Vervang Achille en Emma door Sangiovanni en LPRL en ik ben het met je eensquote:Op zondag 6 februari 2022 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
Deze zes artiesten + hun liedje zijn mijn favoriet. Hier moeten er maar drie van naar de superfinale.
Irama
Achille Lauro
Elisa
Mahmood & Blanco
Gianni Morandi
Emma
Grote kans dat dat gaat gebeuren hoor.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
Deze zes artiesten + hun liedje zijn mijn favoriet. Hier moeten er maar drie van naar de superfinale.
Irama
Achille Lauro
Elisa
Mahmood & Blanco
Gianni Morandi
Emma
Tussen nul en woensdag uit m'n hoofdquote:Op zondag 6 februari 2022 01:06 schreef molloot200 het volgende:
Mensen die dat schema heel toevallig bij de hand hebben, hoeveel interval acts nog?
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:06 schreef molloot200 het volgende:
Mensen die dat schema heel toevallig bij de hand hebben, hoeveel interval acts nog?
Ik word een beetje misselijkquote:Op zondag 6 februari 2022 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, alle liedjes zijn geweest.
Mooi moment om @:nailqueen te gaan helpen die wijn op te drinken, want dat gaat volgens mij lang niet snel genoeg.
Zij moet ook terugkomen (en winnen)quote:Op zondag 6 februari 2022 01:08 schreef koffieleuk het volgende:
Dit nummer is geschreven door Madame (deed vorig jaar mee met Voce)
Dat het maar vijf minuten zijn is wel bijzonder.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De mededeling die je wist dat ging komen.
* Zichzelf een glas toe-eigent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |