SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ding is waarschijnlijk dat hij daar net zo of nog meer ondergesneeuwd zal worden. De types daar zijn nog meer extravert of minder emotioneel dan hij. De mensen hier zijn wat meer safe en er zijn 24/7 camera's waardoor er bijna geen kans zou moeten zijn om voor hem een Tempa-actie te flikken. De productie zal ook wel door hebben dat Leroy eruit ziet als iemand voor Ex On the Beach maar intern helemaal buiten de boot zou vallen.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die had idd met dat programma mee moeten doen, had beter bij hem gepast
As they should. Vind net jammer, Nouchine is leuk maar misschien iets te naief en beincloedbaar dan goed voor haar is. Het helpt niet dat Leroy en zij allebei in dezelfde kamer/bondje zitten. Ze laten zich allebei door hun emoties leiden, andere manieren wat het spel niet goed doet.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:47 schreef Stargazing het volgende:
En zo zal Nawel dus nog een week vrijgesteld worden. Als ik een aantal reacties zie op fb en twitter, zijn ze daar ook niet echt te spreken over het gedrag van Leroy en Nouchine.
Of meer. Om de anderen te trollen. Nawel is eigenlijk heel slim. Ze trekt zich steeds terug als ze een bom dropt en kijkt van een afstand hoe het zich ontplooit of wanneer haar emoties teveel worden kruipt ze in bed.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:49 schreef suzi1 het volgende:
maar ze moeten die meid wat minder privileges geven
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het niet zeker of hij het wel of niet zou doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:50 schreef suzi1 het volgende:
weet je, als een vrouw iets doet wat een man niet aanstaat kan hij weinig tot niks doen. wel wat zeggen
maar doe je dat als man dan is het normaal als die vrouw hem een mep zou geven.
en dat is dus ook best krom
als een vrouw hard in haar kruis wordt gegrepen of een vuist tussen haar benen krijgt wordt dat aanranding genoemd.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:52 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het nier zeker.
quote:Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga ook slapen. morgen een hond uitlaten
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:56 schreef BB-King het volgende:
Nouchine speelt echt niet slim.
Met de groene kamer meegaan betekent dat Salar straks weer op het bord komt.
Ik hoop dat het plannetje mislukt en dat de Gouden kamer all in Leroy en Nawel nomineren.
Iedereen speelt Leroy weg. Hij heeft al zijn kansen vergooit toen hij besloot te glurenquote:Op maandag 7 februari 2022 02:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
De Gouden kamer gaat nu ook voor Leroy en Nawel omdat ze er zeker van zijn dat Nawel, Leroy wegspeelt
Tuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:06 schreef Poedelpoes het volgende:
Mogen we hier ook gifjes, tweets en dingen delen?
quote:
Dit deed ze gisteren steeds.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:10 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Laten we met z'n allen even huilen om dit mooie moment. Dit stukje beschrijft de persoonlijkheid van Nouchine helemaal.
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?quote:
Beetje van beide denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:02 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.
Eveline, Dimi, en nu Leroy en Nouchine.. Er zouden er echt 2 moeten vertrekken, dan is Nawel gegarandeerd weg. Nawel kan BB bijna onmogelijk winnen, daar zijn Tobias en Grace te populair voor maar hoe vaker Nawel terugkomt, hoe kleiner de kans word dat de rest haar nog blijft nomineren.
Daarom hoop ik dat Nawel er deze week eenmalig niet opkomt, maar in de plaats Leroy, Julio en Nouchine
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.
Hopelijk valt deze week de immuniteitspin in de juiste handen.
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.
De juiste handen zouden die van Vera zijn. Na de fuckup van vorige week mogen ze er wel een
"de kijker heeft beslist: Vera is deze week Little Brother" ingooien
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.
Hoebedoel je Hanne's ogen zijn nog meer gesloten dan eerst? 😭😭😭😭😪
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten.![]()
Nouchine laat zich gewoon teveel beïnvloeden. Kan mij niet voorstellen dat ze Leroy boven Salar verkiest.
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.
en Hanne denkt dat de groene kamer de oprechte, goeie mensen zijn.
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?quote:Op maandag 7 februari 2022 02:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.
Salars manipulaties waren in doel van het spel, die van Nawel worden steeds persoonlijker.
Dit is wat ik bedoel, ze is geen domme vrouw. Ze heeft wel een goed gevoel wat er aan de hand is denk ik, maar ze communiceerd met de verkeerde mensen denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.
Twilight?quote:Op maandag 7 februari 2022 02:44 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?
Nawelquote:Op maandag 7 februari 2022 06:57 schreef Stargazing het volgende:
Kristof komt niet snel op de bank. Op Nawel en Leroy na is er niemand die echt op hem zou stemmen. De gouden kamer weet ook dat ze Kristof nodig hebben om veel geld te pakken in javkpot challenges en volgens mij beseft zelfs Julio dat. Hanne is misschien ook geen fan maar 3 mensen is niet genoeg om hem op de bank te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |