SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Welterusten dan.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:25 schreef livelink het volgende:
Ik ben slecht bezig vanavond. Dus ik zoek inderdaad de nooduitgang
Ik luister wel tot het einde.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Welterusten dan.
Ik draai hierna nog 1 nummer.
Maar ik waag me niet meer aan het raden.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar ik waag me niet meer aan het raden.
Ik kende het nummer wel, maar had geen idee dat het van The Bee Gees was. Hoorde het ook niet direct.quote:
En oma ook?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
het was weer een stormachtige nacht maar de kabouter heeft prima geslapen
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:16 schreef just me het volgende:
[..]ik heb iets minder geslapen maar dat maakt niets uit. Kabouter lag als een zeester in bed en toen hij vanmorgen wakker werd zei hij dat mijn nieuwe matras erg lekker lag. Ik heb het opstaan weten op te rekken van 7 naar 8 uur
Misschien kun je beter je zus laten mailen, of het mailen uitstellen, dan jij in je woede?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:15 schreef Rafeiro het volgende:
Il ga zo terug naar bed en dan echt boos mailen.
Opname enzo lees ik net mailtje dat ze dar toch niet willen.
Pa, ma en zus verteld en den zomaar niet.
Klojoos.
Begrijp ik goed dat de opname niet doorgaat? En dat wordt je zomaar via de mail verteld?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:15 schreef Rafeiro het volgende:
Klojoos.
Ik sluit me aan bij Melting. Laat iemand anders de mail lezen en reageren. Misschien interpreteer je het ook verkeerd?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:15 schreef Rafeiro het volgende:
Klojoos.
Ik hoop dat er snel positief nieuws voor je komtquote:Op zondag 6 februari 2022 17:32 schreef Rafeiro het volgende:
Beetje afgekoeld inmiddels, heb het in de app groep met de hulpverleners gezet, en ja, gewoon netjes.
Hoop dat die het meer op gaan pakken.
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2022 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel positief nieuws voor je komt
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Wat je in een museum al niet vindt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het even gecheckt, maar dit was een officiële vliegtuig registratie code van het in het Aviodrome tentoongestelde vliegtuig van Martinair...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Goedemorgen dames, heer.quote:
Dat is bij mij om de hoek!quote:Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Wat je in een museum al niet vindt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het even gecheckt, maar dit was een officiële vliegtuig registratie code van het in het Aviodrome tentoongestelde vliegtuig van Martinair...
[ afbeelding ]
Hier zijn de problemen nog iets groter.quote:
Gaat lekker..quote:Op maandag 7 februari 2022 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier zijn de problemen nog iets groter.
De koffie is op?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
en nu ben je de sigaar?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |