abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 20:44:54 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203560150
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou nee, als het een daadwerkelijk probleem zou zijn dan zou je hier niet met wat slappe columns aan komen maar verhalen, onderzoeken, veroordelingen, vonnissen van allerlei mannen die door valse aantijgingen in de goot zijn beland of van alles zijn kwijt geraakt.
Waarom zou het direct tot dergelijke excessen moeten leiden? Het blijkt wel dat je het echt niet kunt zonder stropoppen en hyperbolen te creëren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 februari 2022 @ 20:45:12 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560157
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:40 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Laat ik het zo stellen: als je dit hier hardop zegt neemt niemand je serieus. Man of vrouw. Voor waar ik ven is dit echt overdreven
Dat is het dus NIET. En ik sta hier echt niet alleen in: er zijn hier in dit topic al 4 vrouwen die hiervan hebben getuigd.
Dat jij dat een ongemakkelijke waarheid vondt is jouw probleem.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203560166
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:13 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Uiteenlopende enquêtes wekken toch sterk de indruk dat vrouwen daar inderdaad nog op regelmatige basis last van hebben, zowel op straat als binnen.
Ik ontken niet dar het gebeurd maar stellen dat men nooit normaal over straat kan is gewoon niet meer dan overdreven. Nederland is nog best wel veilig, ondanks Marc Overmars of Jeroen Rietbergen
pi_203560175
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat is het dus NIET. En ik sta hier echt niet alleen in: er zijn hier in dit topic al 4 vrouwen die hiervan hebben getuigd.
Dat jij dat een ongemakkelijke waarheid vondt is jouw probleem.
Prima
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 20:47:06 #180
9859 crew  Karina
Woman
pi_203560194
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
In één druk op de knop foto’s sturen. Het is allemaal ook zo makkelijk.
Mannen met een slechte (sex)relatie.
misschien moet er een tekstje komen: weet je het zeker? en dan nog een keer: heel zeker?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203560199
Een voorbeeld van hoe het wel kan en hoe het ongepast is.

twitter
pi_203560204
Hij was gewoon gehacked joh.
  maandag 7 februari 2022 @ 20:48:03 #183
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203560207
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Daar sla je de plank mis. Op het moment dat jij je als vrouw onveilig voelt bij het eerste contact is het klaar. Aandringen maakt het alleen nog maar erger en bedreigender.
LOL dit soort vrouwen zouden geen voorplanting mogen doen ...
dit zijn juist de foute vrouwen
want dat zit in hun hoofd .....
als ik naar buiten loopt om even wat te gaan roken van me werk en een collega gaat op dat moment ook naar buiten en staat mij vuil aan te kijken wat moet je van me ... dan heb je het al verbruikt ...
je hoeft als man niets te doen ..
als het bij een vrouw geen neukbaar object is dan is het een gevaar .. een tussenweg zit er niet meer in
Ik kan je daar nog een heel leuk voorbeeld van geven met een dame zonder dat ze mij eerder had gezien , ook eens mij wegzetten als vieze man .......
ik zei: hoe bedoel je ....... ....... Ja jullie mannen lopen alleen je lul achterna ...
ik zeg pardon ....
ben jij een god of zo ?
zeg ze hoe zo..... alle mannen zijn het zelfde , ik zeg ja maar uit mijn medische dossier blijft dat ik daar helemaal geen gevoelens meer heb ........... Dus heb jij me spontaan laten genezen dan ?

ik heb dat mens nooit meer gezien .. en zo benader ik dus dames die gefrustreerd zijn over mannen .. laten hun maar eens gaan bewijzen dat ik wel zo man ben ...die sex wil

Dan zouden ze toch een keer met me naar bed moeten .. en dan heb ik toch me zin :X
of ga ik nu weer een grens over met mijn humor
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 7 februari 2022 @ 20:48:53 #184
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203560215
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou het direct tot dergelijke excessen moeten leiden? Het blijkt wel dat je het echt niet kunt zonder stropoppen en hyperbolen te creëren.
Dat hoeft niet altijd of direct, maar dat is wel een voortvloeisel van hetgeen hier door o.a. jou en Bansheeboy wordt geïmpliceerd. Zonder aanleiding dus.
  maandag 7 februari 2022 @ 20:49:22 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560226
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:41 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ja, hier ook gelukkig. Ik werk echt in een mannenwereld, en reis(de) daar veel voor. Op vliegvelden, hotels, conferenties etc. hele leuke gesprekken gehad met onbekende mannen, maar ook privé in de kroeg of gewoon tijdens een wandeling. Het overgrote merendeel van de (onbekende) mannen voelt prima aan wat wel en niet kan.

Er zullen vast ook vrouwen zijn die wat te lichtgeraakt zijn, ik zie sommige vrouwen ook nogal overtrokken reageren. Maar soms zit daar ook een geschiedenis aan vast en was het de zoveelste opmerking die week. Ik ken geen vrouwen in mijn omgeving die valse aangiftes hebben gedaan of mannen vals beschuldigd hebben. Ik ken juist wel veel vrouwen die denken “ik houd mijn mond maar want geen zin in gedoe”.
Ja, herkenbaar. Vooral ook dat laatste. Wil er écht niet in bij mensen dat het heel vaak (veel te vaak) voorkomt -O-
pi_203560228
We hebben het de laatste tijd heel veel over mannen die hun macht misbruiken maar rancuneuze lelijke wijven, dat zijn de eckte eckte cysten in onze samenleving
-nee-
pi_203560240
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:45 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Ik ontken niet dar het gebeurd maar stellen dat men nooit normaal over straat kan is gewoon niet meer dan overdreven. Nederland is nog best wel veilig, ondanks Marc Overmars of Jeroen Rietbergen
Gelukkig wel. En het merendeel van de mannen snapt gelukkig ook prima waar de grens ligt. En het merendeel van de vrouwen is gelukkig ook niet diep gekwetst door een normale flirt.
pi_203560257
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:47 schreef potjecreme het volgende:

[ twitter ]
Best slechte voorbeelden.

Beter voorbeeld:

Hoi Vrouwennaam, als jij binnenkomt begint de zon te schijnen.

2010: niks aan de hand
2022: ? Ontslag door grensoverschrijdende opmerking?
  maandag 7 februari 2022 @ 20:53:05 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203560282
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:47 schreef potjecreme het volgende:

[ twitter ]
Leuk stukje populisme. Wie versiert zijn zus of moeder nou? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 februari 2022 @ 20:54:00 #190
426493 crew  PippenScottie
pi_203560295
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:48 schreef RAVW het volgende:

[..]
als ik naar buiten loopt om even wat te gaan roken van me werk en een collega gaat op dat moment ook naar buiten en staat mij vuil aan te kijken wat moet je van me ... dan heb je het al verbruikt ...
als het bij een vrouw geen neukbaar object is dan is het een gevaar .. een tussenweg zit er niet meer in
Ik kan je daar nog een heel leuk voorbeeld van geven met een dame zonder dat ze mij eerder had gezien , ook eens mij wegzetten als vieze man .......
ik zei: hoe bedoel je ....... ....... Ja jullie mannen lopen alleen je lul achterna ...
ik zeg pardon ....
ben jij een god of zo ?
zeg ze hoe zo..... alle mannen zijn het zelfde , ik zeg ja maar uit mijn medische dossier blijft dat ik daar helemaal geen gevoelens meer heb ........... Dus heb jij me spontaan laten genezen dan ?

ik heb dat mens nooit meer gezien .. en zo benader ik dus dames die gefrustreerd zijn over mannen .. laten hun maar eens gaan bewijzen dat ik wel zo man ben ...die sex wil

Dan zouden ze toch een keer met me naar bed moeten .. en dan heb ik toch me zin :X
Ik heb geen humor gezien. Dat lijkt me het eerste probleem.
My friends all drive horses
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 20:54:38 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560304
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Leuk stukje populisme. Wie versiert zijn zus of moeder nou? :?

Daar gaat het dus om, regel 1 vrouwen niet proberen te versieren, tenzij ze wel wat in jou zien, en ook alleen dan wanneer ze iets in jou zien. Dus niet op momenten als ze er geen zin in hebben.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 februari 2022 @ 20:54:43 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560307
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]
Gaat die opmerking van jou hier niet net zo goed op? ;)
Welke opmerking precies?
Het risico niet kunnen nemen? Nee, als de man in kwestie zich niet gedraagt als creep en ik er geen onveilig gevoel van krijg (wat in 99,9 % vd gevallen zo is) dan is er niet meteen een risico en kijk ik het gewoon ff aan. En in 99,9% vd gevallen komt er geen creepgedrag en is er geen risico.
  maandag 7 februari 2022 @ 20:55:12 #193
13462 BansheeBoy
pi_203560311
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef Marsenal het volgende:
We hebben het de laatste tijd heel veel over mannen die hun macht misbruiken maar rancuneuze lelijke wijven, dat zijn de eckte eckte cysten in onze samenleving
Klassiek geschoold. Die vis ik er echt meteen tussenuit! Netjes.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 7 februari 2022 @ 20:57:13 #194
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203560345
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En daaronder..
De ellende begon toen ik echt nog heel fors minderjarig was -O-
Ik had mijn 1 ste akelige ervaring toen ik een jaar of 16 was en werkte in een klein winkeltje waar het looppad achter de toonbank vrij smal was. Na verloop van tijd greep de baas mij steeds als hij achter mij langs moest om mijn middel beet. Ik hoorde hem dan in mijn nek ademen. Doodeng vond ik dat maar wist niet goed wat te doen. Daarna probeerde hij mij met doorzichtige smoesjes mee naar t magazijn te krijgen. Ik was 16 jaar en in de jaren '60 kon je dan nog best onnozel zijn, maar zó onnozel was ik nu ook weer niet. Dus heb ontslag genomen. Moest 1 maand uitwerken en kreeg na 2 ( lange )weken te horen dat ze geen vervangster voor mij konden vinden en ik dus maar moest blijven tot ze die wel gevonden hadden. Paniek sloeg toe. Toen pas durfde ik thuis aan mijn moeder te vertellen wat er speelde. Die was er meteen klaar mee. Ik mocht er niet meer heen en mijn vader zou ze dat wel even gaan vertellen. Vader was blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest want ik kreeg een oproep van het arbeidsbureau n.a.v. mijn weigering om te komen werken. Daar kreeg ik dus te horen dat ik igg de maand uitwerken moest volmaken. De tranen sprongen mij in de ogen ( ik huil hoogst zelden) toen moest ik wel vertellen waarom ik echt niet terug kon/wilde. Er kwam nog iemand anders bij, ik mocht herhalen dat de baas mij * lastig * viel en toen hoefde ik niet terug. Het arbeidsbureau zou het verder voor mij afhandelen. Ik kreeg de 2 weken + mijn vakantiegeld netjes uitbetaald. Het was trouwens best vernederend om door 2 volwassen kerels medelijdend aangekeken te worden. Ik schaamde me dood.
Hoe het mijn opvolgster vergaan is weet ik niet :@
Ik zag er heel gewoontjes uit, was verlegen en ik droeg ook geen uitdagende kleding. Het kan echt ieder meisje/vrouw overkomen. Mijn zus was wel erg aantrekkelijk en die was vaker de pisang.

Ik begin me af te vragen of mannen echt niet weten waar ze mee bezig zijn :? Lijkt mij dat ze lekker doen wat ze gewend zijn, zal niet meevallen om ze dat af te wennen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 7 februari 2022 @ 20:57:19 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560349
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:48 schreef RAVW het volgende:

[..]
ik zeg pardon ....
ben jij een god of zo ?

Wtf heb je het over joh? Dat is toch geen reactie op mijn post? :?
  maandag 7 februari 2022 @ 20:58:39 #196
13462 BansheeBoy
pi_203560368
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Daar gaat het dus om, regel 1 vrouwen niet proberen te versieren, tenzij ze wel wat in jou zien, en ook alleen dan wanneer ze iets in jou zien. Dus niet op momenten als ze er geen zin in hebben.
quote:

[..]
Weet je (in veel gevallen) pas achteraf. En dan kan het kwaad al geschied zijn. Denk jij tof, smooth and rich te zijn, zit zij op het politiebureau.

maandag 7 februari 2022 @ 20:59:06 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203560376
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Welke opmerking precies?
Het risico niet kunnen nemen? Nee, als de man in kwestie zich niet gedraagt als creep en ik er geen onveilig gevoel van krijg (wat in 99,9 % vd gevallen zo is) dan is er niet meteen een risico en kijk ik het gewoon ff aan. En in 99,9% vd gevallen komt er geen creepgedrag en is er geen risico.
Het goed inschatten van de situatie. Dat is blijkbaar voor jou moeilijk. Dat is het dus ook voor mannen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203560400
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Klassiek geschoold. Die vis ik er echt meteen tussenuit! Netjes.

_O-
-nee-
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:02:16 #199
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560420
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[..]
Weet je (in veel gevallen) pas achteraf. En dan kan het kwaad al geschied zijn. Denk jij tof, smooth and rich te zijn, zit zij op het politiebureau.

Bij twijfel niet doen, en als je het zeker weet ook niet doen voor de zekerheid...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203560432
quote:
Disagree. Waarom zou een man geen vrouwen mogen versieren? Het zou nogal een mooie boel worden. Een eerste move kan prima afgewezen worden, en daarna moet een man zijn plek ook kennen. Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Ik ben ook enkele malen aangesproken door vrouwen terwijl ik daar geen zin in had. Sommigen blijven dan doorgaan, aan je lichaam zitten, om je heen hangen etc. In wezen hetzelfde gedrag.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')