SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
hier ziet hij er zowaar een stuk beter uit!quote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri heeft al wat stories gepost:
https://www.instagram.com/stories/dimi2512/2767225657039125243/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel is veilig - 5 februari 2022.Altijd de goeie cutssss tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij spreekt in dat filmpje over enkele pintjes. Ik zag enkel Heineken staan ???quote:Op zondag 6 februari 2022 00:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hier ziet hij er zowaar een stuk beter uit!
Valt best mee, ik heb alleen maar met Amanda, Sylvia, Nena, Huub en Palma gezoendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hier FOK! meets The Bunker Online, Studio Vlemmix, Big Brother, De Gouden Kooi, en Utopia.![]()
Eigenlijk é é n incestueuze kliek, dat Real Life Soap-gebeuren.![]()
ja denk een sixpackquote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij spreekt in dat filmpje over enkele pintjes. Ik zag enkel Heineken staan ???
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen maar met Amanda, Sylvia, Nena, Huub en Palma gezoend
Genoeg voor een levenslang trauma.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen maar met Amanda, Sylvia, Nena, Huub en Palma gezoend
Ach ja. In het buitenland denken ze dat Heineken "Premium" bier isquote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij spreekt in dat filmpje over enkele pintjes. Ik zag enkel Heineken staan ???
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja. In het buitenland denken ze dat Heineken "Premium" bier is
tobias is te degelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 00:12 schreef JDB94 het volgende:
Momenteel is kans dat Nouch/Salar gaan zoenen groter dan bij Grace/Tobias
Vind hem toch echt een heel ander persoon momenteel, had ik niet verwacht, maar goed mag het isquote:Op zondag 6 februari 2022 00:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tobias is te degelijk
dan moet er meer bier in
Gaat niet helpen.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tobias is te degelijk
dan moet er meer bier in
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat niet helpen.
Dat is zo'n "melodramatische" dronk. Als je daar meer alcohol is gooit wordt ie alleen nóg maar zweveriger, kleffer en prekender.
op de handquote:Op zondag 6 februari 2022 00:14 schreef mario390 het volgende:
dat is liefde
tobi heeft grace de stok in de
fufu geslagen
Freddie dronk zelf niet voor niets whisky.quote:
En nog luiderquote:Op zondag 6 februari 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
nous is iemand die dronken nog vervelender is
nou zegquote:Op zondag 6 februari 2022 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Je begint langzaam wel begrip te krijgen voor deze 99% drooglegging
Laat hem dan maar naar huis gaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ik word met de dag vetter hier, ik word er schijtziek van.
Precies. Dat is er zo één waarvoor je maar naar een andere club vertrekt, omdat je d'r niet met goed fatsoen van je af krijgt en geen zin hebt in het gezeik als het écht vervelend wordt.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
nous is iemand die dronken nog vervelender is
gewoon we appenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Dat is er zo één waarvoor je maar naar een andere club vertrekt, omdat je d'r niet met goed fatsoen van je af krijgt en geen zin hebt in het gezeik als het écht vervelend wordt.
"Wij gaan een andere club opzoeken... wat? ja... ja, ik app je wel als we daar zijn... wat? Mijn nummer? uh... 0644985. Ja... 5... huh? 7 cijfers? Ja... uh... da's altijd zo met nederlands nummers!"
En die 1000 cossers natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel: "Er zijn nu nog maar 2 mensen die op mij stemmen, Peter en Kristof."
Die Leroy is nu helemaal in het warretje natuurlijk, die denkt gelijk weer heel wat.quote:
ik hoop op een automatische nominatiequote:Op zondag 6 februari 2022 00:19 schreef Silves het volgende:
daar beginnen ze weer te roddelen..De tuthola gaat op Peter en Kristof..en die andere 2 duffe losers doen mee.
ze vergeet tobias, salar en veraquote:Op zondag 6 februari 2022 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel: "Er zijn nu nog maar 2 mensen die op mij stemmen, Peter en Kristof."
Ze hebben veel te weinig gehad. Laat het zooitje maar lekker lam worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Je begint langzaam wel begrip te krijgen voor deze 99% drooglegging
Nou uhhh dit deed leroy 3chttt niet per ongeluk hahaha hij aasde erop.quote:
nous met meer alcoholquote:Op zondag 6 februari 2022 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben veel te weinig gehad. Laat het zooitje maar lekker lam worden.
Ja ik ook..quote:Op zondag 6 februari 2022 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop op een automatische nominatie
Wie weet wat ze doet als ze over haar taks is. Misschien doet ze wel een "Lindaatje" met iemand.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous met meer alcohol![]()
die is zo al meer dan irritant
Julio voortaan ookquote:Op zondag 6 februari 2022 00:24 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Vooral Leroy die praat maar met alle winden mee
Ze heeft zelf gezegd dat het lenzen zijn. Ze heeft bruine ogenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:24 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn geen lenzen. Puur natuur. Mooi he!
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:24 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn geen lenzen. Puur natuur. Mooi he!
Uiteraard niet. Selectieve verontwaardiging is tenslotte selectiefquote:Op zondag 6 februari 2022 00:24 schreef greysbones het volgende:
niks te zien op twitter over Nous haar darmonderzoek bij Salar
hmmmmquote:Op zondag 6 februari 2022 00:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Selectieve verontwaardiging is tenslotte selectief
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:22 schreef viseenoptie het volgende:
Mijn poonya is een waterval.... m'kay
Hou op hoor. Lenzen en nep haarquote:Op zondag 6 februari 2022 00:26 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhhh ik hoorde haar zelf een keer zeggen dat ze geen lensen droegggg omg!
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:25 schreef Jockari het volgende:
Vera amuseert zich alleszins met een man met ... bloot bovenlijf ?
[ afbeelding ]
hehe, kijk wel uit. Daar ga ik mijn energie niet aan verspillenquote:
ik heb de foto nietquote:Op zondag 6 februari 2022 00:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
hehe, kijk wel uit. Daar ga ik mijn energie niet aan verspillen
de tobiquote:Op zondag 6 februari 2022 00:30 schreef Sofia35 het volgende:
Kijk grace zich voor de voeten van Grace werpen
Tobias : ik denk dat ik morgen schrik als je gezicht weer zie.
Precies wat er mis isquote:Op zondag 6 februari 2022 00:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Selectieve verontwaardiging is tenslotte selectief
grace voor de voeten van gracequote:Op zondag 6 februari 2022 00:30 schreef Sofia35 het volgende:
Kijk grace zich voor de voeten van Grace werpen
Tobias : ik denk dat ik morgen schrik als je gezicht weer zie.
Automatisch genomineerd met dat gekonkel allemaal! Wat nou harder dit jaar? Show it BBquote:Op zondag 6 februari 2022 00:30 schreef Poesjuh het volgende:
Nawel leroy en julio nog steeds smoezen, nawel smoest nu over nouchine. Ik switch van streamz geroddel beu. Nawel moest gaan jammer.
Onder het mom van een grapje bleghhhquote:Op zondag 6 februari 2022 00:30 schreef Sofia35 het volgende:
Ja
[..]
Hij wil haar niet !!!
Grace ; Tobias gaan we chillen of ga je slapen ?
Jesus
Moa, heb je gezien toen ze in die trui zat met d'r benen. Dat kan ze bestquote:Op zondag 6 februari 2022 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace voor de voeten van grace
das toch knap
Volgend jaar weerquote:Op zondag 6 februari 2022 00:31 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Automatisch genomineerd met dat gekonkel allemaal! Wat nou harder dit jaar? Show it BB
supernrquote:Op zondag 6 februari 2022 00:31 schreef Jockari het volgende:
Dit liedje en enkele flessen cava er nog even bij in BB en we zijn vertrokken voor enkele koppeltjes !
Nous is wel cute met Salar. Die hebben al een hele leuke vriendschapquote:Op zondag 6 februari 2022 00:31 schreef Whuzz het volgende:
Nous en Grace allebei geil. Proberen Salar en Toop mee te krijgen naar de woonkamer.
Nou zo cute.....quote:Op zondag 6 februari 2022 00:32 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nous is wel cute met Salar. Die hebben al een hele leuke vriendschap
Haar vriend niet denk ik ;-) Maar ik sta voor alles open hoor ;-)quote:Op zondag 6 februari 2022 00:34 schreef Sofia35 het volgende:
Ik wil nous en Salar als stel zien. Zooooo leuk
Komop zeg, hij is homo en de zeehond heeft een vriend thuis, spelen een spel omdat dit het publiek leuk vind..quote:Op zondag 6 februari 2022 00:34 schreef Sofia35 het volgende:
Ik wil nous en Salar als stel zien. Zooooo leuk
ZO irritant hoe Grace achter tobi aanzit, hij wilde gewoon gaan slapen maar nu heeft mevrouw hem toch zo ver dat ie mee gaat chillen. Mevrouw ' ik had al op mijn 15e een kind, en ook nog een miskraam' en nu zo'n menneke als tobias willen pakkenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:31 schreef Whuzz het volgende:
Nous en Grace allebei geil. Proberen Salar en Toop mee te krijgen naar de woonkamer.
Alles kan kapotquote:Op zondag 6 februari 2022 00:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haar vriend niet denk ik ;-) Maar ik sta voor alles open hoor ;-)
Ze beledigt er toch niemand mee ?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:36 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
@:Greysbones : als je nog op twitter wilt posten
Dimi krijgt een waarschuwing omdat hij het N-woord gebruikt, maar dit kan uiteraard gewoon
ZO irritant hoe Grace achter tobi aanzit, hij wilde gewoon gaan slapen maar nu heeft mevrouw hem toch zo ver dat ie mee gaat chillen. Mevrouw ' ik had al op mijn 15e een kind, en ook nog een miskraam' en nu zo'n menneke als tobias willen pakkenquote:
Echt hè. Ze moet zich dood schamenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ZO irritant hoe Grace achter tobi aanzit, hij wilde gewoon gaan slapen maar nu heeft mevrouw hem toch zo ver dat ie mee gaat chillen. Mevrouw ' ik had al op mijn 15e een kind, en ook nog een miskraam' en nu zo'n menneke als tobias willen pakken
Hoop echt zaterdag...ciao ciaoquote:Op zondag 6 februari 2022 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Die leroy is een vieze stokert, er uit aub
Oh ok, dus ongevraagd je hand in iemand's kruis steken is OK. Got it!quote:
Salar heeft geen klachten dus bestquote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh ok, dus ongevraagd je hand in iemand's kruis steken is OK. Got it!
Rookmelder!!quote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef Sestra666 het volgende:
lol dat brood gaat verbranden denk ik
Erg he, die groene kamer blijft gif.....quote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef Koos1958 het volgende:
Julio weer aan het aan onze kant halen over nouchine. En maar blijven zeggen ik hou niet van die kampjes. Nu over dat vera bij de boys blijft of met grace gaat volgen. Julio zegt dat vera oprecht lief, zijn hart gaat oprecht naar haar uit.
quote:
Vind je......?? Wat als een dronken man dit doet bij een aangeschoten vrouw , en dan hoeft hij alleen maar op haar billen te slaan.quote:
Het staat op beeld. Hij bevriest niet en lacht zelf mee. Duidelijk dusquote:Op zondag 6 februari 2022 00:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie hier hoe "woke" denkt.
Ali B: "Ze hadden geen klachten, dus best"
Marco B.: "Ze hadden geen klachten, dus best"
Wat als Salar 5 jaar later aangifte doet?
'Hij heeft toen niet laten merken dat hij het niet wilde!!!' Triggered AFquote:Op zondag 6 februari 2022 00:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie hier hoe "woke" denkt.
Ali B: "Ze hadden geen klachten, dus best"
Marco B.: "Ze hadden geen klachten, dus best"
Wat als Salar 5 jaar later aangifte doet?
Hij heeft gedronken, hij had er niet om gevraagd.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:42 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Het staat op beeld. Hij bevriest niet en lacht zelf mee. Duidelijk dus
De collega-cossers zijn onderweg naar u Whuzzquote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh ok, dus ongevraagd je hand in iemand's kruis steken is OK. Got it!
Leroy denkt dat hij de grote speler op de apenrots is nu, ik hoop dat Vera niet in een gat valt want dan is hij gegarandeerd de volgende die deruit gegooid wordtquote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy dbk. en nog even snel tegen Julio zeggen we denken allebei hetzelfde. En wie waren er juist zo verontwaardigd over de bontjes. Die twee en nu zijn ze er juist mee bezig
Ik hoorde die koe niet klagen. En het staat op beeld. Dus het is goed, heb ik net geleerdquote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
De collega-cossers zijn onderweg naar u Whuzz
[ afbeelding ]
Ligt meer aan de content dan jouw inspanningenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heel weinig views op de filmpjes, wel jammer voor al de moeite ...![]()
[ afbeelding ]
Hypocriete opmerking. Mocht het andersom zijn geweest dan schreeuwde heel woke Nederland morgen om BB te cancelenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:42 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Als Salar dit bij nouchine had gedaan zou ze hahahahaha doenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft gedronken, hij had er niet om gevraagd.
Als een man dit bij een vrouw zou doen, lag de halve wereld overhoop.
Gaat ie straks Vera inpalmenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:41 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy dat hij met vera heeft gesproken en dat hij dat al meer had gedaan maar dan kwam gelijk dimitri erbij. Hij kan gewoon lol met haar hebben. Wat een stel roddelaars, de nieuwe nawel en nouchien
die meid naast andrew stond ook lachend op de fotoquote:Op zondag 6 februari 2022 00:42 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hij is iig de enige die haar de waarheid voorspiegelt ipv poppenkast van Tobias en Kristof dat het 'echt' is.. ik heb meer chemie met de dame achter de kassaquote:Op zondag 6 februari 2022 00:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat ie straks Vera inpalmen![]()
Hij wil van Kristof en Salar af en dat zijn nou net die 2 waar Vera goed mee kan
Ik ook hoor, heerlijke streams vanavond, met alle ergenissen als gevolg.....want wat maken ze lekker veel lawaai.quote:
Zijn ze lid van de Partij voor de Dieren? Flauw van mijquote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy dbk. en nog even snel tegen Julio zeggen we denken allebei hetzelfde. En wie waren er juist zo verontwaardigd over de bontjes. Die twee en nu zijn ze er juist mee bezig
kristof en peter is nu de target voor julio en leroyquote:Op zondag 6 februari 2022 00:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat ie straks Vera inpalmen![]()
Hij wil van Kristof en Salar af en dat zijn nou net die 2 waar Vera goed mee kan
Waarschijnlijk wel. En desondanks zou Twitter te klein zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:45 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Als Salar dit bij nouchine had gedaan zou ze hahahahaha doen
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heerlijke streams vanavond, met alle ergenissen als gevolg.....want wat maken ze lekker veel lawaai.
itt tweet en fbquote:Op zondag 6 februari 2022 00:45 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Als Salar dit bij nouchine had gedaan zou ze hahahahaha doen
In vlaanderen in de kringloopwinkel.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kleedje is echt multi functioneel ... Is dat al ergens te koop ... ?
Hij is van @spapaarsquote:Op zondag 6 februari 2022 00:36 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
@:Greysbones : als je nog op twitter wilt posten
Dimi krijgt een waarschuwing omdat hij het N-woord gebruikt, maar dit kan uiteraard gewoon
Was op een livestream he, dus geen copyright. Opnieuw uploaden en posten, mag gewoon hoor.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is van @:Spapaars
Doe ik niet zonder toestemming
En op een smerige manier, een op dit moment een kwetsbaar grietje de andere kant op te krijgen. Door haar te troosten ent e slijmen.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt me sterk wij kijken op de stream mee en zo te zien vind Salar het geen probleem met wat Nouchine bij hem doet.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen dus BOOS op de stoep bij EndemolShine en RTL
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
" Hoe op met" Is dit Oostenrijks ???
Ik weet zeker dat als Dimi dat bij een dame had gedaan je helemaal uit je stekker was gegaanquote:
Nee is FF’s @FreshFruitquote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
" Hoe op met" Is dit Oostenrijks ???
Was ook sarcastisch bedoeld, moet wel waarschuwing volgen voor Nouchine als je het mij vraagt.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk wij kijken op de stream mee en zo te zien vind Salar het geen probleem met wat Nouchine bij hem doet.
Wordt een triootje dan. Oh nee, weer SL dan .quote:Op zondag 6 februari 2022 00:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Salar auw het is heet.
Grace ik ben heet
Nouchine ik ook
Dronken manquote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk wij kijken op de stream mee en zo te zien vind Salar het geen probleem met wat Nouchine bij hem doet.
Ahh was niet te verwachten dat ze daar iets mee zouden doen!!!!!! -_-quote:Op zondag 6 februari 2022 00:47 schreef Harry het volgende:
Over HellWeek:
Nawel: hij gaat ons confronteren met onze grootste angsten he?
Julio: daar had ik nog niet aan gedacht.
Nawel: wat ze ons in de DBK vroegen he?
Nawel: Fuck, ik heb muizen en ratten gedaan.... Ook hoogtes, geesten. Ze kunnen kiezen bij mij.
Doet hij dat bij haar ook dan....staat dat op streams.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Snap je dan echt niet dat het verkeerd isquote:Op zondag 6 februari 2022 00:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Snap je dan echt niet dat het verkeerd is
JUIST dat het in een RLS is, maakt het extra lastig om iemand direct aan te spreken op dat soort gedrag. Net als het verhaal met het N-Woord van Dimi. Daar was veel over te doen, ondanks dat Grace er geen probleem van maakte. Met als argument: Doordat het allemaal live is, is het heel moeilijk voor Grace om er wat van te zeggen.
Het maakt niet uit hoe Salar reageerde. Dat wist Nous niet van te voren namelijk. Die steekt ongevraagd haar hand in iemands kruis. Is dat pas fout als de ander er boos om word?
Ik ben echt niet "woke" en vind een grapje, ook van sexuele aard, prima kunnen. Je beledigd voelen is een keuze. Maar ongevraagd intiem contact is wat anders.
Heeft ze vaker gedaan en hij vind het fijn. Laat die mensenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
JUIST dat het in een RLS is, maakt het extra lastig om iemand direct aan te spreken op dat soort gedrag. Net als het verhaal met het N-Woord van Dimi. Daar was veel over te doen, ondanks dat Grace er geen probleem van maakte. Met als argument: Doordat het allemaal live is, is het heel moeilijk voor Grace om er wat van te zeggen.
Het maakt niet uit hoe Salar reageerde. Dat wist Nous niet van te voren namelijk. Die steekt ongevraagd haar hand in iemands kruis. Is dat pas fout als de ander er boos om word?
Ik ben echt niet "woke" en vind een grapje, ook van sexuele aard, prima kunnen. Je beledigd voelen is een keuze. Maar ongevraagd intiem contact is wat anders.
Ik probeer uw verhaal te volgen, maar snap 'm niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh ok, dus als je het vaker doet, dan maakt het niet meer uit.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:54 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heeft ze vaker gedaan en hij vind het fijn. Laat die mensen
Zoals met die legoblokjes, waarschijnlijk elk uur van de dag. Sorry, geen idee DGK.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat gesprek van Leroy over die date, weet iemand een tijdstip en stream ?
Lol kristoff is een racist. Nawel heeft hem door zoals ze dimi door had.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef Silves het volgende:
Wat hoop ik toch dat Kristof wel de BB winnaar wordt!! de enige die een ziel heeft..wat een bitches zijn ze toch!!
Geen probleem, het was een heel slecht verhaal ...quote:Op zondag 6 februari 2022 00:56 schreef Jockari het volgende:
Zoals met die legoblokjes, waarschijnlijk elk uur van de dag. Sorry, geen idee DGK.
Volgens mij vlak voor de lange streamlock op stream 2, groepje zat in het zitgedeelte binnen bij de houtkachel.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat gaan whuzzquote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh ok, dus als je het vaker doet, dan maakt het niet meer uit.
Ik denk dat de advocaten van Ali B met je mee zitten te schrijven
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:56 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Lol kristoff is een racist. Nawel heeft hem door zoals ze dimi door had.
Was dat niet rond half 10?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zonder alcohol zie ik hun ook regelmatig zo met elkaar omgaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet hij dat bij haar ook dan....staat dat op streams.
Beide aangeschoten maar dat betekent niet dat alles kan.
Hij vindt het fijn....straks ga je nog zeggen hij is het gewent van zijn zusje.....quote:Op zondag 6 februari 2022 00:54 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heeft ze vaker gedaan en hij vind het fijn. Laat die mensen
Nouchine heeft toch geen macht over Salar ? En ze heeft hem niet verkracht of iets. Het is een volwassen manquote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh ok, dus als je het vaker doet, dan maakt het niet meer uit.
Ik denk dat de advocaten van Ali B met je mee zitten te schrijven
Jij bent echtquote:Op zondag 6 februari 2022 00:56 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Is een man met een mening en heeft humor, dat jij die humor niet begrijpt moet je zelf weten, Grace is een racist, hoor maar eens naar haar uitspraken..quote:Op zondag 6 februari 2022 00:56 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
BB van de buis onmiddellijk en een onafhankelijk onderzoek asap.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft gedronken, hij had er niet om gevraagd.
Als een man dit bij een vrouw zou doen, lag de halve wereld overhoop.
Alleen mannen doen dat ofzo ??quote:Op zondag 6 februari 2022 00:57 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nouchine heeft toch geen macht over Salar ? En ze heeft hem niet verkracht of iets. Het is een volwassen man
Zeiden jullie ook toen ik zei dat dimi fake was met Vera. Allemaal gillen en nu zie je zelf en zit dimi thuis.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bent echt onverbeterlijk.
Kristof is een racist. Nouchine doet niet aan ongewenst gedrag
Trol.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
BB van de buis onmiddellijk en een onafhankelijk onderzoek asap.
OMG dit is aanranding en dit geeft zeker geen goed voorbeeld.
Het was een tijdje na de exit.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die zijn ook zonder dronken te zijn heel touchy.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:59 schreef Jockari het volgende:
Als het van Nouch afhangt wordt het dit...
[ afbeelding ]
Zie een brief aankomen van haar vriend...quote:Op zondag 6 februari 2022 00:59 schreef Jockari het volgende:
Als het van Nouch afhangt wordt het dit...
[ afbeelding ]
Niet zo close.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:57 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Zonder alcohol zie ik hun ook regelmatig zo met elkaar omgaan.
Zij heeft Dimi niet door, ze kan Vera niet uitstaan en vond het een nep relatie.....met zijn tweeën staan ze sterker. Volgende keer als Vera niet naar Nawel haar kant trekt gooit ze Vera weer op het bord.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:56 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heb je de live uitzending gezien?quote:Op zondag 6 februari 2022 01:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft Dimi niet door, ze kan Vera niet uitstaan en vond het een nep relatie.....met zijn tweeën staan ze sterker. Volgende keer als Vera niet naar Nawel haar kant trekt gooit ze Vera weer op het bord.
Het was vanaf 21.32 uur op Stream 2.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nog eens goed naar dat plaatje.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:57 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nouchine heeft toch geen macht over Salar ? En ze heeft hem niet verkracht of iets. Het is een volwassen man
Dat zeiden er al meer, jij was enkel aan het afgeven op Vera in het begin en daarna ook op Dimi en Kristoffquote:Op zondag 6 februari 2022 00:59 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Zeiden jullie ook toen ik zei dat dimi fake was met Vera. Allemaal gillen en nu zie je zelf en zit dimi thuis.
You like fishdik?quote:Op zondag 6 februari 2022 01:02 schreef greysbones het volgende:
Nawel heeft het inlevingsvermogen van een visstick
Ja, en wat roept hij dan, "Wat doe jij nou Nous" ook in zijn tepels knijpen vindt hij niet fijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:57 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Zonder alcohol zie ik hun ook regelmatig zo met elkaar omgaan.
En bb zegt niksquote:Op zondag 6 februari 2022 01:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wat roept hij dan, "Wat doe jij nou Nous" ook in zijn tepels knijpen vindt hij niet fijn.
Ben jij de Charlotte uit Utopia ?quote:Op zondag 6 februari 2022 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat zeiden er al meer, jij was enkel aan het afgeven op Vera in het begin en daarna ook op Dimi en Kristoff
Grace is zo geil als een bos uien.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:52 schreef Sofia35 het volgende:
Iets valt mij op.
Grace maakt altijd sexuele opmerkingen naar nouchine toe. Heel vreemd
Heeft bijna z'n 10 ritten kaart opgebruikt voor dit verhaal over de 'russische dame'.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nee hoor wij maken geen afspraken dat verfoeien wij echt. Die gouden kamer maakt afspraken elke keer. Wat een stel misselijke mensenquote:Op zondag 6 februari 2022 01:06 schreef Harry het volgende:
Leroy, Julio en Nawel spreken af dat ze de volgende keer S en K gaan nomineren.
Hahahaha maar Salar blijft ! Die mag winnen. Zure Peter weg en achterbakse kristoff. Huppaquote:Op zondag 6 februari 2022 01:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: En wanneer het er 3 worden dan S, K, P
Ook niet voor het eerstquote:Op zondag 6 februari 2022 01:09 schreef Koos1958 het volgende:
Zo mooi, dat ze nu doen wat ze goud hebben verweten elke keer.
Dit is ook niet om aan te zienquote:Op zondag 6 februari 2022 01:10 schreef Silves het volgende:
Ze beschuldigen dat Hanna voor een karretje wordt gespannen..wat doen jullie de hele dag dan relnichten....ik ga de mol kijken laterz..
WAT. Kunnen jullie dat met al jullie vingers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |