Maar dan komt hij niet in Turijn aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarom niet? Heeft hij tenminste wat vrolijke muziek om naar te luisteren tijdens de reis.
bedankt voor de waarschuwing. Zonder geluid is toch wat lastiger in te schatten wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:44 schreef Momo het volgende:
Volgens mij is dit de tussenstand tot nu toe, ze kunnen nog even stemmen
Maar dat nummer is toch zo basic als het maar kan? Ik zie echt niet in waarom dat nou zo populair is..quote:Op zondag 6 februari 2022 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Stefan loopt van SF2 uit qua YouTube views. Zegt vaak toch wel een beetje over de televotes
Nu nog Hope-n dat de internationale jury overtuigd is volgende week en dan moet finale voor Estland er wel weer inzitten met Stefan
Champion weer bijna achteraan. Ik vreesquote:Op maandag 7 februari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
Running order finale:
Elina Nechayeva – “Remedy”
Andrei Zevakin feat . Grete Paia – “What Now”
Jaagup Tuisk – “Kui vaid”
Elysa – “Fire”
Ott Lepland – “Aovalguses”
Stig Rästa – “Interstellar”
Minimal Wind ft. Elisabeth Tiffany – “What To Make Of This”
Stefan – “Hope”
Anna Sahlene – “Champion”
Black Velvet – “Sandra”
Daar zullen vast ook genoeg Esten tegenover staan die Hope goed vinden. *fingers crossed*quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef Momo het volgende:
De odds en de eurofans zeggen Stefan, maar online zie ik dan wat Esten die Champion dan weer zo "professioneel"en "krachtig" vinden
Natuurlijk niet, de stemmende boomers gaan massaal voor Sandra.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Enorm verschil voor Stefan![]()
Maar hij gaat zeker niet winnen toch, @:koffieleuk?
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Uku helemaal geen lelijke man![]()
Yepquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk naar het schema van vandaag. Duurt die van Roemenie echt tot 0.00 uur?![]()
Ik heb deze week geen allora's gehoord dus ik ben weer helemaal opgeladen!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
YepEn dan nog geen rekening gehouden met eventuele uitloop.
Hoop dat je nog wat reserves van San Remo over hebt
Estland had de jaren daarvoor vaak wel echt goede inzendingenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:36 schreef Momo het volgende:
En nu nooit met meedoen met van die niks zeggende meuk
Als je via esc plus media bij het blokje van Eesti Laul official link aanklinkt lukt het wel!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:35 schreef Momo het volgende:
Lijkt erop dat ze nog niet de geoblock eraf hebben gehaald van de website, maarja ik kijk nu toch escplus met al die finales vandaag.
Het duurt ook nog even voor we weer Retro terug gaan kijken, dus de allora uit de OP daar blijft je ook even bespaardquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb deze week geen allora's gehoord dus ik ben weer helemaal opgeladen!
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:37 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als je via esc plus media bij het blokje van Eesti Laul official link aanklinkt lukt het wel!
Volgens praten ze dan een beetje over wat streams heenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:39 schreef NailQueen het volgende:
Even een vraag tussendoor: Wat is die Eurolive22 bij Escplus?
Eensquote:
Dat schijnt zo te zijn! Ik weet eigenlijk niet wie daar ooit mee begonnen isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er was iets met Spanje. Dan moeten we jou toch altijd roepen?
Dat was dan ook echt een topsongquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:44 schreef Nexum het volgende:
Dit maakt echt al gelijk veel minder indruk dan La forza
De presentatoren zeiden Ola. Wat ze daarmee bedoelden weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn! Ik weet eigenlijk niet wie daar ooit mee begonnen is
Lastig te zeggen zonder context. Ola betekent golf, hola betekent hallo. Welke is denk je waarschijnlijker?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De presentatoren zeiden Ola. Wat ze daarmee bedoelden weet ik niet.
Niet hier, maar ik heb ook op de official link geklinktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
ESC Plus loopt hier wel heel vaak vast, bij jullie ook?
Veel plezier met de sociale plicht!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ze is veilig geland
Sociale plicht roept
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
ESC Plus loopt hier wel heel vaak vast, bij jullie ook?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ze is veilig geland
Sociale plicht roept
Douche en tot straks!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga even douchen. Dan ben ik straks op tijd voor Stefan en de rest van de NF's
Oh wow dat is gaaf gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:50 schreef H_T het volgende:
Handig aan dat logo van ETV is dat je meteen kan zien of je live bent
Dat had ik ook steeds met Dora donderdag. De pagina opnieuw laden en het werkt weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
'Error establishing a database connection'
krijg ik nu in beeld
Nouuhooouuu
Als je op Auto klikt bij de stream op ESC pus kan je de kwaliteit van de stream aanpassen als je internet het moeilijk heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
'Error establishing a database connection'
krijg ik nu in beeld
Nouuhooouuu
Thanks, ik ga even aan de slag!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je op Auto klikt bij de stream op ESC pus kan je de kwaliteit van de stream aanpassen als je internet het moeilijk heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |