Mahmood wíl dat niet NailQueen, nee is neequote:Op zondag 6 februari 2022 01:52 schreef NailQueen het volgende:
Ja dan wil ik in Turijn ook die zoen op het eind ála Ilinca en Alex Florea!
Komt goed.quote:
Nou, ála Naviband dan. Ook goedquote:Op zondag 6 februari 2022 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mahmood wíl dat niet NailQueen, nee is nee
Mijn moeder vind het ook mooiquote:Op zondag 6 februari 2022 01:52 schreef koffieleuk het volgende:
M'n moeder zit nog naast me in een stoel, die vond het mooi
Jong taletquote:Op zondag 6 februari 2022 01:54 schreef koffieleuk het volgende:
Blanco is ook nog maar 18 zeg, wordt volgende week 19
Dan moet er wel wat meer gesleuteld worden en gaat het wat langer duren.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag @:koffieleuk ook mee? Ik ben toch wel gehecht geraakt aan die woordgrapjes.
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag @:koffieleuk ook mee? Ik ben toch wel gehecht geraakt aan die woordgrapjes.
Sorryquote:Op zondag 6 februari 2022 01:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Mooi en verdiend winnend lied
(Nadat iemand hier opmerkte dat het nummer van Irama op ‘Pak maar mijn hand’ lijkt, was dat liedje toch een beetje verpest)
Hmm nee ik wil groep 6 liever niet overdoenquote:Op zondag 6 februari 2022 01:56 schreef NailQueen het volgende:
Oke, tijd voor mijn allereerste poll!![]()
[poll=3643]
Trusten Jason!quote:Op zondag 6 februari 2022 01:57 schreef Jason22 het volgende:
Was weer gezellig, welterusten iedereen!
Poll is té goed, weet het nietquote:Op zondag 6 februari 2022 01:56 schreef NailQueen het volgende:
Oke, tijd voor mijn allereerste poll!![]()
[poll=3643]
Beter doorbreken ze de host cursequote:Op zondag 6 februari 2022 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
Italië heeft een prachtige hostinzending![]()
![]()
![]()
Moet officieel worden bevestigd nog, maar toch
Ingelijks, welterusten!quote:Op zondag 6 februari 2022 01:57 schreef Jason22 het volgende:
Was weer gezellig, welterusten iedereen!
@Aoibhin en ik wachten rustig af totdat je een grotere koelkast hebt.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat meer gesleuteld worden en gaat het wat langer duren.
Zo groot is mijn koelkast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |