Beetje zwaar toch, een schaap op je hoofd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kim-Lian had ook nog het voorgevoel dat het iets met schapen hoeden zou zijn.
Dat is zonder spatie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Beetje zwaar toch, een schaap op je hoofd.
Al heb je vast vrouwen die zelfs daar voor te porren zijn.
Laat me gewoon een grap maken.quote:
Tja. Wat kunnen we hiervan zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:47 schreef Moira het volgende:
Heb ik iets verdachts gemist?
Moest ff een door mijn kat gevangen muis buiten zetten
Schaapachtige glimlach.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Laetitia die duivels zit te glimlachen
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hierquote:
Ik lees hier ook meestal wie de afvaller isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hier
Dat viel me ook al op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Nexum het volgende:
Laetitia die duivels zit te glimlachen
Dat doe ik ook iedere aflevering iddquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik loop hier echt een minuut op achter ofzo dus richting de executie maar stoppen met lezen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |