abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 01:42:31 #1
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203546844

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 7 februari 2022 @ 01:43:54 #2
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_203546847
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag, welterusten .... :W

DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
.
pi_203546854
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Die had idd met dat programma mee moeten doen, had beter bij hem gepast ^O^
Ding is waarschijnlijk dat hij daar net zo of nog meer ondergesneeuwd zal worden. De types daar zijn nog meer extravert of minder emotioneel dan hij. De mensen hier zijn wat meer safe en er zijn 24/7 camera's waardoor er bijna geen kans zou moeten zijn om voor hem een Tempa-actie te flikken. De productie zal ook wel door hebben dat Leroy eruit ziet als iemand voor Ex On the Beach maar intern helemaal buiten de boot zou vallen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203546855
:W
pi_203546859
bij eotb komen ze volgens mij ook wel beter uit hun woorden
pi_203546861
En zo zal Nawel dus nog een week vrijgesteld worden. Als ik een aantal reacties zie op fb en twitter, zijn ze daar ook niet echt te spreken over het gedrag van Leroy en Nouchine.
pi_203546865
dan nog maar een weekje nawel
pi_203546868
maar ze moeten die meid wat minder privileges geven
pi_203546871
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:47 schreef Stargazing het volgende:
En zo zal Nawel dus nog een week vrijgesteld worden. Als ik een aantal reacties zie op fb en twitter, zijn ze daar ook niet echt te spreken over het gedrag van Leroy en Nouchine.
As they should. Vind net jammer, Nouchine is leuk maar misschien iets te naief en beincloedbaar dan goed voor haar is. Het helpt niet dat Leroy en zij allebei in dezelfde kamer/bondje zitten. Ze laten zich allebei door hun emoties leiden, andere manieren wat het spel niet goed doet.
pi_203546873
weet je, als een vrouw iets doet wat een man niet aanstaat kan hij weinig tot niks doen. wel wat zeggen
maar doe je dat als man dan is het normaal als die vrouw hem een mep zou geven.
en dat is dus ook best krom
pi_203546875
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:49 schreef suzi1 het volgende:
maar ze moeten die meid wat minder privileges geven
Of meer. Om de anderen te trollen. Nawel is eigenlijk heel slim. Ze trekt zich steeds terug als ze een bom dropt en kijkt van een afstand hoe het zich ontplooit of wanneer haar emoties teveel worden kruipt ze in bed.
pi_203546876
true that
pi_203546877
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:50 schreef suzi1 het volgende:
weet je, als een vrouw iets doet wat een man niet aanstaat kan hij weinig tot niks doen. wel wat zeggen
maar doe je dat als man dan is het normaal als die vrouw hem een mep zou geven.
en dat is dus ook best krom
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het niet zeker of hij het wel of niet zou doen.
  maandag 7 februari 2022 @ 01:53:06 #14
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203546878
Ik ga slapen toppers. Morgenvroeg schaatsen kijken. Hup Holland Hup :W
pi_203546879
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:52 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het nier zeker.
als een vrouw hard in haar kruis wordt gegrepen of een vuist tussen haar benen krijgt wordt dat aanranding genoemd.
pi_203546882
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:51 schreef suzi1 het volgende:
true that
Ik las dit in Nouchine's stem.
pi_203546883
ik ga ook slapen. morgen een hond uitlaten ;)
pi_203546885
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik las dit in Nouchine's stem.
dat was de bedoeling :D
  maandag 7 februari 2022 @ 01:54:24 #19
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203546886
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga ook slapen. morgen een hond uitlaten ;)
:* Trusten
pi_203546889
was gezellig zo even met mede en onmedestanders ;)
  maandag 7 februari 2022 @ 01:56:59 #21
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546890
Nouchine speelt echt niet slim.

Met de groene kamer meegaan betekent dat Salar straks weer op het bord komt.
Ik hoop dat het plannetje mislukt en dat de Gouden kamer all in Leroy en Nawel nomineren.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_203546897
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:56 schreef BB-King het volgende:
Nouchine speelt echt niet slim.

Met de groene kamer meegaan betekent dat Salar straks weer op het bord komt.
Ik hoop dat het plannetje mislukt en dat de Gouden kamer all in Leroy en Nawel nomineren.
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.
Eveline, Dimi, en nu Leroy en Nouchine.. Er zouden er echt 2 moeten vertrekken, dan is Nawel gegarandeerd weg. Nawel kan BB bijna onmogelijk winnen, daar zijn Tobias en Grace te populair voor maar hoe vaker Nawel terugkomt, hoe kleiner de kans word dat de rest haar nog blijft nomineren.
Daarom hoop ik dat Nawel er deze week eenmalig niet opkomt, maar in de plaats Leroy, Julio en Nouchine
pi_203546902
De Gouden kamer gaat nu ook voor Leroy en Nawel omdat ze er zeker van zijn dat Nawel, Leroy wegspeelt
pi_203546905
Nawel is allesinds geen Liese 2.0.
Liese was populair, Nawel heeft gewoon al 2x het geluk gehad dat de mensen waar ze tegenover stond zich slecht gedragen hebben in de ogen van de kijker.
pi_203546906
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
De Gouden kamer gaat nu ook voor Leroy en Nawel omdat ze er zeker van zijn dat Nawel, Leroy wegspeelt
Iedereen speelt Leroy weg. Hij heeft al zijn kansen vergooit toen hij besloot te gluren
pi_203546907
Mogen we hier ook gifjes, tweets en dingen delen?
pi_203546909
Ja hoor, heb ik nog al gezien, ook insta posts van oud bewoners
pi_203546910
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:06 schreef Poedelpoes het volgende:
Mogen we hier ook gifjes, tweets en dingen delen?
Tuurlijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203546911
De gouden kamer heeft door dat Nawel niet populair is toch? of niet? denken ze dat mensen haar er bewust inhouden of beseffen ze dat ze gewoon geluk heeft gehad?
pi_203546914
Daarnaast had Nawel gewoon geluk dat ze tegenover 2 bondgenoten stond. Alle Nawel haters moesten hun stemmen verdelen tussen Salar en Dimi. Als ze alleen tegenover een Salar had gestaan was ze zeker weten naar huis gegaan.
pi_203546915
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Tuurlijk.
twitter

Laten we met z'n allen even huilen om dit mooie moment. Dit stukje beschrijft de persoonlijkheid van Nouchine helemaal.
pi_203546917
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:10 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
[ twitter ]
Laten we met z'n allen even huilen om dit mooie moment. Dit stukje beschrijft de persoonlijkheid van Nouchine helemaal.
Dit deed ze gisteren steeds.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203546922
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:11 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit deed ze gisteren steeds.
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?
pi_203546924
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?
Beetje van beide denk ik. :D
pi_203546925
Ze heeft geen gêne wat dat betreft. :D
  maandag 7 februari 2022 @ 02:16:05 #36
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546926
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:02 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.
Eveline, Dimi, en nu Leroy en Nouchine.. Er zouden er echt 2 moeten vertrekken, dan is Nawel gegarandeerd weg. Nawel kan BB bijna onmogelijk winnen, daar zijn Tobias en Grace te populair voor maar hoe vaker Nawel terugkomt, hoe kleiner de kans word dat de rest haar nog blijft nomineren.
Daarom hoop ik dat Nawel er deze week eenmalig niet opkomt, maar in de plaats Leroy, Julio en Nouchine
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.

Hopelijk valt deze week de immuniteitspin in de juiste handen.
pi_203546929
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:16 schreef BB-King het volgende:

[..]
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.

Hopelijk valt deze week de immuniteitspin in de juiste handen.
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.

De juiste handen zouden die van Vera zijn. Na de fuckup van vorige week mogen ze er wel een
"de kijker heeft beslist: Vera is deze week Little Brother" ingooien
pi_203546930

[ Bericht 100% gewijzigd door Stargazing op 07-02-2022 02:25:35 ]
pi_203546934
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.

De juiste handen zouden die van Vera zijn. Na de fuckup van vorige week mogen ze er wel een
"de kijker heeft beslist: Vera is deze week Little Brother" ingooien
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.

Hoebedoel je Hanne's ogen zijn nog meer gesloten dan eerst? 😭😭😭😭😪
  maandag 7 februari 2022 @ 02:28:42 #40
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546935
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten. :P

Nouchine laat zich gewoon teveel beïnvloeden. Kan mij niet voorstellen dat ze Leroy boven Salar verkiest.
pi_203546936
Ik heb het gevoel dat het ook weer even gedaan is met feesten en drank krijgen. Vorig jaar konden ze er tenminste nog mee om. Nu? de eerste keer dat ze iets of wat van drank krijgen wordt er gegluurd, word er in de ballen geknepen en komt iemand de dag erna hungover uit zijn bed.
pi_203546937
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.

Hoebedoel je Hanne's ogen zijn nog meer gesloten dan eerst? 😭😭😭😭😪
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.

en Hanne denkt dat de groene kamer de oprechte, goeie mensen zijn.
pi_203546946
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef BB-King het volgende:

[..]
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten. :P

Nouchine laat zich gewoon teveel beïnvloeden. Kan mij niet voorstellen dat ze Leroy boven Salar verkiest.
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.
Salars manipulaties waren in doel van het spel, die van Nawel worden steeds persoonlijker.
  maandag 7 februari 2022 @ 02:41:08 #44
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546964
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:29 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.

en Hanne denkt dat de groene kamer de oprechte, goeie mensen zijn.
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.

En ja, mocht er immuniteit komen dan gun ik het Vera zeker al denk ik dat Salar het nu beter kan gebruiken.
pi_203546969
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:33 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.
Salars manipulaties waren in doel van het spel, die van Nawel worden steeds persoonlijker.
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?
pi_203546971
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:41 schreef BB-King het volgende:

[..]
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.
Dit is wat ik bedoel, ze is geen domme vrouw. Ze heeft wel een goed gevoel wat er aan de hand is denk ik, maar ze communiceerd met de verkeerde mensen denk ik.
pi_203546973
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:44 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?
Twilight? :D
pi_203547243
Kristof komt niet snel op de bank. Op Nawel en Leroy na is er niemand die echt op hem zou stemmen. De gouden kamer weet ook dat ze Kristof nodig hebben om veel geld te pakken in javkpot challenges en volgens mij beseft zelfs Julio dat. Hanne is misschien ook geen fan maar 3 mensen is niet genoeg om hem op de bank te krijgen
  maandag 7 februari 2022 @ 07:22:59 #49
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203547293
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 06:57 schreef Stargazing het volgende:
Kristof komt niet snel op de bank. Op Nawel en Leroy na is er niemand die echt op hem zou stemmen. De gouden kamer weet ook dat ze Kristof nodig hebben om veel geld te pakken in javkpot challenges en volgens mij beseft zelfs Julio dat. Hanne is misschien ook geen fan maar 3 mensen is niet genoeg om hem op de bank te krijgen
Nawel
Leroy julio en ook Peter willen op Kristof stemmen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 7 februari 2022 @ 07:23:08 #50
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203547295
En Hanne
Thinking is difficult, that’s why most people judge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: