Het is jouw schuld dat hij er zo lang in heeft gezeten dus?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef Moira het volgende:
Tevens ook m'n eerste pronopunten binnen
Voorheen telkens 'niemand' als afvaller ingevuld en nu voor het eerst Sahil
Hm nee dit heeft nog een flaw Sahil kan ook 0% goed gekozen hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef FlippingCoin het volgende: Oke dus Thomas 50/50 kim/sahil Sahil eruit Kim => mol? Tenzij thomas lult
Ja of Sahil ging ook op enkel kandidaten en deed de test nog slechter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thomas ging 50/50 op Sahil en Kim, dus…
Wie wel? Ik denk dat zij ook niet van tevoren hadden verwacht hoe spelverneukend zijn deelname aan de groep zou zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef essnhills het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Rick geen megafan is van Sahil
Verdommequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat hij er zo lang in heeft gezeten dus?
Dus of Thomas ligt er volgende aflevering uit omdat hij ook helemaal scheef zit, of Thomas komt ver en Kim is de mol. (of Thomas is de mol)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's wel extra dom als je op 100% gaat voor je je vrijstelling in hebt gezet_
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die kudde schapen… dat heb ik al eens gezien. Was dat dan de Vlaamse mol?
Het is toch helemaal niet nieuw. Ieder seizoen heb je wel zo'n deelnemerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Wie wel? Ik denk dat zij ook niet van tevoren hadden verwacht hoe spelverneukend zijn deelname aan de groep zou zijn.
Ik vond Sahil toch wel echt next level kut hoor. Zo obsessief vervelend heb ik ze nog niet gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet nieuw. Ieder seizoen heb je wel zo'n deelnemer
Het afscheid van een blonde Friezin werd harder betreurdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef superniger het volgende:
NOOIT MEER SAHIL
Ik overigens tegen racisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |