quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Derde op grote afstand van nr 2. Op meer zou ik écht niet rekenen. Daarvoor komen we simpelweg kwaliteit tekort en is de selectie te smal voor.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Guus Til gaat 15 goals maken en wordt topscoorder van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Einde seizoen hopen we dat we Sini beetje verkocht krijgen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jahanbaksh trapt er 22 in en wordt topscoorder van de Eredivisie
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kokcu gaat voor 40-45 miljoen naar PSG na dit seizoen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat we dan Hendrix krijgen ofzo
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:11 schreef Divje het volgende:
Kokcu gaat nog vele mondjes snoeren dit seizoen.
Ben wel benieuwd wat destijds het sentiment bij Van Marwijk, Verbeek, Rutte, Koeman en Jaap Stam was.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Eigenlijk zat @:elan er daar in dat hele topic naast.
Wat een zieners. Letten we op PSG? Ik heb nog laag ingezet met 15 voor Tilled.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voorspellingen!!
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Leuk topic, vooral de posts van #ANONIEMquote:Op maandag 7 februari 2022 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je achteraf nog eens dat topic over de aanstelling van Slot leest dan is dat wel een van de best uitgekomen topics tot nu toe.Iedereen was toen al lyrisch en het is allemaal precies goed gevallen.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2466: 3 punten
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk topic, vooral de posts van #ANONIEM
Anoniem: hahahah goeie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
En gaat Scrummie4.0 ons dan vertellen wie er gelijk had?
Deze is wel goddelijk zeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat we dan Hendrix krijgen ofzo
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Anoniem: hahahah goeie.
Moest lachen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
Dan maar hopen op Europese overwintering (hahaha)
Nee ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maarre PietjePuk is dus de ANONIEM uit dat topic? Wie dan
Nee dat was Scrummie natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maarre PietjePuk is dus de ANONIEM uit dat topic? Wie dan
Zou er vorig jaar in april ook maar 1 Feyenoord-supporter hebben gerekend op Europese overwintering?quote:
Ik kan me die voorspelling niet eens herinnerenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Deze is wel goddelijk zeg.Wat een eindbaas ben je dan.
Gezien zijn grenzeloze optimisme gok ik op @Gurleyquote:Op maandag 7 februari 2022 14:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou er vorig jaar in april ook maar 1 Feyenoord-supporter hebben gerekend op Europese overwintering?
Zelfs in de context klopt het nog want jij dacht dat Til niet definitief zou worden overgenomen maar dat Feyenoord in plaats daarvan Hendrix zou krijgen. En dat is precies uitgekomen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me die voorspelling niet eens herinneren
Bij Verbeek en Rutte waren de reacties wel positief. Koeman heel erg negatief. Jaap Stam weet ik eigenlijk niet eens meer, ik heb die periode bewust gewist uit mijn geheugen volgens mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat destijds het sentiment bij Van Marwijk, Verbeek, Rutte, Koeman en Jaap Stam was.
Volgens mij Jaap nog verrassend positief.
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Anoniem: hahahah goeie.
Moest lachen.
Ik durf niet meer te zeggen wat ik van Jaap vond bij zijn aanstelling, maar ik hoop sceptisch anders neem ik mezelf niet meer serieus.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Verbeek en Rutte waren de reacties wel positief. Koeman heel erg negatief. Jaap Stam weet ik eigenlijk niet eens meer, ik heb die periode bewust gewist uit mijn geheugen volgens mij.
Koeman negatief? Hoe is dat mogelijk? Door zijn AZ-periode daarvoor?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Verbeek en Rutte waren de reacties wel positief. Koeman heel erg negatief. Jaap Stam weet ik eigenlijk niet eens meer, ik heb die periode bewust gewist uit mijn geheugen volgens mij.
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen wat ik van Jaap vond bij zijn aanstelling, maar ik hoop sceptisch anders neem ik mezelf niet meer serieus.
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb bij Stam zoiets van: Het kon erger. Hoe dan ook is elke trainer een gok. Dat stuk in de VI over hem sprak me wel aan, maar als trainer ken ik hem niet goed.
Dat je eerst Advocaat vraagt en nu Stam is natuurlijk vreemd. Dat wordt dan ook terecht door sommigen hier aangestipt. Echter, dit spreekt me meer aan dan Henk Fraser die overal betonvoetbal heeft gespeeld of een uitgerangeerde Advocaat.
Volgens mij echt wel negatief, het was het laatste wat Van Geel nog deed toch? Dat werd hem niet in dank afgenomenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen wat ik van Jaap vond bij zijn aanstelling, maar ik hoop sceptisch anders neem ik mezelf niet meer serieus.
quote:
GGMM zat er dichterbij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord mijn club was was ik echt woest geworden om het aantrekken van Jaap Stam.
Maar goed, ik heb het wanbeleid van de 10 jaar die hier aan voorafging niet als supporter meegekregen, dus ik ben ook weinig gewend.
Ik had eigenlijk al niet verwacht dat we die play-offs gingen winnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien zijn grenzeloze optimisme gok ik op @:Gurley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |