Irama, Mahmood en Gianni. Ik zou het een prachtige stunt vinden als Gianni wintquote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Zijn we er al over uit wie straks in de superfinale terecht komt?
Als ik het voor het zeggen had op dit moment Irama, Mahmood en Blanco, en Cruella en haar kleindochter.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Zijn we er al over uit wie straks in de superfinale terecht komt?
Bij KPN kan je dat aanpassenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef Momo het volgende:
Dat je tv zich wil uitschakelen omdat je 4 uur naar dezelfde zender kijkt
is volgens mij ook gewoon in te stellenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij KPN kan je dat aanpassenVond ik altijd vervelend bij Ziggo, dus nu ik bij KPN zit heb ik die termijn wat verder opgeschroefd
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:
https://trends24.in/italy/
Irama doet het in de trending tweets van de afgelopen uren beter dan Elisa en Gianni.
Ik denk dat ik dat ook zou kiezenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had op dit moment Irama, Mahmood en Blanco, en Cruella en haar kleindochter.
Dat komt natuurlijk door de tweet van Straniquote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:
Irama doet het in de trending tweets van de afgelopen uren beter dan Elisa en Gianni.
Die moet toch ook gewoon door, dat mag gewoon niet anders.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:
Nationale paniekquote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door de tweet van Strani
Ik krijg een beetje verlatingsangst. Ik wil dat dit nooit stopt!quote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet er van dat ik om 00.45 uur 's nachts nog naar de Italiaanse TV zit te kijken met lege chocoladeverpakkingen, halve doritos zak en een derde wijnglas![]()
Favoriet op 2 zou nog wat zijnquote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef molloot200 het volgende:
Ergens vreemd dat geen één van de favorieten richting het einde is geplaatst. Daar snappen de Italiaanse producers nog niet zo veel van hè
In dat geval zou je toch nog één land hebben gered van hun keuze na de mislukte tweets over Rayden vorige week.quote:
Voor Portugal misschien! Die zijn ook altijd wel laat.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje verlatingsangst. Ik wil dat dit nooit stopt!
Ja daar was ik dan weer niet dreigend genoeg, die fout maak ik niet nog eens.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval zou je toch nog één land hebben gered van hun keuze na de mislukte tweets over Rayden vorige week.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat in NF season 2020 ineens iedereen vanaf startplek 2 ging winnenquote:
En in de tussentijd gaat dit subforum gewoon doorquote:Op zondag 6 februari 2022 00:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgend jaar weer. Voor je het weet is het tijd voor Sanremo 2023!
Je bent er nogquote:Op zondag 6 februari 2022 00:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgend jaar weer. Voor je het weet is het tijd voor Sanremo 2023!
Ja sorry, ik dacht ik ga nog even WIDM terugkijken want als ik daar te lang mee wacht word ik vast ergens gespoilerd. En al m'n favorieten waren al geweest. Bijna klaar met kijken (heb ook wel veel vooruitgespoeldquote:
Dat begrijpen alleen wij van ESFers Anonymous.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:47 schreef molloot200 het volgende:
De beleving van zo'n Sanremo kijken zo kan ik ook echt niet goed uitleggen aan iemand anders waarom dat nou zo leuk is
Nee he?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:47 schreef molloot200 het volgende:
De beleving van zo'n Sanremo kijken zo kan ik ook echt niet goed uitleggen aan iemand anders waarom dat nou zo leuk is
Eens, dat is niet uit te leggen. Zeker niet als je erbij zegt dat het de hele week tot diep in de nacht duurt.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:47 schreef molloot200 het volgende:
En dat hij zo goed Italiaans zou kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:48 schreef NailQueen het volgende:
Wie had ooit gedacht dat we Milow ooit op Festival di San Remo zouden zien!
'Dus het duurt elke avond tot half twee?'quote:Op zondag 6 februari 2022 00:47 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor op het terras inderdaad als je op iemand wacht.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
Blijft een lekker liedje voor op de achtergrond
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef H_T het volgende:
[..]
'Dus het duurt elke avond tot half twee?'
Ja
'En je hebt geen idee wat ze zeggen?'
Nee
'En dat dan vijf dagen achter elkaar?'
Ja
En dan ook nog de hele belevenis van onbegrijplijke oneindige intervalacts er nog bij en het is helemaal onverklaarbaarquote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Nee
Ja
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Nee
Ja
Samequote:Op zondag 6 februari 2022 00:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik begin onbewust typfouten te maken, het wordt laat mensen.
Het kofschip heeft nog geen problemen met jou tot nu toequote:Op zondag 6 februari 2022 00:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik begin onbewust typfouten te maken, het wordt laat mensen.
Zeker niet!quote:Op zondag 6 februari 2022 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kofschip heeft nog geen problemen met jou tot nu toe
Maar ik typte belefenis in plaats van belevenisquote:Op zondag 6 februari 2022 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kofschip heeft nog geen problemen met jou tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |