Kan prima samen gaan. Licht er aan hoeveel langzamer die isquote:Op zondag 6 februari 2022 10:56 schreef Starflyer het volgende:
NOS: Hij heeft de aanval ingezet.
Rijdt langzamer dan de ronde ervoor
De Russen hebben wel veel schaatsers op de 5000 meter die redelijk gelijkwaardig/inwisselbaar zijn.quote:
Mani89 vermoord zijn cavia's als dat gebeurd.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef DeeBee het volgende:
TJ Flowers, iedereen weer MAD straks, want hij duikt vast 0.08 onder Roest ofzo.
Bij een aanval denk ik aan eenn versnellingquote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan prima samen gaan. Licht er aan hoeveel langzamer die is
Doen de Nederlanders weer de regie hier tijdens de OS?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:58 schreef wimderon het volgende:
Stop nou eens met die nutteloze tussenshots.
Dit zijn shots die wij alleen zien. Op internationale feed zien ze dat niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doen de Nederlanders weer de regie hier tijdens de OS?
Dat zijn eigen beelden.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doen de Nederlanders weer de regie hier tijdens de OS?
Ik meende bovendien zojuist een meeuw te horen krijsen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Bloemen zich niet misrekent.
De meeste mensen denk ik, maar denk ook dat als het verval minder is dan verwacht ook als een soort aanval kan worden beschouwd.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij een aanval denk ik aan eenn versnelling
Hopelijk plaatst Mani zo nog even een sympatieke foto van ze.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:01 schreef Remco het volgende:
Fijn de cavia's van Mani gaan het overleven.
Heb de Instagram al openquote:Op zondag 6 februari 2022 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk plaatst Mani zo nog even een sympatieke foto van ze.
Al besproken.quote:
Extra stukje Nutella-Cognac-Marsepein-Amandel-taart voor allebeiquote:Op zondag 6 februari 2022 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, zeker na die 3km van vorige week.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had meer verwacht van Bloemen
Je vergeet de Oreo-koekjes!quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Extra stukje Nutella-Cognac-Marsepein-Amandel-taart voor allebei
Suus heeft gister Weet Ik Veel voor mij gespeeld omdat ik er niks van bakte.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zet gewoon een soepele 6.08 neer.quote:
Zand gestrooid?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:03 schreef hhh38 het volgende:
Tijden wel echt dramatisch nu, zou er niet goed gedweild zijn?
Nederlandse ijsmeester toch @Pino112 ? Alles voor GOUD!quote:Op zondag 6 februari 2022 11:03 schreef hhh38 het volgende:
Tijden wel echt dramatisch nu, zou er niet goed gedweild zijn?
Dat is geen onhaalbare tijd; maar na de dweil rijdt iedereen 5 seconde boven de Thialf-tijden.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zet gewoon een soepele 6.08 neer.
Nee neequote:Op zondag 6 februari 2022 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlandse ijsmeester toch @:Pino112 ? Alles voor GOUD!
Klassiek.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Jason22 het volgende:
Mooi logo op z’n pak met die 3 kroontjes.
Hij zal dus wel records gaan breken.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Remco het volgende:
Gelukkig was v/d Poel niet meer zo oppermachtig als begin van dit seizoen toen die 6.01 reed eind 2021, aldus de NOS.
Zo heel veel meer medaillekandidaten hebben ze ook niet. Alleen dat labiele skelton meisje toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
In de Belgische kranten toch wel veel aandacht voor Bart Swings
Down with the NOSquote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Remco het volgende:
Gelukkig was v/d Poel niet meer zo oppermachtig als begin van dit seizoen toen die 6.01 reed eind 2021, aldus de NOS.
Andre Vreugdenhil.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef StephanL het volgende:
Ohh de Belg doet ook mee. De enige Belg die schaatst zeker?
Ze lijken het ijs nog niet echt onder controle te hebben en ik vraag me af of iedereen gelijke omstandigheden krijgtquote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is geen onhaalbare tijd; maar na de dweil rijdt iedereen 5 seconde boven de Thialf-tijden.
Hebben ze ook niet echt veel goede wintersporters toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
Die gaat de laatste weken ook achteruit.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Zo heel veel meer medaillekandidaten hebben ze ook niet. Alleen dat labiele skelton meisje toch?
Was een truck die de Russen in het verleden uithaalden, als hun schaatser op Rechte end langskwam gooiden ze de schuiven openquote:
Bart Veldkamp.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef StephanL het volgende:
Ohh de Belg doet ook mee. De enige Belg die schaatst zeker?
Op wie moeten ze anders de aandacht richten?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
Lotte Liequote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet echt veel goede wintersporters toch?
Sneller dan WR jaaaaaquote:
Niet gek, hij heeft een goede kans om een medaille te halen op de massastart.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef franklop het volgende:
Bovenin stond heel optimistisch WR Split
Het kan wel.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Swings gaat echt geen 6.09 rijden. Medaille voor Engebraten dan.
Sowieso bizar weinig Olympische Medailles, zelfs niet bij Zomerspelen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wout van Aertquote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat gewoon rondjes 29.2/29.1 naar huis rijden denk ik.quote:
ze liggen wel al anderhalve seconde achterquote:Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef Montov het volgende:
Roest 29.7 en 30.4 geeft veel ruimte.
Met 29.0 win je 2 seconden.
'het kan nog altijd hoor'quote:Op zondag 6 februari 2022 11:10 schreef Toby56 het volgende:
Deze oude man krijgt Visser-Gustafson flashbacks. Calgary 1988.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |