SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ding is waarschijnlijk dat hij daar net zo of nog meer ondergesneeuwd zal worden. De types daar zijn nog meer extravert of minder emotioneel dan hij. De mensen hier zijn wat meer safe en er zijn 24/7 camera's waardoor er bijna geen kans zou moeten zijn om voor hem een Tempa-actie te flikken. De productie zal ook wel door hebben dat Leroy eruit ziet als iemand voor Ex On the Beach maar intern helemaal buiten de boot zou vallen.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die had idd met dat programma mee moeten doen, had beter bij hem gepast
As they should. Vind net jammer, Nouchine is leuk maar misschien iets te naief en beincloedbaar dan goed voor haar is. Het helpt niet dat Leroy en zij allebei in dezelfde kamer/bondje zitten. Ze laten zich allebei door hun emoties leiden, andere manieren wat het spel niet goed doet.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:47 schreef Stargazing het volgende:
En zo zal Nawel dus nog een week vrijgesteld worden. Als ik een aantal reacties zie op fb en twitter, zijn ze daar ook niet echt te spreken over het gedrag van Leroy en Nouchine.
Of meer. Om de anderen te trollen. Nawel is eigenlijk heel slim. Ze trekt zich steeds terug als ze een bom dropt en kijkt van een afstand hoe het zich ontplooit of wanneer haar emoties teveel worden kruipt ze in bed.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:49 schreef suzi1 het volgende:
maar ze moeten die meid wat minder privileges geven
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het niet zeker of hij het wel of niet zou doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:50 schreef suzi1 het volgende:
weet je, als een vrouw iets doet wat een man niet aanstaat kan hij weinig tot niks doen. wel wat zeggen
maar doe je dat als man dan is het normaal als die vrouw hem een mep zou geven.
en dat is dus ook best krom
als een vrouw hard in haar kruis wordt gegrepen of een vuist tussen haar benen krijgt wordt dat aanranding genoemd.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:52 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het nier zeker.
quote:Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga ook slapen. morgen een hond uitlaten
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:56 schreef BB-King het volgende:
Nouchine speelt echt niet slim.
Met de groene kamer meegaan betekent dat Salar straks weer op het bord komt.
Ik hoop dat het plannetje mislukt en dat de Gouden kamer all in Leroy en Nawel nomineren.
Iedereen speelt Leroy weg. Hij heeft al zijn kansen vergooit toen hij besloot te glurenquote:Op maandag 7 februari 2022 02:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
De Gouden kamer gaat nu ook voor Leroy en Nawel omdat ze er zeker van zijn dat Nawel, Leroy wegspeelt
Tuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:06 schreef Poedelpoes het volgende:
Mogen we hier ook gifjes, tweets en dingen delen?
quote:
Dit deed ze gisteren steeds.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:10 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Laten we met z'n allen even huilen om dit mooie moment. Dit stukje beschrijft de persoonlijkheid van Nouchine helemaal.
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?quote:
Beetje van beide denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:02 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.
Eveline, Dimi, en nu Leroy en Nouchine.. Er zouden er echt 2 moeten vertrekken, dan is Nawel gegarandeerd weg. Nawel kan BB bijna onmogelijk winnen, daar zijn Tobias en Grace te populair voor maar hoe vaker Nawel terugkomt, hoe kleiner de kans word dat de rest haar nog blijft nomineren.
Daarom hoop ik dat Nawel er deze week eenmalig niet opkomt, maar in de plaats Leroy, Julio en Nouchine
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.
Hopelijk valt deze week de immuniteitspin in de juiste handen.
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.
De juiste handen zouden die van Vera zijn. Na de fuckup van vorige week mogen ze er wel een
"de kijker heeft beslist: Vera is deze week Little Brother" ingooien
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.
Hoebedoel je Hanne's ogen zijn nog meer gesloten dan eerst? 😭😭😭😭😪
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten.![]()
Nouchine laat zich gewoon teveel beïnvloeden. Kan mij niet voorstellen dat ze Leroy boven Salar verkiest.
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.
en Hanne denkt dat de groene kamer de oprechte, goeie mensen zijn.
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?quote:Op maandag 7 februari 2022 02:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.
Salars manipulaties waren in doel van het spel, die van Nawel worden steeds persoonlijker.
Dit is wat ik bedoel, ze is geen domme vrouw. Ze heeft wel een goed gevoel wat er aan de hand is denk ik, maar ze communiceerd met de verkeerde mensen denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.
Twilight?quote:Op maandag 7 februari 2022 02:44 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?
Nawelquote:Op maandag 7 februari 2022 06:57 schreef Stargazing het volgende:
Kristof komt niet snel op de bank. Op Nawel en Leroy na is er niemand die echt op hem zou stemmen. De gouden kamer weet ook dat ze Kristof nodig hebben om veel geld te pakken in javkpot challenges en volgens mij beseft zelfs Julio dat. Hanne is misschien ook geen fan maar 3 mensen is niet genoeg om hem op de bank te krijgen
Nou, Hanne was gisteravond erg bezig tegen Grace en Vera hoe ze Leroy helemaal verkeerd had ingeschat. En daarna op de gouden kamer over dat ze gewoon lol wil hebben en geen groepen. Ik weet het dus niet, maar volgens mij zweeft ze wel weer aardig.quote:
Ze heeft toch in de badkamer met Peter beklonken dat ze op Kristof gaan beide ..quote:Op maandag 7 februari 2022 07:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, Hanne was gisteravond erg bezig tegen Grace en Vera hoe ze Leroy helemaal verkeerd had ingeschat. En daarna op de gouden kamer over dat ze gewoon lol wil hebben en geen groepen. Ik weet het dus niet, maar volgens mij zweeft ze wel weer aardig.
Ja, dus we gaan het zien... Dingen veranderen soms dagelijks in dat huis. Peter en Julio zijn wel de 2 stokers daar.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft toch in de badkamer met Peter beklonken dat ze op Kristof gaan beide ..
Wederom een rotstreek van Peter btw
Enormquote:Op maandag 7 februari 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dus we gaan het zien... Dingen veranderen soms dagelijks in dat huis. Peter en Julio zijn wel de 2 stokers daar.
Dan mis je deze editie best dingen.. ze gebruiken hier het weekend welquote:Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef jorietje het volgende:
Goedemorgen! Het is weer maandag, het weekend is voorbij, ik kan weer streams kijken
Wat bij de een "stoker" heet, heet bij de ander "speler". Ik zie het verschil niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dus we gaan het zien... Dingen veranderen soms dagelijks in dat huis. Peter en Julio zijn wel de 2 stokers daar.
Denk ook dat Leroy de volgende is die vertrektquote:Op maandag 7 februari 2022 07:48 schreef DocCroc het volgende:
Met de hele hetze rondom Leroy zie ik het gebeuren dat als hij erop staat hij, ongeacht de andere kandidaten die erop staan, naar huis mag vertrekken. We dunnen dan wel weer groen uit, maar dan blijft de prinses nog een weekje extra.
Ja vind hem ook niet veel aan eerlijk gezegd. Maar dat vind ik Julio ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:51 schreef DocCroc het volgende:
Wat ik overigens niet erg zou vinden. Leuk is hij niet en als je zoiets doen en het niet eens een beetje stiekem probeert dan heb je ze niet allemaal meer
Helaas wel, daarom erg blij met de streamverslagen!quote:Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan mis je deze editie best dingen.. ze gebruiken hier het weekend wel
Echt? Ik heb het idee dat die wel vrij goed in de groep ligtquote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef engine het volgende:
En we hebben vorige week gezien dat er na een vrijstelling gekke dingen kunnen gebeuren.
Ik verwacht dat Tobias naar huis gaat deze week
Klopt maar dat vind ik van Nouch ook maar die lijkt gespaard te worden. Is het alleen een ding als mannen het doen?quote:Op maandag 7 februari 2022 07:51 schreef DocCroc het volgende:
Wat ik overigens niet erg zou vinden. Leuk is hij niet en als je zoiets doen en het niet eens een beetje stiekem probeert dan heb je ze niet allemaal meer
Nee, waan van de dag .. gisterochtend was hier ophef over Nouch .. allebei grenzen overschreden, voor allebei dezelfde consequentie, wat die ook is.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Klopt maar dat vind ik van Nouch ook maar die lijkt gespaard te worden. Is het alleen een ding als mannen het doen?
Nee, lekker uitslapen 😉quote:Op maandag 7 februari 2022 08:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Zijn ze al wakker daar int huis?
Ook goeiemorgen 🙋♀
Morguh Poedelpoes. zover ik kan zien ligt alles nog op één oorquote:Op maandag 7 februari 2022 08:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Zijn ze al wakker daar int huis?
Ook goeiemorgen 🙋♀
Nee maar dat voorspellen hier is ongeveer net zo betrouwbaarquote:Op maandag 7 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het idee dat die wel vrij goed in de groep ligt
Het werd ook zo in beeld gebracht van Nouchine dat je er niet meer omheen kan. Had een man die bij haar gedaan oeiiiiiiquote:Op maandag 7 februari 2022 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, waan van de dag .. gisterochtend was hier ophef over Nouch .. allebei grenzen overschreden, voor allebei dezelfde consequentie, wat die ook is.
Dat is ook weer waar, maar ik zie hem volgende week niet vertrekken.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar dat voorspellen hier is ongeveer net zo betrouwbaar
Er kan vanalles gebeuren nog.
de ene kamer gaat vol op leroy en Nawel met de gedachte Nawel red het makkelijk tegen leroy, dus tobi eruit, nee, denk zelfs niet eens dat hij 1 stem krijgt.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het idee dat die wel vrij goed in de groep ligt
Het is echt te triest voor woorden, slappe hap..quote:Op maandag 7 februari 2022 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja.. wat zwaar.. doe zo'n aardappelzak opdracht om 6 uur 's ochtends!
Leroy is langzaam zijn eigen glazen aan het ingooien heb ik zo het idee.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
de ene kamer gaat vol op leroy en Nawel met de gedachte Nawel red het makkelijk tegen leroy, dus tobi eruit, nee, denk zelfs niet eens dat hij 1 stem krijgt.
Morguh Fikkert,, denk niet dat er nu al wat gaat gebeuren, opstaan ontbijt maken duurt meestal wel evenquote:
Mogge allemaal.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fikkert,, denk niet dat er nu al wat gaat gebeuren, opstaan ontbijt maken duurt meestal wel even
Opstaan is al de moeite, nawel en nouch gaan hier niet blij mee zijn... die roddelsessie duurde lang dus weinig slaapquote:Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fikkert,, denk niet dat er nu al wat gaat gebeuren, opstaan ontbijt maken duurt meestal wel even
yep zeker welquote:Op maandag 7 februari 2022 08:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Mogge allemaal.
Heb ik andere streams?
Hebben jullie die clown niet gehoord net?
Langzaam? Lerey is met een bulldozer dwars door de glazen schuifpui heengeredenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leroy is langzaam zijn eigen glazen aan het ingooien heb ik zo het idee.
Als die twee op de bank komen kan het maar eens zo zijn dat hij vertrekken moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was er ook niets te zien alleen geluid ..quote:Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef tiki het volgende:
En clown weer weg?
Ik hoorde het wel, maar zag het niet.
Ook fan, heerlijke sport jammer genoeg al 2 jaar niet naar de wedstrijden toe kunnen gaan. Ben al over de hele wereld geweest op china en rusland na.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga slapen toppers. Morgenvroeg schaatsen kijken. Hup Holland Hup
Nee kwam door de speakersquote:Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef tiki het volgende:
Nou, zal wel 1 van de andere bewoners geweest zijn die een clown na deed.
Deed ze best goed dan.
En?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Langzaam? Lerey is met een bulldozer dwars door de glazen schijfpui heengereden
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wakker worden met 'horror'Ze blijven zichzelf te tyfus lachen, ze weten drommels goed dat ze nooit tot de rand toe gedreven worden, ze zijn te wel doordrongen van dat ze in een speeltuin leven voor de tijd dat ze mogen blijven, al die flauwekul van "Heftiger dan ooit" is allang bullshit geblekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets over een kusje ofzo, hoorde ik...quote:Op maandag 7 februari 2022 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof zegt tegen peter, dat zo een leuke Quiz zo kan eindigen gisteravond
Toch lees ik ook hier steeds over het gedrag van Leroy en weinig tot niks over Nouchine.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, waan van de dag .. gisterochtend was hier ophef over Nouch .. allebei grenzen overschreden, voor allebei dezelfde consequentie, wat die ook is.
Katholiek .. die gelooft ook in de duivelquote:Op maandag 7 februari 2022 08:28 schreef tiki het volgende:
Grace is dus echt bang voor demonen en exorcisme.
Ja zeker wel, dat tikte ik ook dat de bewoners wakker gemaakt eerden door iemand die engels sprakquote:Op maandag 7 februari 2022 08:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Mogge allemaal.
Heb ik andere streams?
Hebben jullie die clown niet gehoord net?
O oke dat is voor Nawel geen probleem die blijft gewoon der hele dag in bed liggen als het moetquote:Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Opstaan is al de moeite, nawel en nouch gaan hier niet blij mee zijn... die roddelsessie duurde lang dus weinig slaap
Ah, zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker wel, dat tikte ik ook dat de bewoners wakker gemaakt eerden door iemand die engels sprak
Morguh Whuzzquote:Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Langzaam? Lerey is met een bulldozer dwars door de glazen schuifpui heengereden
De favo inwoners van BBquote:Op maandag 7 februari 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen uit bed, behalve
[ afbeelding ]
Heeft dus echt op zijn donder gehad zeker?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy weer over opgeven .. het boeit hem niet meer zegt ie : 'Als dit het is zoals het hier gaat'
Leroy : 'Ik hoef toch niet mijn verantwoording *mumble*mumble*'
Kweetniet .. gaat over dat hij niet zo had moeten doen tegen Nouchine ... en helaas mompelt hij te veel.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heeft dus echt op zijn donder gehad zeker?
En de Jester.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
Hare hoogheid en haar kamermeid zijn ook aangeschoven aan het ontbijt
Hell jeahhh whoehoeoeee (moet spookengeluid voorstellen)..😁quote:Op maandag 7 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Dit trekt echte geesten en duivels aan .. die denken 'wij willen ook een spelletje spelen' .
Nawel zou je hier inderdaad helemaal gek mee kunnen makenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Dit trekt echte geesten en duivels aan .. die denken 'wij willen ook een spelletje spelen' .
Dat waren ze al. Krijgen nu alleen meer screentime.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:57 schreef Cargamelk het volgende:
Grace en Tobias nu het konings koppel ?
En wakker worden met 'horror' .. oeh .. eng.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Prognose tot donderdag, elke dag koppeltjeduikelen en in koud bad liggen, en elke nacht een nietszeggend figuur binnen die wat jat?
Jatte ze de camera's maarquote:Op maandag 7 februari 2022 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Prognose tot donderdag, elke dag koppeltjeduikelen en in koud bad liggen, en elke nacht een nietszeggend figuur binnen die wat jat?
Ik zou echt random doen alsof ik weer een clown zag. Net als met Noes' angst voor muizen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Nawel zou je hier inderdaad helemaal gek mee kunnen maken
Is het überhaupt al spannend geweest deze BBquote:Op maandag 7 februari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En wakker worden met 'horror' .. oeh .. eng.
Oh ja.. en op een middag naar de gameroom waar muizen, sprinkhanen en zo staan ... niks spannends.
En random spookgeluiden door het huisquote:Op maandag 7 februari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou echt random doen alsof ik weer een clown zag. Net als met Noes' angst voor muizen.
Keukenlaatje open doen... "WHAAAAW!" Laatje dichtklappen... "WTF! Zat gewoon een muis in! Schrok me een hoedje hahahaha"
Maak ze para
Zien we naar we nu weten zoiezo niets van, scheelt een boel streamverwachtingquote:Op maandag 7 februari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En wakker worden met 'horror' .. oeh .. eng.
Oh ja.. en op een middag naar de gameroom waar muizen, sprinkhanen en zo staan ... niks spannends.
quote:Op maandag 7 februari 2022 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is het überhaupt al spannend geweest deze BB
Ja, gewoon random "WOA! Zag je dat! Er liep iemandiets door de tuinquote:Op maandag 7 februari 2022 09:05 schreef Benny het volgende:
[..]
En random spookgeluiden door het huis
Bedenk me net dat ik me vergis .. levende dieren mogen niet van de PvdD .. dus plastic muizen en sprinkhanen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is het überhaupt al spannend geweest deze BB
En wat heeft PvdD daar over te zeggenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik me vergis .. levende dieren mogen niet van de PvdD .. dus plastic muizen en sprinkhanen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik me vergis .. levende dieren mogen niet van de PvdD .. dus plastic muizen en sprinkhanen.
haha... ophef weet je wel ...quote:Op maandag 7 februari 2022 09:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En wat heeft PvdD daar over te zeggen
Zelfs slangen moet vegetariërs worden van de PvdD.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ik trek hem en julio op dit moment helemaal niet, dat willen manipuleren van Hanne wat ze zeggen en het doorlopend mensen slecht neerzetten die juist goed doen voor de groep. Zal wel aan de kleur groen liggen dat er daar rotte appels slapenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy heeft zich door zijn gedrag zichzelf de sacrificial lamb gemaakt van deze week. Julio en Nawel zullen nog proberen om Nouchine nog te overtuigen dat Leroy het allemaal niet zo slecht bedoeld heeft. Maar ik hoop toch dat echt dat hij deze week sowieso op het bord komt te staan. Ik trekt die vent niet nog een week langer.
Trek ze bijna allemaal niet. Wat een gezapige groep mensen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik trek hem en julio op dit moment helemaal niet, dat willen manipuleren van Hanne wat ze zeggen en het doorlopend mensen slecht neerzetten die juist goed doen voor de groep. Zal wel aan de kleur groen liggen dat er daar rotte appels slapen
En het meest viezequote:Op maandag 7 februari 2022 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
Oh leroy zegt dat als er meer ingezeten hebben dan wordt het bad steeds warmer. Hij zegt nog net niet dat hij het koudste bad had
quote:Op maandag 7 februari 2022 09:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook een beetje Grace moe aant worden.. 🙄
Ik zie hier een trendquote:Op maandag 7 februari 2022 09:14 schreef Cargamelk het volgende:
Die Grace mag ook wel oprotten met die gospels van haar
Gaat dit nog over de tepeltjes of is er iets anders voorgevallen gisteren?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy heeft zich door zijn gedrag zichzelf de sacrificial lamb gemaakt van deze week. Julio en Nawel zullen nog proberen om Nouchine nog te overtuigen dat Leroy het allemaal niet zo slecht bedoeld heeft. Maar ik hoop toch dat echt dat hij deze week sowieso op het bord komt te staan. Ik trekt die vent niet nog een week langer.
De tv kijkers zijn many-er .. en die krijgen dat niet mee.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat zie je goed .... we are many
Dat is het probleem, wel jammer moeten we nog langer dat vreselijke gezang aanhoren.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De tv kijkers zijn many-er .. en die krijgen dat niet mee.
Grace gaat ver komenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, het is voorlopig haar beurt nog niet
En dat niemand daar iets van zegt.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, wel jammer moeten we nog langer dat vreselijke gezang aanhoren.
ze doen het bijna allemaal dus daar gaat niemand iets van zeggen, BB the musicalquote:Op maandag 7 februari 2022 09:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En dat niemand daar iets van zegt.
Hebben er volgens mij niet echt moeite mee, kijk naar dat gebrul van Kristof.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En dat niemand daar iets van zegt.
Als die ooit op de bank komt dan stem ik voor de eerste keer op de andere persoon al zou het Julio of Leroy zijn.quote:
Leroy stelt een onmogelijke vraag aan Nouchine - 6 februari 2022. https://streamable.com/apu8vkquote:Op maandag 7 februari 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gaat dit nog over de tepeltjes of is er iets anders voorgevallen gisteren?
Moeilijk te zeggen, het zijn allemaal vreselijk slijmjurken die nu over zijn, willen in ieders reet kruipen en 1x p/w huicheljanken met nominerenquote:
#MeTooquote:Op maandag 7 februari 2022 09:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Super, dank je... 😉quote:Op maandag 7 februari 2022 09:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy stelt een onmogelijke vraag aan Nouchine - 6 februari 2022. https://streamable.com/apu8vk
Na dit was gisteren een bom ontploft in het huis.
precies, ze gaat wel, maar eerst de meest irritantstequote:Op maandag 7 februari 2022 09:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, het is voorlopig haar beurt nog niet
Gaan ze allemaal tegelijk dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, ze gaat wel, maar eerst de meest irritantste
Hier dus net zoquote:Op maandag 7 februari 2022 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Eigenlijk de enige 2 welke nog niet op mijn irritatie lijst staan, zijn Tobias en Vera. De rest verschilt van beetje irritant tot onuitstaanbaar.
grace ziet het verkeerd omquote:Op maandag 7 februari 2022 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Grace denkt dat Leroy een oprecht persoon is. Hij maakt zich paranoide zegt grace. Hij twijfelt over vriendschap tussen salar en nouchine. Nouchine is naiif en salar is manipulator.
Grace denkt ..en daar gaat het fout.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Grace denkt dat Leroy een oprecht persoon is. Hij maakt zich paranoide zegt grace. Hij twijfelt over vriendschap tussen salar en nouchine. Nouchine is naiif en salar is manipulator.
snap Tobi ook nietquote:Op maandag 7 februari 2022 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias merkte gelijk na de quiz de spanning dat nawel haar top 4 verteld. Nouchine wilde geen antwoord en gelijk excalatie. Grace vond het zo bizar. Vera zei het ook mooi gister, tobias zegt dat zijn top 3 is nouchine, salar en grace. Vera doet er absoluut niet raar over dat hij haar niet noemt.
dat is dan wel weer slimquote:Op maandag 7 februari 2022 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Grace zegt dat ze alleen vera en tobias 100% vertrouwd
@DGK_Tegengasquote:Op maandag 7 februari 2022 09:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
@:dgk-tegengas Gesprek Tobias en Grace vanaf ongeveer 9:30 stream 1
@DGK_Tegengasquote:Op maandag 7 februari 2022 09:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
@:dgk-tegengas Gesprek Tobias en Grace vanaf ongeveer 9:30 stream 1
Goed dat hij het zegt, misschien opent hij ogenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias zegt jullie kunnen je eigen compas volgen maar we zitten op een cruciaal punt nu. Je hebt team nawel en dat wordt groter en groter en dan worden we langzaam hier genomineerd. En hij zegt dat grace en vera er ook een grote rol in kunnen spelen
Tobias is misschien wel het meest stiekeme personage dat zijn spel zo onopvallend mogelijk speelt.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias zegt jullie kunnen je eigen compas volgen maar we zitten op een cruciaal punt nu. Je hebt team nawel en dat wordt groter en groter en dan worden we langzaam hier genomineerd. En hij zegt dat grace en vera er ook een grote rol in kunnen spelen
Tobias durft zelf nietquote:Op maandag 7 februari 2022 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace solliciteerd weer naar 'n veeg, ze doet net als wat katjes doen... kopjes geven en paaien
in de hoop op iets meer dan 'n aai over d'r bolletje.
Goedemorgen Cos![]()
Net jill, helemaal zichzelf.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ze heeft geen gêne wat dat betreft.
vind haar Fakequote:Op maandag 7 februari 2022 09:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Net jill, helemaal zichzelf.
Ik hou ook niet van boeren en scheten maar waardeer wel nouchine haar puurheid
Eens en ook mensen tegen elkaar opzetten is wat ze doetquote:Op maandag 7 februari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar Fake![]()
vriendjes willen zijn met iedereen en huilen als iemand boos is
Nouchine kiest leroy no way boven salar. Zeker niet na het douche incident gister met tepels starende leroy..quote:Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten.![]()
Nouchine laat zich gewoon teveel beïnvloeden. Kan mij niet voorstellen dat ze Leroy boven Salar verkiest.
quote:Op maandag 7 februari 2022 09:55 schreef Ireth het volgende:
Guulio en legoman stonden het water te verdampen met hun ogen ofzo???
Leroy was dan ook een complete lul tegenover Nouch gisterquote:Op maandag 7 februari 2022 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
Vera vond het gister agressief en extreem. Vera had niet verwacht hoe Leroy deed richting Nouchine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Aankijken?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, bijgelezen gisteravond en vannacht. Waar ik las dat Engeltje schreef dat de stijve piemel van Leroy een normale reactie was op het zien van de tepels van Nouchine, en dat hij keek en stond in bad omdat ze aan het praten waren, en als je met elkaar praat, hoor je elkaar aan te kijken. Het was onfatsoenlijk geweest als hij haar niet had aan gekeken.
𝐒𝐜𝐡𝐢𝐞𝐭 𝐦𝐢𝐣 𝐦𝐚𝐚𝐫 𝐥𝐞𝐤, 𝐚𝐥𝐬 𝐝𝐞 𝐠𝐲𝐦𝐥𝐞𝐫𝐚𝐚𝐫 𝐯𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐝𝐨𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐭, 𝐬𝐭𝐚 𝐢𝐤 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧 (𝐠𝐫𝐞𝐧𝐬𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬𝐜𝐡𝐫𝐢𝐣𝐝𝐞𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐝𝐫𝐚𝐠 𝐠𝐨𝐞𝐝 𝐩𝐫𝐚𝐭𝐞𝐧)
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 10:00 schreef engine het volgende:
Tobias nu ook lekker aan het stoken lees ik.
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:00 schreef Ireth het volgende:
Leroy kan nog steeds niet rennen... pijn in zijn snee....
hij kon gisteren wel op zn tenen staan in het bad, om de tepeltjes van nous beter te bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Het streamverslag is vrij duidelijk anders.quote:
Dat dus!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 10:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Aankijken?
Nouchine waste haar haren met haar ogen dicht...deed ze open...en kijkt vol Leroy in de ogen die helemaal rechtop in bad stond te loeren....en daarna snel voorover bukt alsof hij niks ziet, in bad gaat liggen, begint te zeggen dat hij haar tepels gewoon kon zien en zn pik groeit ervan boven t water uit.
Respectvolle gesprekspartner?? Uhh
heerlijkquote:Op maandag 7 februari 2022 10:02 schreef Benny het volgende:
Kristof komt ook even stoken over Nawel?
Nee juist niet ging over dat nawel altijd smerig kijkt als vera iets zegtquote:Op maandag 7 februari 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
Peter doet een poging Vera onderuit te halen
Streamverslag van wanneer?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het streamverslag is vrij duidelijk anders.
Komt vaak door het geloof. Julio ook en Nawel ookquote:Op maandag 7 februari 2022 08:28 schreef tiki het volgende:
Grace is dus echt bang voor demonen en exorcisme.
excuus verkeerd gehoordquote:Op maandag 7 februari 2022 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee juist niet ging over dat nawel altijd smerig kijkt als vera iets zegt
Gesprek met Grace vanmorgen staat veel uitgetypt.quote:
ik doe dat niet bij mijn broerquote:Op maandag 7 februari 2022 10:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Aankijken?
Nouchine waste haar haren met haar ogen dicht...deed ze open...en kijkt vol Leroy in de ogen die helemaal rechtop in bad stond te loeren....en daarna snel voorover bukt alsof hij niks ziet, in bad gaat liggen, begint te zeggen dat hij haar tepels gewoon kon zien en zn pik groeit ervan boven t water uit.
[..]
Jawel was echt vet leek bijna n stem uit het hiernamaals. Nawel was niet blij haha en leroy was toen al sjago...
[..]
Komt vaak door het geloof. Julio ook en Nawel ook
[..]
Vond ik idd ook heftig hoor maar ik moest er gek genoeg kei hard om lachen. Bij broer zus relaties zijn die streken anders of zo. Al zou ik dit zelf ook niet doen nee.
Mocht ook toch, quiz gewonnen gister. Winnaars mochten langer slapenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
Goud zet alles met elkaar klaar voor het ontbijt en groen ligt nog in bed of in de badkamer
Waarom herhaal je steeds je eerdere posts?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Aankijken?
[..]
Jawel was echt vet leek bijna n stem uit het hiernamaals. Nawel was niet blij haha en leroy was toen al sjago...
[..]
Komt vaak door het geloof. Julio ook en Nawel ook
[..]
Vond ik idd ook heftig hoor maar ik moest er gek genoeg kei hard om lachen. Bij broer zus relaties zijn die streken anders of zo. Al zou ik dit zelf ook niet doen nee.
Als k BB was liet ik zien dat die clown er snachts was. Dan slapen ze niet meer hihihquote:Op maandag 7 februari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou echt random doen alsof ik weer een clown zag. Net als met Noes' angst voor muizen.
Keukenlaatje open doen... "WHAAAAW!" Laatje dichtklappen... "WTF! Zat gewoon een muis in! Schrok me een hoedje hahahaha"
Maak ze para
ja en hij zei er achter aan 100%quote:Op maandag 7 februari 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Leroy heeft gezegd.. als ik niet als eerste in bad was gegaan
had niemand het gedaan
Ah, ik vond dat niet echt stoken. Hij had gewoon een gesprek met grace en vertelde wat hij ziet sinds hij terug is. Hij wilde weten hoe grace het ziet aangezien hij voelt dat groen bezig is om geel weg te werken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Gesprek met Grace vanmorgen staat veel uitgetypt.
Denk ut wel met die grote ogen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:10 schreef Tourniquet het volgende:
Hopelijk ziet Hanne nu ook het licht.
ze moet met iemand anders dan Peter praten.. die zet haar als een pionnetje in het spelquote:Op maandag 7 februari 2022 10:10 schreef Tourniquet het volgende:
Hopelijk ziet Hanne nu ook het licht.
Geen stoken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:00 schreef engine het volgende:
Tobias nu ook lekker aan het stoken lees ik.
hij stuurt behoorlijkquote:Op maandag 7 februari 2022 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geen stoken.
Pijlen of hij goed zit met zijn gevoel.
sneakyquote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Wat heeft Peter gedaan waarom me plots anti-Peter zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |