3 uit wisselen?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou bijna durven zeggen 2 PEN's zelfs. Op Shaolin Sandor en op Chinees
Gelukkig telt dat maar als 1 pen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou bijna durven zeggen 2 PEN's zelfs. Op Shaolin Sandor en op Chinees
Dan verdien je het ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:12 schreef Mansjester het volgende:
Ik had 0 penalties voor Sjinkie.
WAT EEN KUTDAG
Dan was er geen Chinees bij betrokken zekerquote:Op maandag 7 februari 2022 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb erger onbestraft zien blijven.
Je hebt net zo'n oranje bril als bij F1quote:Op maandag 7 februari 2022 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb erger onbestraft zien blijven.
Volgens mij heeft hij ooit iets anders zien branden...quote:Op maandag 7 februari 2022 13:12 schreef butz0rs het volgende:
Knegt kijkt alsof hij water ziet branden
Die Chinees was de persoon die een ander elimineerdequote:Op maandag 7 februari 2022 13:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan was er geen Chinees bij betrokken zeker
too soonquote:Op maandag 7 februari 2022 13:14 schreef butz0rs het volgende:
Terecht, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Lijkt me wel. Straks gaat ie er nog 2 pakken op de 1500 en dan heeft niemand het goed (lol)quote:Op maandag 7 februari 2022 13:15 schreef Max23 het volgende:
2 penalty's dus geel. Neem aan dat dit ook telt als 2 voor de nostradamus?
Hier deed Liu niet echt iets smerigs vond ikquote:
Jawel.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand mij roepen als ze weg zijn bij schaatsen?
Skivliegenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:16 schreef MichaelScott het volgende:
Shorttrack er uit en marathonschaatsen er in als Olympisch onderdeel svp.
2x geel is rood dan ben je uitgesloten uit wedstrijd. Ik weet niet zeker of je dan ook niet andere afstanden mag rijdenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat voegt zo'n gele kaart dan nog extra toe?
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:17 schreef EinarBoe het volgende:
Spectaculair en adrenaline volgens de commentatoren, ik vind er persoonlijk geen klap aan zo.
Uit het klassement van deze afstand geschrapt. Nog een keer geel kan diskwalificatie v/h toernooi betekenen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:15 schreef Zorro het volgende:
Hier ontbreekt me enige regelkennis. Wat is geel hier?
Anders is het niets toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2x geel is rood dan ben je uitgesloten uit wedstrijd. Ik weet niet zeker of je dan ook niet andere afstanden mag rijden
Ik vind dat geel =/= penaltyquote:Op maandag 7 februari 2022 13:15 schreef Max23 het volgende:
2 penalty's dus geel. Neem aan dat dit ook telt als 2 voor de nostradamus?
Ik zeg niks.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier geen schaatsspoilers plaatsen
Ja, tijdens wereldbeker of WK is dat wel logisch want die worden vaak in een weekend verreden. OWS is wat meer verspreid maar zou wel logisch zijn als het zelfde blijft.quote:
Hier zijn ze wel al wat verder dan bij het voetbal. Penalty zonder gele kaart.quote:
Als iedere gele kaart bij voetbal ook een penalty is dan krijg je toch heel andere wedstrijden.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In voetbal krijg je ook voor sommige overtredingen geel omdat dat te ver gaat.
Schulting goud, Belgische zilverquote:Op maandag 7 februari 2022 13:24 schreef Szura het volgende:
Dit is allemaal niet bij te houden
Over een uur ben je de helft alweer vergeten
Oprotten. Wij zijn voor Nederland.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:25 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat Fontana nog een keer goud wint.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |