TJ Flowers hebben we ook nog, die reed ook al een goede 3 km vorige week.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef SilverEyes het volgende:
Winnende tijd volgens Kramer dus ook tussen 6:06 en 6:07.
Voorspelling: 1. V/d Poel, 2: Bergsma, 3: Roest.
TJ Flowers onderschattenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef SilverEyes het volgende:
Winnende tijd volgens Kramer dus ook tussen 6:06 en 6:07.
Voorspelling: 1. V/d Poel, 2: Bergsma, 3: Roest.
56 is je geboortejaar?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
JA!
Ik heb zijn schaatshoezen nog mogen vasthouden toen-ie zich mentaal op dat sjoelkampioenschap voorbereidde, op de ijsbaan De Meent, Alkmaar 1974. "Ja", zei Bergsma tegen me, "schaatsen maakt het hoofd zo goed leeg."
Had hij maar even met Twanet de Jong gepraat.
Jumbo heeft de loting beïnvloed zodat Jorrit meteen na de dweil moetquote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de ziedende kop van Jillert al voor me.
Die laadt zich helemaal op voor de 10.quote:
Jillert Anema, tenenkrommend irritant maar tegelijkertijd ook een ongegeneerd eigenzinnige eindbaas.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jillert is echt knettergek, die man zou gewoon in een jolig programma moeten zitten.
Leeeeeeeeeeoooooooooooooquote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leo Visser, met het wr op de 5km in een kolkend Thialf in 1987.
Nou en hoe, Bloemen trouwens ook nog nauwelijks genoemd. Dit terwijl ze letterlijk een uur hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef BasEnAad het volgende:
Gênant, Bergsma wordt compleet genegeerd.
Dat was ook wel te zien aan de slotrondequote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef Slobeend het volgende:
Er zat ook niet meer in bij Roest als je hem zo ziet liggen.
De Don Pat van het schaatsenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jillert Anema, tenenkrommend irritant maar tegelijkertijd ook een ongegeneerd eigenzinnige eindbaas.
Alles eruit, en zo hoort het ook op de OS.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef Slobeend het volgende:
Er zat ook niet meer in bij Roest als je hem zo ziet liggen.
Ze is ook al wat ouder en niet meer in topvorm, daarom duurt het allemaal wat langer.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jorien Voorhuis mag wel lang bezig zo.
Reed ook al een goede 3km vorige week, dus ik denk dat hij hier ook gaat knallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die laadt zich helemaal op voor de 10.
Nou, als ik me zijn interview voor een Amerikaanse tv-zender nog herinner... wat genant was dat. De USA compleet weghonen, vanwege één of ander klein wintersportje. Stakker.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:24 schreef -XOR- het volgende:
Jillert is een minder innemende versie van Van Gaal, maar dan zonder autisme.
Eentje met kaas eentje met nutella, opgelostquote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik twijfel of ik twee boterhammen met kaas of met Nutella ga pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |