Weet ik niet. Maar meta-discussies over hoe kut het topic is voegen iig niets toe aan het topic en helpen de sfeer al helemaal niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:52 schreef Gunner het volgende:
M’n opmerking over het niveau was wel snel weg. De laatste dagen is er genoeg palaver wel blijven staan. Opmerkelijk.
Ben ik de enige die het zo ziet?
Dat is begrijpelijk. En misschien niet onterecht. Maar dan voeren we die discussie hier.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar meta-discussies over hoe kut het topic is voegen iig niets toe aan het topic en helpen de sfeer al helemaal niet.
Fijn dat de moderators eindelijk eens optreden. Mijn reports zijn dus niet voor niks!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:59 schreef Questular het volgende:
Ik liet me misschien wat gaan met de gifjes
Acties hebben consequenties jongeman!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat de moderators eindelijk eens optreden. Mijn reports zijn dus niet voor niks!
Ik heb al eerder aangegeven dat we niet gaan oproepen tot tribunalen. Wie dat doet geeft immers in feite ook al een oordeel over de strafwaardigheid van het gebeuren. Dat gaan we niet doen, je mag het in zware bewoording afkeuren. Maar in het huidige klimaat van bedreigingen en fakkels zijn we nu eenmaal wat strenger op zaken die als bedreigend kunnen worden opgevat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:19 schreef HeatWave het volgende:
WTF?!
Waar is mijn post heen? Ik val niemand aan, ik doe NIETS tegen de policy, ik post alleen dat ik het idee van tribunalen opeens wat minder idioot vind omdat er een beerput aan leugens naar boven komt.
Daar kan je het mee oneens zijn ,maar het is godverdomme niets en dan ook NIETS om maar te wissen omdat je het er mee oneens bent!
Tipje, noem het parlementaire enquêtesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:21 schreef HeatWave het volgende:
Mod eens, ik bedoel pas mijn post eens aan en geef aan wat er niet mag ipv het te wissen. dit is te laf voor woorden.
Oh komop zeg, het is gewoon de term van vandaag. Ik kan het ook anders verwoorden als "ik hoop dat er onderzoeken gedaan worden naar de legitimiteit van de genomen maatregelen". Maar dat is allemaal nogal lang.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat we niet gaan oproepen tot tribunalen. Wie dat doet geeft immers in feite ook al een oordeel over de strafwaardigheid van het gebeuren. Dat gaan we niet doen, je mag het in zware bewoording afkeuren. Maar in het huidige klimaat van bedreigingen en fakkels zijn we nu eenmaal wat strenger op zaken die als bedreigend kunnen worden opgevat.
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh komop zeg, het is gewoon de term van vandaag. Ik kan het ook anders verwoorden als "ik hoop dat er onderzoeken gedaan worden naar de legitimiteit van de genomen maatregelen". Maar dat is allemaal nogal lang.
Wappie wordt nog te pas en te onpas, ook door crew gebruikt, maar 1 mod besluit even dat tribunaal niet meer mag en daarom wis je hele posts?
Serieus?
Niet netjes om mijn reactie over blinde haat hier weg te halen. Een mod kan zelf met 'schaamteloze gek' op de proppen komen, en gister ook al terwijl dat volgens mij niet toegestaan is wederom over het uiterlijk van Bruls beginnen, maar als iemand daar dan wat van zegt is dat weer niet toegestaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het niet over hem gaat maar over de minister van volksgezondheid. Hij mag van mij best reageren hoor, maar de combinatie van net feit dat het onverplicht is én de totale belachelijkheid van de reactie zelf zegt heel veel over de beste man.
Euhm ik heb die reactie niet weggehaald.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet netjes om mijn reactie over blinde haat hier weg te halen. Wel zelf met 'schaamteloze gek' op de proppen komen, en gister ook al terwijl dat volgens mij niet toegestaan is wederom over het uiterlijk van Bruls te beginnen, maar het dan niet kunnen incasseren dat iemand daar wat van zegt.
Zoals al eerder tegen je gezegd, met deze toon als mod beïnvloed je de toon van dat hele topic. Als jij 'schaamteloze gek' kunt zeggen kan een ander daar weer op verder gaan. Nu heeft @:Straatcommando die post dan wel geëdit, maar dat was het gevolg. De oorzaak staat er nog steeds.
Ok, dat kan ik niet zien natuurlijk. Dan moet daar staan 'Een mod kan zelf met...' en dan klopt het weer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm ik heb die reactie niet weggehaald.
Ik sta achter wat ik gezegd heb en ik vind ook dat dat gezegd moet kunnen worden over mensen met een publieke rol. Dat daar mensen mee aan de haal gaan kan ik verder niets aan doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik niet zien natuurlijk. Dan moet daar staan 'Een mod kan zelf met...' en dan klopt het weer.
En je reactie op het tweede gedeelte?
Ja je vind wel dat je over mensen met een publieke rol over het gewicht moet kunnen beginnen - terwijl jullie als mods hebben aangegeven dat dit niet de bedoeling is?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik sta achter wat ik gezegd heb en ik vind ook dat dat gezegd moet kunnen worden over mensen met een publieke rol. Dat daar mensen mee aan de haal gaan kan ik verder niets aan doen.
Dat was toch een obvious knipoog naar een eerder incident bij op1 waar hij door een ondernemer een dikke gehaktbal werd genoemd. Jemig zeg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja je vind wel dat je over mensen met een publieke rol over het gewicht moet kunnen beginnen?
En dat doen we dan ook.quote:En verder kun je er dus wel iets mee doen want je bent mod. Daar horen ook verantwoordelijkheden bij.
Dat was ik. En er zit een verschil tussen een publiekelijk figuur op de hak te nemen vanwege zijn uitspraken en acties dan een ad hominem zonder enig gewicht.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik niet zien natuurlijk. Dan moet daar staan 'Een mod kan zelf met...' en dan klopt het weer.
En je reactie op het tweede gedeelte?
Ik vind het an sich al niet netjes om over iemands uiterlijk te beginnen, maar dat staat los van het feit dat jullie zelf hebben gezegd dat het niet mag.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat was toch een obvious knipoog naar een eerder incident bij op1 waar hij door een ondernemer een dikke gehaktbal werd genoemd. Jemig zeg.
Nee dus, want je zegt dat jij er niets aan kunt doen dat mensen daarmee aan de haal gaan. Ik hoop dat je de ironie gezien je haat jegens De Jonge ziet.quote:En dat doen we dan ook.
Ja precies, op vervelende feedback zitten we hier niet te wachten natuurlijk.quote:Verder heb ik geen zin in deze uitermate negatieve discussie. Prettige dag verder.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was ik. En er zit een verschil tussen een publiekelijk figuur op de hak te nemen vanwege zijn uitspraken en acties dan een ad hominem zonder enig gewicht.
Ik begin toch niet over schaamteloze gek? Dat heb ik je ook al vaker uitgelegd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Voor dat laatste ben je al vaker aangesproken trouwens.
Vinden wij wél.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
'Schaamteloze gek' is niet op de hak nemen. Als user al discutabel, als mod onacceptabel. Niet voor niets haal je het gevolg wel weg.
Je begint echter wel weer op de man te spelen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begin toch niet over schaamteloze gek? Dat heb ik je ook al vaker uitgelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |