ALs je andelen kalashnikov hebt wel denk ikquote:Op maandag 21 februari 2022 16:58 schreef ludovico het volgende:
![]()
Niet goed voor mijn aandelen als Rusland Oekraïne binnenvalt.
Ik had mijn portefeuille beter moeten hedgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs je andelen kalashnikov hebt wel denk ik
quote:
Gazprom gehouden?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:58 schreef ludovico het volgende:
![]()
Niet goed voor mijn aandelen als Rusland Oekraïne binnenvalt.
Da's het voordeel van buy&hold op de lange termijn. Je hoeft je niet druk te maken om al dat gezeik, laat staan dat ik er zwetende handjes van krijg.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe gaat het hier?Zwetende handjes voor de op handen zijnde invasie?
Niet perse zweetje handjes, eerder een benieuwdheid hoe de beurs gaat reageren. Ik heb mijn kooporders wel naar beneden bijgesteldquote:Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nou ik knijp m wel een beetje. Had vrij stevig ingezet op ASML toen die flink gedaald was, maar die ging rustig daarmee doorquote:Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja, gewoon een kleine golf op de koersborden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Amerikaanse futures vallen mij nogal mee. Dit lijkt op een kleine aanval en de (verwachtte) annexatie van Oost-Oekraïne. Dus geen grote aanval op Kiev ofzo. Denk dat de schade aan de beurs mee gaat vallen.
Uiteraard, wat me het minste zint is die Ursula von der Leyen die spreekt over afsluiten van de financiële sector van de EU.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:59 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gazprom gehouden?
Ik ga morgen ff kijken naar de Rusland ETF.
Ik ben gisteren aangenomen als zaterdagpostbode.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:19 schreef ludovico het volgende:
Postbodes in protest op de Dam: "Het is moderne slavernij"
Nog zo een parel uit mijn portefeuille die in een slecht daglicht staat.
Slim, zo lekker alleen in de zomermaanden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben gisteren aangenomen als zaterdagpostbode.Dat was ooit een jongensdroom, dus nu ga ik dat maar een halfjaar doen voor de gein.
En meteen staken!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Slim, zo lekker alleen in de zomermaanden.
Maak je gelijk alles mee wat hoort bij het leven van een postbode :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |