abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 01:42:31 #1
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203546844

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 7 februari 2022 @ 01:43:54 #2
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_203546847
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag, welterusten .... :W

DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
.
pi_203546854
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Die had idd met dat programma mee moeten doen, had beter bij hem gepast ^O^
Ding is waarschijnlijk dat hij daar net zo of nog meer ondergesneeuwd zal worden. De types daar zijn nog meer extravert of minder emotioneel dan hij. De mensen hier zijn wat meer safe en er zijn 24/7 camera's waardoor er bijna geen kans zou moeten zijn om voor hem een Tempa-actie te flikken. De productie zal ook wel door hebben dat Leroy eruit ziet als iemand voor Ex On the Beach maar intern helemaal buiten de boot zou vallen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203546855
:W
pi_203546859
bij eotb komen ze volgens mij ook wel beter uit hun woorden
pi_203546861
En zo zal Nawel dus nog een week vrijgesteld worden. Als ik een aantal reacties zie op fb en twitter, zijn ze daar ook niet echt te spreken over het gedrag van Leroy en Nouchine.
pi_203546865
dan nog maar een weekje nawel
pi_203546868
maar ze moeten die meid wat minder privileges geven
pi_203546871
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:47 schreef Stargazing het volgende:
En zo zal Nawel dus nog een week vrijgesteld worden. Als ik een aantal reacties zie op fb en twitter, zijn ze daar ook niet echt te spreken over het gedrag van Leroy en Nouchine.
As they should. Vind net jammer, Nouchine is leuk maar misschien iets te naief en beincloedbaar dan goed voor haar is. Het helpt niet dat Leroy en zij allebei in dezelfde kamer/bondje zitten. Ze laten zich allebei door hun emoties leiden, andere manieren wat het spel niet goed doet.
pi_203546873
weet je, als een vrouw iets doet wat een man niet aanstaat kan hij weinig tot niks doen. wel wat zeggen
maar doe je dat als man dan is het normaal als die vrouw hem een mep zou geven.
en dat is dus ook best krom
pi_203546875
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:49 schreef suzi1 het volgende:
maar ze moeten die meid wat minder privileges geven
Of meer. Om de anderen te trollen. Nawel is eigenlijk heel slim. Ze trekt zich steeds terug als ze een bom dropt en kijkt van een afstand hoe het zich ontplooit of wanneer haar emoties teveel worden kruipt ze in bed.
pi_203546876
true that
pi_203546877
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:50 schreef suzi1 het volgende:
weet je, als een vrouw iets doet wat een man niet aanstaat kan hij weinig tot niks doen. wel wat zeggen
maar doe je dat als man dan is het normaal als die vrouw hem een mep zou geven.
en dat is dus ook best krom
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het niet zeker of hij het wel of niet zou doen.
  maandag 7 februari 2022 @ 01:53:06 #14
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203546878
Ik ga slapen toppers. Morgenvroeg schaatsen kijken. Hup Holland Hup :W
pi_203546879
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:52 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dit is heel krom maar laten we nou eerlijk zijn: Nouchine zou Salar niet aanranden maar van Leroy weten we het nier zeker.
als een vrouw hard in haar kruis wordt gegrepen of een vuist tussen haar benen krijgt wordt dat aanranding genoemd.
pi_203546882
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:51 schreef suzi1 het volgende:
true that
Ik las dit in Nouchine's stem.
pi_203546883
ik ga ook slapen. morgen een hond uitlaten ;)
pi_203546885
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik las dit in Nouchine's stem.
dat was de bedoeling :D
  maandag 7 februari 2022 @ 01:54:24 #19
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203546886
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef suzi1 het volgende:
ik ga ook slapen. morgen een hond uitlaten ;)
:* Trusten
pi_203546889
was gezellig zo even met mede en onmedestanders ;)
  maandag 7 februari 2022 @ 01:56:59 #21
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546890
Nouchine speelt echt niet slim.

Met de groene kamer meegaan betekent dat Salar straks weer op het bord komt.
Ik hoop dat het plannetje mislukt en dat de Gouden kamer all in Leroy en Nawel nomineren.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_203546897
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:56 schreef BB-King het volgende:
Nouchine speelt echt niet slim.

Met de groene kamer meegaan betekent dat Salar straks weer op het bord komt.
Ik hoop dat het plannetje mislukt en dat de Gouden kamer all in Leroy en Nawel nomineren.
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.
Eveline, Dimi, en nu Leroy en Nouchine.. Er zouden er echt 2 moeten vertrekken, dan is Nawel gegarandeerd weg. Nawel kan BB bijna onmogelijk winnen, daar zijn Tobias en Grace te populair voor maar hoe vaker Nawel terugkomt, hoe kleiner de kans word dat de rest haar nog blijft nomineren.
Daarom hoop ik dat Nawel er deze week eenmalig niet opkomt, maar in de plaats Leroy, Julio en Nouchine
pi_203546902
De Gouden kamer gaat nu ook voor Leroy en Nawel omdat ze er zeker van zijn dat Nawel, Leroy wegspeelt
pi_203546905
Nawel is allesinds geen Liese 2.0.
Liese was populair, Nawel heeft gewoon al 2x het geluk gehad dat de mensen waar ze tegenover stond zich slecht gedragen hebben in de ogen van de kijker.
pi_203546906
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
De Gouden kamer gaat nu ook voor Leroy en Nawel omdat ze er zeker van zijn dat Nawel, Leroy wegspeelt
Iedereen speelt Leroy weg. Hij heeft al zijn kansen vergooit toen hij besloot te gluren
pi_203546907
Mogen we hier ook gifjes, tweets en dingen delen?
pi_203546909
Ja hoor, heb ik nog al gezien, ook insta posts van oud bewoners
pi_203546910
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:06 schreef Poedelpoes het volgende:
Mogen we hier ook gifjes, tweets en dingen delen?
Tuurlijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203546911
De gouden kamer heeft door dat Nawel niet populair is toch? of niet? denken ze dat mensen haar er bewust inhouden of beseffen ze dat ze gewoon geluk heeft gehad?
pi_203546914
Daarnaast had Nawel gewoon geluk dat ze tegenover 2 bondgenoten stond. Alle Nawel haters moesten hun stemmen verdelen tussen Salar en Dimi. Als ze alleen tegenover een Salar had gestaan was ze zeker weten naar huis gegaan.
pi_203546915
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Tuurlijk.
twitter

Laten we met z'n allen even huilen om dit mooie moment. Dit stukje beschrijft de persoonlijkheid van Nouchine helemaal.
pi_203546917
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:10 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
[ twitter ]
Laten we met z'n allen even huilen om dit mooie moment. Dit stukje beschrijft de persoonlijkheid van Nouchine helemaal.
Dit deed ze gisteren steeds.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203546922
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:11 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit deed ze gisteren steeds.
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?
pi_203546924
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik ga al 10 minuten stuk om deze video. Deed ze dat boeren expres of was ze gewoon dronken/aangeschoten?
Beetje van beide denk ik. :D
pi_203546925
Ze heeft geen gêne wat dat betreft. :D
  maandag 7 februari 2022 @ 02:16:05 #36
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546926
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:02 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Het probleem is telkens Nawel erop komt, wordt ze gered door het slechte gedrag van andere bewoners.
Eveline, Dimi, en nu Leroy en Nouchine.. Er zouden er echt 2 moeten vertrekken, dan is Nawel gegarandeerd weg. Nawel kan BB bijna onmogelijk winnen, daar zijn Tobias en Grace te populair voor maar hoe vaker Nawel terugkomt, hoe kleiner de kans word dat de rest haar nog blijft nomineren.
Daarom hoop ik dat Nawel er deze week eenmalig niet opkomt, maar in de plaats Leroy, Julio en Nouchine
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.

Hopelijk valt deze week de immuniteitspin in de juiste handen.
pi_203546929
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:16 schreef BB-King het volgende:

[..]
Ik denk dat Nouchine als Julio nog wel wat credits hebben bij team Goud dus de kans is groter dan niet dat Nawel er sowieso bij komt te staan. Denk dat met name Grace en Hanne hun nominaties belangrijk zijn om Leroy erop te krijgen.

Hopelijk valt deze week de immuniteitspin in de juiste handen.
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.

De juiste handen zouden die van Vera zijn. Na de fuckup van vorige week mogen ze er wel een
"de kijker heeft beslist: Vera is deze week Little Brother" ingooien
pi_203546930

[ Bericht 100% gewijzigd door Stargazing op 07-02-2022 02:25:35 ]
pi_203546934
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Iets zegt me dat Grace zelf ook voor Leroy zal gaan. Ze heeft hem ook zien gluren en was ook duidelijk disgusted.
Hanne denkt dat haar ogen geopend zijn maar ze zijn nog meer gesloten dan eerst. Julio, Hanne en Grace moeten zich asap wegtrekken van het vergif dat Nawel, Nouchine, en Leroy zijn.

De juiste handen zouden die van Vera zijn. Na de fuckup van vorige week mogen ze er wel een
"de kijker heeft beslist: Vera is deze week Little Brother" ingooien
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.

Hoebedoel je Hanne's ogen zijn nog meer gesloten dan eerst? 😭😭😭😭😪
  maandag 7 februari 2022 @ 02:28:42 #40
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546935
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:22 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten. :P

Nouchine laat zich gewoon teveel beïnvloeden. Kan mij niet voorstellen dat ze Leroy boven Salar verkiest.
pi_203546936
Ik heb het gevoel dat het ook weer even gedaan is met feesten en drank krijgen. Vorig jaar konden ze er tenminste nog mee om. Nu? de eerste keer dat ze iets of wat van drank krijgen wordt er gegluurd, word er in de ballen geknepen en komt iemand de dag erna hungover uit zijn bed.
pi_203546937
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ja, hier ben ik het ook mee eens. Vera nu vrij van Dimi daad mag ze wel even van genieten. Al mag Salar hem ook wel krijgen zodat we drama krijgen.

Hoebedoel je Hanne's ogen zijn nog meer gesloten dan eerst? 😭😭😭😭😪
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.

en Hanne denkt dat de groene kamer de oprechte, goeie mensen zijn.
pi_203546946
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:28 schreef BB-King het volgende:

[..]
Voor Julio is het al te laat. Die is al over naar the dark side als ik hem net hoorde praten. :P

Nouchine laat zich gewoon teveel beïnvloeden. Kan mij niet voorstellen dat ze Leroy boven Salar verkiest.
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.
Salars manipulaties waren in doel van het spel, die van Nawel worden steeds persoonlijker.
  maandag 7 februari 2022 @ 02:41:08 #44
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203546964
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:29 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Salar krijgt hem nog wel, later.Nu heeft Vera m echt nodig, dat ze weet dat de kijker er wel voor haar is en febo gewoon een fout heeft gemaakt met die ranking.

en Hanne denkt dat de groene kamer de oprechte, goeie mensen zijn.
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.

En ja, mocht er immuniteit komen dan gun ik het Vera zeker al denk ik dat Salar het nu beter kan gebruiken.
pi_203546969
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:33 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, maar voor hoelang? Nawel loopt Nouchine al weken te brainwashen/manipuleren. Iets waarvoor Nawel zelf de connectie met Salar verbroken heeft btw.
Salars manipulaties waren in doel van het spel, die van Nawel worden steeds persoonlijker.
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?
pi_203546971
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:41 schreef BB-King het volgende:

[..]
Hanne is moeilijk te lezen maar dacht dat ze wel twijfels over Leroy had gekregen. Aan de andere kant was ze ook geen fan van Kristof. Hopelijk laat ze zich niet omlullen. Als ze eens wist hoe Leroy achter haar rug over haar praat.
Dit is wat ik bedoel, ze is geen domme vrouw. Ze heeft wel een goed gevoel wat er aan de hand is denk ik, maar ze communiceerd met de verkeerde mensen denk ik.
pi_203546973
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 02:44 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dit is wel waar. Salar was vanaf het begin het spel aan het spelen en daarop te manipuleren. En kwam er ook voor uit. I guess its okay dat Nawel nu ook het spel speelt en iedereen het ook weet... maar ben benieuwd hoelang Nouchine in deze spagaat blijft. Zal ze voor Edward kiezen of Jacob?
Twilight? :D
pi_203547243
Kristof komt niet snel op de bank. Op Nawel en Leroy na is er niemand die echt op hem zou stemmen. De gouden kamer weet ook dat ze Kristof nodig hebben om veel geld te pakken in javkpot challenges en volgens mij beseft zelfs Julio dat. Hanne is misschien ook geen fan maar 3 mensen is niet genoeg om hem op de bank te krijgen
  maandag 7 februari 2022 @ 07:22:59 #49
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203547293
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 06:57 schreef Stargazing het volgende:
Kristof komt niet snel op de bank. Op Nawel en Leroy na is er niemand die echt op hem zou stemmen. De gouden kamer weet ook dat ze Kristof nodig hebben om veel geld te pakken in javkpot challenges en volgens mij beseft zelfs Julio dat. Hanne is misschien ook geen fan maar 3 mensen is niet genoeg om hem op de bank te krijgen
Nawel
Leroy julio en ook Peter willen op Kristof stemmen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 7 februari 2022 @ 07:23:08 #50
421867 greysbones
pi_203547295
En Hanne
  maandag 7 februari 2022 @ 07:23:17 #51
421867 greysbones
pi_203547297
Goedemorgen
pi_203547301
Goedemorgen :W
pi_203547308
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:23 schreef greysbones het volgende:
En Hanne
Nou, Hanne was gisteravond erg bezig tegen Grace en Vera hoe ze Leroy helemaal verkeerd had ingeschat. En daarna op de gouden kamer over dat ze gewoon lol wil hebben en geen groepen. Ik weet het dus niet, maar volgens mij zweeft ze wel weer aardig.
  maandag 7 februari 2022 @ 07:27:51 #54
421867 greysbones
pi_203547322
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:26 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Nou, Hanne was gisteravond erg bezig tegen Grace en Vera hoe ze Leroy helemaal verkeerd had ingeschat. En daarna op de gouden kamer over dat ze gewoon lol wil hebben en geen groepen. Ik weet het dus niet, maar volgens mij zweeft ze wel weer aardig.
Ze heeft toch in de badkamer met Peter beklonken dat ze op Kristof gaan beide ..
Wederom een rotstreek van Peter btw
pi_203547333
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ze heeft toch in de badkamer met Peter beklonken dat ze op Kristof gaan beide ..
Wederom een rotstreek van Peter btw
Ja, dus we gaan het zien... Dingen veranderen soms dagelijks in dat huis. Peter en Julio zijn wel de 2 stokers daar.
  maandag 7 februari 2022 @ 07:31:09 #56
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203547341
Hellweek ... iedereen lekker laten uitslapen :)
Btw Peter valse nicht ?
Duhh !
  maandag 7 februari 2022 @ 07:31:33 #57
421867 greysbones
pi_203547342
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ja, dus we gaan het zien... Dingen veranderen soms dagelijks in dat huis. Peter en Julio zijn wel de 2 stokers daar.
Enorm
En laten we Leroy niet vergeten en Nawel
pi_203547367
Goedemorgen! Het is weer maandag, het weekend is voorbij, ik kan weer streams kijken :')
  maandag 7 februari 2022 @ 07:38:51 #59
421867 greysbones
pi_203547375
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef jorietje het volgende:
Goedemorgen! Het is weer maandag, het weekend is voorbij, ik kan weer streams kijken :')
Dan mis je deze editie best dingen.. ze gebruiken hier het weekend wel
pi_203547398
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Wat bij de een "stoker" heet, heet bij de ander "speler". Ik zie het verschil niet zo.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203547439
Met de hele hetze rondom Leroy zie ik het gebeuren dat als hij erop staat hij, ongeacht de andere kandidaten die erop staan, naar huis mag vertrekken. We dunnen dan wel weer groen uit, maar dan blijft de prinses nog een weekje extra.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 07:50:42 #62
388664 crew  Dotteke
pi_203547453
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:48 schreef DocCroc het volgende:
Met de hele hetze rondom Leroy zie ik het gebeuren dat als hij erop staat hij, ongeacht de andere kandidaten die erop staan, naar huis mag vertrekken. We dunnen dan wel weer groen uit, maar dan blijft de prinses nog een weekje extra.
Denk ook dat Leroy de volgende is die vertrekt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203547462
Wat ik overigens niet erg zou vinden. Leuk is hij niet en als je zoiets doen en het niet eens een beetje stiekem probeert dan heb je ze niet allemaal meer
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 07:54:42 #64
388664 crew  Dotteke
pi_203547480
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:51 schreef DocCroc het volgende:
Wat ik overigens niet erg zou vinden. Leuk is hij niet en als je zoiets doen en het niet eens een beetje stiekem probeert dan heb je ze niet allemaal meer
Ja vind hem ook niet veel aan eerlijk gezegd. Maar dat vind ik Julio ook niet.
pi_203547523
Vraag me wel af in welke bochten Leroy zich gaat wringen vandaag om Grace en Hanne te overtuigen om voor Kristof en Peter te gaan.
pi_203547525
Ze kunnen in ieder geval niet tegelijk vertrekken :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_203547528
En we hebben vorige week gezien dat er na een vrijstelling gekke dingen kunnen gebeuren.

Ik verwacht dat Tobias naar huis gaat deze week :)
pi_203547530
Goedemorgen, bijgelezen gisteravond en vannacht. Waar ik las dat Engeltje schreef dat de stijve piemel van Leroy een normale reactie was op het zien van de tepels van Nouchine, en dat hij keek en stond in bad omdat ze aan het praten waren, en als je met elkaar praat, hoor je elkaar aan te kijken. Het was onfatsoenlijk geweest als hij haar niet had aan gekeken.

𝐒𝐜𝐡𝐢𝐞𝐭 𝐦𝐢𝐣 𝐦𝐚𝐚𝐫 𝐥𝐞𝐤, 𝐚𝐥𝐬 𝐝𝐞 𝐠𝐲𝐦𝐥𝐞𝐫𝐚𝐚𝐫 𝐯𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐝𝐨𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐭, 𝐬𝐭𝐚 𝐢𝐤 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧 (𝐠𝐫𝐞𝐧𝐬𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬𝐜𝐡𝐫𝐢𝐣𝐝𝐞𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐝𝐫𝐚𝐠 𝐠𝐨𝐞𝐝 𝐩𝐫𝐚𝐭𝐞𝐧)
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_203547563
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dan mis je deze editie best dingen.. ze gebruiken hier het weekend wel
Helaas wel, daarom erg blij met de streamverslagen!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 08:10:01 #70
388664 crew  Dotteke
pi_203547593
quote:
2s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef engine het volgende:
En we hebben vorige week gezien dat er na een vrijstelling gekke dingen kunnen gebeuren.

Ik verwacht dat Tobias naar huis gaat deze week :)
Echt? Ik heb het idee dat die wel vrij goed in de groep ligt
pi_203547594
Goedemorgen,

Is het kleuterklasje nog niet begonnen met de Hellweek...

Komaan eruit met die fluit...

Hellweek, hell jeahhh..
Gewoon omdat het kan!
pi_203547644
Zijn ze al wakker daar int huis?

Ook goeiemorgen 🙋♀
  maandag 7 februari 2022 @ 08:16:16 #73
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_203547645
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 07:51 schreef DocCroc het volgende:
Klopt maar dat vind ik van Nouch ook maar die lijkt gespaard te worden. Is het alleen een ding als mannen het doen?
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_203547652
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:16 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Klopt maar dat vind ik van Nouch ook maar die lijkt gespaard te worden. Is het alleen een ding als mannen het doen?
Nee, waan van de dag .. gisterochtend was hier ophef over Nouch .. allebei grenzen overschreden, voor allebei dezelfde consequentie, wat die ook is.
pi_203547655
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:16 schreef Poedelpoes het volgende:

Ook goeiemorgen 🙋♀
Nee, lekker uitslapen 😉
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 08:17:58 #76
388664 crew  Dotteke
pi_203547656
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:16 schreef Poedelpoes het volgende:

Ook goeiemorgen 🙋♀
Morguh Poedelpoes. zover ik kan zien ligt alles nog op één oor :P
pi_203547659
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:17 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nee, lekker uitslapen 😉
Sja.. wat zwaar.. doe zo'n aardappelzak opdracht om 6 uur 's ochtends!
pi_203547664
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee maar dat voorspellen hier is ongeveer net zo betrouwbaar ;)
Er kan vanalles gebeuren nog.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 08:19:22 #79
388664 crew  Dotteke
pi_203547665
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Nee, waan van de dag .. gisterochtend was hier ophef over Nouch .. allebei grenzen overschreden, voor allebei dezelfde consequentie, wat die ook is.
Het werd ook zo in beeld gebracht van Nouchine dat je er niet meer omheen kan. Had een man die bij haar gedaan oeiiiiii

De bewoners worden wakker gemaakt met iemand die klopt en iemand die Engels praat
pi_203547667
IT?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203547669
De clown is er!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 08:19:51 #82
388664 crew  Dotteke
pi_203547671
quote:
2s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:19 schreef engine het volgende:

[..]
Nee maar dat voorspellen hier is ongeveer net zo betrouwbaar ;)
Er kan vanalles gebeuren nog.
Dat is ook weer waar, maar ik zie hem volgende week niet vertrekken.
pi_203547674
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
de ene kamer gaat vol op leroy en Nawel met de gedachte Nawel red het makkelijk tegen leroy, dus tobi eruit, nee, denk zelfs niet eens dat hij 1 stem krijgt.
pi_203547676
ah net op tijd, moguh
pi_203547680
Enge deuntjes, Grace die zombiebewegingen maakt.... :)
pi_203547684
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Sja.. wat zwaar.. doe zo'n aardappelzak opdracht om 6 uur 's ochtends!
Het is echt te triest voor woorden, slappe hap..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 08:21:32 #87
388664 crew  Dotteke
pi_203547689
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:20 schreef rinardo het volgende:

[..]
de ene kamer gaat vol op leroy en Nawel met de gedachte Nawel red het makkelijk tegen leroy, dus tobi eruit, nee, denk zelfs niet eens dat hij 1 stem krijgt.
Leroy is langzaam zijn eigen glazen aan het ingooien heb ik zo het idee.
Als die twee op de bank komen kan het maar eens zo zijn dat hij vertrekken moet
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 08:22:15 #88
388664 crew  Dotteke
pi_203547697
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:20 schreef Fikkert2 het volgende:
ah net op tijd, moguh
Morguh Fikkert,, denk niet dat er nu al wat gaat gebeuren, opstaan ontbijt maken duurt meestal wel even
pi_203547699
En clown weer weg?

Ik hoorde het wel, maar zag het niet.
pi_203547705
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Fikkert,, denk niet dat er nu al wat gaat gebeuren, opstaan ontbijt maken duurt meestal wel even
Mogge allemaal.

Heb ik andere streams?

Hebben jullie die clown niet gehoord net?
pi_203547717
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Opstaan is al de moeite, nawel en nouch gaan hier niet blij mee zijn... die roddelsessie duurde lang dus weinig slaap
pi_203547722
Nou, zal wel 1 van de andere bewoners geweest zijn die een clown na deed.

Deed ze best goed dan. :D
pi_203547724
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:23 schreef tiki het volgende:

[..]
Mogge allemaal.

Heb ik andere streams?

Hebben jullie die clown niet gehoord net?
yep zeker wel
  maandag 7 februari 2022 @ 08:24:54 #94
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203547725
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Leroy is langzaam zijn eigen glazen aan het ingooien heb ik zo het idee.
Als die twee op de bank komen kan het maar eens zo zijn dat hij vertrekken moet
Langzaam? Lerey is met een bulldozer dwars door de glazen schuifpui heengereden :D
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_203547726
Wakker worden met 'horror'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203547728
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef tiki het volgende:
En clown weer weg?

Ik hoorde het wel, maar zag het niet.
Volgens mij was er ook niets te zien alleen geluid ..
Gewoon omdat het kan!
pi_203547730
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga slapen toppers. Morgenvroeg schaatsen kijken. Hup Holland Hup :W
Ook fan, heerlijke sport jammer genoeg al 2 jaar niet naar de wedstrijden toe kunnen gaan. Ben al over de hele wereld geweest op china en rusland na.
pi_203547731
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef tiki het volgende:
Nou, zal wel 1 van de andere bewoners geweest zijn die een clown na deed.

Deed ze best goed dan. :D
Nee kwam door de speakers
pi_203547735
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
yep zeker wel
En?

Was het een bewoner of de echte clown.?

O, ze hebben het er nu over.
pi_203547740
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Langzaam? Lerey is met een bulldozer dwars door de glazen schijfpui heengereden :D
_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')