Echt....ga daar niet eens meer naar luisteren. Het draait om haar en de andere moeten gewoon mee gaan met haar. Heb je problemen jammer dan het gaat nu over de queen.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zijn zo ontzettend dom in die kamer, nawel zegt als peter mij safed dan kost het kristof zijn kop. En weer zegt nawel dat alleen kristof en peter tegen haar zijn. Hoe komt dat monster daar nu bij.
Whaaaa....echt hoor. Ja, die doen precies hoe Peter het hebben wil.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy noemt nu dat peter allemaal soldaatjes heeft in de gouden kamer
Judas eerder. Vervelende bal zonder mening.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel met verhaal over dat Tobias een heilige is..
Ik vind dat hele Leroy gedoe ook opgeblazen. Dit is tot nu toe één van de tamste Big Brothers die ik heb gezien maar volgens de social media moraalridders is het huis een broeinest van racisme en aanranding.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
Sorry hoor! Maar ik vind Leroy ook helemaal niks, maar wat wordt dit ACHTERLIJK groot gemaakt allemaal. WTF het is in in NL op dit moment lijkt me. Kom op man, wij de fokkers zijn zooooo veel meer gewend in al die jaren. DGK gekeken? Eric lekker bezig met zichzelf in de jacuzzi, en dan al helemaal onze Huub. Wat hij allemaal in beeld heeft gedaan. En dan gaan mensen hierover zeiken? je ziet nogeens niet dat ie echt zich af aan het trekken is, volgens mij is hij het ook niet aan het doen ..dat is nog het ergste. En de meiden in het huis gaven er geen flikker om. Wat een onzin dit, het wordt veel te groot gemaakt![]()
. Door de zeikers wordt er een top RL soap verpest , en moeten ze allemaal lekker preuts blijven doen. NOU BEDANKT
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:34 schreef freaky40 het volgende:
Hell week of in een andere week. 1 slaapkamer opheffen. Samen slapen voor een week. Eens zien of er dan nog geroddeld of gekonkeld wordt.
Dit is wel bijzonder ja... Is echt trending.. Niet alleen in bubbels.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:34 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen op Twitter....
[ afbeelding ]
Ik steun je hierin. Goede postingquote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
Sorry hoor! Maar ik vind Leroy ook helemaal niks, maar wat wordt dit ACHTERLIJK groot gemaakt allemaal. WTF het is in in NL op dit moment lijkt me. Kom op man, wij de fokkers zijn zooooo veel meer gewend in al die jaren. DGK gekeken? Eric lekker bezig met zichzelf in de jacuzzi, en dan al helemaal onze Huub. Wat hij allemaal in beeld heeft gedaan. En dan gaan mensen hierover zeiken? je ziet nogeens niet dat ie echt zich af aan het trekken is, volgens mij is hij het ook niet aan het doen ..dat is nog het ergste. En de meiden in het huis gaven er geen flikker om. Wat een onzin dit, het wordt veel te groot gemaakt![]()
vera is toch nu niet in de groene?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:32 schreef C.A.I het volgende:
VerA grace zender check noucine zendercheck 😡
Zelfs daar meer budget voor techniek.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:35 schreef spapaars het volgende:
Notabene in Afrika hebben ze betere night cams dan hier
[ afbeelding ]
Dat meisje dat niet in z'n inbox mag, zal druk worden met verwijderen.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen idee hoe ik het moet posten maar die reactie op Leroy zijn Insta is ook
Ja toch, ik word er gewoon boos van al moet ik heel die gast niet haha. Maar vind het zo zielig groot gemaakt, als ie voor dit eruit moet dan zijn alle soaps verpest. Hoef je ook geen EOTB en al die rotzooi meer te doen. Menneke deed helemaal niks in dat bad, en kijk hoe de moraalridders hier bezig zijn dat je zo iemand uit BB gooit, HOEZOquote:Op maandag 7 februari 2022 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik steun je hierin. Goede posting
Tja hij gooide het op zijn dochtertje die hij zo mist, maar denk eerder dat hij met ietsquote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: We hadden kwis vragen en ik zei: ik zat al twee dagen niet goed in mijn vel weet je wel.
Ik steun die posting. Preuts schijtland is het geworden. Niets kan en mag meer.quote:
Geschreven door iemand met gebrek aan hersencellen...it's all in the family...quote:
Dus........quote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: We hadden kwis vragen en ik zei: ik zat al twee dagen niet goed in mijn vel weet je wel.
Misschien is er überhaupt geen plaats meer voor RLSquote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja toch, ik word er gewoon boos van al moet ik heel die gast niet haha. Maar vind het zo zielig groot gemaakt, als ie voor dit eruit moet dan zijn alle soaps verpest. Hoef je ook geen EOTB en al die rotzooi meer te doen. Menneke deed helemaal niks in dat bad, en kijk hoe de moraalridders hier bezig zijn dat je zo iemand uit BB gooit, HOEZO
?? Dan krijgen ze net hun zin..dan gaan ze op Peter en Kris..die willen ze uitelkaar.of bedoel je tot naar de liveshow volhouden?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:39 schreef freaky40 het volgende:
Peter moet dat echt nog even volhouden met die 'pinnen' die hij niet heeft. Die groene kamer rekent zich rijk.
Fijn voor je. Het omgekeerde is gebeurd. BB heeft Leroy bij zich geroepen en hem de wacht aan gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
Als ik Leroy was dan was ik op hoge poten naar BB gestapt
Als hij nu die douche in was gestapt en hij had Nouch bij haar borsten gepakt, dan is het aanranding en dan moet zijn lul eraf gesneden worden. Maar een kijkje naar een tepel zie ik niet als grensoverschrijdend gedrag. Dan mag je ook niet meer kijken naar een mooie kont of naar een bobbel in de broek bij een kerel. Mensen moeten niet eens zo zeiken, stelletje azijnpissers.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja toch, ik word er gewoon boos van al moet ik heel die gast niet haha. Maar vind het zo zielig groot gemaakt, als ie voor dit eruit moet dan zijn alle soaps verpest. Hoef je ook geen EOTB en al die rotzooi meer te doen. Menneke deed helemaal niks in dat bad, en kijk hoe de moraalridders hier bezig zijn dat je zo iemand uit BB gooit, HOEZO
Doet hij al de hele dag..hij was kwaad dat hij papier,steen schaar had verloren..quote:Op maandag 7 februari 2022 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
Wat we logischerwijs allemaal wel eens last van hebbenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja hij gooide het op zijn dochtertje die hij zo mist, maar denk eerder dat hij met iets
anders in z'n maag zat
Jouw mening doet in dit geval niet ter zake. Het gaat om de mening van de samenleving en die is anders. Kun je het niet mee eens zijn, maar zul je uiteindelijk moeten accepteren als norm.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij nu die douche in was gestapt en hij had Nouch bij haar borsten gepakt, dan is het aanranding en dan moet zijn lul eraf gesneden worden. Maar een kijkje naar een tepel zie ik niet als grensoverschrijdend gedrag. Dan mag je ook niet meer kijken naar een mooie kont of naar een bobbel in de broek bij een kerel. Mensen moeten niet eens zo zeiken, stelletje azijnpissers.
Omdat het niet anders kan. We zitten er midden in. Je wordt in het echte leven zo aangeklaagd. En al zijn het geruchten het kwaad is al geschied.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Mag ik de coronagekte al noemen of is het nog te vroeg?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij nu die douche in was gestapt en hij had Nouch bij haar borsten gepakt, dan is het aanranding en dan moet zijn lul eraf gesneden worden. Maar een kijkje naar een tepel zie ik niet als grensoverschrijdend gedrag. Dan mag je ook niet meer kijken naar een mooie kont of naar een bobbel in de broek bij een kerel. Mensen moeten niet eens zo zeiken, stelletje azijnpissers.
Als je van onderbroekenlol houdt is het vermaak ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:33 schreef s1lverz het volgende:
Ah het oude vertrouwde beeld.. de groene kamer fluistert, smoest en is vooral met zichzelf bezig.. de goude kamer heeft lol, voert normale gesprekken en entertaint de kijker nog een beetje.
hij is door bb op het matje geroepen, heeft ook bij amy al een keer over het muurtje gekeken dat vertelde ze toen op de streams. Hij heeft officiele waarschuwing gekregenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
Jij bent familie van Leroyquote:Op maandag 7 februari 2022 23:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geschreven door iemand met gebrek aan hersencellen...it's all in the family...
Een RLS in een kloosterquote:Op maandag 7 februari 2022 23:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien is er überhaupt geen plaats meer voor RLS
En voor wat nu precies? Wilde hij NOuch zijn geslachtsdeel tonen?Of omdat hij toevallig over het randje kon blieken ? Wat de langere mannen toch al lukte? WAT een onzinquote:Op maandag 7 februari 2022 23:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Fijn voor je. Het omgekeerde is gebeurd. BB heeft Leroy bij zich geroepen en hem de wacht aan gezegd.
Dan is hij al toch over de limiet van het toelaatbare me dunkt?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij is door bb op het matje geroepen, heeft ook bij amy al een keer over het muurtje gekeken dat vertelde ze toen op de streams. Hij heeft officiele waarschuwing gekregen
ik twijfel aan het toevalligquote:Op maandag 7 februari 2022 23:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En voor wat nu precies? Wilde hij NOuch zijn geslachtsdeel tonen?Of omdat hij toevallig over het randje kon blieken ? Wat de langere mannen toch al lukte? WAT een onzin
Ze moeten die slaapkamers spierwit verven.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:34 schreef freaky40 het volgende:
Hell week of in een andere week. 1 slaapkamer opheffen. Samen slapen voor een week. Eens zien of er dan nog geroddeld of gekonkeld wordt.
Een weldenkende jonge man weet precies wat hij doet en wist dat hij in beeld was......quote:Op maandag 7 februari 2022 23:40 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies dit! ECht sneu voor die jongen!
Mijn mening doet in deze niet ter zake?? Ja netjes de schaapjes gaan volgen en je mening onderdrukken? Wat denk jezelf. Ik heb een mening en die verkondig ik en daar doe jij niets aan kerel.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jouw mening doet in dit geval niet ter zake. Het gaat om de mening van de samenleving en die is anders. Kun je het niet mee eens zijn, maar zul je uiteindelijk moeten accepteren als norm.
Ik denk niet dat je het gezien hebt, want er was niks toevalligs aan... Al die meerdere keren dat hij opzichtig keek niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En voor wat nu precies? Wilde hij NOuch zijn geslachtsdeel tonen?Of omdat hij toevallig over het randje kon blieken ? Wat de langere mannen toch al lukte? WAT een onzin
ik snap het niet, wil je het nog 'n keer uitleggenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:47 schreef Silves het volgende:
snapte..weet je wel..zo blijven jullie je strategie herhalen..snapte..euh en daar gaan we weer opnieuw..
hij bekeek de camerastand zelfs nogquote:Op maandag 7 februari 2022 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een weldenkende jonge man weet precies wat hij doet en wist dat hij in beeld was......
Het is geen jongen maar een vader van 30.
Doe nog maar niet, ligt gevoelig.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mag ik de coronagekte al noemen of is het nog te vroeg?
Dat zie je aan Sieneke en familie, aangeklaagd dat ze in de drugshandel zitten. Sinds 2018quote:Op maandag 7 februari 2022 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kan. We zitten er midden in. Je wordt in het echte leven zo aangeklaagd. En al zijn het geruchten het kwaad is al geschied.
Dat moet je helemaal zelf weten, maar als de norm ongelijk is aan je mening moet je niet verwachten dat mensen naar je luisteren.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn mening doet in deze niet ter zake?? Ja netjes de schaapjes gaan volgen en je mening onderdrukken? Wat denk jezelf. Ik heb een mening en die verkondig ik en daar doe jij niets aan kerel.
ja maar hoezo heeft die jill en michel in zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 23:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geschreven door iemand met gebrek aan hersencellen...it's all in the family...
Dat helpt natuurlijk niet. Het blijven 2 slaapkamers.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze moeten die slaapkamers spierwit verven.
Er wordt gepraat over de groene kamer doet dit en de gele doet dat.Slaat echt nergens op.
de corona wordt nu wel even op de achtergrond gezet hequote:Op maandag 7 februari 2022 23:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mag ik de coronagekte al noemen of is het nog te vroeg?
Ik heb het gezien en ja hij keek even heel stiekem in een flits over de rand heen, heeft hij haar dan verkracht?? Nou vertel?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het gezien hebt, want er was niks toevalligs aan... Al die meerdere keren dat hij opzichtig keek niet.
Vera en grace fluisteren in goud zijn alleen niet in beeldquote:Op maandag 7 februari 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
vera is toch nu niet in de groene?
ik zie niet het is infrared
Mensen hoeven niet te luisteren en mogen hun eigen mening hebben, maar ga mijn mening niet onderdrukken alsof mijn mening niet telt.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten, maar als de norm ongelijk is aan je mening moet je niet verwachten dat mensen naar je luisteren.
Het is grensoverschrijdend gedrag, plain en simpel. Verkrachting zijn jouw woorden.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ja hij keek even heel stiekem in een flits over de rand heen, heeft hij haar dan verkracht?? Nou vertel?
Wat een kont verhaal, als iemand zich misdraagt mag je diegene daar op aanspreken. Dan hoef je hem/haar niet eerst uit eten te nemen om diegene beter te leren kennen.quote:
hij is viesquote:Op maandag 7 februari 2022 23:50 schreef Yolk het volgende:
Misschien vind ik dat gerochel van Leroy nog wel smeriger dan zijn gemasturbeer
Dat is klaar, en gelukkig maar.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de corona wordt nu wel even op de achtergrond gezet he LD
Het gaat wel om het totaal plaatje....vragen welke er mee gaat in het bad met hem....In ene niet willen douchen samen met Tobias wat de afspraak was. Maar hoorde dat de twee dames na hun gingen douchen wilde hij in ene in bad. Stop er ook mee. Maar het is niet alleen het kijkje naar een tepel.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat hij kijkt er vervolgens iets over zegt en dan aan zijn eigen geslachtsdeel zit. Is gewoon ongepast.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ja hij keek even heel stiekem in een flits over de rand heen, heeft hij haar dan verkracht?? Nou vertel?
Degene die dat screenshot van Instagram heeft genomen volgt blijkbaar Jill en Michel. Heeft verder niets met dat profiel van Leroy te maken.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoezo heeft die jill en michel in zijn
stories??
Dan zeg ik ook niet, maar je lijkt niet te snappen dat het merendeel van de mensen het oneens zijn met je mening.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mensen hoeven niet te luisteren en mogen hun eigen mening hebben, maar ga mijn mening niet onderdrukken alsof mijn mening niet telt.
Weet je wat jij moet doen Lion, meld je aan in een klooster. Wij verschillen van mening, dat moge duidelijk zijn. We zijn het compleet oneens met elkaar, laten we het daar maar bij houden. Lijkt mij althans de verstandigste keuze. Wil je toch doorgaan, dan gaan we nog even door.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is grensoverschrijdend gedrag, plain en simpel. Verkrachting zijn jouw woorden.
Lees even paar Posts terug staat de uitlegquote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef mario390 het volgende:
gev antwort hoezo heeft hij jill en michel in de stories??
[ afbeelding ]
Dit lijkt me, op je eerste zin na, de juiste conclusie.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen Lion, meld je aan in een klooster. Wij verschillen van mening, dat moge duidelijk zijn. We zijn het compleet oneens met elkaar, laten we het daar maar bij houden. Lijkt mij althans de verstandigste keuze. Wil je toch doorgaan, dan gaan we nog even door.
ben je zeker dat het en screenshot is,en nietquote:Op maandag 7 februari 2022 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Degene die dat screenshot van Instagram heeft genomen volgt blijkbaar Jill en Michel. Heeft verder niets met dat profiel van Leroy te maken.
Hij volgt ze gewoon, meer nietquote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef mario390 het volgende:
gev antwort hoezo heeft hij jill en michel in de stories??
[ afbeelding ]
Dit gaat over dat kiekje over de rand. Het andere wat je aanhaalt is een andere discussie. Let wel, ben geen fan van die gast, vind het een kneus, maar grensoverschrijdend gaat mij te ver.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat wel om het totaal plaatje....vragen welke er mee gaat in het bad met hem....In ene niet willen douchen samen met Tobias wat de afspraak was. Maar hoorde dat de twee dames na hun gingen douchen wilde hij in ene in bad. Stop er ook mee. Maar het is niet alleen het kijkje naar een tepel.
Ja is screenshotquote:Op maandag 7 februari 2022 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je zeker dat het en screenshot is,en niet
de originaltext?
Je hebt het gelukkig zelf in de gaten (en ik ookquote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan het gewoon niet van mezelf hebben dat ik julio bij het binnen komen zo een fijne vent vond en dat ik me zo heb vergist in die man. Gaat me mensenkennis
ik zie het meer als niveautje onder de deur van een pashokje kijken, dat doe je toch ook niet?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijg je als je de hele dag slaapt..quote:Op maandag 7 februari 2022 23:54 schreef Thorelf het volgende:
het enige wat ik leuk vind van groen dat ze niet om 23 uur gaan slapen
Hoe denk je dat hij op nr.2 staat met hoogst aantal postsquote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lees even paar Posts terug staat de uitleg
Hij moest zijn jongeman even tot bedaren brengen, anders stap je zo'n bad uit met een boomstam.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het feit dat hij kijkt er vervolgens iets over zegt en dan aan zijn eigen geslachtsdeel zit. Is gewoon ongepast.
ja maar dat vraag ik niet, ik vraag weg jill en michel,en het is nietquote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lees even paar Posts terug staat de uitleg
Precies.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is grensoverschrijdend gedrag, plain en simpel. Verkrachting zijn jouw woorden.
maar voor mij met wisseldiensten is dat wel okequote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijg je als je de hele dag slaapt..
Het lijkt mij beter dat we het erbij houden dat we het niet eens met elkaar zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij moest zijn jongeman even tot bedaren brengen, anders stap je zo'n bad uit met een boomstam.
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij moest zijn jongeman even tot bedaren brengen, anders stap je zo'n bad uit met een boomstam.
Lion kerel, ik ben niet achterlijk en ook niet van gisteren. ben altijd in voor een goede discussie, maar je eigen mening telt ten aller tijde. Democratisch vrij land.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan zeg ik ook niet, maar je lijkt niet te snappen dat het merendeel van de mensen het oneens zijn met je mening.
het is maar ook kansloos ik will metdoen bij enquote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij op nr.2 staat met hoogst aantal posts
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit lijkt me, op je eerste zin na, de juiste conclusie.
Ja joh, tot bedaren brengen door er uitgebreid over te wrijvenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boomstamquote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen flits, nadat Nouschine er wat van zei ging hij nog verder naar voor en zei nu kijk ik en ik zie tepeltjes....en is toen weer gaan liggen met ze geslachtsdeel aan het wrijven met zijn gezicht in de camera aan het kijken.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario, het lijkt mij ook beter dat jij niet in zo’n huis gaat .quote:Op maandag 7 februari 2022 23:58 schreef mario390 het volgende:
ik moet maar wel toegeven ik hadde het ook niet
easy in zo en huis met douchende meiden,en dat
je toch 24 uren te samen zit
Wanneer je een normale gezonde opvoeding hebt genoten, zou je dat niet doen. Het gaat over grensoverschrijdend gedrag en dat vind ik in dit geval nog net niet het geval. Of het netjes is, is een andere discussie.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef s1lverz het volgende:
[..]
ik zie het meer als niveautje onder de deur van een pashokje kijken, dat doe je toch ook niet?
Waar denk je waar dit vandaan komt..dit moet de tv kijker toch ook zien nu..quote:Op maandag 7 februari 2022 23:59 schreef Thorelf het volgende:
vind het lullig voor kristof dat hij minst betrouwbaar is... want is absoluut niet zo
Jij was er al op de eerste dag uitgezet denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 23:58 schreef mario390 het volgende:
ik moet maar wel toegeven ik hadde het ook niet
easy in zo en huis met douchende meiden,en dat
je toch 24 uren te samen zit
hoop hetquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar denk je waar dit vandaan komt..dit moet de tv kijker toch ook zien nu..
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je een normale gezonde opvoeding hebt genoten, zou je dat niet doen. Het gaat over grensoverschrijdend gedrag en dat vind ik in dit geval nog net niet het geval. Of het netjes is, is een andere discussie.
Dat gevoel is wederzijds kerel.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:56 schreef Li0nHeart het volgende:
En uto, ook al zijn we het niet eens, wil niet zeggen dat ik je mening niet respecteer. Vind je verder een toffe gast.
quote:Leroy is ook in contact gebracht met een psycholoog, zodat hij leert waarom het niet gepast is om jezelf te betasten waar anderen bij zijn of waarom het niet gewoon is om in de douche te gluren.
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Boomstam.
.0
kreupelhout bedoel je denk
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jij was er al op de eerste dag uitgezet denk ik
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ja mensen,jullie moeten Mario sneller antwoorden.
Nee, dat was allemaal op hetzelfde moment.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit gaat over dat kiekje over de rand. Het andere wat je aanhaalt is een andere discussie. Let wel, ben geen fan van die gast, vind het een kneus, maar grensoverschrijdend gaat mij te ver.
Ik heb het gezienquote:Op maandag 7 februari 2022 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen flits, nadat Nouschine er wat van zei ging hij nog verder naar voor en zei nu kijk ik en ik zie tepeltjes....en is toen weer gaan liggen met ze geslachtsdeel aan het wrijven met zijn gezicht in de camera aan het kijken.
Duidelijk inderdaad. Opmerking van Grace vind ik totaal niet ongepast, maar juist wel komisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef C.A.I het volgende:
Ik zie je tepeltjes man naar vrouw
Vrouw naar andere vrouw ik wil je tepeltjes likken
Welke is fout
Welke is als geil grapje bedoeld
Leroy noucine
Grace vera
Zou het nog zo lang duren?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jij was er al op de eerste dag uitgezet denk ik
#metoo verkoopt, zeker sinds the Voice.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sinds het hele #metoo gebeuren is de hele wereld preuts geworden. Leroy is gewoon een vies mannetje en kan hem niet uitstaan en hoop dat hij snel het huis uit gaat.
Maar het wordt wel heel erg ver uit gemeten in de media.
Eerst de kiek, toen de klauw in zijn broek voor 40 seconden. Laten we het erop houden, dat meneer zich goed voor lul heeft gezet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat was allemaal op hetzelfde moment.
Echt.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Echt we moeten met zijn vieren op dezelfde. We zijn er uit en Gulio mag nu afsluiten, slaap lekker allemaal.
het mooie is dat hij uurtje of hoeveel terug tegen nawel e.a. vertelde dat nouss vroeg of ze bij hem in bad mocht, maar dat hij dat niet wilde.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat wel om het totaal plaatje....vragen welke er mee gaat in het bad met hem....In ene niet willen douchen samen met Tobias wat de afspraak was. Maar hoorde dat de twee dames na hun gingen douchen wilde hij in ene in bad. Stop er ook mee. .
Zijn bovenbuurvrouw, of zijn postorder sletje uit Rusland?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
ik gaa kijken wie deze leroydevrouw is
dat kann geen toevall zijn
Leroy heeft geen vrouw alleen een exquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
Alles voor de clicks.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
#metoo verkoopt, zeker sinds the Voice.
Omdat BB weer te laat komt met een conclusie.....of bedenkt dat dit kijkcijfers trekt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sinds het hele #metoo gebeuren is de hele wereld preuts geworden. Leroy is gewoon een vies mannetje en kan hem niet uitstaan en hoop dat hij snel het huis uit gaat.
Maar het wordt wel heel erg ver uit gemeten in de media.
En daar is een reden voor...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leroy heeft geen vrouw alleen een ex
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerst de kiek, toen de klauw in zijn broek voor 40 seconden. Laten we het erop houden, dat meneer zich goed voor lul heeft gezet.
Dat ben ik met je eens....maar de stakker heeft het niet door.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerst de kiek, toen de klauw in zijn broek voor 40 seconden. Laten we het erop houden, dat meneer zich goed voor lul heeft gezet.
Ik snap nu de verwarring bij mario, Leroy heet De Rouw van zijn achternaam, zijn Instaprofiel dus logischerwijs “leroyderouw”. Dat kun je zomaar verkeerd lezen/begrijpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ex on the beachquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook die verhalen...bescherm hem tegen zichzelf en zet hem eruit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn bovenbuurvrouw, of zijn postorder sletje uit Rusland?
leroyderouwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
Heeft hij zich voor opgeven, maar de taxi reed niet verder naar Schiphol om met het vliegtuig naar Cran Canaria te vliegen....En nu zit hij in dat BB...quote:
nee zijn profil is nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik snap nu de verwarring bij mario, Leroy heet De Rouw van zijn achternaam, zijn Instaprofiel dus logischerwijs “leroyderouw”. Dat kun je zomaar verkeerd lezen/begrijpen.
true,maar kijk op facebook en zie zijn fam... een bepaald millieuquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik met je eens....maar de stakker heeft het niet door.
https://instagram.com/leroyderouwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zijn profil is niet
te vinden in moment
Nog ff geduld, die is snel pleitte..En zien we hem weer bij het volgende programma..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook die verhalen...bescherm hem tegen zichzelf en zet hem eruit.
Heer utopia 2.0.quote:
Dat vinden degene die onder het deurtje van het pashokje, of over het muurtje van de douche gluren ook niet. Het is ongewenst, ongepast en wanneer je niet ingrijpt is het gissen waar de volgende grens ligt. Dat het groot uitvergroot wordt is dan ook niet raar, al ben ik zelf van mening dat de officiele waarschuwing wel een (minimale) gepaste straf is. Leroy gaat met zowel het gedrag als het iq van een kwal toch nog meermaals over de schreef.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je een normale gezonde opvoeding hebt genoten, zou je dat niet doen. Het gaat over grensoverschrijdend gedrag en dat vind ik in dit geval nog net niet het geval. Of het netjes is, is een andere discussie.
bedankt om dat ik hem nur opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://instagram.com/leroyderouw
Ben het met je eens, het was grensoverschrijdend maar het zou geen exit moeten opleveren .......quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Laat ik even voor alle duidelijk hier aangeven, dat ik het gedrag niet goedkeur van die gladjaker. Voor mij gaat grensoverschrijdend gedrag nog een klein stapje verder en ik heb het dan over een klein stapje. Gezond was zijn actie niet, want een gentleman zou zoiets nooit doen en dat is bijvoorbeeld het verschil met een Tobias en een hersenloze sukkel genaamd Leroy. Dit wilde ik er nog over kwijt en dan is dat hoofdstuk voor mij dan ook voorbij.
Dat is 'ie dagelijks, en dat is misschien wel deels de oorzaakquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Uit de Telegraaf, moet hier wel weer een beetje om gniffelen.
[..]
Jij ook lekker slipe.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren ik ga slapen. Laten we lief zijn voor elkaar en elkaar respecteren, welke discussie er ook gevoerd wordt. We hebben een leuke club mensen hier en dat is ook wel eens anders geweest. Have fun nog en slaap lekker straks
bij nouchine wordt het als speels gezien maar dat komt ook omdat zij een vouw is.... ben ik het niet mee eens ,maar tochquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het met je eens, het was grensoverschrijdend maar het zou geen exit moeten opleveren .......![]()
Dat hij daarna tegen andere bewoners verteld over zijn gesprek met BB zou wel een exit kunnen zijn.
Nouchine met Salar daarintegen vond ik wel op het randje ....
En ik zoek mijn bed op.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
zo en ik ben ook weer bij. duurde ff, maar dan heb je ook wat
Leroy is gewoon heel dom geweest. Hij zou toch moeten weten dat er tig camera's op hem staan en dat alles gezien wordt. Ben het met je eens dat dit land een preuts land is geworden waar niets meer kan. Aan de andere kant zijn er ook vrouwen echt slachtoffer geworden van vieze mannetjes en juist nu deze discussie een hot item is, wordt er zoveel aandacht aan besteed en afgekeurd. Dit was 2 jaar geleden niet eens besproken op deze manier, dan werd er om gelachen en hadden ze hem een sneu ventje genoemd.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit gaat over dat kiekje over de rand. Het andere wat je aanhaalt is een andere discussie. Let wel, ben geen fan van die gast, vind het een kneus, maar grensoverschrijdend gaat mij te ver.
Herkenbaar. Heb alleen nergens kunnen vinden met wie Peter het plan had opgezet om te doen of hij 3 pins had. Was dit met Hanne? Ik denk overigens dat Hanne ook wel door heeft dat groen geen dreamteam is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
zo en ik ben ook weer bij. duurde ff, maar dan heb je ook wat
sorry , niet gevolgd maar wiequote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
vele meiden volgen hem,maar ook mannen
Ja, dat is mijn punt ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:18 schreef Thorelf het volgende:
bij nouchine wordt het als speels gezien maar dat komt ook omdat zij een vouw is.... ben ik het niet mee eens ,maar toch
die laatste zin, na de comma is nu nog steedsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leroy is gewoon heel dom geweest. Hij zou toch moeten weten dat er tig camera's op hem staan en dat alles gezien wordt. Ben het met je eens dat dit land een preuts land is geworden waar niets meer kan. Aan de andere kant zijn er ook vrouwen echt slachtoffer geworden van vieze mannetjes en juist nu deze discussie een hot item is, wordt er zoveel aandacht aan besteed en afgekeurd. Dit was 2 jaar geleden niet eens besproken op deze manier, dan werd er om gelachen en hadden ze hem een sneu ventje genoemd.
hij had het verzonnen en bb vond het een goed idee. begreep ik danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:20 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb alleen nergens kunnen vinden met wie Peter het plan had opgezet om te doen of hij 3 pins had. Was dit met Hanne? Ik denk overigens dat Hanne ook wel door heeft dat groen geen dreamteam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |