Ik ook, boven zeequote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens iets gelijks hier boven Amsterdam Ring West gezien ...
Ik zeg het niet .............quote:
Laten we het leuk houdenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet .............
Zulk weer zat hier dus ook, zal dezelfde bui geweest zijn.
in bb huis nederland hebben ze gisteren enquote:
Kolspossen = barbecue?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
in bb huis nederland hebben ze gisteren en
nu nur kolspossen gegeten gisteren met bechamel
en nu met pindasaus man man![]()
dat moet en geur geven daar in huis
Lekker hoorquote:
Valt wel mee volgens mijquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werkt toch in buik,het is kol, dat moet
en vieze geur in huis zijn man man
Getsie dat ziet er smerig uitquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
eet je ook en hele bord?![]()
ik lust dat überhaupt niet
Spruitjes zijn heerlijk! Maar vooral die kleine spruitjequote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Vorige week heb ik het 3 dagen achter elkaar gegeten.
Ja het ziet er zo niet uit. Zo hoef je er niet eens spruiten onder te hebbenquote:
Ik kijk nu de groenen tegen de gelen in Sevillaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het ziet er zo niet uit. Zo hoef je er niet eens spruiten onder te hebben
Oh de windjes bedoel je .. Vroeger stonk je hele huis al bij het kokenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zall wel stinken in huis geloof me
en nouch beginnt al
Ik zat van de week te eten op het plein hier, volgens mij waren ze voor de beker aan het spelen en ik kon de score volgen aan het regelmatige gebrul overalquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nu de groenen tegen de gelen in Sevilla
Zou wellicht proberenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat van de week te eten op het plein hier, volgens mij waren ze voor de beker aan het spelen en ik kon de score volgen aan het regelmatige gebrul overal![]()
Dacht dat het cafeetje bij mij onder luid was maar dit was next level
Nou echt zeg...quote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef pullup het volgende:
Ow ik moet weer wat meer oefenen op posten, ik knoei
Ik ga maar bier drinken....quote:
Opgeslagen. Dat ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 6 februari 2022 18:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/recepte(...)spek.html?redirect=1
Dat was idd de Copa del Rey ... maar ze speelden dus in San Sebastianquote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat van de week te eten op het plein hier, volgens mij waren ze voor de beker aan het spelen en ik kon de score volgen aan het regelmatige gebrul overal![]()
Dacht dat het cafeetje bij mij onder luid was maar dit was next leven
En makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Opgeslagen. Dat ziet er heerlijk uit
haha het is ook echt stil nu overalquote:Op zondag 6 februari 2022 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was idd de Copa del Rey ... maar ze speelden dus in San Sebastian0-4 wonnen ze
En nu zijn ze stil en balen geel scoort
Ooit wel naar een wedstrijd van Sevilla FC geweest, nog in het oude stadion van ze, ik geloof dat er nu iets anders staatquote:Op zondag 6 februari 2022 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Beide Sevillas staan hoog in de Liga 2 en 3 ... dus het leeft
Geen idee huidige stadion is Estadio Ramón Sánchez Pizjuán .. Betis heeft ook een eigen stadion Estadio Benito Villamarín ... Geschiedenis van beide stadions weet ik nietquote:Op zondag 6 februari 2022 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit wel naar een wedstrijd van Sevilla FC geweest, nog in het oude stadion van ze, ik geloof dat er nu iets anders staat
Eerst was er niets, toen iets anders en toen een stadionquote:Op zondag 6 februari 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee huidige stadion is Estadio Ramón Sánchez Pizjuán .. Betis heeft ook een eigen stadion Estadio Benito Villamarín ... Geschiedenis van beide stadions weet ik niet
Ik sla hem over, heb hem al te vaak gezien.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:31 schreef chufi het volgende:
He.. Toevallig of niet maar zo "Dances with Wolves" op RTL7 of wie keek die ook al weer GOA of BDS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb nog CD’s
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ik keek even naar de foto's van beiden maar ze zagen er allebei modern uit en ik herinner me een krakkemikkig stadionnetje uit begin vorige eeuw of zoquote:Op zondag 6 februari 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee huidige stadion is Estadio Ramón Sánchez Pizjuán .. Betis heeft ook een eigen stadion Estadio Benito Villamarín ... Geschiedenis van beide stadions weet ik niet
Ik luister alleen maar naar CD's en af ten toe zelfs naar LP'squote:
Vrij veel.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar naar CD's en af ten toe zelfs naar LP's
Leuk tochquote:
Ze gaan je eruit slaanquote:Op zondag 6 februari 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
En nu ga ik op zijn Hollands veel te vroeg uit eten hier![]()
Waarschijnlijk maar ik ga het toch proberenquote:
Stadion van Sevilla stamt uit 1957/58 en bevindt zich in de stadquote:Op zondag 6 februari 2022 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek even naar de foto's van beiden maar ze zagen er allebei modern uit en ik herinner me een krakkemikkig stadionnetje uit begin vorige eeuw of zo![]()
Midden in de stad, erg gezellig en knus en zulks. Bij elke goal rende elk vak supporters naar voor, naar achter naar links en naar rechts waardoor je flink geplet werd waar je ook stondWas hilarisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk danquote:Op zondag 6 februari 2022 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maar ik ga het toch proberen
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Stadion van Sevilla stamt uit 1957/58 en bevindt zich in de stadDie is het haha maar in mijn herinnering zag het er veel ouder uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Als je gaat afrekenen, zullen ze vragen of je later terugkomt voor het avondeten.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
En nu ga ik op zijn Hollands veel te vroeg uit eten hier![]()
Het kan een opknapbeurt hebben gehad natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2022 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is het haha maar in mijn herinnering zag het er veel ouder uit
Dat waren de Nederlandse jaren van Barca... 8 stuks of zo telden zequote:Op zondag 6 februari 2022 19:50 schreef pullup het volgende:
En een aantal equipeleden hebben nog ooit Sevilla - Barcelona gezien toen volgens mij Kluivert daar nog speelde.
Godsamme wat waren we jaloers
we hebben en oostenrijkse skiathlon-sportster de hadquote:Op zondag 6 februari 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
Zongen ze toen ook al "Dicen que nunca se rinde" ?
Ook een half Nederlandse sportster?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
we hebben en oostenrijkse skiathlon-sportster de had
vandaag om 8 00 olympiapremiere ,en nu kommt het
hij heet mika vermeulen
Sowieso te vroeg voor mij..quote:Op zondag 6 februari 2022 20:47 schreef mario390 het volgende:
ja ik heb geen idee wat met de
abfahrt werd
Geen idee waar die over brabbelt. Hier zie je het hele filmpje: https://www.dailymail.co.(...)rd-tea-explodes.htmlquote:Op zondag 6 februari 2022 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zegt ie dan? Wel goeie aktie
Mijn schoonmoeder was ooit een meisjequote:Op zondag 6 februari 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
Gelukkig maar.. gefeliciteerd .. jongen of een meisje?
Ze is wat lastigquote:Op zondag 6 februari 2022 21:30 schreef chufi het volgende:
Klinkt alsof ze nu pain in the ass is of zo ?
Was het een verplichte visite ?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is wat lastigNiet zozeer tegen mij, maar in het algemeen
Das idd een soort verplichting , indien niet 2000 km verderopquote:Op zondag 6 februari 2022 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Verplicht klinkt wat zwaar, maar een verjaardag zou je zo kunnen noemen
* Aoibhin zet beschuit met muisjes klaarquote:
Nee, was minder dan de helftquote:Op zondag 6 februari 2022 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd een soort verplichting , indien niet 2000 km verderop
Het is al na 20:00u, dus ik moet 'm laten staanquote:Op zondag 6 februari 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin zet beschuit met muisjes klaar
Hoe is San Remo bevallen?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin zet beschuit met muisjes klaar
Meteen een begrenzer erop. Laten we beginnen met alles max 80km/u.quote:
Maar, maar ik wil 300quote:Op zondag 6 februari 2022 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen een begrenzer erop. Laten we beginnen met alles max 80km/u.
Jij mag 300 hoor. Al is het een matige film.quote:
Dank jequote:Op zondag 6 februari 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag 300 hoor. Al is het een matige film.
zo'n begrenzer gebruikt toch ook energie ?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen een begrenzer erop. Laten we beginnen met alles max 80km/u.
Vast wel. Extra belasting dan ook maar.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
zo'n begrenzer gebruikt toch ook energie ?
Het werden twee jongensquote:
Ik zag een clipje uit Nederlandquote:Op zondag 6 februari 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het werden twee jongens
En in plaats van gekrijs zongen ze gelijk al mooi
OK 1 dan om mee te spelenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
1 hobbyauto? Of begrijp ik het verkeerd?
Ah, mooi, dan is er ook wat ruimte op de weg om die 300 te halenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar alleen omdat ik je ken ... Geldt niet voor de rest
Ben alleen met de trein over de 200 gegaan ..quote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan is er ook wat ruimte op de weg om die 300 te halen
300 niet gehaald?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben alleen met de trein over de 200 gegaan ..
Da's toch echt een andere ervaring dan 200 met de autoquote:Op zondag 6 februari 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben alleen met de trein over de 200 gegaan ..
`ja wel bijna 200 met de auto , maar die kon niet harder.... Ik ben wel eens over de 120 of zo gegaan op ski's .....quote:Op zondag 6 februari 2022 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch echt een andere ervaring dan 200 met de auto
En 300 weer ietsje meer
Dat lijkt me ook best indrukwekkendquote:Op zondag 6 februari 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
`ja wel bijna 200 met de auto , maar die kon niet harder.... Ik ben wel eens over de 120 of zo gegaan op ski's .....
Geen Duitse trein dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel maar volgens mij niet ... de snelheid wa niet overal af te lezen
TGV zou het ook moeten kunnen, heeft een max van 320 km/uquote:
You only live once....quote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
aan het eind stond ik trillend op mn benen ......
...als ze is verdwenen...quote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
aan het eind stond ik trillend op mn benen ......
Ja zou kunnen , maar die keer Adam - Parijs en terug was er geen info... later traject Zaragosa Madrid ook niet , maar daarentegen Madrid Valencia liep er een teller mee... 260 meen ik gezien te hebbenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
TGV zou het ook moeten kunnen, heeft een max van 320 km/u
AVE?? 310 km/u
Ja ja ik wist dat die zou komenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
...als ze is verdwenen...
Oelalala lala, ze is ze is van mij
quote:
Netflixen en pizza eten.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef drakin het volgende:
We hadden vandaag een watermuseum onder water en het NK tegenwind fietsen.
Jullie nog wat leuks gedaan?
Lekker, ik had donderdag een zelfgemaakte pizzaquote:
Genoeg tegenwind in ieder geval.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef drakin het volgende:
We hadden vandaag een watermuseum onder water en het NK tegenwind fietsen.
Jullie nog wat leuks gedaan?
Ik vroeg me net af of het niet was afgelast vanwege de windquote:
Google weet het.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of het niet was afgelast vanwege de wind
Voor dit soort vragen is 40+ toch?quote:
Ik vorig weekend 2quote:Op zondag 6 februari 2022 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik had donderdag een zelfgemaakte pizza
Had je bezoek?quote:
Ja, die is al een tijdje weg. Het Griekse muziek topic is ook stilgevallenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger deed @:FANNN de Google opdrachten ... helaas
Ook alweer een tijdje weg.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger deed @:FANNN de Google opdrachten ... helaas
nutten zijn pindasquote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef mario390 het volgende:
op mijn nuttenpakking staat kinderen
kunnen ersticken an
Ja maar je kunt aan van alles stikken... Ik was als baby bijna gestikt door een suikerbal die in mn mond was gestopt door de zoon van de dokter waar ik kennelijk in een kinderwagen in de tuin stond ... Gelukkig heeft de vrouw van de dokter mij op tijd gered...quote:
Een pinda is geen noot.quote:
Ja maar...quote:
Herkenbaarquote:
Gelukkig maar dat die vrouw van de dokter er wasquote:Op zondag 6 februari 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je kunt aan van alles stikken... Ik was als baby bijna gestikt door een suikerbal die in mn mond was gestopt door de zoon van de dokter waar ik kennelijk in een kinderwagen in de tuin stond ... Gelukkig heeft de vrouw van de dokter mij op tijd gered...
Ach we noemen ook alles boter ook al is het 9 van de 10x margarine.quote:
Ik eet echt nooit margarinequote:Op zondag 6 februari 2022 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach we noemen ook alles boter ook al is het 9 van de 10x margarine.
Als ik al boter gebruik, altijd roomboterquote:Op zondag 6 februari 2022 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach we noemen ook alles boter ook al is het 9 van de 10x margarine.
Ik noem haar al mn hele leve Tante .... alhoewel in werkelijkheid net iets anders ..quote:Op zondag 6 februari 2022 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die vrouw van de dokter er wasHadden we jou niet gehad
Foute berichtjes aan vrouwen.quote:
Goede, zo zouden ze ook moeten heten.quote:
Sommige namen voor voedsel zijn hier wettelijk beschermt. Soms moeten we wat anders als naam verzinnen.quote:
Ik lees het net , dat is een Voice dingetje resultaatquote:Op zondag 6 februari 2022 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foute berichtjes aan vrouwen.
Per direct weg.
Huh?quote:Op zondag 6 februari 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
Iedereen hier ...! Hou je gedeisd en dat geldt viceversa .. Ook gij Cleo ,,
Mark .. eh nee laat ik Overmars gebruiken is nogal klein van formaat ...quote:Op zondag 6 februari 2022 23:48 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat die grensoverschrijdende berichten zijn. En ook naar meerdere vrouwelijke collega's.
Dus wat zijn dan die berichten?quote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark .. eh nee laat ik Overmars gebruiken is nogal klein van formaat ...
We hebben over pinda's vs noten.quote:
Slaap lekker kerel.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg op. Een fijne avond nog
Doe je goedquote:Op zondag 6 februari 2022 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg op. Een fijne avond nog
Beide lekker?quote:Op zondag 6 februari 2022 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben over pinda's vs noten.
Eloy die we hier niet kennen , valt op mannen ..? is toch primaquote:Op maandag 7 februari 2022 00:16 schreef mario390 het volgende:
eloy praat op duitse zender hij had bang
als de band activ was, dat het met zijn sexualität
heruitkomt
Noten groeien boven de grond aan struiken of bomen een pinda groeit onder de grond. Dat is het verschil.quote:
zeker kennen ze hem, caught in the actquote:Op maandag 7 februari 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eloy die we hier niet kennen , valt op mannen ..? is toch prima
Ik bedoel in Nederland Marioquote:Op maandag 7 februari 2022 00:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker kennen ze hem, caught in the act
was zeer successful
Sorry, maar echt nog nooit van gehoordquote:
dat was midde 90squote:Op maandag 7 februari 2022 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, maar echt nog nooit van gehoord
Net even gezocht naar ze, maar het zegt me echt niets.quote:
kann je nog an henry maske herinneren?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:35 schreef chufi het volgende:
Nederlandse plaatjes zijn altijd eerst in Nederland succesfull
Nee maar een enge manquote:Op maandag 7 februari 2022 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je nog an henry maske herinneren?
Regen, bewolkt, en gisteren een flinke wind.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:09 schreef engine het volgende:
Hier heeft het flink gesneeuwd vannacht
Lekker, kan je goed snowboardenquote:Op maandag 7 februari 2022 07:09 schreef engine het volgende:
Hier heeft het flink gesneeuwd vannacht
Morguh GGquote:
Hey Chanelquote:
Vandaag zit alles dicht. Sneeuwt nog dus je ziet niks. Maar gisteren was heerlijk zonnetje en de rest van de week ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, kan je goed snowboarden
Neem maar een flinke sneeuwbui mee terug als je naar huis gaat
Dat is nog eens een lekkere sneeuwbui zegquote:Op maandag 7 februari 2022 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag zit alles dicht. Sneeuwt nog dus je ziet niks. Maar gisteren was heerlijk zonnetje en de rest van de week ook.
En na vandaag zo'n 40cm verse sneeuw
Ja, het hoort toch wel bij de winter vind ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat lees ik, wil jij sneeuw hebben Dotteke?
Misschien, maar voor mij hoeft die sneeuwtroep niet. Voorjaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het hoort toch wel bij de winter vind ik.
Deze manquote:Op maandag 7 februari 2022 08:07 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor steunt de motie van Dotteke.
Ik wil ook sneeuw
EErst een flinke sneeuwbuiquote:Op maandag 7 februari 2022 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien, maar voor mij hoeft die sneeuwtroep niet. Voorjaar.
Zaterdag weer thuisquote:Op maandag 7 februari 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog eens een lekkere sneeuwbui zeg
Hoelang blijf je eigenlijk?
O lekker nog een paar dagen te gaanquote:
quote:
quote:
Ziet er nu wat anders uit buiten helaasquote:
Die van NS is leuk.quote:
Morguh Tongquote:
Helaas nietquote:Op maandag 7 februari 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Tongnog niets gehoord wanneer de operatie plaats vindt?
wachten duurt ook zo lang he bahquote:Op maandag 7 februari 2022 08:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas niet
Zo de post weer checken.
Nee dat niet maar wel anders zoals Conchita Wurst ... geen man, geen vrouw.. gender neutralquote:Op maandag 7 februari 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
was in secret story spamnie ook en
jong met tieten in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch degene die niet goed genoeg was en maar niet mee moest doenquote:
nee, dit is Wustquote:Op maandag 7 februari 2022 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch degene die niet goed genoeg was en maar niet mee moest doen
jepquote:Op maandag 7 februari 2022 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch degene die niet goed genoeg was en maar niet mee moest doen
Nou kon ik me er bij Kramer nog wat bij voorstellen. Die loopt al jaren te sukkelen met zijn gezondheid en vorm.quote:
Dat wel idd.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou kon ik me er bij Kramer nog wat bij voorstellen. Die loopt al jaren te sukkelen met zijn gezondheid en vorm.
skispringen mixed team nuquote:Op maandag 7 februari 2022 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel anders zoals Conchita Wurst ... geen man, geen vrouw.. gender neutral
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:16 schreef chufi het volgende:
Lijstje
somige disqualifiziertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., althaus duits, takanaschi
Oh oosternrijk toch door,, Slovenie wint dit makkelijkquote:Op maandag 7 februari 2022 13:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige disqualifiziert, althaus duits, takanaschi
waarom zijn somige verwijdeerd?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh oosternrijk toch door,, Slovenie wint dit makkelijk
pakken volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
nee waarom zijn ze disqualifiziert
bedoel ik
Zilver is zeker niet verkeerd, maar ik had haar het goud wel gegund.quote:
Dat zekerquote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zilver is zeker niet verkeerd, maar ik had haar het goud wel gegund.
Ja gekke wedstrijd ook...quote:Op maandag 7 februari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
bij zo en farce gebeurd het dann
dat kanada en medaille makt
wat sonst niet gebeurd
Weinig aan te doen denk ik ..quote:Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef mario390 het volgende:
onze teambass mario stecher zeer boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |